Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי -מושא להערצה עיוורת או אופנה המשקפת אסקפיזם מודרני? דיון שכלתני


יגאל
שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאלו שלא הבינו אותי נכון - העלתי את הנושא כי עניין אותי לדעת מה כל כך מיוחד בשלדה המטורפת הזו.. 8)

 

אין לי יותר כבוד מאשר לאלו שמטפחים את הרכבים שלהם, גם אני עושה את זה לעיתים קרובות.. וזה נטו כיף אפילו עם שרייד - רסמי (תרגום לירושלמים : דוגרי)

 

נכנסתי לפני כמה זמן לפורום טכני וראיתי מספר נושאים רצופים עם בעיות ספציפית בראלי ולכן שאלתי את עצמי מה כבר הקטע איתה :mm_wink:

כנראה הנושא עלה כי אני אישית בשנה + שיש לי שרייד נתקלתי רק בבעיה אחת והיא שצריך למלא מדי פעם דלק (טפו טפו טפו )

 

אגב אני מצטרף לשאלה (כנראה שהוא כן הסתלבט) איזה כבר שיפורים אפשר לעשות לראלי ? :loco:

תגיד יגאל פעם נסעת על ראלי נהיגה ספורטיבית :?:

 

איזה שיפורים יש ? לא יודע עם ממש הרבה אבל פורטינג ,קמשפט, יחס דחיסה, סעפת יניקה+פליטה,ראם אייר, הם רק חלק מהאפשרויות שאפשר לעשות(ויש עוד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לראלי יש בסיס נהדר לשיפורים בניגוד לרכבים אחרים ולכן הפכה לתחביב ולעיסוק להרבה אנשים פה וזאת התוצאה.

 

 

איזה בסיס נהדר לשיפורים יש לראלי בידיוק?

 

\/

 

אתה מסתלבט????????!!!!!!!!!!!! :twisted:

 

לא,אני לא.

Rikshanoam-R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה באמת רוצה לדעת, הראלי שבאה סידרתי (חומוס סלט צ'יפס), היא לא כזאת מכונית מדהימה. אם אתה לא הולך על קו ישר (כמו איביזות וכו'), אז אתה בקטע של סיבובים, ואני חייב להגיד לך שחסר לאוטו כח בסיבובים.

 

אוטו כמו של תומר לדוגמא, (או זאת עם הטורבו או הסופר) כבר יותר מעניין בעיקר בכח מיציאה מסיבוב (אתה גם יכול להכנס ב100 לסיבוב, השאלה היא איך תצא).

 

קח לגודמא את הרנו קליאו ספורט, זה כבר אוטו הרבה יותר רציני, עם 172 סוסונים. ראלי היא בחירה טובה (כמעט כל הפיז'ו) בנושא התנהגות כביש ואחיזה, אבל חבל שמהנדסים שם, תמיד שמים 50 כ"ס פחות ממה שצריך.

 

ראלי עם 150 כ"ס יכול להיות אוטו מאד כיפי, כמו שב.מ.וו עם 300+ כ"ס גם יכולה להיות.

 

אולטימטיבית, הראלי לא נחשבת לאיזה מכונית ספורט על נערצת, אבל בהתייחס למחיר, היא נותנת תמורה טובה אם משפרים אותה קצת. כל מי שיגיד לך שהראלי שלו (לא משופרת) היא הדבר הכי טוב שקרה לו, אז או שהוא רוצה למכור לך את האוטו, או שהוא לא נסע מימיו על M3.

 

:lol::lol::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה באמת רוצה לדעת, הראלי שבאה סידרתי (חומוס סלט צ'יפס), היא לא כזאת מכונית מדהימה. אם אתה לא הולך על קו ישר (כמו איביזות וכו'), אז אתה בקטע של סיבובים, ואני חייב להגיד לך שחסר לאוטו כח בסיבובים.

 

אוטו כמו של תומר לדוגמא, (או זאת עם הטורבו או הסופר) כבר יותר מעניין בעיקר בכח מיציאה מסיבוב (אתה גם יכול להכנס ב100 לסיבוב, השאלה היא איך תצא).

