Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סופסוף הגעתי למסקנה שבלי קומפוננט זה לא הולך....

אני רוצה לקנות קומפוננט באיזור ה- 500 (לא צריך להיות קטנוניים על 50-100 שקל לפה או לשם)

שמתי לב שהמורל פולס מאוד מומלץ פה אבל גם שמעתי על הרבה מאוד בעיות איתו, וטוויטרים שנשרפים די מהר

אז חוץ מהמורל, איזה קומפוננט טוב אני יכול לקנות בסכום שציינתי ?

יש לי אפשרות לקנות את הקומפוננט הבא של JBL ב- 550 שקל אולי אפילו 500: http://zap.co.il/model.asp?model_id=37790

 

האם כדאי לי לקנות אותו?

 

 

 

ד"א, המגבר הוא: Crunch v-3004se 4X75 RMS

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

קודם כל אני לא כל כך מבין מאיפה הבאת את ה"שמועות" שפולס עושים בעיות?!

שנית כל הJBL הוא קומפוננט מאוד חמוד, נשמע עוצמתי ובעל באסים לא רעים יחסית.

פורסם
קודם כל אני לא כל כך מבין מאיפה הבאת את ה"שמועות" שפולס עושים בעיות?!

שנית כל הJBL הוא קומפוננט מאוד חמוד, נשמע עוצמתי ובעל באסים לא רעים יחסית.

אני יודע שאפילו פה בפורום ממליצים עליהם עם טוויטרים אחרים

ואמרו לי גם שההספק RMS שכתוב עליהם הוא לא ככה בפועל

 

וכשאתה אומר "חמוד מאוד" למה אתה מתכוון ? שווה לי לקנות אותו בסכום הזה ?

הוא עדיף על המורל (כשאני משיג את שניהם בערך באותו מחיר ?)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה מתבלבל עם הסט דוטק!

הטויטר של דוטק שהוא MT-11 נחשב יחסית רגיש ואיתו יש לפעמים בעיות של שריפת טויטר.

הפולס מגיע עם טויטרים TW-1 שזה טויטר שונה לחלוטין והרבה יותר עמיד!

 

אני אישית מכור למורל ככה שאני אגיד אוטומטית פולס.. אבל הJBL באמת בחירה טובה בטווח המחירים הזה, לפחות לדעתי.

פורסם

כמו שהוא אמר אתה מתבלבל עם הMT22.. ועם כיוונים נכונים שום דבר לא יישרף לך. לי יש את הפולס 6.5 והוא אחלה סט ביחס למחיר שלו, אבל אני מתכנן להחליף את הטוויטר שלו בעתיד לMT22 לא כי הוא נשרף או משהו אלא כי הוא לדעתי לא מספיק מדוייק.. חסר לי..

 

בכל אופן אחלה סט.

 

רותם

רותם

פורסם

עם כיוונים לא נכונים אפשר לשרוף כמעט כל דבר.

המורל אחלה קומפוננט למי שאוהב מורל אני אישית לא מת עליהם והיתי לוקח את הג'י בי אל.

והיה לי מורל פולס והיה לי גם ג'י בי אל המיד באס של הג'י בי אל היה מצויין מהטוויטר לא נהנתי כי הוא נשרף לי אחרי יומיים.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...