Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מדובר בג'אנט אחר שטרם הורכב.

 

היתי רוצה לקבל מספר טלפון של הפחח שלך ! יש לי גם MK1 שחייבת שיפוץ חלודה דחוף !! תודה

פורסם

עבודה מרשימה , במציאות נראה טוב בהרבה מבתמונות . תסתכל על הסמלון שלי ...אתה שכן של הורי...

 

תום

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
עבודה מרשימה , במציאות נראה טוב בהרבה מבתמונות . תסתכל על הסמלון שלי ...אתה שכן של הורי...

 

תום

 

האא אז זה אתה שמרטיט את היישוב על הצליל האדיר של הקורבט :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

נראית מדהים והצליל, וואו!

פורסם

לאחר סיום הפחחות הגיע תורו של הצד המכני. המשולשים פורקו, נוקו ונצבעו, הוחלפו הבושינגים לכאלה מפוליאוריטן, הוחלפו הבולג'וינטים ותפוחי הגה, שופצו 2 ציריות, הוחלף הקלאץ' ל-LUK, הוחלפה רצועת הגה כוח, הוחלפו המיסבים האחוריים והגיר התרענן בשמן חדש.

 

פורקו המשולשים והקויילאוברים מקדימה - אפשר לתאר אותם במילה אחת - ג'יפה.

 

o3b163nvh1fps302ntqo.jpg

 

mne8c7fb5xcrr7gupedl.jpg

 

5l3zexnycwi9m13mc70y.jpg

 

 

 

המשולשים לאחר ניקוי יסודי וצביעה וכמובן בושינגים מפולאוריטן חדשים.

 

ihu1kk8ac9fz3sa2tjxd.jpg

 

lw5xe4g4v7e47rchwa4b.jpg

 

 

 

חלקים לטיפול - שמן מנוע קסטרול מגנטק 10W40, פילטר שמן, תוסף שמן פולידיין, גריז פולידיין, נוזל הגה של BG, נוזל בלמים ATE, שמן גיר של Valvoline ונוזל קירור יעודי - תודה כמובן לאוטוסטור על כל החלפים.

dghbkr2s1hpxvbzq6qun.jpg

 

 

 

הגיע תורו של הקלאץ' המחליק - כמובן הוחלף בקלאץ' מקורי של LUK.

 

yrmhngdz2e9kh16jjgii.jpg

 

yziistbcm7hf98m9br10.jpg

 

 

 

אם כבר הכול מפורק אז הוחלט לשפץ את שתי הציריות.

 

shsn635ufchd6ezx3t0i.jpg

 

 

 

הוחלפו תפוחי הגה ובולג'וינטים לחדשים.

 

gedgtkxcdu1cyg5rxdhs.jpg

 

 

 

הוחלפו כל המיסבים האחוריים.

 

sq7hjnrdtb9clazkglew.jpg

 

הישנים בחוץ

 

p7so3w359usxusbw6wld.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בוצע טיפול מקיף שכלל ביצוע פלאש למנוע (BG), פירוק קרטר והחפת אטם, שמן מנוע Castrol magnatec 10W40, כמובן פילטר שמן. הוחלף שמן גיר של Valvoline, הוחלף נוזל הגה כוח של BG, נוזל בלמים ATE, תוסף שמן של פולידיין וניקוי של מערכת הקירור שבוצע מספר פעמים כי עדיין יצאו שאריות של הנוזל קירור הישן.


×
×
  • תוכן חדש...