Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תלונה/אזהרה על בעל מקצוע פעיל בפורום - צביקה קרבורטורים


ishc
שימו לב! השרשור הזה בן 4449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אךךךךךךךךךךךךךךךך אדון צחי העולם עגול...

כמי שלוקח חלפים משומשים ממקום עבודתו ומוכר אותם למכריו במחיר מופקע שלא יבכה.

אינשאללה גם יצא לך טלטל מהבלוק.

 

תגובה מאוד עניינית לשרשור!!!

 

באמת הוסיפה המון תוכן, לימדה והבהירה דברים.

 

:roll:

 

 

צביקה,

 

כל הכבוד לך על ההודעה הראשונה בה נתת את הזוית שלך להשתלשלות הארועים, הודית בטעותך והותרת רושם חיובי בהחלט.

 

התגובה השניה שלך היתה מיותרת כיוון שהיא סתם נסיון להוציא את הלקוח כ"אדם רע שרוצה לפגוע לך בפרנסה" ואיני סבור שכך זה המקרה.

העובדה היא שהוא פנה אליך כאופציה ראשונה לתיקון התקלה ברכבו.

מכאן והלאה התחילה התפתחה תקלה שהודית שהינה בעקבות טיפול לקוי שלך ברכב, בעל הרכב הלך וחזר מספר פעמים והחליט לבסוף לא להחזיר את הרכב בפעם הרביעית, החלטה לגיטימית לכל הדעות.

כמו שציינתי כבר, הפורום הוא לא רק במה להלל אנשים ובעלי מקצוע, הוא גם במה לתגובות ההפוכות וזה בסדר גמור.

בסופו של יום הסתבר שהלקוח אכן "צדק" בכך שהטיפול שהוענק לרכבו לא הלם את הבעיה ולא הביא אותה על פיתרונה, עובדה שבעל מקצוע אחר עלה על כך וסידר את הרכב בביקור אחד.

אז הלקוח פרק קיטור (מוצדק מבחינתו) כאן בפורום מתוך ההבנה שלעיתים אפשר להזיז באמצעות הפורום דברים מהר יותר.

 

זה מובן שמי שלא עושה לא טועה, זה לגיטימי מבחינת בעל המקצוע בדיוק כמו שזה לגיטימי שהלקוח "יקבל את הקריזה" ויפרוק קיטור.

 

עצתי היא שתמשיך הלאה, אני לא חושב שהיוצא דופן מעיד על הכלל (גם אם במקרה זה הטעות יוצאת הדופן הינה באשמתך), אני סמוך ובטוח שמי שמכיר אותך ימשיך לטפל אצלך ולא ישתנו סדרי עולם.

 

המון הצלחה בהמשך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני חושב שכל העניין של הלקוח בקשר לחשבונית והרשויות ועוד פעם חוזר על זה שהוא לא קיבל חשבונית ביד וכ״ו , לא לעניין , מגעיל ודוחה , יש דברים שלא עושים וכמובן לא בפורום שאנשים בסה״כ זרים אחד לשני , לא רק שאתה יכול להרוס פרנסה , יכול להיות אף שזו הוצעת דיבה!!! , אלה גם אתה יכול לגרום לבן אדם לגמור את הקריירה ,תתבייש לך!!!

כן הוציא, לא הוציא, נתן לי ביד , שלח לי בדואר, שלח לי עם יונה נו באמת!!!???

צביקה אתה לא צריך להתגונן , אנשים קוראים את השרשור ויודעים טוב מאוד עם מי יש להם עסק!!!

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחרון, צביקה, הוצאת חשבונית ללא מסירתה ללקוח היא לא תקינה אך כמובן שבעקבות הסיכום ביננו והחזרת כספי אליי פניתי לרשויות וציינתי כי כספי הושב לי ואין לי טענה אליך בשום נושא.

שיהיה שבוע טוב.

 

 

אני חושב שהשרשור הזה כבר עשה את שלו, העניין הוסדר, הכסף הושב, וחבל סתם לטחון מים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יש לקוחות מעצבנים, ויש בעלי מקצוע שמגיע להם להתלה במרכז העיר.