 

קח לגודמא את הרנו קליאו ספורט, זה כבר אוטו הרבה יותר רציני, עם 172 סוסונים. ראלי היא בחירה טובה (כמעט כל הפיז'ו) בנושא התנהגות כביש ואחיזה, אבל חבל שמהנדסים שם, תמיד שמים 50 כ"ס פחות ממה שצריך.

 

ראלי עם 150 כ"ס יכול להיות אוטו מאד כיפי, כמו שב.מ.וו עם 300+ כ"ס גם יכולה להיות.

 

אולטימטיבית, הראלי לא נחשבת לאיזה מכונית ספורט על נערצת, אבל בהתייחס למחיר, היא נותנת תמורה טובה אם משפרים אותה קצת. כל מי שיגיד לך שהראלי שלו (לא משופרת) היא הדבר הכי טוב שקרה לו, אז או שהוא רוצה למכור לך את האוטו, או שהוא לא נסע מימיו על M3.

 

:lol::lol::lol:

 

להשוות באיזה שהיא צורה לקליאו ספורט אשר עולה פי כמה וכמה זה לא חוכמה

גדולה. ולגבי BMW הן מהנות גם עם פחות מ300 כוחות סוס. 320 ידנית

E36 לדוגמא.

ומי שאומר שהראלי היא הדבר הכי טוב שקרה לו - זה במסגרת התקציב. אפשר גם

להגיד שמי שאומר אותו הדבר על M3 לא נסע מעולם על 911 טורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא , בתקציב הזה אפשר להביא 205 GTI

 

היא הרבה יותר מהנה , בסיס טוב יותר לשיפורים ועוד...

 

 

ורוב מי שקנה את הראלי לא יודעים להפיק רבע ממה שהשלדה הזאת נותנת

 

כואב ?

 

שיכאב....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לראלי יש בסיס נהדר לשיפורים בניגוד לרכבים אחרים ולכן הפכה לתחביב ולעיסוק להרבה אנשים פה וזאת התוצאה.

 

 

איזה בסיס נהדר לשיפורים יש לראלי בידיוק?

 

\/

 

אתה מסתלבט????????!!!!!!!!!!!! :twisted:

 

לא,אני לא.

 

עם כל הכבוד , ראלי היא בסיס גרוע לשיפורים.

מה שתומר והאחרים שהובאו כאן כדוגמא עשו, זה לצערי הרב " קומבינות"

אלו לא שיפורים שממש תוכננו בצרפת ע"י פיז'ו...

זה לא ממעיט מערכם, אבל צריך להתאמץ בשביל להוציא מהראלי מעל הסטנדרט.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגבתי עדיין לתר"ד הזה , אבל די

כמה ראלי ראלי ראלי , הפעם זה דיון , פעם הבאה זה דבר אחר

לי יש ראלי אני אוהב אותה , וזהו , עשו אותה הרבה מעל שהיא .

סך הכל ב 106 ראלי היא רכב ספורטיבי לייט , במחיר אטרקטיבי

והכי חשוב מודרני ובעל איכויות הרכב טובות ( בניגוד ל 205 GTI המתפרקות)

 

הראלי היא לא רכב שכל מי שעובר ברחוב יגיד וואו , וכמובן לא רכב שכל מי שינהגל

עליו יגיד וואי , אני אישית קניתי את רכבי כרב ספורטיבי לא יקר מידי במסגרת התקציב

שלי , הראלי בשבילי היא הרכב הכי טוב שהתקציב יכל להרשות לי , למרות כל

ההוצאה הכספית מרגע קנייתו .

 

אוהד , אתה תמיד טוען על ניצול שלדה וכו.

אבל אולי אנחנו , אני , אתה לא מנצלים את השלדה של הראלי ( מישהו אמר מטורפת ?

ציניות ללא מבינים ) ,אבל אתה לא צריך ליהיות נהג דגול על מנת להבין

שהרכב ניחן בהתנהגות טובה משאר "מתחרותיה" .

רוב מי שקנה את הראלי לא קנה אותו כי הוא חיפש רכב ספורט

הראלי היום הוא בעצם רכב לצעירים חסרי ממון , או צעירים בעלי מימון דל מהוריהם.

מימון שלא היה אכפת לי לקחת.

לפיכך הראלי הוא קודם כל רכב "פוזה" , "סטטוס" נשמע טפשי אולם זהו המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, תהליך הסקת המסקנות שלך שגויה מיסודה.

