Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. יש מקום מומלץ לקנות בו בשישי השחור את הanker e5?
  2. מהלך מאוד מעניין מבחינת היבואן שהשכיל לא לחסוך ברשימת האבזור ומבין שאיבזור עשיר, מותג טוב ועיצוב נפלא יכבשו את השוק, ולדעתי המאזדה החדשה תהיה שוב להיט מכירות גדול בעיקר במגזר הליסינג שם האבזור בגרסאות הבסיס הוא גורם מכריע לאנשים שלא מתעניינים בהרבה מעבר לפרוספקט והצבע שזמין בארץ.
  3. חזרתי חודש שעבר מטיול בשוויץ היפה שכלל גם חלק מהאתרים שציינת, לצערי הטיול היה בסגנון שונה בצורה מהותית מכיוון שטיילנו עם הורי אמנם עלינו ברכבות וברכבלים אבל לא יצא לנו ממש לטייל רגלית ולעשות טראקינג בהרים אז אין לי הרבה אינפוטים לגבי זה. מעבר לכל שוויץ יפייפיה, לאן שלא תלכו ישנו אוכל טוב ונופים מדהימים, מאיזור אינטרלאקן שבו שהינו נסענו באחת הדרכים היפות באירופה שיצא לי לעבור בהם עד איזור אגם ז׳נב, לא זכור לי השם בדיוק אבל הוא מופיע בספר של מישלן, אוכל לברר בערב. קחו בחשבון שהפרשי הטמפרטורה בפסגות הם מהותיים, וצריך להצטייד בביגוד טרמי מממם אם מתכננים לבלות שם קצת זמן. תהנו המון
  4. אני מאוד מקווה שיכלאו להרבה זמן את כל אותם משתתפים מטומטמים במעשה הנורא הזה. אין לי ספק שאם הייתי בסיטואציה של הנהג הייתי עושה הכל כדי לברוח מההמון ברגע שמתחילים לתקוף את הרכב ולנקב צמיגים, ה-כ-ל, מדובר בניסיון ללינץ והעובדה שהנהג פגע ברוכב אופנוע לא מצדיקה את מה שקרה בסוף הסרטון.
  5. ואו, עבר המון זמן מאז שנהניתי כל כך מסדרה.. שני הפרקים האחרונים פשוט היו מטורפים, אני כ"כ יתבאס שזה יגמר.
  6. אני חושב שלקחת את זה קצת אישית, אני עובד המון על סביבות מרובות יש לי בפרודקשן אפליקציות שרצות מעל לינוקס, מק ווינדוס ולא מכונה או שתיים אלא כמה מאות ומן הסתם המפתחים שלי גם כן יכולים לבחור את הכלים, המערכות הפעלה וכו'. אני אישית מצאתי שעבודה מעל ווינדוס עם חומרה חזקה (SSD הרבה ראם וכו') בשילוב עם ווירטואליזציה הוא אידאלי עבור רוב המטלות כשאפשר פשוט לזרוק מכונות פיתוח בשנייה וכמו"כ פשוט למשוך את קובץ הVM ולהמשיך לעבוד מכל מקום אחר. מבחינת חומרה, המחשבים שאני הכי נהנה לעבוד איתם הם מקים הן מבחינת הסביבת עבודה, הפשטות של הדברים, היציבות ובאופן כללי הפלטפורמה כפלטפורמה פותרת לך הרבה דברים בכך שהיא אחודה. זה לא סתם שאתה מסתכל בכנסים רציניים,בעמק הסיליקון ובכל החברות שבאמת היית רוצה לעבוד בהן מריצות בעיקר מקים.. תכנס לטוייטר לדוגמא, סטארטאפ שאין לו שום נגיעה לאפל (מלבד האפליקציה שלהם אבל זה לא הmain business שלהם) ותמצא שיש להם יער של קופסאות מiMacים(!!), כמעט כולם שם באופן מוחלט עובדים על מקים. ספציפית פה בארץ יש חברות שלא נותנות למפתחים ומעצבים לבחור את החומרה שלהם ומעדיפים ללכת בגישת הcorp ופשוט לקנות חוזה מול דל על מחשבים מחורבנים מה שגורם לזה שהמון מפתחים ניגשים באופן טבעי ללינוקס וחבל.
