Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להסתכל לאויב בעיניים (או: תמונות מפקק בנת"צ/שוליים בכביש החוף)


ניקו פ.
שימו לב! השרשור הזה בן 3789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המסקנה שהגעת אליה לצערי היא נכונה במדינה שלנו שבה הנורמה זה להיות סוציומט אגואיסט שלא אכפת לו מאף אחד אחר.

במשטרה, כמו שאר נותני השירות במדינה, הרבה תלוי על מי אתה נופל ואם יש לו בכלל חשק לעבוד.

בכל פעם שאני פניתי למשטרה בעיר מגורי (ואני פונה די הרבה - יש פה הרבה ערסים שחושבים שזה בסדר לעשות מסיבות קריוקי בחצר ושמים קצוץ על כולם), הניידת הגיעה במהירות יחסית והענין טופל עד תום.

גם כאשר מדובר בעבירות חניה יצא לי להתקשר למשטרה ותמיד הענין טופל ברישום דוח או הזזת הרכב ע"י בעל הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דווקא ראיתי לפני כמה ימים שניידת עמדה בפקק כמו כולם וכשהיא ראתה מכונית (323) נוסעת על השוליים היא יצאה אחריו עם סירנות. הנהג ניסה להידחק לטור הימני אבל אף אחד לא נתן לו והניידת הגיעה אליו. רק מהפאדיחות שעשו לו בכריזה הוא כבר לא יסע בשוליים, מה גם שמניח שנתנו לו דוח שזה 750 שקלים ו-6 נקודות.

אלה שנוסעים בשוליים מעצבנים ובאמת חבל שאין אכיפה מוגברת בנושא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור עבר על תגובותיכם וביקש להעביר תגובה בזו הלשון:

אגיב לחלק מהדברים שנאמרו פה:

 

קודם כל אני לא עושה את זה כל הזמן, רק כאשר התנועה ממש לא זזה ואני רואה הרבה אנשים חותכים מהנת"צ. אתמול נסעתי עם כולם והכביש כמעט זרם, אני מניח שאני עושה את זה בממוצע 2-3 פעמים בשבוע, באמת תלוי בתנועה.

 

אני כן מרגיש חרא שאני עושה את זה כי כולכם צודקים לגמרי - זה מעשה מגעיל, אגואיסטי, סוציומטי וכל דבר אחר שתגידו.

 

הגעתי למצב הזה כי פשוט נמאס לי, נמאס לי לחכות בתור בפקק, כאשר אמורים להיות לפני 50 מכוניות ופתאום אני צריך לחכות 80, כי כל החארות פשוט עוקפים ונדחפים בתור לפני.

הגעתי למצב שאני אומר לעצמי, הם לא יותר טובים ממני, הם לא נענשים על זה, למה שאני אשאר נחות כאשר אני יכול לשנות את המצב ולהיות באותו Level כמוהם? אני לא מוכן להיות יותר הפראייר שעל חשבונו עוקפים את הפקק.

אם כולכם הייתם ככה, אולי היתה אכיפה רצינית יותר, כי אז הנת"צ היה פקוק כמו כל נתיב אחר ואולי מישהו היה עושה משהו בנדון.

 

לגבי הסופר: לא, אני לא עוקף את התור, אבל בניגוד לנת"צ אני יכול לעשות משהו בנדון אם מישהו אחר עוקף: אני לא שותק במקרים כאלה ואני מעיר לו וברור שבמקרים לא מאפשר לו לעקוף. זה משהו שבכביש אני לא יכול לעשות, לא יכול להגן על מקומי בתור.

 

אז אתם יכולים להמשיך לקרוא לי חרא, ואני מתנצל בפני כולכם שאתם יושבים בגללי עוד רכב בתור, אבל אני לא מוכן להיות זה שעל חשבונו חותכים את התור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור אכן צודק, הוא אכן עושה מעשה מגעיל, אגואיסטי וסוציומטי. מה שמדהים הוא שיותר חשוב לו לא לצאת פראייר מאשר להתחשב בשאר משתמשי הדרך.

הוא פשוט אומר לעצמו If you can't beat them, join them.

עצוב, מתסכל ומראה שאכן המדינה שלנו נמצאת בירידה תלולה בלי ברקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד יש לבחור קצת רגשי נחיתות אולי?

 

זה לא "רק הוא" פראייר וזה לא רק הוא שנדפק בגלל כל העוקפים מהצד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, האם הוא באמת לא יכול להגן על התור שלו? ברור שכן!

