Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. על חשבון אנשים פתאטים שמוכנים לאכול כל לוקש שיקח מהם את הכסף ויגיד להם מה שהם רוצים לשמוע, בטח לא על חשבוני. אבי
  2. יש לי חבר שהשתמש בשירות של חברה\אדם שמאתרים את מי שצריך ומגיעים עד אליו ומצלמים אותו ואת המעטפה והוא מקבל את זה גם אם הוא לא רוצה. אני יכול לבקש ממנו את הפרטים אם תצטרך.. אבי
  3. מחזק, אף אחד לא שם פס.. לא בארצות הברית הנאורה ובטח ובטח לא במערב הפרוע ששמו ישראל. עדיף לברוח מאשר להעיר לגנב כמו שראינו גם אתמול בחדשות. הדרך היחידה היא לשים אותם בבית, ולבטח אותם בביטוח התכולה. אבי
  4. תלוי בכמה פרמטרים, כמה האופניים יקרות, רמת הסיכון במקום שבו אתה משאיר את האופניים והניידות של המנעול. אני לא הייתי מתפשר במחסן בפחות מקריפטונייט איכותי במידה והאופניים עוברות את ה3. אישית על הTrek 4300 שלי, שקניתי ב800 ש"ח מיד שנייה אני קושר עם מנעול ב40 ש"ח רק בשביל ההרתעה ולא יותר.
  5. qil

    חולצות DRY FIT

    תבדוק טוב את כל הסוגים, יש גם לנייק ואדידאס חולצות במחירים גבוהיים אבל בגלל הקולקציה או העיצוב הם יקרות.. החולצות של thenorthface הן מעולות
  6. qil

