-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
הזמנתי את ה6p, אבל אחת הנקודות המעניינות היא שה6 נמכר כבר למעלה מחודש במחיר של 350$, זה הישג אדיר לדעתי שהמחירים של האנדרוידים ובמיוחד הנקסוסים יורדים, אני מאוד מקווה שהתחרות הזו תיצור עוד מכשירי פרימיום במחירים שפויים. עוד דבר חשוב לגבי הנקסוסים וזה רלוונטי רק לאמריקאים זו התמיכה בפרויקט פי, שזו הרשת של גוגל שמנסה לשבור את המודל הקלאסי של המפעילות הסלולרית על ידי שימוש בכמה במקביל, ונדידה כמעט בכל מקום בעולם ללא שום שינוי של עלויות לא דאטה ולא שיחות. יהיה מאוד מעניין לראות כיצד יהיו בפועל המצלמה, חיישן תביעת האצבע וחיי הסוללה
-
אין שום קשר בין אחד לשני.
-
כל עוד יש לך ביטוח בריאות ועבודה ממוצעת ומעלה בארה״ב אתה תחייה לא רע סביר להניח.. אני לא חושב שמדובר בשכבה כל כך צרה, בסופו של יום כמעט כל מקצוע כאן מכניס משמעותית יותר כסף מאשר בארץ והמיסים יותר נמוכים משמעותית. מה שכן, אם אתה לא מסוגל לעבוד, או שיש לך איזשהוא מקרה רפואי חמור אתה יכול למצוא את עצמך מהר מאוד בתחתית וכאן אין שום רשת בטחון.
-
עברתי כל כך הרבה בשנה האחרונה שאני מרגיש שהתבגרתי ב10 שנים בערך.. ממש טיפה מעל לשנה עמדתי מתחת לחופה והתחלתי תקופה חדשה, בערך חודש אחרי החתונה חמי עבר ניתוח בטוח מאוד שהסתבך וגרם לשבץ מוחי, הרשלנות הרפואית לא עזרה והוא תחילה היה משותק בחצי גוף בלי יכולת לתקשר ולדבר.. מאוד עצוב. בתוך כל הדבר הזה גם היינו מתוכננים לעבור לארה״ב, ולמזלנו אחרי שהדברים קצת התייצבו בבית הצלחנו לעשות את המעבר המטורף הזה לעיר ואיזור שמעולם לא ביקרנו ולמקום שכל כך שונה מהמקום בו שנינו גדלנו, זו בהחלט הייתה חוויה מאוד מעצימה להתמודד עם כל הקושי הזה לבד בלי רשת הבטחון שגדלנו אליה. במהלך השנה אישתי למדה, אני עבדתי והתאהבנו באחד האיזורים היפים לדעתי בארה״ב, החלטנו להישאר עוד קצת ולפני חודש קנינו בית צמוד קרקע עם גינה. ראש השנה הוא באמת אחד החגים האהובים עליי בדיוק מהסיבה הזו שאנחנו מסתכלים אחורה ולומדים להבא, אני מאחל לכל החברים כאן שנה טובה ומתוקה מלאה בהגשמות ויצירת זכרונות נהדרים.
-
אישתי לומדת באו״פ אמנם בארה״ב ולא בקנדה אבל אם אתה חושב על זה אני ממליץ בחום ללכת לעיר או איזור שיש בו קונסוליה שמאפשרת להיבחן בה אחרת צריך לתפוס טיסה או נסיעה ארוכה לקונסוליה הקרובה 3 פעמים בשנה (במקרה הטוב שעוברים מועד א׳) + מלונות וכו׳..
-
מניסיון של בערך 20 אלף קילומטר בגולף GTI MK7 שחלק ממנו במסלול ובאוטוקרוס הרכב הזה כסטנדרטי מאוד כיפי ביחס למתחרות הנעה קדמית, הוא נותן הרבה בטחון ומאוד נשלט קרוב לגבול שלי כנהג.. כרכב יום יומי הוא מאוד נוח ומספק לי את כל מה שאני צריך בהנחה והולכים על הגרסאות המאובזרות שכוללות החל ממושבי עור חשמליים, פנסי קסנון מדהימים בלילה (צריך את זה במיוחד בארה״ב איפה שיש המון כבישים חשוכים) ועד מערכת אודיו של Fender שחסכה לי את ההתלבטות אם לשדרג.
