Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי אוטו ביאנקי (לאנצ'יה Y10 ) שנת 90,צריך הכוונה באחזקה בסיסית וקצת שאלות טכניות


nusbaum.uriel
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכל הקוראים.

מאחר ואני חדש פה (מאוד) ולא מבין יותר מדי בעולם הרכב , הגיע הזמן להתחיל ואין זמן טוב מההווה.

לאחרונה התגלגל לידיי אוטו ביאנקי משנת 90' לדעתי במצב מצויין אך עם כל מיני תקלות (שלדעתי ניתן לפתור בקלות אם אתה

לא מוסכניק רמאי).

אני מאוד מעוניין לטפל בהן ולקבל גם דגשים בנושאי בטיחות (יש בעיית בלימה ברכב , אני אפרט בהמשך הפוסט).

ראשית עבור אלו שבקיאים בנושאים הטכניים וצריכים מידע אז ככה

 

999 סמ"ק 4 צילינדרים

הנעה קידמית

ידנית

קילומטרז' בערך 200000

57 כוח סוס

9 קג"מ

 

עכשיו לבעיות:

1.כשקר האוטו לא מניע - זה כבר קרה לפני כמה זמן ולא הייתי בבית , אישתי הזמינה מביטוח ישיר גרירה והגיעה ניידת הנעה...

הבחור הניע לה את האוטו בשתי שניות עם ספריי קרבורטור - נסעה עם האוטו למוסך ושם תיקנו את זה ( אני מניח שניקו את הקרבורטור - אולי אני טועה) , בכל מקרה עכשיו זה חזר והאוטו שוב לא מניע,יש סטרטר אבל לא מניע.חיפשתי את הקופסא של הפלאגים (דיסטרבורטור? ) כדי לראות שלא נכנסו לשם מים ויש מצב שלא מצאתי כי היה חשוך..

2.בעיית בלימה - כאשר אני לוחץ על הבלמים הם לא מגיבים בצורה טובה , ההרגשה דומה למה שמרגישים כשלוחצים חזק על הבלם ברכב עם ABS ...רק שפה מן הסתם אין...אולי נוזל בלמים ? (אין לי מושג..סתם זורק..)

3.צריכת דלק - אני יודע שהדגם הזה נחשב חסכוני בדלק אבל שלי כנראה ממש לא (לפחות לפי מה שנראה לי) אני חושב שאני ממלא מיכל (כמעט 40 ליטר) כל שבוע - בערך כל 400 ק"מ...

אני רק רוצה גם לציין שהרכב עבר טסט ממש לא מזמן וגם טיפול 10000 .. לא יודע אם זה רלוונטי.

 

תודה מראש על העזרה (למי שיעזור)

ולילה טוב:mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסכויים שטיפול, במכון קרבורטורים מקצועי וטוב, נקוי וכוונים בקרבורטור יפתרו הן את בעיית ההנעה בבוקר

והן את צריכת הדלק הגבוהה.

לגבי הבלמים גש מייד למוסך לבדיקתם ו/או תיקונם כי מדובר במע' בטיחותית מאוד.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

מצטרף לקודמי, וממליץ על נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור, שתפתור בהסתברות גבוהה, שתי לקויים ברורים, התנעה קשה בבוקר, ותצרוכת דלק גבוהה.

הרכב זהה אונו פייר, והתצרוכת דלק שמוצהרת על ידי בעלי אונו 1000, או אונו 1100 פייר, היא כ1:18 קילומטר לליטר !!

קרא כאן :

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=84685#post84685

בנוסף יש לבדוק חשד לצינור לחץ בחיבור למגבר בלם סתום, ועקב כך מגבר בלם מנוטרל ולא מגיב, בגלל חוסר תת לחץ מסעפת היניקה, תופעה מוכרת בדגמי רכב זה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343143&page=3

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האום יש באוטו צ'וק ידני אם אוטומטי ?

 

אם זה ידני - האם אתה משתמש בו ?

 

אם זה אוטומטי - האם אתה דורך אותו על ידי לחיצה מלאה על הגז לפני ההתנעה ?

 

 

בנוסף, אם האוטו לא הניע אחרי 3-4 ניסונות בהם אתה מפמפם על הגז תוך כדי - אתה מציף את הקרבורטור וכל ניסיון נוסך לא יגרום לשום דבר, יש להמתין לפחות 30 דקות ורק אז לנסות שוב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי שלום רב !

המנוע זהה לאונו פייר מנוע 1000, וכמובן גם הקרבורטור, שהוא בעל צוק ידני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה מה שחשבתי,אבל לא הייתי בטוח.

 

התנעה נכונה במזג אוויר קר של רכב כזה מתבצעת כך:

 

משיכה של ידית הצ'וק.

לחיצה אחת על הגז עד הסוף ושיחרור הדוושה לגמרי.

הפעלת הסטרטר ללא לחיצה על הגז. אם שומעים שהמנוע "מנסה" להניע ויש פעימות עבודה לא סדירות - אפשר לעזור טיפה עם הגז.

 

בשום אופן לא לפמפם על הגז אם אין בכלל סימנים להתנעה.

 

 

לאחר התנעה להכניס את ידית הצ'וק עד לנקודה בה המנוע שומר על סיבובים יציבים ולצאת לדרך.

 

 

* אם המנוע לא הניע לאחר 3-5 ניסונות ויש חשד להצפה בקרבורטור - אפשר לנסות להניע עם גז לחוץ עד הסוף + סטרטר ארוך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרור את הרכב לצביקה קרבורטור, ובמחירי הדלק של היום תוכל להחזיר את מחיר הטיפול במהירות שיא, בערת החיסכון בדלק!

 

לגבי הבלמים - תקן אותם בהקדם. יש לך רכב מגניב, מיוחד בימינו - שמור עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה מה שחשבתי,אבל לא הייתי בטוח.

 

התנעה נכונה במזג אוויר קר של רכב כזה מתבצעת כך:

 

משיכה של ידית הצ'וק.

לחיצה אחת על הגז עד הסוף ושיחרור הדוושה לגמרי.

הפעלת הסטרטר ללא לחיצה על הגז. אם שומעים שהמנוע "מנסה" להניע ויש פעימות עבודה לא סדירות - אפשר לעזור טיפה עם הגז.

 

בשום אופן לא לפמפם על הגז אם אין בכלל סימנים להתנעה.

 

 

לאחר התנעה להכניס את ידית הצ'וק עד לנקודה בה המנוע שומר על סיבובים יציבים ולצאת לדרך.

 

 

* אם המנוע לא הניע לאחר 3-5 ניסונות ויש חשד להצפה בקרבורטור - אפשר לנסות להניע עם גז לחוץ עד הסוף + סטרטר ארוך.

 

*רק להוסיף שאם המנוע לא הניע לאחר 3-5 ניסונות ויש חשד להצפה בקרבורטור - אפשר לנסות להניע עם גז לחוץ עד הסוף + סטרטר ארוך אבל יש להחזיר את הצ'וק חזרה למקום אחרת לא יעזור כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...