Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנה שלנו בגולף 2001


asdstreo
שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברכב בוצע התקנה, איטום ובניה הרכיבים נבחרו ע''פ דרישת לקוח.

פירוט רכיבים

קומפוננט קידמי - FOCAL K2 POWER 6.5

קומפוננט אחורי- FOCAL ACCESS 6.5

סאב וופר – CERVIN VEGA VEGA VEGA DOUBLE 800 RMS

מגבר לסט קידמיEARTHQUAKE PH2200 4CHANELS

מונו בלוק – DLS A6 1200 WATT RMS 1OHM

כבלים RCAROCKFORD FOSGATE RFI 16

קבל – EARTHQUAKE 1,5 FARAD DOUBLE

מכשיר – Pioneer AVHP5050DVD

כבל מתח – METRA 4GAGE

עבודה נמשכה שבוע וחצי ,הבניה בתא מטען נעשה לפי חישוב שלא ניתן להגיע לגלגל ספר לפי אישור לקוח ורצונו . איטום נעשה בדלתות קידמיות, תא מטען, גג, קיר אש פנימי .

אלכס

works 009.jpg

works 007.jpg

works 010.jpg

Фото0224.jpg

IMG_0058.jpg

IMG_0059.jpg

IMG_0061.jpg

IMG_0054.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סה"כ התקנה יפה מאוד -

 

הדברים שאני רוצה לדעת\לשאול עליהם

 

הגימור של הרמקולים בדלתות הוא צבע? בד? התזה של ציפוי פלסטי? (ואם כן אז איזה חומר זה)

 

למה דווקא בחרתם להשתמש בלבד האפור והמשעמם הזה לתיבה של סאבים שהמראה שלה היה יכול לשדרג את המראה של הרכב?

 

ניתן לראות בתושבת של הסאב השמאלי שתי סיכות של אקדח סיכות - האם זה עדיין גלוי לעין אחרי התקנה סופית?

 

סה"כ התקנה יפה ורכיבים הולמים.

 

הA6 לדעתי קצת אובר קיל ביחס לשאר הרכיבים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שראיתי את הכותרת, נכנסתי במטרה לפרגן

אבל האמת ? לצערי הרב אני לא יכול,

 

מהיכרות עם העיצוב של הרכב,

הבד הלבן בדלת לא קשור לכלום, מה גם שרואים בבירור שהוא לא מתוח ומלא בכפלים

הדלת עם הבניה נצבעה בצבע מבריק, שברכב הזה אין שום פלסטיקה מבריקה בשום חלק,

היצרן בחר ולא סתם ללכת על שחור מט לאורך כ-ל חלקי הרכב, יתכן שהצילום לא עושה חסד, אם כך המצב אני מתנצל

אבל תעלו תמונות כלליות יותר וראויות יותר

 

בבניה מאחורה לא ברור השימוש בבד שחור באמצע הסאבים, אבל נניח.

זה שרואים את העץ של התיבה בחיבור בין השחור לאפור זה לא יפה וגורע מההתקנה,

 

בנוסף גם אם הלקוח אישר וויתור על הגלגל ספייר, הריי שזאת לא היתה דרישה שלו.

יש 1001 שיטות גם עם ההתקנה הנוכחית לאפשר גישה לגלגל ספייר, אין סיבה לוותר עליו

זה לא שכמות הציוד שם כזאת שהייתם צריכים את המרחב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי - עכשיו גם ניתן לראות שהגימור בדלתות הוא חובבני ביחס לבית התקנות.

 

מצטער להיות איש רע נוסף בסיפור אבל רואים בדלת ימין שהצביעה של הבניה של הרמקולים לא חלקה לקראת הקצה של הדיפון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכתבתי את ההודעה הקודמת, לא ראיתי את התמונות שנוספו עדיין

עכשיו ניתן לראות חד משמעית

הגימור של הדלת זוועת עולם, מצטער מאוד

 

החיבור בין הבניה להמשך הדלת, לא אחיד ולא רציף, כלל משקעים שנראים כמו שליכטא של חומר בלי גימור

הצבע גולש על הסקאי של הדלת אבל לא על כולה. הבד הלבן הלא קשור הזה - לא קשור

 

