Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פולו 2001 כל כמה חודשים אני נאלץ להוסיף מעט נוזל קירור מסוג gw-12 של רהינול,

הנוזל אינו מוכן לשימוש ויש למהול אותו עם מי ברז ביחס של 1:1 השאלה אם אפשר להכין מראש את התרכובת ולשים בתוך

בקבוק ברכך וכך זה בעצם מוכן לשימוש?

 

תודה.

פורסם

כן אפשר -

היחס כ 50/50 נוזל קרור מרוכז + מים מורתחים מקוררים - או מי מזגן נקיים .

 

א - מרתיחים קומקום מים רגיל - נותנים למים להתקרר קצת כ 15 דקות - המקפדים יתר טובלים בד נקי למעלה רק בחלק העליון .

ואוספים אבקת מים :lol: (חלקיקי אבנית)

מוזגים את רוב המים המים למיכל - אפשר לוותר על החלק התחתון , ומערבבים עם נוזל הקרור המרוכז .

 

כך יש לנו מים שרוב האבנית הורדה ובמקביל החומציות שלהם תקינה .

 

ב - מוצאים את צינור המים של היחידה הפנימית של המזגן , ומכניסים אותו למיכל מים ואוספים את המים .

צריך להקפיד כי המים יהיו נקיים - אפשר לסנן אותם במסנן גס במידה ולא בטוחים - כגון בד או גזה (תחבושת )

 

אם יש מזגן גדול זמין אפשר לארגן תמיד מי מזגן נקיים , טוב גם למגהצים וכו'

ואם רוצים פתרון זמין - להרתיח מים לקרר , ולהשתמש בהם .

 

אייל .

 

אבל מעבר לכך - כדאי לטפל בבעיה של אובדן נוזל הקרור -

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...