Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחר טסט


akon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניסיון מר?

 

מה שכן, וזה בהחלט מניסיון שלי, מראות מראות מראות.. ותזהר מטסטרים חראות שמכשילים סתם..|:

 

בהצלחה.

אור.

לא שלי - המורה שלי אמר לי את זה מראש..

לצערו של זה שעשה איתי, כנראה המורה שכח להגיד את זה לו..

ובאחד התמרורי "תן זכות קדימה" היה אוטובוס די רחוק והוא לא עצר הוא רק הסתכל והמשיך לנסוע וחטף ברקס

והטסטר התחיל להשתגע שהוא כמעט הרג את כולנו.. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחשוף זה טוב, תוריד גם שערות ברגליים.

 

ותנהג רגוע, במיוחד בגשם, בלי פאניקה וסטיות חדות.

 

בהצלחה.

 

סתם שאלה: בן גיגי הוא גם בוחן בירושלים?

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

קודם כל בהצלחה חבוב ותהיה רגוע וכמו שאמרו תעשה מה שאתה יכול .

אה. ( אין עוד כמה נקודותתת בגלל שזה לא חוקי משומה לדעת חברי ההנהלה) תקווה ליפול על טסטר תימני - תאמין לי אחי הם מעבירים - טוב נו. רובם בקיצור טסטר תימני זה הכיייי אחייי!

פורסם

סתם שאלה: בן גיגי הוא גם בוחן בירושלים?

אם זכרוני לא מטעה אותי, כן.

 

בכל מקרה, כדי לקחת מגבת לנגב את הנעליים למקרה שירד גשם(אני רואה שכבר התחיל לרדת בירושלים)

לכל מקרה שלא תחליק לך הרגל מהקלאצ' ואז לא יהיה נעים:-D (מניסון בטסט שהיה לי).

פורסם
קודם כל בהצלחה חבוב ותהיה רגוע וכמו שאמרו תעשה מה שאתה יכול .

אה. ( אין עוד כמה נקודותתת בגלל שזה לא חוקי משומה לדעת חברי ההנהלה) תקווה ליפול על טסטר תימני - תאמין לי אחי הם מעבירים - טוב נו. רובם בקיצור טסטר תימני זה הכיייי אחייי!

המנהלים גם לא אוהבים בני משפחה בפורום ואנשים עם מקלדות מלוכלכות.

פורסם

תגיד, אין לך מורה נהיגה לישאול אותו ?

אם כן , רואים כמה איכפת לו לישלוח תלמיד לטסט מיבלי שהוא יודע את אחד הדברים הבסיסים בנהיגה

זה משהו שלומדים בשיעור שני-שלישי (אם את הראשון שרפת בלהזיז את הרכב מפה לשם)

אם אתה לא מוכן לטס אז אל תעשה אותו, זה ברור שתיכשל ותחכה עוד לטסט הבא עם כמה שיעורי ביניים.

עדיף שתעשה שיעור או יותר כדי ללמוד את זה על הכביש ולא שיסבירו לך בעל פה על גבי פורום, ואז תיגש לטסט.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תקווה ליפול על טסטר תימני - תאמין לי אחי הם מעבירים - טוב נו. רובם בקיצור טסטר תימני זה הכיייי אחייי!
אם כבר - תיפול על טסטר ערבי (דווקא תימני הכשיל אותי בזמנו).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אוקיי חברים נכשלתי ולא בגלל פניה לא נכונה אלה בגלל טסטרית בשם ליאת שבלי קשר לכלום קפצה לי על ההגה שנסעתי על עשר קמש בטענה שהייתי קרוב למראות של אוטו חונה שאפילו לא הייתי קרוב כאילו בכוח לא רצתה שאני יעבור טסט ראשון אני לא מבין למה נותנים לנשים להיות טסטריות אם בעצמם לא יודעות לנהוג ibjm כל כך צדקתה אמרתה לי לקוות שאני לא ייפול על ליאת ונפלתי חזק

פורסם

סתם השערה, אולי לא עברת טסט בגלל שלא ידעת לנהוג? ולא בגלל שהטסטרית היא ליאת?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני לא מבין למה נותנים לנשים להיות טסטריות

לחלק מהגברים זה יתרון:lol:

כנראה לא הייתה מוכן לטסט ואת זה כבר הבנתי מהרגע שפתחת את השרשור.

תתנחם בזה שאני עברתי טסט שלישי:wink: .

פורסם

מנסה ללמוד לנהוג בהתכתבות דרך האינטרנט, ומתפלא אחר כך מדוע הוא לא עובר את הטסט.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ככה זה רוב הנכשלים.

קחי לדוגמא את בן דוד שלי(שעדין לא עבר טסט רביעי),

אחרי הטסט הוא אומר לי "הטסטר היה רע, נתן לי לעשות חניה ולא דיבר איתי כל הטסט, כנראה בגלל זה נכשלתי"

ואחרי זה הוא נותן עוד כמה פרטים שוליים שנכבה לו הרכב פעמיים, ושהטסטר בלם אותו וכל הזמן נגע לו בהגה:-D .

 

 

אגב, בפעם הבאה אל תלך לטסט אלה אם כן אתה בטוח ב100% בניהגה ובשליטה שלך, פשוט חבל על הכסף של עוד טסט ושעורים.


×
×
  • תוכן חדש...