Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני 18 שעות, sperial כתב:

זה לא משנה את מערך השיקולים מיסודו?

תשובה רצינית: לא, אלא אם כן קמת יום אחד בבוקר וגילית שיש לך ילדים. בוא נעזוב את הפרסונה הצנועה שלי לרגע, ונקח דוגמא רנדומלית: יוסי. יוסי בן 32. התחתן. הוא ואישתו רוצים לקנות דירה או סתם לבחור איזור למגורים. יוסי מסתכל על חשבון הבנק שלו. הכנסות צפויות. הוצאות צפויות. יוסי יודע מה חשוב לו בחיים. על מה הוא מוכן להתשפר ומה לא. ובהתאם יוסי הולך וקונה 3-4 חדרים, ולא 6-8. ומוודא עם אישתו שהיא מבינה שהיא לא יכולים להביא לעולם יותר מילד אחד או שניים. ושוב, מפליא שדווקא אתה, בתור מי שמייעץ לאנשים לתכנן וכו' בדרך כלל, מסתכל על זה הפוך.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4898

  • SlowRide

    4769

  • פינדר

    3785

  • m3x7r3m3

    2926

אם כבר גליל ים, שוב סרטונים מצוינים של איליה:

הראשון: 

והfoolow up:

 

 

 

ולעומת זאת תל אביב מוכיחה שהיא נשארת העיר היחידה בישראל שהיא באמת עיר, ומתחילה שיפוץ בשכונת פלורנטין שכולל סגירה מוחלטת וקבועה של רחובות ראשיים למכוניות. הרחובות הופכים למדרחוב, בעוד כמה שנים תעבור בסמוך הרכבת הקלה. שיפוץ הבתים והחזיות שלהם זה רק עניין של זמן ואז גם יהיה שם ממש יפה. 

 

כל החיים שלנו הם סביב תל אביב, כי היא העיר האמיתית היחידה, ומה לעשות ששטח כזה קטן לא יכול להכיל כמות כל כך גדולה של אנשים, בטח ובטח שלא מכוניות.

במקום שגם בערים נוספות (בעיקר בגוש דן כי שם צפוף, אבל גם ערים כמו חיפה ובאר שבע) יבנו / ישפצו שכונות ככה שיש מה לעשות בהן ולא רק שכונות שינה. 

בשכונות טובות אנשים רוצים להיות, מה שיביא גם עסקים ופשוט נצטרך להתנייד פחות, וגם כשנצטרך להתרחק (כי מן הסתם לא יהיה מרכז הייטק או מפעלים בכל עיר) - השכונות יהיו יותר מותאמות לתחבורה ציבורית ולכן היא תהיה טובה משמעותית מהיום. 

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, יבגניפ כתב:

אם כבר הגענו לנושא הזה, קפצה לי כתבה בטמקא, שמדרגת שכונות למגורים באיזור השרון. המציאו איזה דירוג, שמתייחס למוסדות חינוך, תחבורה, תכנון שכולל עירוב שימושים וכו' ועוד כל מיני. המנצחת שלהם זו גליל ים בהרצליה. לא מדובר בפריפריה. מהחלונות בקומות הגבוהות רואים את ת"א. קרוב לים. המחירים בשמיים. 4.7 מיליון ל-100 מטר. אומרים בכתבה שיש שם הרבה הייטקיסטים. כנראה. לא יודע. אבל גם הייטקיסט ממוצע לא באמת יכול להרשות לעצמו דירה ב-5 מיליון. מילא. לפי הדירוג יש בשכונה מגוון מוסדות לימוד, מקומות בילוי, היא קרובה לתחבורה ציבורית סבירה וכו'. נשמע קסום למי שיכול להרשות לעצמו, נכון?