  7. מקור העסקאות של מדלן הינו הדיווחים לרשות המיסים, רכישת הדירה שלי הופיעה באתר מדלן בדיוק שלושה שבועות מאז הדיווח של העו״ד, עם הסכום המטרז היחידה והכל במדויק 1:1 כמו בחוזה. כך קרה גם עם 25 הדירות האחרות בבניין וגם עוד עשרות מקרים שאני מכיר במדוייק את הסכומים שנסגרו, אז די אפשר לסמוך על האתר (מלבד מקרים שלא מדווחים על הסכום המלא של העסקה על מנת להמנע מתשלום מיסים, עבירה פלילית אגב). מסכים אגב לגבי איזורים אחרים, אני חושב שבתוך כפר סבא יהיה יותר אטרקטיבי מבחינת עלות תועלת ומיקום לעבודה בהרבה, הסכום לעומת התנחלות בדעה האישית שלי לא משתלם כשמסתכלים על זה לאורך תקופה קצרה.
  8. 4 חד' בירוקה בכפר סבא ב4,000 ש"ח שכירות? אנחנו מדברים על אותה שכונה? אני מכיר מחירים אחרים.. בממוצע בסביבות ה4,500 - 4,800 ש"ח. בכל אופן זו שכונה מאוד אטרקטיבית לשכירות לדעתי במידה ואתה מוצא דירה באיזור שסביבו בנוי אחרת יש אזורים מסויימים שבו אתה כל היום תנקה אבק. נ.ב נוסף, המחיר הממוצע לדירת 4 חדרים עלה ב500,000 אתה מוזמן לראות כאן אז אני לא כ"כ מכיר את הדירות שעומדות ריקות, כנראה שאנשים בכל זאת יודעים מה הם עושים.
  9. לא צריך להיות מורשה, עדיף מישהו שמתמחה במיצובישי.. בירר אצל חולון מוטורס המחיר הוא:2500₪ בעיקר בגלל פלאגים יקרים (700₪ לסט) עדיפות למוסך באיזור אשדוד עד תל אביב
  10. שואל עבור חבר, המלצה לטיפול 100K למיצובישי לאנסר limited 2009, במוסך המורשה דרשו סביב ה2,900 ש"ח בלי ברקסים אשמח להמלצות תודה מראש!
  11. qil

    אייפון 5S/5C

    מה אותו דבר?! מצלמה משמעותית יותר טובה פלאש חדש עם איזון צבעים יותר טוב מעבד משמעותית יותר חזק (+64 ביט) מעבד גרפיקה משמעותית יותר חזק שיפור בחיי סוללה זיהוי ביומטרי בכפתור בית iOS7 מה ציפיתם לחללית?
  12. אגב, ההלוואה הזולה ביותר היא משכנתא וממש לא הלוואה מיידית כזו או אחרת בין אם פונה לקהל סטודנטים או אנשי קבע. אם יש לך את הסכום תשלם אותו ותתמודד עם המחסור בתזרים בדרכים אחרות, בין השאר צמצום הוצאות הוא רעיון לא רע, הלוואות מסוג זה הם רעות מאוד למרבית המקרים ורק גורמות לתחושה של תזרים גבוהה כשבפועל אתה חייב ורק מעביר את הבור מצד לצד.
  13. להגיד לך מי כן אני לא יודע, אני יכול רק לספר לך שאני במלחמות מול אלוני בימים אלו על כך שהם לא מסוגלים לספק לי הזמנה כפי שהתחייבו, וזה כולל ניתוקים בפנים צעקות אובדן ימי עבודה ועוד.
  14. ואו, אם הייתי מתחיל היום הייתי מתחיל ממשהו כמו scala, הסיבה העיקרית היא היצע העבודות שתוכל להתברג אליו, באופן כללי זה יכווין אותך למשרות הרבה יותר איכותיות.. כשאגב כמו שאמרו כאן לפני כן, אין באמת משמעות לשפה הספציפית שבה תבחר, בלי העקרונות אתה תכתוב קוד גרוע בכל שפה שתבחר
  15. הכי טוב זה במכונה אוטומטית לוקח בדיוק חצי דקה..
