Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היציאה של mp3 (אוזניות) אני מניח חלשה משמעותית מהיציאה למגבר ב HU .

הערך אם אני לא טועה נמדד ב מילאמפר.

האם חיבור כזה לא יכול לשרוף את היציאה ב MP3?

ניסיתי לחבר נגן כזה למגבר והוא עבד אך אני חושש לשלומו של הנגן.

כשחיברתי למגבר חזק יותר ואיכותי יותר(פילפס והנחות DHD).

זה לא עבד כלל.

אני חושב אולי כי היציאה בנגן חלשה מידי למגבר הזה?

אם למישהו יש נתונים מדוייקים יותר אז סבבה.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

כן הגיין היה ב פול.אני מבין שזה היה צריך לפעול?

 

לגבי ההבדל בעוצמה של היציאה . מה ההבדל?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

כשאתה מחבר את הנגן למגבר אתה לא צריך לדאוג לנגן - אתה צריך לדאוג למגבר אם כבר

 

שלא תשרוף למגבר את הפרי-אמפ.

 

מה שהייתי מציע לך לעשות זה לקנות נגן MP3 שיש לו יציאת line-out להתחברות למגבר - אם יש כזה דבר בנגנים היום.

 

או לקחת מנחת (מתאם מיציאה לרמקולים ליציאה למגבר) ולחבר אותו על נגן הMP3 שלך - קצת צריך להתעסק עם החוטים אבל זה לא מסובך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
היציאה של mp3 (אוזניות) אני מניח חלשה משמעותית מהיציאה למגבר ב HU . לא בהכרח.

הערך אם אני לא טועה נמדד ב מילאמפר. אתה טועה. הערך נמדד בד"כ ביחידות של מיליוואטים. יש לשים לב להתנגדות שבה בוצעו המדידות.

האם חיבור כזה לא יכול לשרוף את היציאה ב MP3? לא!

ניסיתי לחבר נגן כזה למגבר והוא עבד אך אני חושש לשלומו של הנגן. אין לך מה לחשוש לשלמותו של הנגן.

כשחיברתי למגבר חזק יותר ואיכותי יותר(פילפס והנחות DHD).

זה לא עבד כלל. הבעיה אינה בנגן.

אני חושב אולי כי היציאה בנגן חלשה מידי למגבר הזה? שטויות!

אם למישהו יש נתונים מדוייקים יותר אז סבבה.

נגני ה - MP3 מיועדים לעבוד בד"כ עם אוזניות. ההתנגדות של האוזניות נמוכה משמעותית מהתנגדות הכניסה של המגבר. לכן, לא יגרם כל נזק לנגן ה - MP3 כאשר מחברים אותו למגבר. למגבר יש פוטנציומטר (GAIN) שנועד להתאים את רגישות הכניסה שלו למיגוון רחב של מקורות שמע.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אז אני מניח שאולי במגבר ישנה בעיה .

אני יבדוק זאת ויעדכן

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...