נהנתי לקרוא, אבל אם היה לי את התקציב הנ"ל אין שום ספק שאני לא הייתי קונה את הסמארט בשום גירסא שהיא מכיוון שהיא פשוט לא מיועדת להסיע מספר יותר גבוה של נוסעים, ואפילו אם אתה נוסע לבד או עם עוד מישהוא זה מבאס שאתה לא יכול להסיע עוד מישהוא :\
אני אישית שראיתי את הסמארט הראשון פשוט התגלגלתי מצחוק חשבתי לעצמי בראש מי מייצר עגלת קניות עם מנוע בנזין אבל סה"כ האוטו מצחיק ויש אחד כזה ליד הבית ותמיד שאני חוזר הביתה אני זורק מבט לבדוק מה מצב עגלת הקניות הממונעת