תציע לו ליישם את מה שכתבתי פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4109039#post4109039

 

היות והוא עושה זאת 2-3 פעמים בשבוע וגם ככה לא חוטף שם דוחות, נראה איך נהג אחד יכול לשנות שם את התמונה כולה :)

מעניין מה הוא יגיד על זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נסיעה בשוליים, גם אם זה למטרה טובה, אסורה עפ"י החוק. אני חושב שרק לדו"ג מותר בפקק.

הגעתי למצב שאני אומר לעצמי, הם לא יותר טובים ממני, הם לא נענשים על זה, למה שאני אשאר נחות כאשר אני יכול לשנות את המצב ולהיות באותו Level כמוהם? אני לא מוכן להיות יותר הפראייר שעל חשבונו עוקפים את הפקק.

גם אני לא מוכן להיות פראייר, למה, השכן שלי יותר טוב ממני? למה יש לו לקסוס ולי יש לאדה כשאני יכול לשנות את המצב ולהיות באותו level כמוהו? אני אגנוב לו את הלקסוס ושילך קיבינימט. יש לו ביטוח. אני לא מוכן להמשיך לנהוג בלאדה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה שלך בין הלקסוס ללאדה כלל אינה רלבנטית לדיון. יכול להיות שהשכן הגיע ללקסוס כי הוא מוצלח במה שהוא עושה ומרוויח בהתאם, ממש כפי שיכול להיות שאתה הגעת ללאדה מפני שהתענוג שלך בחיים זה לפוצץ את הכסף שלך על אלכוהול ונשים.

בשורה התחתונה שניכם הגעתם למה שיש לכם - בין אם זה לקסוס ובין אם זה לאדה - בזכות עצמכם, העדפותיכם ובאופן לגיטימי.

 

זה לא המצב בפקק שבו יש מישהו שמנצל את השוליים ועוקף - הוא משיג יתרון על פני השאר בצורה שאינה לגיטימית.

 

הבחור אכן צודק, הוא אכן עושה מעשה מגעיל, אגואיסטי וסוציומטי. מה שמדהים הוא שיותר חשוב לו לא לצאת פראייר מאשר להתחשב בשאר משתמשי הדרך.

הוא פשוט אומר לעצמו If you can't beat them, join them.

עצוב, מתסכל ומראה שאכן המדינה שלנו נמצאת בירידה תלולה בלי ברקסים.

אני רואה את העניין מזווית שונה: מה שמדהים זה שבינתיים קיים רק אדם אחד שאשכרה מוכן לקום ולהודות בפה מלא שהוא חרא ושהוא חש לא בנוח עם העובדה הזאת.

מה זה אומר לגבי כל השאר שעושים בדיוק את אותו מעשה כמוהו ואינם מודים בכך - או גרוע יותר: כלל אינם מרגישים שיש משהו מאוד קלוקל בהתנהגות שלהם?

מה זה אומר לגבי גורמי אכיפת החוק, שמתנהגים בצורה הזאת ללא כל בושה?

 

הדג מסריח מהראש. אף אחד מאותם אזרחים, בין אם הם מודעים לכך שהם עושים מעשה פסול ובין אם לאו, אינו צדיק תמים, אבל כשהמשטרה עצמה מצפצפת על החוק שאותו היא אמורה לאכוף בריש גלי, יש צורך להתחיל את הטיפול מרמה הרבה יותר גבוהה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום לבוא בטענות לנהגים תבואו בטענות למשרד התחבורה שהקצה נתיב שלישי בכביש עמוס מאוד לתחבורה ציבורית. (מי ישמע איזה תחבורה ציבורית יש בארץ) אותו סיפור בכביש 20. פתחו נתיב שלישי ל-4-5 אוטובוסים שנוסעים שם בשעה.



שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה שלך בין הלקסוס ללאדה כלל אינה רלבנטית לדיון. יכול להיות שהשכן הגיע ללקסוס כי הוא מוצלח במה שהוא עושה ומרוויח בהתאם, ממש כפי שיכול להיות שאתה הגעת ללאדה מפני שהתענוג שלך בחיים זה לפוצץ את הכסף שלך על אלכוהול ונשים.

בשורה התחתונה שניכם הגעתם למה שיש לכם - בין אם זה לקסוס ובין אם זה לאדה - בזכות עצמכם, העדפותיכם ובאופן לגיטימי.

