Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[עזרה] צינורות וואקום לקרבורטור - ניסאן סאני 93 (1600)


saar5555
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום....

 

פעם אחרונה שאלתי שאלה ולא מסרתי פרטים מדוייקים. לאחר בדיקה (ראיתי את הרכב)

הבנתי שהבעיה באוטו של חבר שלי היא שבניוטרל (סרק) במקום שהסל"ד יעמוד על 800-900 הוא עומד על 1500,1600. וזה גם כשהמנוע כבר התחמם. חבר שלי אמר "כשאני מדליק מזגן הסל"ד יורד ל-800". ברכב ישנו קרבורטור של ניסן - שיש שם מערכת אוטומטית שמווסתת את זרימת הדלק (יש משהו אוטומטי בקרבורטור הזה). חשוב לציין גם שההנעה בבוקר די קשה (הוא אמר שהוא מניע עם דוושת גז לחוצה עד הסוף).

 

פשוט, המנוע ברכב שלו הוחלף והוא טוען שהמכונאי שהחליף לו את המנוע חיבר את הקרבורטור אבל היתה לו בעיה לדעת איך מתחברים צינורות הוואקום לקרבורטור באוטו הזה (כנראה שהוא לא ממש מכיר את האוטו הזה..) ולכן אני מבקש מכם אולי מישהו מתמצא במנוע של ניסן סאני משהו 16ad (לא זוכר את דגם המנוע במדוייק :roll: )

ויכול לפרט כיצד מתחברים צינורות הוואקום בקרבורטור... (אשמח אם יוכלו לצרף תמונה או משהו...). הרכב הוא ניסן סאני 1993, מנוע 1600, LSX.

 

המכונאי ביקש ממנו להביא רכב זהה (אותו דגם ומנוע) וככה הוא יידע איך לחבר את הצינורות וואקום.

הרכב מתנהג די טוב (בסל"ד מעל סרק לא מבחינים בשום בעיה) העניין הוא שסל"ד הסרק נשאר קבוע על 1500-1600 סל"ד (חבר שלי אומר שאפילו 1900.....)

כשאני הייתי באוטו ראיתי 1600.

 

בנוסף, אם הוא מורידים את הסל"ד בסרק האוטו פשוט לא מניע בבוקר.

 

אני מקווה שעכשיו הייתי הרבה יותר מדוייק מפעם אחרונה.

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר ניסן . אבל התופעה יכולה לנבוע מלפחות שני גורמים נוספים.

בעד 200שח כל מכון לקרבורטורים יפתור את הבעיה. ועדיף כך!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...