 

אתה לוקח את העובדה שהרבה שרשורים טכניים עוסקים ב 106 ראלי, ומסיק מכך שמדובר במכונית שאינה אמינה.

 

אבל אם תשקלל את העובדה שיש כאן בפורום כמות גדולה של בעלי 106 ראלי (יותר מאשר כל דגם אחר להערכתי), זה כבר לא כל כך מוזר שיש הרבה שרשורים שעוסקים ברכב הזה.

 

סתם לדוגמה, תבדוק כמה שרשורים על 106 ראלי פתח דוד XRallye.

התשובה: המון. ואף אחד מהם לא עסק בבעיות אמינות של המכונית שלו.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי על זה שיחסית יש פה המון ראלים ולכן יש הרבה שרשורים בנושא.. אבל בכל זאת 8)

 

 

בכל אופן חשבתי על לחפש לי אחת- נשמע כאילו היה מתאים לי מאד, במיוחד עם החיבה שלי ללטפח ת'אוטו, לשיפורים, לגיר ידני ונהיגה בכלל.. כמה שאני אוהב אותה השרייד "קצת" מוגבלת :wink:

אבל אז הבנתי שאני בטח לא אצליח לתחזק אותה אז ירדתי מזה

 

בכל אופן תודה על כל ההתיחסויות הבנתי את הפואנטה

לראלי יש שלדה מטורפת ! :screwy:

 

 

:mm_wink::wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הראלי במחיר הנמוך שלך נותנת תמורה מאד גבוהה ,

 

מי שעושה השוואה ל- 205GTI כנראה שוכח שה - 205 בנוייה בטכנולוגיה של כמה דורות אחורה , מבחינת הכל ( תשבו בה ותבינו ) .

 

 

הראלי מאד מהנה לנהיגה ואכן מציעה המון לנהג היודע לקחת ( לוקח המון זמן ללמוד איך לוקחים , לי לקח לפחות שנה ללמוד לנצל אותה עד תום ) .

 

והכי חשוב : התמורה יחסית למחיר גבוהה מאד .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הראלי במחיר הנמוך שלך נותנת תמורה מאד גבוהה ,

 

מי שעושה השוואה ל- 205GTI כנראה שוכח שה - 205 בנוייה בטכנולוגיה של כמה דורות אחורה , מבחינת הכל ( תשבו בה ותבינו ) .

 

 

הראלי מאד מהנה לנהיגה ואכן מציעה המון לנהג היודע לקחת ( לוקח המון זמן ללמוד איך לוקחים , לי לקח לפחות שנה ללמוד לנצל אותה עד תום ) .

 

והכי חשוב : התמורה יחסית למחיר גבוהה מאד .

 

נראה לי שהנקודה הייתה שהנהג, או לברנש שמחפש התנהגות מעולה או שזה מה שמעניין אותו ברכב, יכול לקבל יותר מה-106 ובפחות כסף.

 

זה שה-205 מפגרת בדור שלם אחרי ה-106 מתבטא באספקטים אחרים.

 

כמכלול ה-106 הרבה יותר אטרקטיבית, וזה מובן.

לא כל אחד רואה בעין יפה חלקי דשבורד עפים על כל באמפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחלתם לערב הורים ?

 

 

אז ככה - הראלי הרבה יותר נעימה מה-205GTI.

נוחה, משדרת איכויות הרכבה (עדיין לא יגואר), אבל איכויות במרחק שמיים וארץ מה-205 GTI.

 

ברור לי שבנסיעה רגילה, עם המשפחה, או עם חברים - אני אעדיף לנהוג בראלי.

גם בנסיעה ספורטיבית הראלי מאתגרת ומהנה מאוד. בהרבה מעל מתחרותיה מאותו דור. (פולו, קליאו וכו').

 

מי שעושה השוואה ל- 205GTI כנראה שוכח שה - 205 בנוייה בטכנולוגיה של כמה דורות אחורה , מבחינת הכל ( תשבו בה ותבינו )

 

אבל באיכויות נהיגה - אני גאה לומר שהרכב שלי מפגר בכמה דורות לעומת הרכבים החדשים.

המתכננים של ה-205GTI - עניין אותם נהיגה.

