Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אני משיג בזול? והאם ההתקנה מסובכת (דורשת איש מקצוע , או שאני יוכל להתקין...)

פשוט לחבר שלי , בעל הרב הנ"ל , נשברה הידית הישנה.

בתודה מראש , עמרי

וואלאק אתה!!

פורסם

אני מניח שאתה מדבר על ראש הידית העשוי מפלסטיק שבטח נבקע לשתיים (מחלה ידועה ).

 

בחברה הראש עולה 70 ש"ח לפני מע"מ

ניתן לקנות באיזור 100+ ש"ח ראשים יפים של חברות לשיפורים למניהם במידה ואתה בקטע .

 

בכול אופן ההתקנה פשוטה ביותר :

את הראש הישן פשוט מושכים חזק למעלה בלי לסובב או משהו כזה.

ואת הראש הישן פשוט תוקעים חזק לידית

פורסם

עומרי, בטעות ערכתי לך את ההודעה במקום לצטט.... ;-)

 

התשובה:

 

סביבות 100 שח מקורית אצל ז'אן בתל אביב (03-6393393)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חברה , קודם כל תודה רבה על התגובות המהירות...

 

ואם אפשר , אז אנא ציינו מקום בחיפה שבו אני יכול להשיג את הידית המבוקשת...

 

נ.ב.

 

האם בחברה ניתן להשיג אך ורק את הידיות הסטנדרטיות של הרכב או גם ידיות מצועצעות למיניהן...

 

עריכה:

מישהו יכול להמליץ לי על מקום בחיפה בו אני יכול לקנות את הידית המדוברת ??(לאחר בירורים עם חברי , הוא מעדיף את הידית הסטנדרטית).

 

בתודה מראש , עמרי

וואלאק אתה!!

פורסם

מצטער על ההתעלקות אבל האם ידית עם הברגה של מפתח אלן לידית תשב טוב על המוט הילוכים של הפוראוור?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
מצטער על ההתעלקות אבל האם ידית עם הברגה של מפתח אלן לידית תשב טוב על המוט הילוכים של הפוראוור?
האמת היא , שאני לא מכיר בכלל את הרכב. אני מברר את זה לגבי חבר שנשברה לו הידית. אבל לפי מה שהבנתי מהתגובות פה ( ראה תגובה מצורפת) , הידית ברכב נכנסת בלחץ , וללא שום תנועה סיבובית או משהו כזה:

"בכול אופן ההתקנה פשוטה ביותר :

את הראש הישן פשוט מושכים חזק למעלה בלי לסובב או משהו כזה.

ואת הראש הישן פשוט תוקעים חזק לידית"

וואלאק אתה!!

×
×
  • תוכן חדש...