Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 323f 1992 מתחממת [הנה לך כותרת מוצלחת במקום ה:.....]


הרשקו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

המזדה שלי מתחממת, היתה לי בעיה של אידוי מוגבר של המים, אין סימנים למים בשמן(השמן נקי). היום כנראה ההזנחה שלי "השתלמה":?! .מה שכן יש הרבה פיח במערכת קירור ,נראה לי שזה מעורב בשמן(אני לא בטוח) ,כאשר המנוע עובד,יש יציאה רציפה של אוויר חם דרך מיכל האיבוי של המים.אני חייב לציין ששמן אני כמעט ולא מעבד עד עכשיו.

לפי מה שקראתי בפורם המצויין הזה8) נראה לי שזה האטם ראש מנוע שהלך(אני אופטימי מידי?).

השמח לקבל את ההבחנות שלכם וסדר גודל של עלויות. בתודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שאחרי נסיעה ממש קצרה לא נשאר מים.לאחר או תוך כדי נסיעה בגלל שאין מים, ברגע שאני מאט את האוטו הוא חוזר להיתחמם. בקשר לאדים מהאגזוז..קצת קשה לדעת חורף קר ויוצא ממש קצת אדים (נראה לי), מה שכן יוצא אוויר דרך המיכל איבוי של הקירור .

 

 

בתודה למגיבים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבין שלא כולם יושבים כל היום מול המחשב ומחכים להודעותיך. יש אנשים מקצועיים שנכנסים בערב ועונים על שאלות. אתה גם חסר סבלנות וגם לא נותן מספיק פרטים מדוייקים. נראה לך שאפשר ככה לאבחן בעיה ועלות שלה?

 

  1. כשאתה ממלא מים בלילה והרכב עומד למשך הלילה, כשאתה בודק מים בבוקר חסר או לא?
  2. בדוק שהמיכל מלא למקסימום והדלק את המנוע. בצע בדיקה מקיפה באיזור הרדיאטור, הצינורות, החיבורים (גם בצד המנוע) ובדוק גם באיזור משאבת המים, לאחר כמה דקות בדוק מתחת הרכב אם אין נזילה. קח פנס והסתכל בסלנות כשהמנוע דולק על כל המקומות שתיארתי ונסה לאתר נזילה/רטיבות (אין לתת למנוע להתחמם יתר על המידה).
  3. אם לא תמצא כלום תצטרך להגיע למוסך לצורך בדיקת לחץ במערכת הקירור.
  4. מהכמויות שאתה מתאר שנעלמות סביר מאד להניח שאתה אמור לראות נזילה כלשהי או עשן מהאגזוז כאשר הרכב חם.
  5. אם היית מחפש בסבלנות בפורום היית מגיע לכל מה שכתבתי לך לבד וגם לומד לא מעט על מערכת הקירור ותקלות אופייניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול מצטער אם אני לחוץ:wink: , פשוט אני תלוי ברכב וסוף סוף אני יכול (בעזרתכם כמובן), להגיע למוסך כשיש לי קצת יותר מושג מה קורה.

לשאלותך:

1.לא חסר מים אחרי שהרכב עומד.

2.אין נזילה מאף מקום,חוץ מהפקק של מיכל האיבוי שקופץ החוצה ומים יוצאים, גם גזים מהמנוע(לאחר שלא נשארו מים).

3. ברגע שתיהיה לי קצת יותר אינפורמציה אני הלך:-D .

4. בדקתי ובאמת יש ריסוסים של מים על המידרכה מתחת להגזוז.

5. לפני ששאלתי את השאלה שלי עברתי אחורה על מיכרים דומים אבל ההבנה שלי בתחום מוגבלת

בגלל זה אני פה :wink: ,רק להזכיר- אין מים בשמן(גם אין איבוד רציני של שמן).

 

בתודה מראש! נ.ב הרכב ידני...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריסוס של מים על הרצפה זה רק כשמערכת הפליטה קרה, אחרת המים היו מתאדים ושוב אני אומר, תוודא שאין אדי מים שיוצאים מהאגזוז לאחר שהרכב חם.

 

מאחר ועולה מדבריך שלחץ מהפליטה חודר למערכת הקירור הדבר מצביע על בעיה באטם ראש. כדי לאבחן את זה בצורה וודאית משתמשים במכשיר דמוי מבחנה, איתו שואפים אדים ממערכת הקירור והנוזל שבתוך המבחנה משנה את צבעו במידה וקיימים גזי פליטה באדים. זוהי הבדיקה האולטימטיבית לקביעת מקור הלחץ במערכת הפליטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...