Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כבר מותר לגלות-מהפכה במשפחת המלוכה.


השושנים
שימו לב! השרשור הזה בן 1699 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת שהמחירים יחסית לתמורה טובים.

מחר נסיון להציל ווספה במצב בינוני עד קשה וכיוון מנוע לווספה אחרת.

בעזרת השם יהיו גם תמונות.

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 498
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

***פלאש ניוז***

 

האגזוז הסורר תוקן, השתחררו להם ברגי ההידוק בבאנד שמהדק את כניסת האגזוז למנוע, הנסיכה רומזת לי משהו...נוצל זמן האיכות לחיזוק המראה, הידוק ברגים ושימון המיכלולים הנעים של הגז והקלאץ. ניקוי כללי ו...זהו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתם את הפירסומת החדשה של פרטנר עם הווספות, עכשיו גם סופי דורשת זוגיות....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרצון התמידי והחיפוש אחרי האפשרות להרוויח עוד כמה כוחות סוס והשירשור האמוציונאלי שפתח ליאור בנושא שיפורי רכב, עד כמה, עד לאן, וכמה נמוך לרדת? פגע אצלי בעצב חשוף, כרייסר בעברי וחובב מהירות ונהיגה, התחושות והעוצמות שבעת הנהיגה על סופי, הן אחרות לגמרי. כמובן שעיינתי בעשרות אפשרויות למצות את מנוע המקורי של סופי עד תום והשמות הנוצצים מאלוסי פיולי ואחרים כיכבו מעל מסך המחשב שלי שעות נוספות. עשרות סוגי בלמים בולמים ראשי מנוע גירים ואגזוזים התרוצוצו במוחי הקודח, במיוחד בשעות הנהיגה וברגעים שאמרתי לעצמי שהייתי מאוד רוצה עכשיו עוד כמה סוסונים למטה במנוע, אם זו עולה וצפה תמיד ההכרה במהות הרכיבה על כלי שיוצר כאשר הייתי אני בן ארבעה בלבד, בפשטות שלו, ביעילות.דומה כי הפשרה האפשרית היחידה בין השמירה על המקוריות המשמימה, והאיטית, לבין הצורך והרצון למשהו קצת יותר אנרגטי, מוביל אותי בטבעיות לימיה הראשונים של הווספה ואל שנות החמישים והשישים העליזות, מסתבר שהרצון שפיעפע ברוכבי האופנועים אז אינו שונה במאום מאלה של היום, ותמיד נימצאו משוגעים לעיניין שמצאו אין ספור פיתרונות והמצאות לנושא, כבר אז היו קיימים ערכות שלמות לשיפור ולעידוד העיניינים, ויאגרה להמוניים אם תירצו...עיון באתרים לשיפורי מנועי הווספות, מציע היום, סט שיפורים קלאסי ממש כפי שנימכר אז בשנות השישים והשיבעים והמיועד לכלים ששרדו ועדיין מעוניינים בקצת פילפל, היתכן שנימצאה הפשרה שתתקבל אצל החובבי השיפורים וחובבי השימור כאחד? דעתכם חשובה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יביא לך דומא אישית.

 

שרק קיבלתי את המוסטאנג לידיי ישר רצתי ללמוד מה אפשר שפר ולעשות באוטו...

AFTER MARKET מטורף!!!!!!

 

ודווקא ליאור ברוך זה שהכווין אותי.. הוא אמר לי שהוא בחיים לא היה נוגע באוטו שלי.

אני יש נגשתי לעמדת התגוננות נפחתי חזה .. מה!!! אתה עושה צחוק נכון... אוטו ששופץ בארהב אולי בן ה5 הכי יפות ומשוקעות בארץ! אתה עושה צחוק!

ואז הוא הסביר דבר שלקח זמן אבל נתפס... דווקא מהסיבה הזאת אסור לגעת ולשנות את האוטו דרסטית.

אז מה כן עשיתי?!

כל שינוי שלא פגע במראה של האוטו, מתלים, צמיגים,היגוי, מנוע.

מבחוץ היא נראת די תמימה... מבפנים זה משהו אחר.

 

אתה יכול לשפר את הווספה בכיף רן, ויהיה לך הרבה הנאה מהווספה ואני משוכנע מאד בכך כמי שמכיר אותך טוב.

פשוט כלפי חוץ שתראה סטנדרטית.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תשאל אותי

 

אני לא מעוניין בווספה בשביל לנהוג על הקצה.

אני אמצא משהו אחר בשביל זה.

אבל לדעתי בשביל לשרוד בכיף בתנועה המודרנית בכבישים ובשביל להיות מספיק כדאית לבעלים שלה היא צריכה לשייט על 90 קמ"ש באמינות, לא לסגור את המספר הזה.

לא חושב שווספה היא מה שהיא בגלל מהירות או כוח.

גם אם הייתי מרוויח עוד 2-3 כ"ס עם אגזוז יותר טוב על ווספה לא הייתי רוכש אותו - כי הסאונד של הווספה זה משהו מיוחד.

לעומת זאת אני מאוד בעד הפרוייקט החדש של ליאור ברוך.

 

לסיכום

 

אם וכאשר תהיה לי ווספה היא תעשה את אותם קולות ויהיה לה את אותו המראה החיצוני.

אבל אני אהיה מאוד בעד עוד כוחות סוס למנוע ומאוד בעד שעון סל"ד.

אם יש קיט שיפורים OLD SCHOOL עוד יותר טוב, אפילו יותר טוב אחד מקורי ממישהו שמוכר כזה מאותם שנים.

