Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. qil

    מה זה AWD

    כידוע לי, AWD הינה אכן הכוונה למערכת הנעה 4x4 של סובארו כאשר הכוח מחולק באופן סימטרי לכל ארבעת הגלגלים..
  2. qil

    עזרה: צולמתי באור אדום

    העניין היחיד שעצוב בכל זה שכל שנה גומרים ככה עשרות אם לא מאות של אנשים שלא עשו כלום את החיים שלהם בגלל איזה אידיוט שהחליט שהאדום בשבילו זה בגדר המלצה. אם הוא יגמור בתוך הרמזור יום אחד באדום לבד, מגיע לו. אבל אם הוא גורר איתו עוד אנשים שפשוט עברו בצומת בירוק מלא לדעתי עונש על הריגה בכוונת תחילה.
  3. אני לא נהג עדיין אבל נסעתי עם איזה בעלים של אס16 אחת איזה פעמיים שלוש .. הכסאות מאוד נוחים לדעתי הם אוחזים טוב ממה שאני ראיתי רק צריך לבדוק שלא ישבו עליהם והרסו את הצורה שלהם בצדדים והיא עדיין קשיחה =) כל עוד הם עדיין במצב הזה לטעמי הם מאוד נוחים עוד מעט הבעלים של הרכב יכנס לפה ויספר לך קצת יותר =) ומן הסתם הם מתקפלים לכך שאנשים יכולים להכנס מאחורה כי מרבית האס16 הן 3 דלתות ואם הן לא היו מתקפלים למצב שבנאדם יכול להכנס מאחורה איך אנשים היו נכנסים אחורה ?
  4. לא שאני מומחה גדול בנהיגה אבל לדעתי הנהג הזה יצא מהמסיחרורים שהניידות הכניסו אותו בצורה מדהימה
  5. נהנתי לקרוא, אבל אם היה לי את התקציב הנ"ל אין שום ספק שאני לא הייתי קונה את הסמארט בשום גירסא שהיא מכיוון שהיא פשוט לא מיועדת להסיע מספר יותר גבוה של נוסעים, ואפילו אם אתה נוסע לבד או עם עוד מישהוא זה מבאס שאתה לא יכול להסיע עוד מישהוא :\ אני אישית שראיתי את הסמארט הראשון פשוט התגלגלתי מצחוק חשבתי לעצמי בראש מי מייצר עגלת קניות עם מנוע בנזין אבל סה"כ האוטו מצחיק ויש אחד כזה ליד הבית ותמיד שאני חוזר הביתה אני זורק מבט לבדוק מה מצב עגלת הקניות הממונעת
  6. אני רק מקווה שהמשטרה תטפל באותו מנייאק (תסלחו לי) שמעז לעבור כזאתי עבירה פלילית חמורה.
  7. qil

    סיטרואן 4 - C

    ממש ממש אהבתי את העיצוב הזה, הם הצליחו לשלב הרבה עיצובים ולדעתי יצא להם מהמם הקטע האחורי טיפה מעצבן העניין של הספוילר הזה בתחת אבל תמיד אפשר להוריד
  8. ואיך בדיוק הוא מחזיק בבית חנקן נוזלי ? יש לך אופציה בפריזר לכוון על 180- ? לפי מה שאני זוכר זה מגיע במיכל כזה מיוחד שמחזיק את הנוזל לתקופה מסויימת :\
  9. אל אף שאני גם כן לא פעיל בפורום הזה קראתי על המקרה במקום אחר. ממש עצוב, ממה שראיתי בטלוויזיה היה שם מעקה בטיחות מתכת סתם בלי תהום ובלי סיבה לכך, תנחומיי למשפחות השקולות ותנוחו על משכבכם נתנאל וחברתו
  10. qil

    האמר 2 אזרחי!!!

    אני אישית מכיר את הבעלים של H2 בבת ים הוא של דוד של חבר שלי, הוא בעלים של רשת של בתי אבות והוא ייבא את האוטו הזה לארץ, אגב אוטו "חביב" מאוד :>
  11. זה לא אמור להפחיד אף אחד כל עוד אתה נוסע במהירות כחוק!
×
×
  • תוכן חדש...