 

זה לא המצב בפקק שבו יש מישהו שמנצל את השוליים ועוקף - הוא משיג יתרון על פני השאר בצורה שאינה לגיטימית.

 

 

אני רואה את העניין מזווית שונה: מה שמדהים זה שבינתיים קיים רק אדם אחד שאשכרה מוכן לקום ולהודות בפה מלא שהוא חרא ושהוא חש לא בנוח עם העובדה הזאת.

מה זה אומר לגבי כל השאר שעושים בדיוק את אותו מעשה כמוהו ואינם מודים בכך - או גרוע יותר: כלל אינם מרגישים שיש משהו מאוד קלוקל בהתנהגות שלהם?

מה זה אומר לגבי גורמי אכיפת החוק, שמתנהגים בצורה הזאת ללא כל בושה?

 

הדג מסריח מהראש. אף אחד מאותם אזרחים, בין אם הם מודעים לכך שהם עושים מעשה פסול ובין אם לאו, אינו צדיק תמים, אבל כשהמשטרה עצמה מצפצפת על החוק שאותו היא אמורה לאכוף בריש גלי, יש צורך להתחיל את הטיפול מרמה הרבה יותר גבוהה.

 

כשאתה צודק, אתה צודק.

בגלל זה אמרתי שהירידה תלולה . כל הגורמים שמנית אחראים לכך. המדינה, המשטרה וגם האזרחים.

 

בנימה אישית, גם אני אחד "מהחארות" רק שאצלי אני באופנוע וקיבלתי "הכשר" למעשה מהמשטרה.

כשאני ברכב לא אעשה זאת לעולם ואקלל את כל מי שכן עושה זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום לבוא בטענות לנהגים תבואו בטענות למשרד התחבורה שהקצה נתיב שלישי בכביש עמוס מאוד לתחבורה ציבורית.

 

לגמרי לא. הנת"צ הוא נתיב רביעי והוא על חשבון השוליים ולא ע"ח נתיב.

 

אני תומך בעידוד התחבורה הציבורית והייתי מרחיב את ההיתר גם למוניות (כרגע מורשים לנסוע בנתיב רק אוטובוסים) ואפילו לכלי רכב המסיעים 4 נוסעים או יותר.

 

אם רק אלו יסעו בנת"צ ויעקפו את הפקק, ההשפעה על אורך הפקק תהייה זניחה (ובטווח הארוך אם יעברו אנשים לתחבורה ציבורית או CARPOOL הפקק אולי גם יקטן :roll: ). בפועל, מכיוון שהמשטרה, במחדלה, מתירה לאלפי חא*ות לעקוף את הפקק, הוא מתארך, על חשבוני.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נצל"ש

על הדרך אני חייב לשאול, מה אתם חושבים על ההשתלבות מנתיב האצה בזמן פקק?

אני לא מדבר על אלו שהיו בכביש הראשי, החליטו לרדת לנתיב ההאצה ולעקוף את הפקק ולחזור בחזרה (שזה ברור שזה לא לעניין), אלא על מי שבאמת הגיע מנתיב ההאצה.

האם עליו לנסוע בו לכל אורכו ורק בסוף להשתלב?

כשאין פקק, ברור שצריך מרחק מסויים להאצה ולכן הגיוני לפעמים לנסוע לרוב אורכו של הנתיב (בעליה למשל), אבל בפקק זה כלל לא נחוץ.

בפקק אני לרוב מחפש מקום פנוי להשתלב בו, ולכן לא מיד בהתחלה משתלב אך בוודאי שלא נוסע עד סוף הנתיב.

קרה לי לא פעם שצפרו לי מאחור כאלו שמעוניינים לנסוע לאורך הנתיב בזמן שאני חיפשתי מקום להשתלב.

 

האם החוק אומר משהו בנוגע לזה? האם צפרו לי בצדק? או שבעצם אין חוק ולכל אחד מותר להמשיך עד סוף הנתיב או להשתלב בכל מקום שבא לו?

 

לדוגמא, מקום שהייתי נוהג להשתלב בו כל בוקר.

https://maps.google.com/maps?q=%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91+%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C&hl=iw&ie=UTF8&ll=32.038748,34.761343&spn=0.013751,0.026157&sll=31.777213,34.980469&sspn=1.765123,3.348083&oq=%D7%99%D7%A4%D7%95&hnear=%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96+%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91+%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C&t=m&z=16&layer=c&cbll=32.038821,34.761389&panoid=yO1y6cros1SlMhpmmTixNw&cbp=12,44.3,,0,8.29

 

הייתי יורד מאיילון דרום בוולפסון ופונה ימינה.

