Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסמוי של כביש החוף עצר אותי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש הרבה אנשים ששמים אטב כביסה בחגורה והיא ממש משוחררת, מעניין אם על זה היו נותנים לי דוח.

 

לא נותנים על זה דו"ח,נהרגים על זה.

 

 

תקרא עיתון,לפני כ-3 ימים היתה כתבה על תאונה שהתאונה עצמה לא היתה כזאת רצינית,אבל הנהג מונית שהיה מעורב בתאונה שם אטב בחגורה כדי שתיהיה רפוייה מעט.הוא נהרג.

 

 

לא בא לחנך אותך,אני לא אבא שלך ולא אמא שלך,ומצידי תיסע גם 180 קמ"ש בכביש המהיר,אבל חגורה זה בפירוש חוק בל יעבור !

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תבקש להשפט...

מקסימום השופט יתעצבן, יכפיל/ישלש את הקנס וישלול את הרשיון לכמה חודשים :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כי היה חם ונמאס לי שכל פעם בעיה אחרת והמזגן לא מקרר

נשמע כאילו הפג'ו שלך עושה לך רע :?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני לא מבין איך זה קורה לכם!? איזה מין דבר זה המזגן לא מקרר?

זה רכבים מודלים גבוהים זה לא צריך לקרות. אפשר להשתגע מהדברים שאני קורא פה. האוטו שלי מיוצר בסין ושלכם בצרפת? אני ממש לא קולט את זה. איך יכול להיות שזה בעצם אותם מכוניות אותו בסיס אותם מוסכים (אם יורשה לי להגיד, דפוקים) ואתם ב ק"מ כל כך נמוך (100-180K) כבר מפסיק לקרר, ציריות,פעמונים,משולשים

 

איך זה?

פורסם
ואתה הצדיק שלא עובר את 90 בבין עירוני ונוסע תמיד בימני, רוני תחסוך ממני.

 

אין שום קשר, אם אני עובר עברה אני לא בוכה שקיבלתי דו"ח. מה גם שלא תמצא אותי חונה במקום אסור או נוסע בלי חגורה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה 250 ש"ח אבל סתם מעצבן אותי שבשבוע האחרון אני חוטף מלא דוחות חניה כי אני עוצר 5 דקות בכל מקום וחוטף בראש 250 500 שקל דוחות חניה.

אין מה לעשות, אתה מחפש לך את הבעיות ומוצא אותן בקלות - אבל כמו שנאמר כאן בפורום כמה פעמים בימים האחרונים, הישראלי לומד דרך הרגליים (והכיס) - וזו המציאות בה אנו חיים.

 

בפעם הבאה, שים את הרכב בחניון 2 דקות - עדיין שווה לשלם 5-20 שח על חניה מאשר 100-250 שח על דו"ח (במקרה הטוב, או גרירה - במקרה הרע), לא חבל ?

 

לעניין החגורה לא אתייחס, זה מגיע לך (ואין שום קשר למזגן, החגורה היא לא בדיוק מעיל חורף או "חרמונית").

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

1.יש דבר שנקרא "איזי פארק" עולה רק 130 ש"ח, מטעינים אותו בעוד כמה זוזים ואתה יכול לחנות בת"א ושאר הערים; כך תוריד מעצמך את עניין דוחות החניה והתירוצים הלא כל כך משכנעים.

 

2. אחד מהחוקים הפטרנליסטים היותר חשובים הם חגירת חגורת בטיחות. אני בטוח שגם לאבא שלי בשנת 1968 היה חם אפילו מאוד חם בקונטסה כשהוא חגר חגורת בטיחות (אע"פ שהחוק עדיין לא היה קיים). עזוב אותך, תשלם את הדו"ח, אל תתחכם ותנסה להישפט או משהו טיפשי כזה וסע כחוק ובזהירות.

פורסם
אתמול בבוקר עצר אותי שוטר עם אקורד כסופה סמויה בכביש החוף על חגורה.

 

נסעתי לי בימני עצבני כמו בכל יום בשבוע האחרון ובגלל שאין לי מזגן היה קצת חם הורדתי קצת את החגורה.

הוא בא לי במהירות מהשמאלי צועק לי פיג'ו שחורה אחרי לעצור בצד או משהו בסגנון (הם לא משקיעים במגפון איכותי וברור). בקיצר עצרתי אחריו בשוליים הרחבים לפני הכניסה למושב אודים על כביש החוף, שואל למה היתי בלי חגורה, אמרתי שהורדתי לשניה! הוא אומר לי טוב תוציא רישיון, הוצאתי את הרישיון מהכיס השמאל שמצריך הורדה של החגורה, בדוח הוא כתב בדברי הנהג "הורדתי את החגורה השניה" מה ששונה מהורדתי לשניה. נראה לכם במשפט אני יכול לטעון שהורדתי את החגורה לפני שהוא יצא אלי כדי להוציא לו רישיון מהכיס? גם נסעתי על 90 בערך (תנועת בוקר) והוא בא לי במהירות של לדעתי 110 מהנתיב האמצעי, סתם בשביל הידע זה יכול לעזור לי להראות שהוא גם חרא ואולי לקבל קצת התחשבות?

 

זה 250 ש"ח אבל סתם מעצבן אותי שבשבוע האחרון אני חוטף מלא דוחות חניה כי אני עוצר 5 דקות בכל מקום וחוטף בראש 250 500 שקל דוחות חניה.

 

תומר, אתה עושה טעויות של ילדים...

 

 

"הורדתי את החגורה כי היה לי חם?"

 

 

מה הלאה? העפתי את הקאליפרים של הברקסים כדי להוריד משקל מוקפץ?

תהיה רציני....

