Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נדפקתי-שלילה עקב נקודות, מבקש ייעוץ


viper05
שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צפע, תאמין לי - אם נלכדת פעמיים במקום שבו אתה יודע שהמשטרה אורבת למזלזלים בחגורת ההבטיחות - מגיע לך. עדיף שעל טפשות תשלם כסף או נוחיות ולא בחייך או בחייהם של אחרים. כנ"ל גם ב"עצור" -יש חוק ברור בעניין - עצור בקו העצירה (ואם לא קיים - בקו התמרור), ואם שדה הראיה לא מספק - גלוש עד למקום שבו שדה הראיה מספק ועצור שם שוב. מי שהציב את התמרור הוא בעל מקצוע שמבין את הסיכונים בצומת, ואם היה חושב שהצומת מספיק בטוח היה מציב שם "האט ותן זכות קדימה".

אני מדבר לאחר קרוב ל-35 שנות נהגיה בכבישי ישראל ולאושרי עד היום צברתי דו"ח תנועה בודד על עבירה קלה (פניה רחבה - 250 ש"ח קנס ו-2 נקודות). האם איני עובר עבירות תנועה? בודאי שכן, אני לא מכיר נהג מושלם, אבל ברור לי שפרט לחריגות מהירות קלות בתחום הסיבולת שמקובל על הרשויות מדובר בארועים נדירים.

ברור לי גם שרובם המוחלט השוטרים בשטח אינם אנשים רעי לב אשר מנסים "לדפוק" אותך, אלא לאכוף חוקים שנכתבו בדם. אם אינך רואה את השוטר מעבר לצומת סביר שגם אינך רואה היטב כלי רכב מתקרבים, כלומר יש סיבה טובה להציב את תמרור ה"עצור" ולאכוף את הציות לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת מאמין למה שאתה אומר תגיד לי?

בוא נחזור קודם כל להתחלה, לפני 35 שנה אני בטוח שלא הייתה רמת אכיפה כמו שיש היום ואם הייתי נוסע בזמנך מרחקים כמו שאני נוסע הסיכוי שהיו עוצרים אותך על משהו הרבה יותר נמוך תהיה בטוח אתה לא יכול להשוות.

דבר שני אם אתה כל כך הרבה זמן בכבישים אני בטוח שאתה יודע באמת על מה אני מדבר, איכשהו הם תמיד עומדים בדיוק איפה שצריך לעמוד על מנת להכניס עוד קצת כסף ואני בטוח שגם אתה מכיר המון תמרורי עצור עם תכנון לקוי או שהוא מכוון אין לדעת ודווקא שם יעמדו הדרדסים הלוזרים.

כבר למדנו טוב מאוד גם אני וגם אתה ורוב נהגי מדינת ישראל שפשוט רוצים לעשוק אותנו ולא יותר מזה, המדינה שמה ז*ן על התאונות דרכים וכל ילד שהוציא רשיון נהיגה יודע שהדרך לפתור את הבעיות על הכבישים היא ממש לא הדרך שמשרד התחבורה,משטרה וכו' משתמשים בה.

הכל על מנת להכניס כסף.

עשה לי טובה תראה איפה ממוקמות המצלמות החדשות זה נראה לך הגיוני?

הכל חרטה אחת גדולה ובנוגע למיקום שהמשטרה עמדה פעמיים כן יצאתי דביל כן הייתי ילד שרק הוציא רשיון ושם ז*ן ולא מאמין שיתפסו אותו יותר מדי אבל בחיים אני לא יעשה עבירה שתסכן חיי אדם זה לא יקרה.

ושוטרים שלא מנסים לדפוק אותי?

בוא אני אספר לך משהו, לי באופן אישי היו כמה וכמה פעמים שפתאום ניידת משטרה סתם החליטה (ואני מבטיח לך שזה סתם בשביל להיטפל אליי כי הם רואים צעירים נהנים ושומעים מוזיקה וצוחקים ומה לא) להיטפל אליי כשסתם עברתי לידם או אם הם היו בתחנת דלק פתאום ליפול עלינו סתם והיו עוד הרבה מקרים שפתאום סתם באים עושים פרסה נוסעים אחרייך לאט עוצרים אותך מתחילים לבדוק לבלבל בשכל לחפש ואחרי 20 דק' לעזוב אותך בשקט אולי קצת פחות.

ואתה לא מבין כמה זה קורה לצעירים שיש להם מכוניות שקצת מושכות את העין במיוחד כאלה בני 17 עד 20

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 הדוחות על חגורה קיבלתי לאחר משהו כמו דקה של נסיעה.

ליד הבית שלי יש לעיתים תכופות ניידת שעומדת בדיוק לאחר פניה מסויימת והפניה הזאת נמצאת ממש נסיעה של 30-40 שניות מהבית שלי, כן גם אני בן אדם ואני לא בדיוק תמיד חוגר בדיוק לפני שאני מניע את הרכב ושם נתפסתי פעמיים.

 

תאונה יכולה להתרחש גם בנסיעה של דקה אחת או אפילו פחות.

אחד הגולשים העלה כאן קישור(במידה ואמצא אעלה זאת לכאן בהמשך) למחקר שבו מראים שרוב התאונות מתרחשות בקרבת הבית של הנהג, במקום בו הוא מרגיש בטוח לחלוטין בנהיגה שלו.

הצעה:

אם עדיין אתה שוכח לחגור ויוצא לכביש מהחניה מבלי שהית חגור אולי כדאי להדביק מדבקה על ההגה שתזכיר לך לפעמים הבאות לבדוק שאתה חגור וגם הנוסעים מאחור?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיום 99 אחוז מהפעמים אני חוגר כשאני נכנס לרכב.

למען האמת חגורה הצילה לי את החיים אבל זה כבר סיפור אחר כך שאני יודע מה המשמעות שלה.

לא יהיה מצב שאני אנהג באופן קבוע ללא חגורת בטיחות, דיברתי על הדק' הראשונות של הכניסה לרכב.

בנוגע לביטחון על הכביש אני אישית מרגיש בטוח בכל מקום חוץ ממקומות שאני לא מכיר אבל החוסר ביטחון נובע ממצלמות מהירות שוטרים וכו' שאני לא יודע אם יש או עומדים במקומות כאלה, טוב שיש WAZE.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וה 1 % הנותר הוא חס וחלילה תאונה שתקרה, או מפגש עם שוטר "שבדיוק" עבר במקום וראה אותך לא חגור.

זה מסוג הדברים שניתן למנוע, ברגע שתרגיל את עצמך לחגור לפני שאתה מסובב את המפתח שמרת לעצמך על החיים וחסכת לך דוח תנועה ורישום בגליון ההרשעות שלך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר קריאה נוספת של הדברים, הגעתי למסקנה שאתה טיפש. גם עבריין.

כמו שכבר נכתב: נצל את תקופת השלילה כדי לשבת בבית ולחשוב היטב על הדברים שעשית. צבירת הדו"חות שלך ביחס לתקופה שבה אתה על הכביש חריגה מאוד.

אתה לא שה תמים כפי שאתה מתיימר להצטייר בעינינו.

כנ"ל גם ב"עצור" -יש חוק ברור בעניין - עצור בקו העצירה (ואם לא קיים - בקו התמרור), ואם שדה הראיה לא מספק - גלוש עד למקום שבו שדה הראיה מספק ועצור שם שוב.

תיקון קל לגבי הקטע המודגש: קו מדרכות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...