יופי צחי השגתה את שלך, אבל לדעתי נפלתה על אדם ישר יחסית ומקצועי יחסית לשאר בעלי המקצוע בארץ.

אני עוקב אחרי הודעות של צביקה, בנוסף מכיר כמה לקוחות שלו, וגם לי יש כמה לקוחות שאני מטפל להם - אם הייתה יודע מהי מכונאות, הייתה מבין שקורה שפותרים בעיה אחת וצצה בעיה שניה, נכון שלא אמורים לנסוע רחוק ולבזבז זמן וכסך 5 או 6 פעמים, אבל לדעתי לא נתתה לאדם לסיים מלכאה לדעתי בסופו של דבר צביקה אכן היה עולה על טעותו ומפצה אותך.

לדעתי הגזמתם, אני מצטער לרשום את זה, אבל גם אם אדם טעה וזה קורה, ואף הודע בזה וגם החזיר את הכסף. זה כבר מראה איזה אדם הוא ואיזה בעל מקצוע הוא - להרוס את שמו ואת פרנסתו?

נפלתה על אדם טוב ואני מרחם עליו ( צדיק ורע לו, רשע וטוב לו), ולא על בולדוזר.

ומצד שני נכון אני משלם כמו שאיני מתווכח על התנאים ועל הסכום לתשלום, כך גם אני צריך לקבל תוצאות מובטחות בזמן המובטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור - לבי לבי עם החלטותיך התמוהות בעיני. לפני שעושים צעד כ"כ דרסטי ופונים לרשויות, פונים לקבל חוו"ד שניה מבעל מקצוע אחר, ולא מכפישים את שמו של בעל המקצוע ברבים. כי כמו שכולנו יודעים, כולנו בני אדם וכולנו טועים. בין אם בתיקון קרבורטור, ובין אם בתיקון כלי מיתר.

 

לצביקה - חן חן על היושרה והאמינות שלך. אינני מכיר אותך כלל, חוטץ מהפורום ומדבריך שהעשירו אותי לא פעם, וכל מה שנותר לי לומר לך הוא יישר כח על הכנות ועל ההודאה, שלעיתים קשה יותר מכל, ההודאה בטעות. יישר כח, וכן ירבו.

 

אלרואי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד, צביקה (בלי 0 אחוז ציניות)! תגובה מכובדת וראוייה יותר מאלף הכחשות והכפשות.

 

בעלי מקצוע לפעמים טועים ולפעמים לא מצליחים לפתור את התקלה - החזרת התשלום במקרה כזה ראוייה ומכובדת.

 

 

צביקה היקר.

 

כמי שמכיר אותך שנים רבות ממיפגשי מועדון פיאט, אני יכול להעיד שאתה אדם ישר אמין מקצועי ללא רבב.

לאחר שקראתי את כל השרשור הארוך ולאחר שהתברר שבניגוד לטענת פותח השרשור כן הוצאת לו חשבונית (וגם לפני שרשמת זאת לא היה לי ספק ולו לרגע בענין) לדעתי יש כאן משום לשון הרע, והוצאת דיבה .

לדעתי פותח השרשור צריך להתבייש בצורה בה כתב , בצורת כותרת השרשור שהייתה מלאת התלאמות, זלזול , והוצאת דיבה.

לדעתי ראוי לתבוע את פותח השרשור על דברי ההבל וההסתה שרשם. ובמיוחד על הטענה (שלדעתי נרשמה ללא ספק בכלל כדי לגרום נזק) בנושא החשבונית .

 

שבוע טוב לכולם

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לצביקה. חבל שההתנהלות בין הלקוח ובעל המקצוע מתנהלים על גבי דפי הפורום הזה והפורום השכן במקום לפתור את הבעיה ביניהם.

מה שקרה ששמו הטוב של צביקה נפגע בגלל לקוח זועם שמסרב לחזור למוסך להשלמת העבודה במלואה עד אשר ייסופק התוצר עבורו שילם הלקוח.

