Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים מומלצים לפוקוס 2008


Yakim
שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי 5 שנים ו-60,000 ק"מ אחד הצמיגים החליט להתפנצ'ר. הרזרבי היה חדש לחלוטין אבל הוא - כמו כל שאר הצמיגים - משנת 2007. חשבתי שזו הזדמנות טובה להחליף זוג צמיגים שיהיו על הסרן הקדמי (שהוא החשוב יותר, נכון?) והרזרבי יחזור לתפקידו המקורי. עשיתי סיבוב בפנצ'ריות, עשיתי חיפוש ויצאתי מבולבל יותר מאשר קודם.

 

אני גר בראש העין והצמיגים המקוריים הם של ברידגסטון. בעיקרון אני מעדיף שמות ידועים (פירלי, מישלין, גודייר, דנלופ וכד') אבל מהסיבוב בפנצ'ריות ומהחיפוש למדתי שגם הנקוק וטויו טובים מאד. מה לגבי אובאיון או פאלקן ואחרים? ההבדל הוא 150-200 ש"ח לצמיג.

 

בעיקרון הנסיעות שלי הן רגועות למדי. האם זה אומר שכל צמיג יתאים לי וכדאי לי לבחור בצמיג הזול ביותר? הציעו לי זוג דנלופים (לא יודע איזה דגם, סליחה) ב-850 ש"ח. זה מחיר טוב, נכון? זוג זול יעלה 600 ש"ח וצמד מישלין יהיו בסביבות 1100 ש"ח. בעיקרון אין לי בעיה לשלם יותר עבור צמיג טוב יותר, אני הרי מסיע את הילדים שלי ברכב הזה, אבל אני לא רוצה סתם להוציא כסף.

 

אני מתנצל שאני לא יודע דגם. אני עדיין מנסה לעכל את כל המידע החדש שנפל עלי. המידה היא 195/65/15 וקוד המהירות הוא 91V. זה מיותר לחלוטין עבורי אבל מהחיפוש למדתי שאסור לי לרדת מזה כי זה מה שרשום ברישיון.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר באחת המידות הנפוצות ביותר.

 

הסרן הנכון לצמיגים חדשים הוא דווקא האחורי.

 

אני ממליץ על קונטיננטל פרימיום קונקט 2. מחיר ששילמתי לא מזמן לפי 400 לאחד. אולי בגלל החלשות השקל התייקרו קצת. לא בטוח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CONTI PREMIUM CONTACT טריים, עם קוד מהירות V במידה הזאת יעלו קרוב ל 700 ש"ח.

אני כן ממליץ על FALKEN ZE912 לרכב שלך.

המחיר לצמיג 380-420 ש"ח.

אני הייתי מחליף את כל הצמיגים משנת 2007, אולי את הרזרבי שלא היה בשימוש בכלל אפשר להשאיר כרזרבי.

צמיג שהיה על הרכב 5 שנים קרוב לוודאי התייבש, ויש עליו סדקים קטנים, במיוחד אם הרכב חנה בשמש.

 

אפשרויות נוספות:

PIRELLI P6 - 400-450 ש"ח

קצת יותר יקרים - TOYO C1S שעולים 450-500 ש"ח לצמיג. בערך אותו דבר YOKOHAMA C.DRIVE2 גם BRIDGESTONE MY01

PIRELLI P7 - בסביבות 500-550 ש"ח

 

 

כל הדגמים טובים ומתאימים לרכב שלך.

תחליט כמה אתה רוצה להשקיע ולגבי כמות הצמיגים להחלפה.

בכל מקרה, כמו שנאמר, אם אתה מחליף רק זוג, את החדשים תשים מאחור.

אני לא הייתי משאיר צמיגים בני 5+

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CONTI PREMIUM CONTACT טריים, עם קוד מהירות V במידה הזאת יעלו קרוב ל 700 ש"ח.

 

סליחה אם הטעתי - הקוד אצלי הוא נמוך יותר - H.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, אולי אני זה צריך להתנצל.

עכשיו הסתכלתי על המחירים של קונטי פרמיום, שזה באמת צמיג מעולה,

וראיתי משהו מוזר - הפרשים גדולים מאוד בין הפנצ'ריות:

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=405029&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E2%F8%EE%F0%E9%E4

 

אולי שווה בדיקה, מדוע חלק קטן מצמיגיות מפרסמות מחיר סביב 450 ש"ח, ואחרות סביב 700.

אולי הצמיגים לא טריים, אולי בטעות פרסמו מחיר של דגם אחר.

במידה והכל "כשר" בפנצ'ריות ה"זולות" - הדגם, המחיר, תאריכי ייצור וקוד מהירות,

אין אופציה יותר טובה מקונטי פרמיום.

אבל אני עדיין בספק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה לספק. רכשתי צמיגים בני כחודש!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרן הנכון לצמיגים חדשים הוא דווקא האחורי.

 

למה? הרי זה רכב עם הנעה קדמית. גם ההיגוי וגם ההנעה מתבצעים עליו וגם רוב הבלימה. זה אומר שהצמיגים הקדמיים סופגים הרבה יותר עומסים מהאחוריים. לכן ההגיון אומר- נו, לפחות ההגיון שלי - שאם יש זוג צמיגים טובים יותר הם צריכים להיות על הסרן הקדמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. יש סיבות טובות לפה ולפה ולמיטב זכרוני גם דיונים ארוכים בפורום לא הגיעו למסקנה חד משמעית.

