Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת לחץ אוויר בגלגלים - יונדאי i10 מודל 2014


rhayun
שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה אתה מצפה לראות בדיוק?!

 

הג'אנטים מופיעים התמונה השניה (אני מניח שבהם מדובר): http://www.hyundaimotors.co.il/models/i10/

וחיישנים על ונטיל: https://www.google.com/search?q=hyundai+tpms&pws=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TuIAVKyBLdT74QTG1oGYBw&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1366&bih=643

 

טום צודק הנה התמונה של הג׳אנטים שהרכב הגיע איתם (בלי טסה - דגם בסיסי)

34rd841.jpg

 

מה שכן אם אני זוכר נכון אני רואה את הונטיל בלבד ככה שהחיישן כנראה בתוך הצמיג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שבתוך, אחרת איך ימדוד את הלחץ?! :lol:

גלול טיפה בתמונות בגוגל ותראה איך זה יושב בפנים.

 

כן ראיתי.. עכשיו יש את השאלה לאיזה גומי התכוון הבחור מ checkup שאמר שאם אני מחליף לחישוקי מגנזיום אני אצטרך בנוסף 4 יחידות של הגומי שכל אחת עולה 80 ש״ח האם על החיישן יש גומי שאולי ברגע שמנתקים אותו מהג׳אנט הוא נהרס ואז בחיבור מחדש לג׳אנט אחר צריך לשים חדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבחור מ CheckUp אמר יש מן גומי המולבד על הונטיל או משהו כזה שקשור למערכת בקרת לחץ אוויר.. לא זוכר את השם של זה ..

 

זה הגיוני?

החיישן לחץ אויר והוונטיל הם יחידה אחד ואם מפרקים אותם מהג'נט צריך להחליף את אטם שלהם

אולי לזה הכוונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישן לחץ אויר והוונטיל הם יחידה אחד ואם מפרקים אותם מהג'נט צריך להחליף את אטם שלהם

אולי לזה הכוונה

 

יכול להיות שזה מה שהוא אמר.. מצטרף לשאלה.. האם הגיוני מחיר של 80 ש״ח לאטם אחד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה מצפה לראות בדיוק?!

 

הג'אנטים מופיעים בתמונה השניה (אני מניח שבהם מדובר): http://www.hyundaimotors.co.il/models/i10/

וחיישנים על ונטיל: https://www.google.com/search?q=hyundai+tpms&pws=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TuIAVKyBLdT74QTG1oGYBw&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1366&bih=643

 

פשוט היה לי קשה להאמין שהיום ב2014 מוכרים רכב ללא טאסות !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן העברת החיישן מגלגל לגלגל יש צורך לחתוך את הונטיל ולהחליף אותו בחדש:

hyndai IA stem.jpg

tpms.jpg

עריכה אחרונה על ידי חנן-ג'יפולוג
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן העברת החיישן מגלגל לגלגל יש צורך לחתוך את הונטיל ולהחליף אותו בחדש:

 

הבנתי.. אבל האם זה תופס גם במקרה של tpms? נשמע לי מוזר - לפי התמונות של ה tpms זה נראה יחידה אחת שלמה.. לא ממש בא לי שמשהו יעשה עבודה וידפוק לי את החיישן שעולה 800 ש״ח

 

תמיד יש לי הרגשה שלא מתייחסים פה בארץ למכוניות חדשות כחדשות.. ותמיד עושים עבודה חפרית.. אבל זה רק תחושב שלי... אני לא רוצה שידפקו לי את הרכב אבל ממש רוצה להחליף למגנזיום.. וללכת ליונדאי זה לא נורמלי.. הם רוצים על החישוקים מעל 2000 ש״ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...