-
ממה שאני הבנתי (לא עקבתי לעומק), הם מנסים לפתור את הבעייה של החיפוש והאינטרקציה שלך עם המכשיר כלומר שאתה משתמש בקול כדי לעשות חיפוש גלובלי כזה על גבי אפליקציות מרובות.. אני אישית נורא מחכה ליום שבו אני יוכל לשלוט על כל המכשירים בבית באמצעות הקול, כבר יש לי מוצר של אמזון שנקרא echo שעושה את זה ב80%, אבל הטלוויזיה שלי למרות שהיא smart ויש לה שליטה קולית עדיין לא שם. מעבר לזה, בעיית החיפוש נורא מעצבנת יש לי סדרה אחת שאני רואה בnetflix אחרת שאני רואה בhulu, סרט שיש בVOD וכו׳, אני רוצה מאוד מוצר אחד שילכד את כולם לממשק אחד נוח ויעקוב אחרי מה צפיתי ומה לא, ומראש אני אומר שכבר ניסיתי את כל הboxee והכרומכאסט והאנדרוידים הייעודים, הם לא מתקרבים לחוויה שאני מצפה שיהיה לי
-
המיאטה החדשה נחתה בישראל [אבל 90 אחוז מהשרשור עוסק בדיני הגבלים, תמחור ודו"חות מאזן]
qil פרסם הודעה בנושא של HyperViper בתוך רכב כללי
במציאות היא מאוד יפה גם כן, ישבתי באחת לפני מספר שבועות אבל זה היה כאן בארה״ב וברגע ששמעתי את המחיר שרצו עליה מעל המחירון ברחתי, וזה מבלי לדבר על הזמני המתנה לרכב. יהיה מאוד מעניין לנהוג בה בהשוואה לטויבארו.. -
הדלק באמת ירד אבל עדיין יש איזה חצי דולר ככה לרמה של שנה שעברה לגבי העלויות, העבודה מאוד יקרה בארה״ב, אבל נעשית ברמה גבוהה מאוד לרוב.. תעשה קצת מחקר ותבדוק בעוד כמה מוסכים לדעתי.
-
אגב ישבתי אתמול במיאטה החדשה, רכב חמוד מאוד, הגג הנפתח מאוד קל לתפעול רק חבל שמדובר בחודשיים שלושה המתנה להזמנה מהיצרן או לשלם 2500$ מעל המחיר מדבקה כדי לקבל את הרכב חודש הבא אני עוקב במתח אחרי השרשור כי אני בהתלבטות דומה
-
שאלת ה-230 אש"ח: MX-5 או BRZ - מה *אתם* הייתם עושים?
qil פרסם הודעה בנושא של HyperViper בתוך רכב כללי
זה לא רק בלמים.. יש גם ג'אנטים קלים יותר, מפתח ועוד כמה תוספות קטנות אני לא בטוח שזה יוצא יותר זול? למה עדיף לחכות אגב? -
השתתפתי בשני אירועי אוטוקרוס עם הGTI, זה ספורט מאוד מהנה, זול ובטוח, באחת הפעמים יצא לי לנהוג במסלול מאוד מהיר (הילוך 3!) היה לי חיוך מרוח על הפנים למשך 48 שעות אח״כ
-
שאלת ה-230 אש"ח: MX-5 או BRZ - מה *אתם* הייתם עושים?
qil פרסם הודעה בנושא של HyperViper בתוך רכב כללי
אלכס תעדכן איך היה, אני בדיוק באותה התלבטות אני מחפש רכב ספורטיבי שני לגולף GTI MK7 שיש לנו, ההתלבטות באמת בין המיאטה לבין הברז - הבעייה היא שהמיאטה צפויה להגיע תוך 90-120 יום בלבד מכיוון שאני לא מתכוון לקחת אוטומטית. אני ככל הנראה ילך בסופו של דבר על מיאטה קלאב עם החבילה של ברמבו ידנית, אגב הצבע האפור מטורף -
אמנם פולקסוואגן לא ממש מצליחים לחדור לשוק האמריקאי עם רוב הרכבים שלהם ממגוון סיבות לדעתי אחת המרכזיות הן המתחרות הגרמניות האחרות אבל הגולף לדוגמא מצליחה מאוד כאן ואני רואה די הרבה מהן, גם בקליפורניה הבנתי שהן נמכרות יפה
-
תלוי באיזה רכב, אני החלפתי השבוע לשמשה מקורית כי לרכב שלי אין שמשה חלופית לפחות לא בארה״ב למזלי אבל זה נראה לי מסוג החלקים שלא הייתי חושב פעמיים והייתי שם רק מקורי לרכב שהמקורית תעלה פחות מחצי מעלות הרכב.
-
הרומני ביומטרי, אין לי מושג לגבי ארצות הברית אבל ויזה לארה"ב כתייר זה לא ממש בעייה כישראלי לגבי עבודה, רומנים יכולים לעבוד עכשיו בכל אירופה ללא הגבלה החל מ2014. יש בויקיפדיה טבלה שמסבירה את זה היטב https://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_of_movement_for_workers_in_the_European_Union
-
זה תלוי בהפרש בטלוויזיה, אם אתה יכול לקנות את אותו הפנל בהפרש של מעל משהו כמו 200 ש״ח הייתי הולך על הדגם הפשוט ומוסיף משהו בסגנון fire tv או chromecast (בהנחה ואתה משתמש). לי אישית יש סמסונג מהדגמים הכי מתקדמים, אמנם אנחנו משתמשים המון באפליקציות כמו נטפליקס אמזון פריים יוטיוב וכו׳ כי הנוחות שהכל יושב בשלט אחד ומתחבר זה מגניב והכל אבל לא בטוח שהייתי קונה שוב סמארט.