 

הבעיה היא שמדובר פלוס מינוס בשקר. ומספיק להכנס לשכונה הזו בשעה שבה נגמר יום הלימודים בבתי הספר, כדי להבין עד כמה. כל האיזור פקק אחד ענק, בערך משבעת הכוכבים ועד לבית העלמין החדש בקצה. מספיק כדי להסיק שאין שם ילדים שהולכים הביתה ברגל, או רוכבים על אופניים (את ההורים שאוספים את הילד על חשמלוק תלת גלגלי אני לא סופר). וההגעה לבית הספר היא ברכב. גם הקרבה היחסית לתחבורה ציבורית היא קצת שקר. כן, זה 15-20 דקות לתחנת הרכבת בהרצליה. חצי שעה, אולי קצת פחות לאיזור התעשיה של העיר. אבל כמה אנשים באמת ילכו ברחובות מהסוג שיש בשכונת בלון טיפוסית בישראל, או על המדרכות לצידי שדרות שבעה הכוכבים ומעל איילון וכביש החוף? ובהתאם, כל הכחול לבן שציירו שם, כבר מתמלא בהדרגה במכוניות. ודי בטוח שעוד שנה גם שם כבר תהייה מצוקת חניה לרכב השני או השלישי של המשפחה. ואף אחד לא יבין למה.

 

וכשהמלחמה תגמר, וננצח, התושבים מהשכונה הזו, ושכונות דומות אחרות, יחזרו לטוס לחול. יסעו בתחתית בלונדון או במדריד או בוינה. ויגידו לעצמם שאיזה כיף זה, שהכל נגיש ונוח ואין פקקים אם לא רוצים לעמוד בהם. ואף אחד לא יקשר בין הבחירה שלו בחיים היומיומיים כאן, לבין זה. 

 

על זה אין ויכוח. התכנון בישראל מוטה רכב בצורה קיצונית. זה כאילו מי שמתכנן מעולם לא הלך ברגל ואף פעם לא השתמש בתחבצ. בעצם זה כנראה ההסבר.

יש בחור שעובד איתי שקנה שם דירה. זכה במחיר למשתכן, למרות שאין לו שום בעיה לקנות שם גם בלי מתנה מהמדינה על חשבון משלמי המיסים. עוד פטנט פופוליסטי תוצרת הארץ.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, Night Driver כתב:

בקיצור, כשהנתונים שלא אני מביא מראים אחרת אתה משתטח על הרצפה ורוקע ברגליים.

לא, אתה לא יודע להסיק מסקנות, לי נמאס מהקרקס שאתה עושה.

 

תסתכל קצת אחורה, תקרא שוב אולי תבין.

לפני 44 דקות, Night Driver כתב:

 

באיזו משרה אתה מעוניין?

 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, פינדר כתב:

על זה אין ויכוח. התכנון בישראל מוטה רכב בצורה קיצונית. זה כאילו מי שמתכנן מעולם לא הלך ברגל ואף פעם לא השתמש בתחבצ. בעצם זה כנראה ההסבר.

יש בחור שעובד איתי שקנה שם דירה. זכה במחיר למשתכן, למרות שאין לו שום בעיה לקנות שם גם בלי מתנה מהמדינה על חשבון משלמי המיסים. עוד פטנט פופוליסטי תוצרת הארץ.

 

לפי איך שזה נראה, אין תכנון בארץ.

עושים משהו אנשים קונים, עושים אותו שוב ושוב.

 

כל השכונות והבניה החדשה הן שכפול מאוד בוטה.

כנס לשכונה חדשה באשדוד/יקנעם/בת ים ולא תדע איפה אתה.

 

לפני 3 דקות, davemustaine87 כתב:

 

בתחום הפארמה, כימיה, מדיקל דוויס.