 

 

שלם את ה250 שלך, ואני מקווה שלמדת את הלקח...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
רוני אני לא מתכוון לדון שוב בנושא החניות בת"א, וזה לא שחניתי במקום מפריע לתנועה, חניתי פשוט בלי תו חניה 5 דקות כדי לרדת לקחת מחשב מקולקל! ממש פשע!

אם ככה - אז תדע שמותר לך לחנות בלי תו חניה כדי לפרוק ציוד / סחורה, כל עוד הפריקה היא רצופה.

מה שאומר, שאם יש לך קבלה מהמקום שבו לקחת את המחשב, או שתוכל להביא איזושהי ראיה שממש בסמוך לדו"ח אתה לקחת מחשב מקולקל - אתה יכול לבקש ביטול הדו"ח.

 

בנוגע לחגורה - עזוב. עברת את העבירה, וכנראה אין לך דרך לגיטימית לצאת מזה (לשאול עו"ד ממש לא שווה את הכסף).

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

דבר ראשון, גם אני חושב שאין מה להתלונן ...

לדעתי הקנס על אי חגירה נמוך מדי אפילו.....

 

אתה צריך להבין שהם מסתכלים על רכב ספורטיבי יותר מאשר על כל הלנטיסים,

אז תסע רגוע ותשמור על כל החוקים כולל חגירה. אלו החיים שלך סה"כ.

 

בקשר לתו חניה : זה הימור , אין מה לעשות . פעם למעלה, פעם למטה.

 

 

אני לא מבין איך זה קורה לכם!? איזה מין דבר זה המזגן לא מקרר?

זה רכבים מודלים גבוהים זה לא צריך לקרות. אפשר להשתגע מהדברים שאני קורא פה. האוטו שלי מיוצר בסין ושלכם בצרפת? אני ממש לא קולט את זה. איך יכול להיות שזה בעצם אותם מכוניות אותו בסיס אותם מוסכים (אם יורשה לי להגיד, דפוקים) ואתם ב ק"מ כל כך נמוך (100-180K) כבר מפסיק לקרר, ציריות,פעמונים,משולשים

 

איך זה?

:-D

עזוב אותך, זה בלאי טבעי, קורה בכל רכב (מאותו הדגם)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רוני אני לא מתכוון לדון שוב בנושא החניות בת"א, וזה לא שחניתי במקום מפריע לתנועה, חניתי פשוט בלי תו חניה 5 דקות כדי לרדת לקחת מחשב מקולקל! ממש פשע!

ובכן

אם יש לך להוכיח שהיית שם רק 5 דקות, ובשביל לקחת "סחורה" (יענו מחשב) אז הדוח מבוטל לרוב

מכיוון שבשביל לפרוק/לקחת סחורה יש לך 10 דקות (מלאות) שבהן הפקח לא ירשום דוח מכיוון שזה בשביל העלאת/פריקת סחורה ובמידה והשלט קיים במקום.

שווה לבדוק??!?!

פורסם

 

:-D

עזוב אותך, זה בלאי טבעי, קורה בכל רכב (מאותו הדגם)

הוויכוח שלא נגמר.

אני רק יגיד את זה בקיצור ולעניין,

הכל תלוי בצורה שבה הרכב היה שמור לפני זה.

ישנם רכבים צרפתיים, ספורטיביים שמגלים אמינות לא פחות מפולו או משהו כזה.

אני עם הראלי שלי, במשך שנה ו 7 חודשים נסעתי ק"מ שהוא שווה ערך לנסיעה של כמעט שלוש שנים (ליתר דיוק, 45K ק"מ בשנה ו 7 חודשים) ו....נחש מה? אמין! חוץ מבעיה אחת (ולא, קלאץ' זה באמת בלאי טבעי ולא בעיה). ויודע מה? אני לא היחידי. תשאל את עומר (עומרRג) מהפורום, הוא יגיד לך עד כמה הראלי שלו הייתה אמינה אליו בתקופה שהיא אצלו, והיא אצלו הרבה זמן. יודע למה זה? כי הוא מטפח אותה ומשקיע בה וקנה אותה במצב טוב.

אני לא טוען שתומר לא מטפח ולא משקיע (חס וחלילה...) אבל יכול מאוד להיות שאחד הידיים הקודמות עשה זאת, ולכן רכבו עושה בעיות.

סבבה?

Back to the original - NC again.

פורסם
אני רק יגיד את זה בקיצור ולעניין,

הכל תלוי בצורה שבה הרכב היה שמור לפני זה.

ישנם רכבים צרפתיים, ספורטיביים שמגלים אמינות לא פחות מפולו או משהו כזה.

אני עם הראלי שלי, במשך שנה ו 7 חודשים נסעתי ק"מ שהוא שווה ערך לנסיעה של כמעט שלוש שנים (ליתר דיוק, 45K ק"מ בשנה ו 7 חודשים) ו....נחש מה? אמין! חוץ מבעיה אחת (ולא, קלאץ' זה באמת בלאי טבעי ולא בעיה). ויודע מה? אני לא היחידי. תשאל את עומר (עומרRג) מהפורום, הוא יגיד לך עד כמה הראלי שלו הייתה אמינה אליו בתקופה שהיא אצלו, והיא אצלו הרבה זמן. יודע למה זה? כי הוא מטפח אותה ומשקיע בה וקנה אותה במצב טוב.

אני לא טוען שתומר לא מטפח ולא משקיע (חס וחלילה...) אבל יכול מאוד להיות שאחד הידיים הקודמות עשה זאת, ולכן רכבו עושה בעיות.

סבבה?

:mm_yeah:

 

נמאס כבר מכל הסטיגמות על האיטלקיות \ צרפתיות ומהוויכוחים האינסופיים והטיפשיים הללו.

 

פליקס

ROOONEEYY


×
×
  • תוכן חדש...