 

בשורה התחתונה - כל ארבעת הצמיגים ברכב שלך צריכים להיות תקינים. אם יש ברכב שלך צמיג בלוי או שאינו תקין אל תשים אותו בכלל, לא מקדימה ולא מאחורה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, אולי אני זה צריך להתנצל.

עכשיו הסתכלתי על המחירים של קונטי פרמיום, שזה באמת צמיג מעולה,

וראיתי משהו מוזר - הפרשים גדולים מאוד בין הפנצ'ריות:

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=405029&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E2%F8%EE%F0%E9%E4

 

אולי שווה בדיקה, מדוע חלק קטן מצמיגיות מפרסמות מחיר סביב 450 ש"ח, ואחרות סביב 700.

אולי הצמיגים לא טריים, אולי בטעות פרסמו מחיר של דגם אחר.

במידה והכל "כשר" בפנצ'ריות ה"זולות" - הדגם, המחיר, תאריכי ייצור וקוד מהירות,

אין אופציה יותר טובה מקונטי פרמיום.

אבל אני עדיין בספק.

 

תודה על ההמלצה. אני אתקשר ביום ראשון ואברר למה יש הבדלים כאלו. בכל מקרה, לקנות את הצמיגים הללו זה אומר בשבילי נסיעה מיוחדת לאזור המרכז בעוד שצמוד לבית שלי יש פנצ'ריה שהציעה לי זוג דנלופים (כאמור, אינני יודע מה הדגם) ב-850 ש"ח.

 

מעיון בלינק האמור אלו הדגמים של דנלופ במידה הנ"ל:

195/65VR15 SP200 91V

195/65VR15 91V SPT230 H SEEB

195/65VR15 SP FAST 91V

195/65VR15 SP200E 91V

 

כיוון שההמלצה על הצמיגים הללו היא גורפת הייתי סקרן לדעת במה בדיוק מתבטא היתרון שלהם על הצמיגים האחרים.

 

ודבר אחרון שלא קשור ישירות לנושא השירשור. סימנתי שאני רוצה לקבל התראת דוא"ל מיידית אבל לא קיבלתי אפילו אחת. יש למישהו מושג למה?

 

תודה לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שהדאנלופים שהציעו לך הם לא דאנלופ SP490. אלו צמיגים בינוניים למדי (במקרה הטוב) שלא שווים את הכסף ולדעתי גם מביישים את המותג.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שהדאנלופים שהציעו לך הם לא דאנלופ SP490. אלו צמיגים בינוניים למדי (במקרה הטוב) שלא שווים את הכסף ולדעתי גם מביישים את המותג.

 

בהחלט. אז זה אומר שכל האחרים בסדר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל האחרים יותר מבסדר לדעתי. אבל אני די בטוח שלא תמצא משהו חוץ מ-SP200 ו-SP490 בפנצ'ריות. יש הרבה דגמים שמופיעים באתר tires4u אבל הם לא יותר מפיקציה, אף פנצ'ריה לא באמת מוכרת אותם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל האחרים יותר מבסדר לדעתי. אבל אני די בטוח שלא תמצא משהו חוץ מ-SP200 ו-SP490 בפנצ'ריות. יש הרבה דגמים שמופיעים באתר tires4u אבל הם לא יותר מפיקציה, אף פנצ'ריה לא באמת מוכרת אותם.

 

זה מוזר אבל טוב לדעת.

 

אגב, מאחר ואני עומד לעשות את זה בימים הקרובים אני אשמח מאד לתשובה בנוגע לסרן. ההמלצה על האחורי נשמעת לי מוזרה מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שההמלצה על הצמיגים הללו היא גורפת הייתי סקרן לדעת במה בדיוק מתבטא היתרון שלהם על הצמיגים האחרים.

 

מישהו? משהו? :) ביחוד מעניין אותי לדעת אם הם אכן שווים - יחסית לדנלופים כמובן - נסיעה מיוחדת לאזור המרכז. כיוון שאני יודע שזו שאלה סובייקטיבית אני אחדד: לו זה היה הרכב שלכם האם הייתם מקדישים לנושא כמה שעות וכמה עשרות שקלים בעלות הדלק? אם כן, למה?

 

ודבר אחרון שלא קשור ישירות לנושא השירשור. סימנתי שאני רוצה לקבל התראת דוא"ל מיידית אבל לא קיבלתי אפילו אחת. יש למישהו מושג למה?

 

זה עדיין לא עובד. :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרן הנכון לצמיגים חדשים הוא דווקא האחורי.

 

למה? הרי זה רכב עם הנעה קדמית. גם ההיגוי וגם ההנעה מתבצעים עליו וגם רוב הבלימה. זה אומר שהצמיגים הקדמיים סופגים הרבה יותר עומסים מהאחוריים. לכן ההגיון אומר- נו, לפחות ההגיון שלי - שאם יש זוג צמיגים טובים יותר הם צריכים להיות על הסרן הקדמי.

 

אכן כפי שכתב כאן מישהו, כל הרביעה צריכה להיות תקינה.

מה שכתבתי זאת המלצה מקובלת שהנימוק לה הנו שעל הסרן הקדמי ניתן לשלוט באמצעות ההגה. לכן על הסרן האחורי מצמצמים סיכונים.

אם לא מתייחסים לארועי כשל (איבוד אוויר), הרי שבאמת ההגיון אומר שהיכן שנמצא רוב העומס שם כדאי לנעול את הצמיגים הטריים והבשרניים יותר.

אני מקפיד על רביעה טריה ובשרנית תמיד ובכל זאת בהחלפה שם את החדשים מאחור. רכבים עם הנעה קדמית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...