 

לפני שתסתנוור מכל המשרות הנוצצות שיוצעו לך בדרום הארץ,

אם במקרה איזור קיסריה רלוונטי שלח הודעה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, DubelBoom כתב:

תל אביב מוכיחה שהיא נשארת העיר היחידה בישראל שהיא באמת עיר

 

גם בתל אביב יש המון אזורים שהם בסגנון הזה של שכונות ענק של מגורים ואיזה מרכז מסחרי, פשוט בתל אביב השטח בסגנון בנייה המשלב מסחר ומגורים שמיתר את הצורך ברכב הוא גדול משמעותית מבכל עיר וותיקה אחרת, יחד עם שמירה של העיר על שדרות עצים שגם הם חלק חשוב ברצון של אנשים ללכת ברגל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יש תכנון, פשוט עד שמממשים משהו העולם משתנה ככה שהתכנון שאתה חי בו היום תואם לתפיסות ארכאיות שמעודדות שימוש ברכב. תוסיף על זה את העובדה שהמדינה מרוויחה המון מנדלן והרבה יותר מהיר וקל לבנות שכונות חדשות על שטחים ריקים מאשר להרוס ולבנות בתוך עיר קיימת. המדינה מרוויחה לא מעט גם ממכירת מכוניות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחזרה למלחמה. זוכרים שפורום קהלת טען שניתן לנתק את התלות בארה"ב בכל הקשור לסיוע צבאי ולהסתמך לדוגמה על צרפת? אז לפני שבועיים אסרו על חברות ישראליות להשתתף בתערוכת הנשק הגדולה בצרפת ולאחרונה בית המשפט החמיר, לאור פנייה של ארגון אנטי ישראלי (אין דבר כזה פרו פלסטיני), ואסר לחלוטין כניסה של ישראלים שיש להם קשר לתעשיית כך שבפועל זה למעשה איסור כניסה לישראלים וכלבים. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, DubelBoom כתב:

באר שבע

הטמטום בבאר שבע זה שהולכים על רכבת קלה ואז הולכים על מטרו במקום לבנות מטרו ישר. העיר עצמה כולה שטוחה ובנייה של מטרו בשיטת cut and cover יהיה מאוד יעיל לאחר שיתחילו בבנייה.

יש 2 רחובות מרכזיים (רגר וטוביהו) שצריכה המטרו לעבור בהם עם מסלולים מעגליים לשאר השכונות הלווין של העיר הזו.

העיר עצמה די חמה בקיץ ובחורף. אין באמת צל (לאחרונה השתפר אבל עדיין המקום די חם).

במקום מטרו משוכלל הולכים על רכבת קלה שהולכת לחבר בעיקר את השימושים הצהליים, כלל שיהיו חשובים וקרטיים, עדיין זה לא נותן מענה לעיר עצמה שקיבלה מענה חלקי ביותר עם רכבת קלה וחלוקה מזערית של הקו שהולך להיבנות וחבל.

מקווה שדנילוביץ יבין את זה מהר וישנס מותניים ויילך חזק על קידום המטרו

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו בסדר,אותם צעקנים מקצוענים בכו לפני כמה חודשים "מי צריך את ארה"ב חחחחחחחח" ואחרי זה בכו ושינו תקליט מהר מאוד

עכשיו פשוט עשו את אותו השטיק.

חבר מילואמניק שסיים עכשיו וחזר לעבוד איתי אמר שבלי ארה"ב צה"ל יתקיף מחבלים עם אבנים..

עריכה אחרונה על ידי ezuf
  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Potato כתב:

אם במקרה איזור קיסריה רלוונטי שלח הודעה

העבירו את קיסריה לתל אביב?

  • לא הבנתי... 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, ezuf כתב:

נו בסדר,אןתם צעקנים מקצוענים בכו לפני כמה חודשים "מי צריך את ארה"ב חחחחחחחח" ואחרי זה בכו ושינו תקליט מהר מאוד

עכשיו פשוט עשו את אותו השטיק.

מיאלואמניק שסיים עכשיו וחזר לעבוד איתי אמר שבלי ארה"ב צה"ל יתקיף מחבלים עם אבנים..