בקיצור הדלת נראית זוועת עולם, לא הייתי מעיז להסתובב עם דלת כזאת בגולף שלי,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כידוע, לגולף ועוד מספר דגמי VW יש דלת כמעט אטומה ומצויינת להתקנת רמקולים וכדאי להתקין את הרמקול על פח הדלת הפנימי ולא על הדיפון. אם מתקינים על הדיפון כמו שרואים בתמונות אז מאבדים את היתרון שבדלת אטומה, עכשיו בעצם הוופרים מנגנים בנפח לא אטום וחבל. בגולף, אם רוצים שהוופר יהיה גלוי מומלץ להתקין טבעות הגבהה עד לדיפון.

 

אה כן, הגימור לא משהו בכלל. רואים יותר מידי פאקים בחיבורים ובריפוד.

אנו בפורום רגילים לראות התקנות הרבה יותר נקיות של בעלי מקצוע שמפרסמים את עצמם. בהצלחה בהמשך, מי ייתן ורמת ההתקנות שלכם ושל כל בעלי המקצוע תעלה. קחו את הביקורת כביקורת בונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח להבין מה נותנים שתי מידבסים חזקים שיושבים על דיפון?

זה מקרקש ורועד פראית בכל מכת בס בוודאות, סאונד טוב בטח לא

איפה האיטום שכתבתם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה דאבל דרייבר רומם אלא זה K3P והם בטעות רשמו K2P

 

מה שחבל זה שמדובר בהתקנה שלקוח משלם עליה והוא מקבל מוצר לא מוגמר בעצם.

 

אם הוא ספציפית יצא מרוצה זה סיפור אחר - אבל ההתקנה הזו לא גמורה.

 

זה שאני עושה התקנות שנראות ככה זה בגלל שאני עושה הכל בעצמי אבל אם הייתי משלם ומקבל כזו תוצאה - הייתי מתרגז.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, אני לא בטוח.

שים לב שרשמו שקיים גם קומפ' אחורי, אך אין תמונות של ההתקנה שלהם, לכן אני חושד ששניהם בדלת הקידמית.

 

יש תמונות של התקנת הטויטרים?

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קומפוננט אחורי ורואים אותו בבירור על המגש האחורי בתמונות

 

רואים שהפורום "התרגל לטוב" כול דבר משווים לעבודות של יוסי אלפיין :-)

יוסי הוא מספר 1 בארץ ברמת הגימור והוא מציב סטנדרט גבוהה ביותר

התקנה כזאת היא התקנה לא רעה בכלל ,רמת הגימור היא בינונית וזה בסדר

אף אחד לא יודע כמה שולם עבור העבודה הנ"ל ומה היה כרוך בביצועה או מה היו דרישות הלקוח

מה שיותר חשוב זה איך זה נישמע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, אני לא בטוח.

שים לב שרשמו שקיים גם קומפ' אחורי, אך אין תמונות של ההתקנה שלהם, לכן אני חושד ששניהם בדלת הקידמית.

 

יש תמונות של התקנת הטויטרים?

 

רומם זה K3P, שני האלמנטים בגודל 6.5", המיד וופר של הK2P משמש פה בעצם כמיד לכל דבר והאמת זה אחלה סט שבעולם.

 

AUDIO KING - אני לא יודע למה הכנסת את יוסי אבל דבר אחד אני יכול להגיד, אצלו דבר כזה לא היה קורה, פשוט אסון טבע הגימור הזה, לא ראיתי גימור יותר גרוע מזה בבית התקנות בימי חיי וכבר ראיתי דברים גרועים, בטח ובטח מיבואן שמביא ציוד יקר ערך כמו DLS, הייתי מצפה לעבודה הרבה הרבה יותר נקייה ואסטטית, הדבר הזה יותר מתאים לבחור שזאת ההתקנה השנייה או השלישית שלו בחיים, לא בחור שזה מה שהוא עושה לפרנסתו.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צהריים טובים ידידיי המכובדים

תודה על ההערות ועל ה"פרגון"

אנסה להשיב לכולכם כמיטב יכולתי

לגבי העיניין שהטריד אתכם ביותר וזה הצביעה של הדלת וריפודה: העיניין הזה לא היה באחריותינו, הלקוח מטעמי חיסכון בחר לבצע את הפיניש של הדלתות אצל אנשים שלו.

