Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב השנה של "Auto Express" - סיאט לאון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט כבוד, וזה גם כנראה מצביע על הקפיצה הענקית שהצליחה היצרנית הספרדית להגיע אליה עם הדור החדש.

 

מחכה כבר לראות אותה בארץ.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

השאלה היא האם זו אותה הסיאט שנראה בארץ, והאם המחיר בארץ יהיה אטרקטיבי כמו המחיר בחו"ל. מחיר ואבזור אלו שני פרמטרים שמאוד חשובים בחו"ל, ולכן הרכבים האלה זוכים בתחרויות שהם זוכים, הבעיה היא שבארץ אי-אפשר להסתמך על זה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לפי מה ששמעתי המחירים יהיו זהים לדגם הקודם, אבל האוטו נראה פצצה במיוחד ברמת אבזור FR.

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
תמיד רצוי ואפשר לקנות ידני.:-D

 

לא נישבר לך הרגל בפקקים?

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

פעם שברתי רגל במהלך אימון כדורגל, עד היום לא יצא לי לשבור רגל כתוצאה מפקק תנועה.

 

וברצינות, אני גר בת"א, כל הרכבים שהיו לי עד היום היו ידניים ומעולם זה לא הפריע לי במיוחד. לעמוד בפקק תנועה זה לא נעים גם עם אוט'.

פורסם
פעם שברתי רגל במהלך אימון כדורגל, עד היום לא יצא לי לשבור רגל כתוצאה מפקק תנועה.

 

וברצינות, אני גר בת"א, כל הרכבים שהיו לי עד היום היו ידניים ומעולם זה לא הפריע לי במיוחד. לעמוד בפקק תנועה זה לא נעים גם עם אוט'.

 

אוקי פשוט לא היה לי מעולם רכב ידני רק כי אני מפחד שבסוף יום עם איזה פקק תנועה אני פשוט ידרדר את האוטו לוואדי הקרוב.

למרות שיש לי רשיון על ידני אולי אם אני ישוכנע הרכב הבא שלי יהיה ידני.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

אחרי 8 שנים באזור חיפה וכרמיאל עם פקקים בעליות ורכבים ידניים, קשה לי קצת להבין את המתנגדים לידני.

אתה מפסיק לחשוב על זה אחרי כמה שעות.

 

כיום יש לי תיבה רובוטית שאם אני שם אותה באוטומט אני לא מצליח לשמור עליה שם, כי אני פשוט מעביר הילוכים בלי לשים לב אפילו כי זה אינסטינקט ולא חושבים על זה.

 

כל רכב שאני אקנה בעתיד, אם אוכל, יהיה ידני.

פורסם
אוקי פשוט לא היה לי מעולם רכב ידני רק כי אני מפחד שבסוף יום עם איזה פקק תנועה אני פשוט ידרדר את האוטו לוואדי הקרוב.

למרות שיש לי רשיון על ידני אולי אם אני ישוכנע הרכב הבא שלי יהיה ידני.

 

חיסכון בדלק והנאה מהנהיגה - כל הסיבות הטובות לעבור לידני. תתזמן את היציאה מהבית לפי פקקים צפויים אלא אם כן אתה איש משפחה שעובד 9-17:00 באיזור המרכז ואז זאת יכולה להיות בעיה. חוץ מזה באמת שאין כל סיבה לנהוג באוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...