 

לדעתי, אין מקום להחזיר את כספו של הלקוח מכמה סיבות. האחת, בוצעה עבודה ברכב והושקע זמן יקר. השניה, הלקוח סירב להגיעה להשלמת העבודה.

 

 

כל מילה אמת!

לא היה מקום להחזיר את הכסף ללקוח .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה הנהלת הפורום נותנת במה לשרשור שנכתב בסגנון הנ״ל, בן אדם רוצה לתת הערה שיתן בקצרה ולעניין :לא הייתי מרוצה כי .... וזהו , וללא כל התוספות דיבה כביכול, לדעתי הנהלת הפורום צריכה להסיר שרשור זה במהירות !!!!

אבל כמובן זו רק דעתי .

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להסיר ?

 

מה בדיוק בעייתי במה שכתב פותח השרשור ?

 

אין לי חצי דבר נגד צביקה והרושם הכללי שקיבלתי עליו חיובי בהחלט, ועדיין, מה הבעייה עם מה שכתב פותח השרשור ?

 

מותר לו להתעצבן על שירות לקוי (לדעתו) שקיבל.

 

על הוט\צ'מפיון\013ֿֿ\חברת חשמל ומחירי הדלק מותר לכעוס ולפרוק קיטור אבל על אדם פרטי אסור ?

 

יש כאן אנשים שמכירים את צביקה אישית (ואני די בטוח שצביקוש וטומי נמנים על אלה) וקשה להם להיות אובייקטיבים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, צביקה לא הכחיש משהו מהטענות ולא הזכיר בשום מקום טענת דיבה - האם אתם סנגורים שלו?

 

אני מאוד מעריך את העובדה שצביקה הודה בטעות והשיב את הכסף שגבה על שירות שלא ניתן כהלכה ולא השיג את מטרתו. אני בהחלט רואה את השרשור הזה כמציג את צביקה באור חיובי.

 

כשאני מתלבט אם לרכוש ממוכר מסויים באיביי, אני קורא את התגובות השליליות שקיבל, ובמיוחד האם, ואיך הוא התייחס אליהן. זהו המבחן הכי חשוב בעיניי. אין אדם שלא טועה, אבל יש כאלו שאינם לוקחים אחריות על טעויות.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מילה אמת!

לא היה מקום להחזיר את הכסף ללקוח .

 

הגיע 4 פעמים ולא היה מקום להחזיר כסף ללקוח?

ממש אובייקטיבי מצדך.

4 פעמים זה יכול להיות 4 ימי עבודה והפסד של 2000 ש"ח.

אם הייתי מגלה שעשיתי טעות בתיקון משהו ללקוח ועוד זימנתי אותו 4 פעמים הייתי מחזיר לו את כספו מיידית, אם היה דורש זאת.

העובדה שהלקוח קיבל כספו חזרה מעידה על כך שלפתוח שרשור בפורום כנראה באמת עוזר (אם כי אני מסכים שהשרשור כפי שנפתח היה מתלהם ולא מכובד)

צביקה מקבל המון ביקורות טובות על גבי הפורום, לפעמים יש גם ביקורת רעה. לא נורא, הנסיון יותר חשוב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור, אני חושב שהגבת יותר מידי מהבטן ופחות מידי מהראש. אם היית מגיב בצורה יותר שקולה ורגועה אני בטוח שהיית מגיע עם צביקה להסדר שמאפשר בדיקה יסודית ומעמיקה ואפילו קבלת חוות דעת נוספת מתיווכו של צביקה ואני מנחש שגם על חשבונו. עצם העובדה שלמרות שירית ישר בתותחים הכי כבדים צביקה עוד דיבר איתך והגיע איתך לפשרה מעיד על בעל מקצוע שכן מעוניין בלקוח מרוצה וכן חשוב לו שהעבודה שלו תהיה טובה ולשביעות רצון לקוחותיו.