 

לא ידעו מה זה פוליטקלי קורקט.

 

לא ידעו מה זה גלגל תנופה כבד. שמו גלגל תנופה דקיק וקל - אז אולי הוא פחות חסכוני בדלק בשמירה על סל"ד גבוה מכח הצנטרפוגה, אבל בלחיצה על הדוושה, ביציאה מסיבוב - הסל"ד מזנק למעלה כאילו היה הרכב בניוטרל.

 

לא ידעו מה זה תת היגוי - הרכב מתוכנן להיגוי יתר, ומגיב במשמעת מופתית כשמשחקים איתו.

 

לא ידעו מה זה גג שמש חשמלי, שמופעל בלחיצת כפתור שנמצא ממש ליד מחזיק הכוסות שמקורר ע"י המזגן עם בקרת האקלים הרקטאלית (לא מתכוון לשום ראלי, לא לתקוף).

 

לא ידעו מה זה הגה כח אלקטרוני שמקל את החיים בחניה בעיר (לא מתכוון לשום ראלי, לא לתקוף).. ב-205GTI אין הגה כח, יש מסרק פרימיטיבי, ובשילוב עם צמיגים רחבים - מציאת חניה בת"א תמיד מעורבת ברגשות מעורבים. אני שמח שמצאתי חניה, אבל אני עצוב על המאמץ הגופני המתקרב ובא.

בנהיגה - אני מברך את ההגה החד הזה בכל רגע. תמיד אני יודע לאן הגלגלים מכוונים, ולאן הרכב יתיישר, גם כשאני מסובב את הראש כדי להסתכל קדימה מחלון הצד...

 

לא ידעו מהי נוחות. לכן כל גרגיר אבק על הכביש כואב בגב, אבל בהאטה פתאומית או בסיבוב הרכב נשאר יציב, לא נשען, לא נוטה. יציב.

 

כשאני נוהג לצורך נהיגה - אני שמח שאני זוכה לנהוג ברכב "כמה דורות אחורה". רכב שתוכנן לנהיגה פרופר.

 

כמובן שיש לרכב חסרונות, במיוחד בתחום הנוחות בנהיגה יומיומית רגועה, איכות הרכבה, ועוד ועוד.........

 

בתכנון הרכב המחליף - ה-106 - כבר היו למתכננים פשרות ואילוצים אחרים.

קחו את ה-307 לעומת ה-306, אפילו בדגמים הרגילים. תנהגו ותבינו מה זה פער דורות.

ופער הדורות הוא לרעת הרכבים המתקדמים דווקא. (אילוצי חסכון אנרגיה, תקני רעש, זיהום, תוספות משקל ברכב וכו'...).

 

לחברי הפורום בעלי ראלי - אני לא כותב את זה כדי לתקוף, בסעיפים הנ"ל שכתבתי לא השוותי את ה-205 לראלי בלבד, אלא לרכבים מתקדמים יותר טכלוגית ותכנונית.

ל-REDR - אני מקווה שהצלחתי להסביר לך שרכב מתקדם כרונולוגית - אין זה הכרח שהוא מהנה יותר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחלתם לערב הורים ?

 

אז ככה - הראלי הרבה יותר נעימה מה-205GTI.

נוחה, משדרת איכויות הרכבה (עדיין לא יגואר), אבל איכויות במרחק שמיים וארץ מה-205 GTI.

 

ברור לי שבנסיעה רגילה, עם המשפחה, או עם חברים - אני אעדיף לנהוג בראלי.

גם בנסיעה ספורטיבית הראלי מאתגרת ומהנה מאוד. בהרבה מעל מתחרותיה מאותו דור. (פולו, קליאו וכו').

מי שעושה השוואה ל- 205GTI כנראה שוכח שה - 205 בנוייה בטכנולוגיה של כמה דורות אחורה , מבחינת הכל ( תשבו בה ותבינו )

אבל באיכויות נהיגה - אני גאה לומר שהרכב שלי מפגר בכמה דורות לעומת הרכבים החדשים.

המתכננים של ה-205GTI - עניין אותם נהיגה.

לא ידעו מה זה פוליטקלי קורקט.

