Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נצפה סאנגיונג קורנדו החדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נצפה בסוכנות סאנגיונג הקטנה ברחובות. תמונות לא צילמתי את מאוד התרשמתי מהרכב. במימדים היא מזכירה מאוד את הטוסון ואני מתאר לעצמי שתתחרה ב-IX35 ובספורטאז' (שנראה גדול ממנה משמעותית). הדגם בסוכנות הוא ה-Xdi200 שלמיטב ידיעתי מפיק 184 כ"ס ו-36 קג"מ מומנט ממנוע בנפח 2 ליטר.

 

מחיר לא ראיתי, וגם לא ידעתי שהחל שיווק רשמי, אבל הרכב כבר בסוכנות.

פורסם
הוא ממש נראה טוב.

 

זה פשוט בזיון שרכב של סאנגיונג נראה נורמאלי. מה הם התחלקו על השכל? עוד אנשים יקנו סאנגיונג בטעות!

 

SsangyongKorando2011_01.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

העניין הוא שבמקרה של הקוראנדו, היו שתי סיבות לקנות אותו:

 

1) הוא היה טוב בשטח.

 

2) היה לו עיצוב שמבדיל אותו מהשאר.

 

זה כמו ההבדל בין פרארי ולמבורגיני.

כל אחד יכול לבוא ולקנות פרארי, כי זה מה שהכי אופנתי והכי "מתאים" אם יש לך כאלו כמויות של כסף.

יש מאחורי זה היגיון מסוים ומסורת, אבל במידה מסוימת זה גם שמרני כי אתה הולך לכיוון "ברור".

 

מנגד, כשאתה קונה למבורגיני, אתה קונה אותה בדיוק כי אתה רוצה להרגיש מיוחד ולהרגיש שיש לך משהו שאין לשאר האנשים שקונים את המותגים "הברורים" האחרים (ג'יפ, סוזוקי, לנד רובר).

ברגע שאין לך את היתרון של הייחודיות, אתה חייב לעשות רכב הרבה יותר טוב מאשר של שאר המתחרים כי אתה בעצם מתחיל להתחרות על אותו שוק של רכבים משעממים ו"ברורים".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עיצוב מבדיל ושונה יכול להיות יתרון ויכול להיות חיסרון, תלוי מי מביט בו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ישן נושן, כן כן, אני יודע.

אבל מעניין אותי המנוע בקורנדו, דגם המנוע - XDI200, באילו דגמים ושנתונים של מרצדס היה מורכב?

האם זה זהה למנוע של הC200 W204 עד 2010?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

לא.

ככל הידוע לי מנוע ה 2 ליטר דיזל שמותקן בקוראנדו הוא מפיתוח עצמאי של סאנגיונג.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא.

ככל הידוע לי מנוע ה 2 ליטר דיזל שמותקן בקוראנדו הוא מפיתוח עצמאי של סאנגיונג.

 

כל כתבה שיש על הרכב הזה מתהדרת בכך שתוצר המנוע הוותיק והאמין מגיע ממחסני מרצדס.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
העניין הוא שבמקרה של הקוראנדו, היו שתי סיבות לקנות אותו:

 

1) הוא היה טוב בשטח.

 

2) היה לו עיצוב שמבדיל אותו מהשאר.

 

זה כמו ההבדל בין פרארי ולמבורגיני.

כל אחד יכול לבוא ולקנות פרארי, כי זה מה שהכי אופנתי והכי "מתאים" אם יש לך כאלו כמויות של כסף.

יש מאחורי זה היגיון מסוים ומסורת, אבל במידה מסוימת זה גם שמרני כי אתה הולך לכיוון "ברור".

 

מנגד, כשאתה קונה למבורגיני, אתה קונה אותה בדיוק כי אתה רוצה להרגיש מיוחד ולהרגיש שיש לך משהו שאין לשאר האנשים שקונים את המותגים "הברורים" האחרים (ג'יפ, סוזוקי, לנד רובר).

ברגע שאין לך את היתרון של הייחודיות, אתה חייב לעשות רכב הרבה יותר טוב מאשר של שאר המתחרים כי אתה בעצם מתחיל להתחרות על אותו שוק של רכבים משעממים ו"ברורים".

 

לא באמת הזכרת באותה פיסקה את קורנדו עם למבורגיני ופרארי, נכון?! :-)

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם
כל כתבה שיש על הרכב הזה מתהדרת בכך שתוצר המנוע הוותיק והאמין מגיע ממחסני מרצדס.

 

למעט המוסו והקוראנדו הישנים (שגם שם אני לא בטוח שמדובר במנוע של מרצדס 100%, לדעתי מדובר במנוע של סאנגיונג שמיוצר ברשיון מרצדס) - מנועי ה 2.0 וה 2.7 דיזל הם מנועים שמבוססים על טכנולוגיה של מרצדס וכוללים פה ושם חלקים של מרצדס, אבל אלו לא מנועי מרצדס והם לא זהים למנועי מרצדס.

ב 2011 סאנגיונג הציגו שני מנועי דיזל חדשים בנפח 2.0 ו 2.2 שלמיטב ידעתי הם מפיתוח עצמאי שלהם ואלו המנועים שמלווים אותם עד היום.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חוות דעת, מניסיון יש למישהו למנוע של הקורנדו משנת 2010 ואילך?

מדובר על 2 ליטר עם כ-175 כ"ס וכ-36 קג"מ עם איני טועה...

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

סאנגיונג משתפים פעולה עם מרצדס כבר קרוב ל-30 שנה. לרוב יש שימוש במנועים ותיבות הילוכים של מרצדס, ולפעמים מדובר בשיתוף פעולה טכנולוגי ושימוש חלקי במכלולים.

במקרה של המנוע הנ"ל, מדובר על פיתוח של סאנגיונג ולא מנוע "קומפלט" של מרצדס.

×
×
  • תוכן חדש...