 

צביקה, נכון שטעית אבל הפקת את הלקחים וזה דבר שלא כל בעל מקצוע עושה (גם להודות בטעות וגם להפיק לקחים). לא נפגשנו מעולם וגם לא נעזרתי בך אף פעם אבל ממה שאני קורא בפורומים השונים אתה מצטייר כבעל מקצוע שחושב על טובת הלקוח ולא על טובת הכיס.

 

ולסיכום, אם הסכום ששולם למכון השני יותר נמוך קח את ההפרש ותרום אותו לגוף כלשהו כראות עיניך. הרי הייתי מוכן לשלם 500 ש"ח אז צא בן אדם ותראה שהויכוח לא היה על כסף אלא על עיקרון.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מילה אמת!

לא היה מקום להחזיר את הכסף ללקוח .

 

מבלי להפחית לרגע ממומחיותו של צביקה, כמה צביעות בתגובה אחת...

 

אני בטוח 100% שאם כבודו היה מזמין שרברב לתיקון פיצוץ בצנרת, השרברב היה מחליף חלק מסויים וגובה עבורו מחיר,

למחרת היה פיצוץ במקום אחר, ולאחר שלושה ימים דליפה, ולבסוף ביום הרביעי סתימה, ורק לאחר שכבודו היה פונה לשרברב אחר, הנושא היה נפתר, אני וודאי שכבודו היה רגוע ומגיב בנחת ואומר שלא היה מקום להשיב לו את כספו חזרה, הרי השרברב הראשון עבד והתאמץ מאד לתקן את הפיצוץ, נכון?

 

אז מה אם כבודו שכיר ולקח ארבעה ימי חופש לשם כך? קטן עליו...

 

אני בכלל לא מבין מה הסיפור פה, אכן בעל מקצוע מהשורה הראשונה, אין ( כנראה) עוררין על כך, אך במבחן התוצאה במקרה הספציפי הזה האיש כשל, או שגם על זה יש ויכוח? , אם כך הדבר, יתכבד ויחזיר את כספו של הלקוח בצירוף התנצלות כי אינו מסוגל לטפל בבעיה. אך אי אפשר לטרטר את הלקוח 20 פעם ולהגיד ש"רוצים לעזור לו אך הוא מסרב..."

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להפחית לרגע ממומחיותו של צביקה, כמה צביעות בתגובה אחת...

 

אני בטוח 100% שאם כבודו היה מזמין שרברב לתיקון פיצוץ בצנרת, השרברב היה מחליף חלק מסויים וגובה עבורו מחיר,

למחרת היה פיצוץ במקום אחר, ולאחר שלושה ימים דליפה, ולבסוף ביום הרביעי סתימה, ורק לאחר שכבודו היה פונה לשרברב אחר, הנושא היה נפתר, אני וודאי שכבודו היה רגוע ומגיב בנחת ואומר שלא היה מקום להשיב לו את כספו חזרה, הרי השרברב הראשון עבד והתאמץ מאד לתקן את הפיצוץ, נכון?

 

אז מה אם כבודו שכיר ולקח ארבעה ימי חופש לשם כך? קטן עליו...

 

אני בכלל לא מבין מה הסיפור פה, אכן בעל מקצוע מהשורה הראשונה, אין ( כנראה) עוררין על כך, אך במבחן התוצאה במקרה הספציפי הזה האיש כשל, או שגם על זה יש ויכוח? , אם כך הדבר, יתכבד ויחזיר את כספו של הלקוח בצירוף התנצלות כי אינו מסוגל לטפל בבעיה. אך אי אפשר לטרטר את הלקוח 20 פעם ולהגיד ש"רוצים לעזור לו אך הוא מסרב..."

 

 

ידידי היקר לא צביעות ולא שום דבר.

זאת האמת לדעתי , זאת דעתי הכנה.

ולדעתי פותח השרשור צריך להתבייש בצורה בה התבטא, בצורה בה כתב, בצורה של הנושא של השרשור , ובצורה בה התלהם.

 

אני חושב ללא ספק שלא היה פה שום מקום להחזיר לפותח השרשור את הכסף ואף היה ועדיין יש פה מקום להוצאת דיבה ולשון הרע כנגד פותח השרשור .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...