Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גריטת רכב - עצות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, כנראה שמת הדיפרנציאל בסובארו הקשישה שלנו. אפשר כבר לגרוט אותה מבחינת הגיל.

 

שאלותי - איפה עושים את זה, אם הם משלמים על הגרירה לגריטה, וכו.

 

מעניין אותי אם הם מוציאים צ'ק במקום, וכו...

 

אז מי שעבר גריטה לרכב, אשמח לעצות...

פורסם

אתה ניגש למשרד הרישוי עם רישיון הרכב ות.ז שלך. הבעלים הרשומים הוא זה שצריך לגשת. שם אתה מבטל את הרישוי, ונותנים לך רישוי זמני ל 48 שעות. תקח איתך צ'ק מבוטל שקשור לחשבון הבנק שאתה רוצה שיפקידו בו את הכסף.

 

1- לא, הם לא משלמים על הגרר.

2- את התשלום אתה מקבל תוך 45 ימים מיום הגריטה.

3- פה יש לך רשימה של אתרי הגריטה.

http://www.sviva.gov.il/bin/en.jsp?enPage=BlankPage&enDisplay=view&enDispWhat=Object&enDispWho=News^l5062&enZone=news

4- אל תשכח מייד עם הגריטה, לשלוח בקשה למשרד הרישוי לקבלת החזר על יתרת אגרת הרישוי.

http://media.mot.gov.il/PDF/RISHUI/BitulRisumRehev.pdf

שונא גזענים !.

פורסם

אני מבין שהרכב לא מסוגל לסוע. תאלץ להוציא כמה שטרות על גרר.

אם יש לך איזה מצבר מת, שים אותו וקח את המצבר הטוב.

תוציא את כל הנורות.

לוח שעונים, דיפונים וכדומה-גם אפשר להוציא.

כמובן את הרדיו\רמקולים וכו'.

על חלקים מכניים חסרים עלולים לעשות בעיות אז עדיף לא להוציא.

עד כאן הפינה הפרסית.:lol:

בהצלחה!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

וואללה. יש שני צמיגים טריים מאחור, מצבר בן שנה ורדיו... ו...........שיט - גפילטע פיש וסלט פירות נשארו ברכב...

 

מהמוקד שלא עונה בכביש שש אילצו אותי להזמין גרר - האיש שלהם ביקש 500 שח, מצאתי מישהו בחצי מחיר...

 

מחר נראה אם כדאי לתקן או לא

 

תודה על המידע

פורסם

אם אתה רוצה להציל חלקים שאולי יהיו לך שימושיים, גרור את הרכב לחניה ליד מגרשי הגריטה,(זה בדרך כלל באזורי תעשיה ללא בעיות חניה) תגיע כשיהיה לך זמן לפרק ודחף את הרכב פנימה. אין להם בעיה עם זה.

אגב, ככל שזכור לי הבקשה להחזר אגרה מתבצעת במשרד הרישוי כחלק מהטקס.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי שאלה:

 

יש לי רכב שאני מעוניין לגרוט.

אני חייב לבוא למשרד הרישוי עם צ'ק מבוטל?

אין אפשרות להגיע עם פרטי החשבון שלי?

פשוט מעולם לא היו לי צ'קים...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
טוב, כנראה שמת הדיפרנציאל בסובארו הקשישה שלנו. אפשר כבר לגרוט אותה מבחינת הגיל.

 

שאלותי - איפה עושים את זה, אם הם משלמים על הגרירה לגריטה, וכו.

 

מעניין אותי אם הם מוציאים צ'ק במקום, וכו...

 

אז מי שעבר גריטה לרכב, אשמח לעצות...

שלום רב !

מה שנת היצור של הסובארו הקשישה?

מה מצבה המכני הקוסמטי והכללי, חוץ מהדיפרנציאל?

 

בתור חובב רכב , ואנטי גריטה, אנסה לשכנע אותך למכור אותה לחובב רכב ובעיקר סובארו, שינסה להשמיש ולהחות אותה, או בתור רזרבי לחלקים, ונסה לעניין כאלה בפורום חובבי סו בטרו, פורום סובארו הוליק:

 

http://www.subaruholic.co.il/

 

אני מבחינתי אפרסם את הקישור לשרשור שלך בפורום שאני חבר בו על מנת לעניין את חברי מועדון סובארו.

אנא פרסם את הפרטים שביקשתי כולל פרוט האם מדובר בסובארו ידני או אוטומטי?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה רבה על התשובה. כרטיס אשראי עם פרטי החשבון גם טוב?

 

ואצלי זו גם סובארו. DL ידנית, במצב לא טוב...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
טוב, כנראה שמת הדיפרנציאל בסובארו הקשישה שלנו. אפשר כבר לגרוט אותה מבחינת הגיל.

 

שאלותי - איפה עושים את זה, אם הם משלמים על הגרירה לגריטה, וכו.

 

מעניין אותי אם הם מוציאים צ'ק במקום, וכו...

 

אז מי שעבר גריטה לרכב, אשמח לעצות...

 

איזה דגם יש לך וכמה עברה בחייה ?

פורסם

רציתי לשאול, הרכב שלי שנת 96, ולפי מה שאני יודע אפשר לגרוט רכב מעל 15 שנה אם מורידים אותו מהכביש, וא"כ הרכב שלי כבר אפשר לגרוט, השאלה איך מורידים את זה מהכביש, האם לא משנה מה הסיבה להורדה, האם הפנס שלי שבור ושוטר יחליט להוריד את זה עד שאתקן את זה, יהיה לי אפשרות לגרוט את זה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי זה רק אם תקבל הורדה מהכביש ע"י שוטר, על ליקויי בטיחות או משהו...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

הורדה מהכביש על ידי בוחן משטרה, אבל צריך לקחת בחשבון שלהורדה מהכביש מתלווה קנס על נסיעה ברכב לא תקין.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

×
×
  • תוכן חדש...