-
מדהים פשוט חגיגה מוטורית אדירה
-
אני נמצא מעבר לשלולית כמו שרשמת, ומכיוון שהמעבר די טרי אז גם יש לי פרספקטיבה לא רעה לגבי המצב בארץ. כמו שציינת ישנם דברים מסויימים שבהם ישראל לא הייתי אומר מתקדמת אלא עומדת פלוס מינוס עם אותם סטנדרטים, אני שמח לשמוע שהגשת מיסים מבוצעת אלקטרונית, לי הוסבר שזה נשלח בדואר, אגב אחת הדוגמאות המוצלחות היא שאישתי משלימה את התואר הראשון שלה דרך האוניברסיטה הפתוחה - כל הלימודים מתבצעים דרך המחשב, הגשת עבודות קבלת ציונים תקשורת עם המנחה וכו׳ ואת המבחנים עצמם היא אף עושה דרך השגרירות. דוגמא פחות טובה היא רכישת בית - דיברנו על בירוקרטיה מקודם, בארה״ב לפחות באיזור שאני נמצא בו אתה קונה בית עם חוזה סטנדרטי שכולם עובדים איתו, חוזה שהוא הוגן לשני הצדדים במידה שווה, ישנה חברה שמלווה את כל התהליך וכל הכסף עובר דרכה, הכל סטנדרטי לחלוטין ובניגוד לישראל שקניתי דירה הייתי צריך להתמגן עם עורך דין. הביקורת שלי היא יותר לגבי הבירוקרטיה כמו זה שצריך פיזית לחתום על נייר 30 פעם במקום לחתום אלקטרונית מהספה פעם אחת, או שגופים כמו הבנקים מתקשרים איתי רק באמצעות פקסים ולא באמצעים אלקטרונים. העברות בעלות על רכב וכו׳ זה גם כן מאוד סטנדרטי ופשוט, הכל ממוחשב לא צריך להגיע לשום סניף פיזית עם שני הצדדים הכל מבוצע בדיעבד ומהבית. ועוד לא דיברנו על מצב שבו הדברים הסטנדרטים לא עובדים, הייתי צריך שבוע שעבר לקבל מסמך טיפה לא סטנדרטי מאחת מחברות הביטוח בישראל, 50 דקות המתנה ושני ניתוקים מאוחר יותר הודיעו לי רשמית שהדרך היחידה שלהם למסור לי את המסמך הוא לשלוח לי אותו הביתה, כלומר 11,000 קילומטר מהבית ושבועיים מאוחר יותר. הלוואי והדברים הללו היו משתנים, זה יכול להקל על כולם אבל הרבה פעמים אני מרגיש שהאנשים שנמצאים באמצע כל אותם פקידים בבנק, בדואר במשרדי הממשלה פשוט מחזיקים חזק את הכיסא שלא יברח להם כדי להצדיק את העבודה הידנית המיותרת.
-
ישראל אמנם התקדמה מעט אבל זה עדיין טיפה קטנה בים של ההרי ביורוקרטיה, מתי פעם אחרונה הגשת מיסים באינטרנט? קנית בית מהספה בסלון בלי עורך דין ועם חתימות אלקטרוניות? לקחת משכנתא בלי לראות את המלווה פנים אל פנים אפילו פעם אחת? שלא נדבר על זה שיש עשרות חברות שעובדות רק בפקסים
-
אני בארה"ב, בזמן המצומצם שאני פה הבנתי ששירות לקוחות בארץ לא יגיע לשירות האמריקאי גם עוד 2 דורות.. יש לי כ"כ הרבה סיפורים שאני הייתי בהלם שהם נותנים כזו רמה של שירות גבוהה שעמוס יכעס עליי
-
תודה על הסקירה, בהחלט רכב מאוד יוצא דופן ראיתי אחת כזו אתמול והייתי בטוח שזה איזה רכב קונספט שהתגלגל איכשהוא לכביש. בכלל אני מרגיש שהם הצליחו כאן עם העיצוב, מאחורה היא נראית כמו טסלה, אני מאוד אוהב גם את האגזוזים הללו מסוג הפרטים שאו שאתה אוהב או ששונא
-
לא יודע על איזה רכבים בארה״ב מדובר.. אצלי GTI 2015 והדרישה היא להחליף שמן אחרי שנה או 10,000 מייל.
-
אני משתמש החדשה, לא היה לי ניסיון עם הקודמת לצערי אבל זה ממש נח אני עובד איתה 8 שעות ביום בלי שום כאבים וכו' מומלץ!
-
המצב ביוון הוא די מפחיד, השחיתות שם בהעלמאת מס היא מעבר לכל פרופורציה.. סתם שתבינו ב2005 בערך 50% מהחברות שנבדקו על ידי המקבילה למס הכנסה מצאה שהם פעלו בניגוד לחוק והעלימו מס, הסכום עצמו גדול פי 2 מהסכום של גרמניה! ואם הנתונים האלה לא מספיקים, תעיפו מבט על אחוזי האבטלה בעיקר בקרב האוכלוסייה הצעירה.