לגבי הקומפוננט הקדמי אכן ישנה טעות בפתיחת הת"רד וזה אכן K3P

לגבי הבד השחור באמצע תיבת הסאבים : זוהי בעצם תיבה כפולה שסביבה נבנתה מסגרת עץ לכן הפרונט של הסאבים הוא בעצם הפרצוף של התיבה המקורית.

חברים יקרים אבקש להיכנס לפרופורציות בכל הקשור לצבעים של הדלתות או של כל אלמנט אחר ברכב, בסופו של עיניין זהו הרכב של הלקוח ועם הוא רוצה בד אפור בהיר בדלת, ואם לטעמו זה יפה, אז זה מה שאנחנו נעשה וזה מה שהוא יקבל.

מעבר לעיניין (ושוב אני מדגיש שלא אנחנו ריפדנו את הדלתות) מבחינתינו העבודה בדלת נעצרה ללא ריפוד או צביעה כלשהיא.

אין לי שום עיניין להכנס להשוואות ואו להוכיח שלי יש יותר גדול מיוסי או שלו יש יותר גדול

אנחנו מבצעים עבודות לפי דרישות הלקוח ולפי התקציב שלו

כבודו של יוסי במקומו מונח ואין שום עיניין בת"רד הזה שקשור אליו

ואני לחלוטין לא מסכים שה-A6 הוא אובר קיל לרכיבים הללו

אני בשונה ממך מאמין שהשקעה במגבר לסאבים היא חשובה ומשנה את כל תמונת הסאב והראיה היא ברכב המסויים הזה שלפני שהוחלט על ה-A6 ניסינו כמעט כל מגבר שהיה לנו במלאי כולל רוקפורד 10000, ואת ה-A6 הרכבנו כמוצא אחרון (שוב בעיות תקציב) וממש לא היה מקום לשום השוואה ה-A6 ניצח למרות בעיות תקציב קשות הוחלט עליו לבסוף

לגבי גלגל הספייר: הלקוח מראש הודיע שהוא מוותר על גלגל ספייר מבחינתו במצב של תקר בגלגל הוא מזמין שירות גרר, ולך "עתיד" רק כדי לסבר את האוזן אז הלקוח הספציפי הזה גם אם היה רוצה אז פיזית הוא לא יכול להחליף גלגל (לפחות בשלב הזה)

תודה רבה

דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור, קודם כל יפה שבחרת להגיב בצורה מכובדת, זה מעורר הערכה,

להבא, וזאת רק עצתי

אם יש חלקים בעבודה שאתה לא חתום עליהם, אל תציג אותם או לפחות תציין שלא אתה חתום עליהם

אם היית מעלה את השרשור מראש וכותב

 

*שימו לב, גימור צביעה וריפוד הדלתות לא נעשו ע"י שי אהובי, אלא ע"י בעל מקצוע מטעם הלקוח, ואין לנו אחריות\השפעה עליהם

 

אז היינו מעבירים ביקורת אך ורק על מה שכן אתם חתומים, לדוגמא על זה שרואים את העץ בחיבור בין השחור לאפור בתיבה.

אגב, זה שהלקוח לא במצב פיזי להחליף גלגל לא אומר שוב - שצריך לוותר על גלגל מידית, הריי אם היית מציע ללקוח פתרון הולם שמשאיר את הגלגל אני בטוח שהוא לא היה אומר "לא - תוציא את הגלגל!!"

ובנוסף (שזה כבר לא לדיון בפורום אז עדיף שתקרא בלי להגיב), לפעמים במידה וללקוח אין תקציב למערכת X כמו שצריך,

עדיף להניע אותו למערכת מעט זולה יותר שתעשה בצורה ראויה,

בשורה תחתונה שי אהובי התקנות חתום על ההתקנה הזאת, ומי שיראה את הרכב יגיד זאת עבודה של דרור

לטוב ולרע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...