לא ידעו מה זה גלגל תנופה כבד. שמו גלגל תנופה דקיק וקל - אז אולי הוא פחות חסכוני בדלק בשמירה על סל"ד גבוה מכח הצנטרפוגה, אבל בלחיצה על הדוושה, ביציאה מסיבוב - הסל"ד מזנק למעלה כאילו היה הרכב בניוטרל.

לא ידעו מה זה תת היגוי - הרכב מתוכנן להיגוי יתר, ומגיב במשמעת מופתית כשמשחקים איתו.

לא ידעו מה זה גג שמש חשמלי, שמופעל בלחיצת כפתור שנמצא ממש ליד מחזיק הכוסות שמקורר ע"י המזגן עם בקרת האקלים הרקטאלית (לא מתכוון לשום ראלי, לא לתקוף).

לא ידעו מה זה הגה כח אלקטרוני שמקל את החיים בחניה בעיר (לא מתכוון לשום ראלי, לא לתקוף).. ב-205GTI אין הגה כח, יש מסרק פרימיטיבי, ובשילוב עם צמיגים רחבים - מציאת חניה בת"א תמיד מעורבת ברגשות מעורבים. אני שמח שמצאתי חניה, אבל אני עצוב על המאמץ הגופני המתקרב ובא.

בנהיגה - אני מברך את ההגה החד הזה בכל רגע. תמיד אני יודע לאן הגלגלים מכוונים, ולאן הרכב יתיישר, גם כשאני מסובב את הראש כדי להסתכל קדימה מחלון הצד...

לא ידעו מהי נוחות. לכן כל גרגיר אבק על הכביש כואב בגב, אבל בהאטה פתאומית או בסיבוב הרכב נשאר יציב, לא נשען, לא נוטה. יציב.

כשאני נוהג לצורך נהיגה - אני שמח שאני זוכה לנהוג ברכב "כמה דורות אחורה". רכב שתוכנן לנהיגה פרופר.

כמובן שיש לרכב חסרונות, במיוחד בתחום הנוחות בנהיגה יומיומית רגועה, איכות הרכבה, ועוד ועוד.........

בתכנון הרכב המחליף - ה-106 - כבר היו למתכננים פשרות ואילוצים אחרים.

קחו את ה-307 לעומת ה-306, אפילו בדגמים הרגילים. תנהגו ותבינו מה זה פער דורות.

ופער הדורות הוא לרעת הרכבים המתקדמים דווקא. (אילוצי חסכון אנרגיה, תקני רעש, זיהום, תוספות משקל ברכב וכו'...).

לחברי הפורום בעלי ראלי - אני לא כותב את זה כדי לתקוף, בסעיפים הנ"ל שכתבתי לא השוותי את ה-205 לראלי בלבד, אלא לרכבים מתקדמים יותר טכלוגית ותכנונית.

ל-REDR - אני מקווה שהצלחתי להסביר לך שרכב מתקדם כרונולוגית - אין זה הכרח שהוא מהנה יותר.

:mm_yeah:

איזה כיף לי! הרכב שלי תוכנן בכלל ב-72...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

איזה שיפורים יש ? לא יודע עם ממש הרבה אבל פורטינג ,קמשפט, יחס דחיסה, סעפת יניקה+פליטה,ראם אייר, הם רק חלק מהאפשרויות שאפשר לעשות(ויש עוד)

 

זה שיש שיפורים שונים בשבילה לא ואמר שהיא בסיס טוב לשיפורים .

 

גם לדייהו שלי אני יכול להזמין , להרכיב , לשנות את כל הדברים שהזכרת אז זה אומר שהדייהו שלי היא בסיס טוב לשיפורים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

איזה שיפורים יש ? לא יודע עם ממש הרבה אבל פורטינג ,קמשפט, יחס דחיסה, סעפת יניקה+פליטה,ראם אייר, הם רק חלק מהאפשרויות שאפשר לעשות(ויש עוד)

 

זה שיש שיפורים שונים בשבילה לא ואמר שהיא בסיס טוב לשיפורים .

 

גם לדייהו שלי אני יכול להזמין , להרכיב , לשנות את כל הדברים שהזכרת אז זה אומר שהדייהו שלי היא בסיס טוב לשיפורים?

 

 

אתה יכול להחליף את השילדה בדייהו שלך?!?!?!? :twisted:

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...