אני תורם את חלקי בשיפוץ 2 ווספות למקוריות ונהנה מאוד.

אין כמו העברת הילוך עם ה"קליק" הזה מאחור בשילוב ההילוך - פשוט עושה לי את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ווספה עם מנוע בריא, 150 CC צריכה לנוע במהירות סופית בין 85-90 קמ"ש, אחיותה הגדולות יותר 200 CC או ה- 180 CC מגיעות עד 100 עיקר ההגבלה נובע לא מהעדר כוח, אלה בגלל יחס העברה בגיר, המנוע הקטן צריך לפשר בין האפשרות של נשיאת שני רוכבים בעליות לבין מהירות סופית מכובדת, על מנת שלא לפגוע האמינות המנוע ניתן להחליף את הגיר לגיר חמישה הילוכים ביחס העברה טוב יותר שיתן מאותו המנוע עצמו יותר מהירות ולא על חשבון הכוח, שינוי זה גם לא יפגע במראה או בצליל ועלותו כ-200 $ עדיין ותמיד יש לקחת בחשבון את נושא העצירה וכאן אין קיצורי דרך לא מצאתי דרך טובה לעצור את הווספה ללא פגיעה במראה האוטנטי-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמעתי ממספר אנשים על 140 במישור בווספה 200.

אם מחיר גיר הוא אכן 200 דולר שווה לי לחפש 200 ולהתקין אותו עליה.

אבל בכל זאת אם אתה עושה את זה אז למה כבר לא ללכת עד הסוף ולהביא קיט נחמד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לווספות הקלאסיות מתחת שנות השיבעים יש פחות שיפורים, רוב השיפורים מיועדים למנועי ווספות ה-XP המודרניים יותר, קיימות ליגות מרוצים לדגם זה בחו"ל ואין סוף שיפורים, ההצתה האלקטרונית, המכולילים המודרניים יותר והעלות הזולה של כלים אלה, עושה אותם כר נוח למשחקים.

קלות הרכיבה ותנוחת הנהיגה, מפחיתה מאוד את הפחד שיש למתחילים לעלות על אופנוע אמיתי וגדול והכלי פופולארי גם בקרב רוכבות רבות.

אם זו מעט מאוד כלים משנות הארבעים החמישים והשישים נישמרו במצב אידאלי ולכן אני עדיין מתלבט אם לשפר את סופי שהיא מקורית עד לרמת הבורג וללא חלודה, או למצוא אחות בוגרת...כך או כך עוד חזון למועד קודם כל ניצבע אותה-רן

 

ה-XP

Mein_Vesper_XP80_fur_Web_30_.JPG

הספרינט

150sv2.jpg

ה-ראלי 200CSV-015.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבוע שעבר באחד מימי אמצע השבוע, נחה עלי רוח משונה, לא היה לי הסבר מניח את הדעת מה קורה, אבל אי השקט והחוסר סבלנות שלי לא נתנו לי מנוח. הגיישה המשפחתית היתה פנויה, מזג האוויר היה מצויין והרוח והדרור קראו לי אליהם, החלטתי לעשות מעשה ולצאת קצת ולאוורר את כישורי הנהיגה שלי שבזמן האחרון הוזנחו...פניתי לאחר מהכבישים הסודיים שלי באזור, לא לפני שעצרתי בתחנת הדלק הקרובה למלא אוייר, מים, בדיקת שמן, חיזוקים כאלה ואחרים ולדרך הגישה שיתפה פעולה, כרגיל ללא דרמות או מחאות, כפי שאופיני למשרתת הכנועה והצייתנית. לפעמים אני ממש שוכח שהיא שם...סיבוב ראשון מנהלתי להכרת הכביש ובדיקה של הסכנות האורבות לי, סיבוב שני מהיר לבדיקת הרכב והתנאים, וכך חצי שעה של אימונים והוצאת רעלים מהגוף...

בתום האימון והנסיעה חזרה הביתה עלו בי המסקנות הבאות:

רכב:

צמיגים, להחליף דחוף,

הבולמים הקדמיים עשו את שלהם, צריך להחליט לגבי עתידם.

מיסב הלחץ של הקלאץ לא הוחלף בטיפול האחרון, למרות שמנהל המוסך המרכזי אמר שכן...לחזור אליו (רגוע)...

השטנגה של בורר ההילוכים מסרה נפשה על קידוש האספלט להחליף...

נהג:

כושר גופני, לקוי.

החוסר באימון נותן אותותיו, ירידה במבחני הזמן והיכולת. (רע מאוד)

מחסום הגיל בעייתי, אין ספק שהנסיון והיכולת מחפים, אבל...קלות הראש של גיל הטיפש עשרה הוחלפה במתינות, הרעב לניצחון והרצון להוכיח למישהו משהו נעלם, אינני רואה יותר בכל טמבון זר אויב להבסה....ואין לי שוב את הצורך לשפשף גדרות בטיחות עם הטמבון האחורי...

טוב, שמישהו יגיד למיקי שומכר שהוא יכול להירגע....

חזרתי הביתה, בדקתי שוב שלא נגרמו נזקים לגיישה, היא המשיכה להשפיל מבט מלוכסן, תמהה על תשומת הלב שזכתה בה לפתע, יכול להיות שאני מקבל אותה כמובן מאליה?...

עמדתי בחנייה, השמש מלטפת, הרעל שוחרר אבל...משהו עדיין היה חסר, התנעתי את סופי ויצאנו לטייל אחרי כשעתיים ומאה ק"מ חזרנו, רגועיים יותר נבונים יותר ושקטים....משהו קורה לי....ג'ורג'י הפורשה למכירה?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1699 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...