נתיב ההאצה הוא באורך של כ-50 מטרים. בדרך כלל ב-8 בבוקר, התנועה שם עומדת יחסית - בדיוק באיזור של ההשתלבות.

שם הייתי מנסה להשתלב מיד אחרי הפניה, בעוד שמי שאחרי היה ממשיך עד סוף הנתיב ואז משתלב.

מה דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נותן להשתלב בכל רגע נתון בנתיב כזה, לא מצפה שאנשים בכח ידחפו לפקק רק בשביל לצאת בסדר איתי...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נצל"ש

על הדרך אני חייב לשאול, מה אתם חושבים על ההשתלבות מנתיב האצה בזמן פקק?

אני לא מדבר על אלו שהיו בכביש הראשי, החליטו לרדת לנתיב ההאצה ולעקוף את הפקק ולחזור בחזרה (שזה ברור שזה לא לעניין), אלא על מי שבאמת הגיע מנתיב ההאצה.

האם עליו לנסוע בו לכל אורכו ורק בסוף להשתלב?

כשאין פקק, ברור שצריך מרחק מסויים להאצה ולכן הגיוני לפעמים לנסוע לרוב אורכו של הנתיב (בעליה למשל), אבל בפקק זה כלל לא נחוץ.

בפקק אני לרוב מחפש מקום פנוי להשתלב בו, ולכן לא מיד בהתחלה משתלב אך בוודאי שלא נוסע עד סוף הנתיב.

קרה לי לא פעם שצפרו לי מאחור כאלו שמעוניינים לנסוע לאורך הנתיב בזמן שאני חיפשתי מקום להשתלב.

 

האם החוק אומר משהו בנוגע לזה? האם צפרו לי בצדק? או שבעצם אין חוק ולכל אחד מותר להמשיך עד סוף הנתיב או להשתלב בכל מקום שבא לו?

 

לדוגמא, מקום שהייתי נוהג להשתלב בו כל בוקר.

https://maps.google.com/maps?q=%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91+%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C&hl=iw&ie=UTF8&ll=32.038748,34.761343&spn=0.013751,0.026157&sll=31.777213,34.980469&sspn=1.765123,3.348083&oq=%D7%99%D7%A4%D7%95&hnear=%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96+%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91+%D7%99%D7%A4%D7%95,+%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C&t=m&z=16&layer=c&cbll=32.038821,34.761389&panoid=yO1y6cros1SlMhpmmTixNw&cbp=12,44.3,,0,8.29

 

הייתי יורד מאיילון דרום בוולפסון ופונה ימינה.

נתיב ההאצה הוא באורך של כ-50 מטרים. בדרך כלל ב-8 בבוקר, התנועה שם עומדת יחסית - בדיוק באיזור של ההשתלבות.

שם הייתי מנסה להשתלב מיד אחרי הפניה, בעוד שמי שאחרי היה ממשיך עד סוף הנתיב ואז משתלב.

מה דעתכם?

 

דעתי האישית,

 

נתיב השתלבות כ- שמו כן, נתיב להשתלבות בתנועה.

 

ל - 99 אחוז מהנהגים זהו פשוט נתיב שנגמר, ואם יש סיכוי קצת לנסוע על השוליים כדי לעקוף עוד רכב אז למה לא, הרוויח עוד מקום לפניו.

 

אני נוהג להפעיל איתות קצת לפני שמתחיל הקו המקווקו כאשר אני כבר מראש מסתכל במראה מה מהירות וצפיפות התנועה לנתיב שאליו אני רוצה להשתלב, במידה והמהירות שלי תואמת את התנועה ויש מרווח שלא יפריע למכוניות שבאות בנתיב שליד להאט כאשר אני נכנס אין סיבה לא להשתלב כבר יחסית בהתחלה.

 

אם התנועה לא מאפשרת או שהנהגים אינם נותנים להשתלב (שזאת זכותם) אני ממשיך להתקדם במהירות שתנסה להשתוות למהירות של התנועה שאליה אני רוצה להיכנס עד שיהיה חלון הזדמנות (ולא לנסוע עד שהנתיב נגמר כדי להידחף כי כבר אין ברירה(.

 

הנהגים שצופרים לך אינם צודקים, תתעלם מהם אם אפשר.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...