Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הורי קנו סוזוקי אלטו בצבע מסויים. לפני שבוע, הם פתחו את מכסה המנוע מסיבה כזו ואחרת, והתברר להם שהרכב עבר צביעה. הצבע המקורי היה אדום, והצבע שבו הזמינו את הרכב, רוסס חיצונית על המרכב - בצידו הפנימי של מכסה המנוע, ניתן לראות בבירור את הריסוס של הצבע שהוזמן ע"ג הצבע האדום.

 

יש לציין, שדבר כזה מעולם לא נאמר להם. יש משהו לעשות עם זה, או לנשוך את השפה ולהמשיך כאילו כלום?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני לא יודע מהו צבע הבסיס של הרכב. כל שאני יודע זה שתא המנוע + המכסה (חלקו, בכ"א) צבועים באדום.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מין וורוד מטאלי כזה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לפי דעתי הוחלף מכסה מנוע בלבד.קח את הרכב לבדיקה במכון ואם יתברר שכך (או גרוע מזה שהרכב צבוע כולו) פנה ליבואן ובקש פיצוי.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

לפי דעתי הגיוני שצבע הבסיס יהיה בצבע אדום,צבע הרכב בגוון אדום אז הגיוני שצבע הבסיס יהיה אדום,נסה לבדוק בגלגל רזרווה אם זה גם בצבע זהה .

פורסם

ברכב הזה חסכו בהרבה דברים כדי שהוא יהיה זול.

יכול להית שצביעת שכבה שניה של צבע היא אחד מהם.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

אף יבואן נורמלי, לא יצבע צבע אחר מהצבע המקורי של הרכב, גם לא אם החליף חלק כלשהו.

לכל היותר אולי בוצע תיקון, אבל לא החלפת צבע.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום רב,

הורי קנו סוזוקי אלטו בצבע מסויים. לפני שבוע, הם פתחו את מכסה המנוע מסיבה כזו ואחרת, והתברר להם שהרכב עבר צביעה. הצבע המקורי היה אדום, והצבע שבו הזמינו את הרכב, רוסס חיצונית על המרכב - בצידו הפנימי של מכסה המנוע, ניתן לראות בבירור את הריסוס של הצבע שהוזמן ע"ג הצבע האדום.

 

יש לציין, שדבר כזה מעולם לא נאמר להם. יש משהו לעשות עם זה, או לנשוך את השפה ולהמשיך כאילו כלום?

 

גש למכון בדיקה, קודם כל למען השקט הנפשי שלך.

אם אכן נעשה תיקון או החלפה של חלק כזה או אחר צור איתי קשר טלפוני אנסה לעזור לך יותר

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

צבע בסיס לא אמור להיות לבן אפרפר כזה?

יכול להיות שהצבע דהה מהחום של המנוע (למרות שזה מנוע של פן) :wink:

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

בסוזוקי SX4 שהייתה לי ניתן היה לראות בבירור את צבע היסוד של הרכב (שלזכרוני היה אדום-כתום) ואת קו הגבול של צבע המרכב (אפור מטאלי) מתחת השטיח של תא המטען בואך הגלגל הרזרבי. אני נוטה להאמין שזה מה שאתה רואה תחת מכסה המנוע.

יצרנים חוסכים כסף ולא צובעים חלקים שאין צורך ממשי לצבוע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לפי דעתי הוחלף מכסה מנוע בלבד.קח את הרכב לבדיקה במכון ואם יתברר שכך (או גרוע מזה שהרכב צבוע כולו) פנה ליבואן ובקש פיצוי.

 

תודה, מחר הרכב נכנס למכון

 

ברכב הזה חסכו בהרבה דברים כדי שהוא יהיה זול.

יכול להית שצביעת שכבה שניה של צבע היא אחד מהם.

 

אני לא מדבר על הבדלים בצבע ברמה של שכבה שניה - יש הבדל חד מאוד וברור בין הוורוד לאדום. לו היה מדובר בשכבות, היה לפחות מיסוך (misting) על האדום. מה גם, שהשני סמ"ק צבע הנוספים לא יביאו את הרכב למחיר של מכונית פאר...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לאחר בדיקה במכון, הכל בסדר ומבירור מעמיק הסתבר שבאמת חוסכים שני שפריצים של צבע באוטו הזה :shock:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תכפיל את השני שפריצים האלה בכמות הרכבים שיוצרו ותראה כמה החסכון שלהם מזה הוא ענק.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
×
×
  • תוכן חדש...