  16. יש סים מדהים של gifgaff אאל״ט ככה קוראים להם, הם מפעיל וירטואלי מעל O2, אתה מזמין סים הביתה לפני הנסיעה ומאקטב אותו כשאתה נוחת, 10 פאונד קונים לך אינטרנט ללא הגבלה, 250 אסאמאסים ו250 דק זו בערך החבילה הכי משלמת שיצא לי לראות באירופה.
  17. אגב פתרון נוסף ולא רע זה מתאמים לחשמל..
  18. אתם יכולים לא להתעקש, כל הרשת מלאה באזהרות ובהמון בלוגים שמראים מה ההבדל (המסוכן) בין חיקוי למקורי. אישית, לא הייתי מטעין את הטלפון בחיקוי במרחק הקטן מ2-3 מטר מהגוף, תעשו מה שבא לכם בעצמכם.
  19. מסעדה שנקראת vino di vino אני חושב שהגענו אליה דרך זה שהייתה אחת מה5 הכי טובות בtripadvisor. מקום מדהים מצויין מבחינה קולינרית, שלחתי לשם עוד 2 זוגות חברים וכולם חזרו מחוייכים מאוזן לאוזן.. מאוד מאוד מומלץ.
  20. קיבלתי גם.. למישהו יש מושג מה בדיוק התיקון?
  21. אני נוהג משהו כמו 5 שנים עם WAZE ולא נתקלתי באף אחת מהתקלות שציינתם בשנתיים האחרונות. מבחינת זמני הגעה - 90% מהמקרים הוא מדייק לרמת ה5 דק' +- (לנסיעה של 40-60 דק'), מאוד מדוייק. כאשר יש הפרשים משמעותיים יותר זה בגלל שינוים בתנאי הדרך תו"כ נסיעה.. אלא אם כן הIGO שלכם נביא אני לא מבין איך אפשר להמנע מהמקרים הללו. טלפון מתחמם עד כדי כיבוי (?!?), לא קרה לי מאז האייפון דור ראשון. התראות קוליות - אישית בגלל שזה כבר מציק לי מאוד כמות התזכורות המרובות אני פשוט משתמש בהתראות בלבד מכיוון שאני יודע את הדרך הכללית שאני צריך לעבור ומדי פעם מעיף מבט רק כדי לוודא. רק להוסיף, היו לי כמה מקרים שניסיתי להתחכם והחלטתי לקחת את הדרך העמוסה אע"פ שהתוכנה המליצה לי אחרת ואכלתי אותה קשות. מאז אותם מקרים אני לא נוסע לסופר בערך בלי להדליק אותה, פשוט חוסכת לי כ"כ הרבה זמן ועצבים שאני מתקשה למצוא תחליף הגיוני אחר. גוגל מאפס, ועוד כמה תוכנות שלהן התראות כביכול בזמן אמת לא מתקרבות אפילו בצחוק לדיוק של מאות אלפי נהגים שמדווחים 24/7 כמו בwaze.
  22. ברעננה חטפתי 100 ש"ח ב12:00 יום שבת.
  23. מישהו יכול לחדד לגבי עניין הדיוטי? עדיף לבקש לסלוק בדולרים גם שם?
  24. אני חייב לתת מילה טובה על רון, הגעתי אליו היום בהתרעה מאוד קצרה, הוא מיד התפנה לטפל ברכב והעלה אותו על הליפט תוך כמה דקות. אני לא אכנס לפירוט התקלה לפרטים כי זה לא כ"כ רלוונטי אבל רק אציין שהכרתי מוסך מאוד אמין, שלא מחפש רק את הדרך להוציא לך את הכסף מהכיס, רון הסביר לי היטב מה האופציות ומה התקלה לפרטי פרטים ובסופו של דבר יצאתי שעתיים מאוחר יותר עם הוצאה מאוד קטנה שטיפה לרכב על חשבונו ומוסך חדש לסיאט.
×
×
  • תוכן חדש...