אף אחד לא מוכן לשלם את המחיר וכשצריך לשלם את המחיר, הם די משתתקים.

לכן לפעמים עדיף לא להגיב ולתת להם את המתנה הזו של לאכול את החרא שהם בישלו בעצמם.

אף אחד לא רוצה לעבוד במפעל לייצור תחמושת לא ברצון ולא בכפייה.

ואפשר לראות את זה אצל החרדים, גם אם המניעים שלהם כביכול איסור דתי או שטיק אחר..

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, DareDevil כתב:

הטמטום בבאר שבע זה שהולכים על רכבת קלה ואז הולכים על מטרו במקום לבנות מטרו ישר. העיר עצמה כולה שטוחה ובנייה של מטרו בשיטת cut and cover יהיה מאוד יעיל לאחר שיתחילו בבנייה.

יש 2 רחובות מרכזיים (רגר וטוביהו) שצריכה המטרו לעבור בהם עם מסלולים מעגליים לשאר השכונות הלווין של העיר הזו.

העיר עצמה די חמה בקיץ ובחורף. אין באמת צל (לאחרונה השתפר אבל עדיין המקום די חם).

במקום מטרו משוכלל הולכים על רכבת קלה שהולכת לחבר בעיקר את השימושים הצהליים, כלל שיהיו חשובים וקרטיים, עדיין זה לא נותן מענה לעיר עצמה שקיבלה מענה חלקי ביותר עם רכבת קלה וחלוקה מזערית של הקו שהולך להיבנות וחבל.

מקווה שדנילוביץ יבין את זה מהר וישנס מותניים ויילך חזק על קידום המטרו

 

דווקא לדעתי באר שבע צריכה רק''ל ולא מטרו. 

מטרו מצוין כדי להעביר אנשים מרחקים גדולים מהר, אבל באר שבע קטנה. 

רק''ל טובה, כמו בירושלים, תהיה עדיפה. היא תאפשר שיפור המרחב העירוני סביבה, תיצור רחובות עם מעט או בלי בכלל רכבים שעם מספיק עצים יכולים להיות נעימים ומזמינים. 

אם לוקח 3 דק לרדת ולעלות מתוך התחנה, וכל הנסיעה היא 7 דק, כבר עדיף שהנסיעה תהיה 5 דק יותר. הזמן הכולל בערך זהה, אבל הבנייה והתחזוקה משמעותית זולים יותר מה שיאפשר כיסוי טוב יותר של הרשת באותו מחיר. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, DubelBoom כתב:

 

דווקא לדעתי באר שבע צריכה רק''ל ולא מטרו. 

מטרו מצוין כדי להעביר אנשים מרחקים גדולים מהר, אבל באר שבע קטנה. 

רק''ל טובה, כמו בירושלים, תהיה עדיפה. היא תאפשר שיפור המרחב העירוני סביבה, תיצור רחובות עם מעט או בלי בכלל רכבים שעם מספיק עצים יכולים להיות נעימים ומזמינים. 

אם לוקח 3 דק לרדת ולעלות מתוך התחנה, וכל הנסיעה היא 7 דק, כבר עדיף שהנסיעה תהיה 5 דק יותר. הזמן הכולל בערך זהה, אבל הבנייה והתחזוקה משמעותית זולים יותר מה שיאפשר כיסוי טוב יותר של הרשת באותו מחיר. 

המטרו עדיף כי אנחנו מדינה עם מלחמה אז מקום מסתור זה אחלה..

 

 

אנקדוטה אישית שחוויתי, הייתי באמסטרדם בזמן שהיה גל חום נוראי. ברמות שלא האמנתי שאני באמסטרדם.

נסיעה ברקל"ת היתה לא נעימה (בגלל שלא היה מזגן בכלל) והייתי מעדיף שהמטרו היה עובד בשביל להתנייד מאשר לסבול ברקל"ת שלהם.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...