    חולצות DRY FIT

    זה מאוד תלוי בחומר ובגימורים את האמת.. יש לי חולצה של thenorthface ששוקלת כמו דף A4 בערך בלי תפרים מורגשים בכלל שעלתה 300ש״ח בערך ומצד שני יש לי חולצות נייק-אוטלט-סטנדרטיות שהן נחמדות אבל תכלס לא מאוררות והתפרים בהם די גסים.
  7. יש מיעוט של שוטרים שמתנהג ככה זה לא סוד, אבל זה שיש עוד 7 או 10 או 100 בלשים/שוטרים כאלה לא אומר שאותו ספציפית לא צריך להעניש. מספיק שיענישו אותו חזק ועוד אחד החברים שלו ישמע על זה וזה יקרה לאזרח אחד פחות כבר מצויין.
  8. מאיפה רוכשים שקע למצית?
  9. ליאור באיזה URL עושים שימוש כדי לעקוב אחרי החבילה?
  10. הדיון הזה לא מוביל לשום מקום, אין לי אנדרויד, ולא יהיה לי בשנה הקרובה ולכן זה הפתרון שהוא הכי cost effective מבחינתי.
  11. מצויין, כל מה שנשאר אז זה לקנות אנדרויד נכון? נו באמת.. זה עדיין לא יפתור את הבעייה של להכניס את המכשיר לתוך המחזיק, והחיבור שלו למטען. בקיצור זה ממש לא ריאלי בשביל חלק גדול מהמשתמשים ולכן אין סיבה להרים גבה למה קונים מכשיר שעולה 200 ש"ח ייעודי שעושה את זה בצורה הכי נוחה שאפשר.
  12. מה? מה???? להשתמש באייפון? ואז מה אני יעשה שיש לי שיחה נכנסת? וכל פעם שאני יכנס לאוטו לקפוץ לקיוסק אני יתחיל טקס של חיבור למטען, להכניס לסטנד, להכנס להקלטה ולהתחיל להקליט? כמה זמן אתה חושב שיהיה לי כח לעשות את זה? מה אני יעשה ברגע שיגמר המקום יתחיל למחוק סרטון סרטון? בקיצור זה ממש לא פרקטי להשתמש בסלולארי להקלטה, מעבר לעובדה שהוא בכלל לא מיועד לדברים האלה. אני קונה את המצלמה בשביל להתקין אותה קבוע באוטו.
  13. 5 שנים אני יוצא עם חברה שלי ועד היום הרכב הראשון שהיא זוכרת שהיה לי זה "הכחול הקטן", זה בערך מסביר לך את רמת ההבנה\איכפתיות שלה מהרכבים שלי.
  14. נשאר רק לנסות להבין מי אלה OEM
  15. תוכל לתת לינקים למוצרים המדוברים? אגב ארליך הם חנות מאוד אמינה בעולם הצילום אז אין מה לדאוג מרכישה אצלהם, אם כי המחיר נראה גבוהה לעומת 95 ש"ח (?)
  16. אני סומך על ליאור שיעשה את הבדיקות וימליץ לנו על כרטיס רלוונטי הסיבה היחידה שהעלתי את הקצב נתונים זה שהכרטיס יהיה מספיק מהיר לכתוב את ההקלטה עצמה זה הכל.. לא באמת אכפת לי כמה יקח לי להעביר מהכרטיס למחשב.
  17. אגב אצלנו ההגבלה היא ל64 גיגה או ל32? איזה סוג כרטיס אנחנו צריכים להזמין ומאיזו מהירות?
  18. שולם 54$. עכשיו בוא נדבר על כרטיס זיכרון מאיפה אנחנו מזמינים 32 ג'יגה שיהיה לנו תואם למצלמה? אבי
  19. יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה הצהירה כבר בעבר שהיא תצטרף כנראה ללפיד אם ירוץ לבחירות.. אני ממש לא חושב שהיא אשת קש והיא עשתה דברים מדהימים בשביל העיר הרצליה. בין השאר המלחמה בדתיים ופתיחת הקניונים בשבת, הפעלת תחבורה ציבורית בהרצליה בשבת ועוד הרבה קוים למחשבה שאני מסכים איתם.
  20. חזרתי מפראג לפני שבועיים, קודם כל תדאג לעבור כמה פעמים ברובע היהודי, חברה שלך תשמח ואתה תוכל להינות ממבחר האקזוטיקות שעומדות ברחוב עם המותגים.. לי יצא לראות שם כמה פרארי, מזארטי, בנטלי, אסטון מרטין וכו'. בנוגע להשכרת רכב, קראתי בפורום צריך לחפש שוב אבל יש איזו עיר מחוץ לפראג מרחק נסיעה של כשעה שבו משכירים למבו, פרארי, קורבטים ועוד ב110 יורו לחצי שעה.. זה אמור להיות אחלה דבר אבל לא יצא לי להינות מזה הפעם. בכל אופן, תהנה מההופעה של JLo
  21. תיקי גב מאוד איכותיים יש לסמסונייט, אמנם הם יקרים אבל שווים כל שקל.. שווה לבחון את האופציה לדעתי.
  22. אני מאוד מסכים איתך, שאר האנשים שמתמודדים כבר נבחרו או שהיו בכנסת בתפקידים שבהם היה להם הכוח להשפיע ואני אישית לא מרגיש שהם ייצגו את העמדות שלי על הצד הטוב ביותר. מנגד מגיע אדם "נקי" מבחינה פוליטית, שלא עמד באותן נקודות, ומצהיר כל מני דברים, חלק יגידו שזה סיסמאות, אבל שאני מסכים איתם וזה הכיוון שאליו הייתי רוצה שההחלטות במדינה ינותבו. זה נכון שכולם שקרנים, וכולם מפזרים הבטחות מכאן ועד הודעה חדשה, ואנשים שמתמודדים עכשיו בבחירות הקרובות עמדו בתפקידים הבכירים ביותר ושיקרו לנו בפנים אז איזו סיבה שבעולם יש לי לתת להם את המושכות שוב?
  23. qil

    redbull stratos

    אני עוקב אחרי הפרוייקט זה זמן מה, אני עמדתי נדהם בעיקר ב4-5 דקות של הנפילה אל הקרקע אבל גם כל הדרך הייתה מדהימה. בהחלט יצא לנו לראות את ספרי ההיסטוריה נכתבים שוב בקפיצה המדהימה הזו. בנוגע לרדבול, הם הרוויחו את הפרסום שלהם ואין ספק שזו חברה שמשקיעה במקומות הנכונים לפחות מבחינתי. ישר כח
  24. שלחתי לך ה.פ עם קובץ המשרות שפתוחות אצלנו כרגע.. תעיף מבט לדעתי יש שם משרה שיכולה להתאים לך.
  25. אני גם נתקעתי פעמיים בפקק הזוי שכזה, פעם אחת 3 נתיבים הפכו לנתיב אחד ואז הוגש לי המכשיר בדיקה, למה לא לשים 3 בדיקות במקביל?? שעה עמדתי בפקק הנ״ל. פעם נוספת עמדתי 45 דקות לקטע של 100 מטר שבו 4 נתיבים הפכו לנתיב אחד כשבסוף אני מגיע למחסום והשוטר פשוט מסמן לכל הרכבים להמשיך. בכל אופן אני תומך נלהב של אכיפת נהגים שיכורים, אני בעד כל שקל שמושקע במאבק הזה ואני מחזק את השוטרים שנמצאים במחסומים האלה ביום שישי ב1 בלילה במקום להיות בבילוי או במיטה כמו כולנו. הבעייה היחידה שלי עם העניין זה החוסר יעילות שבה מתפעלים את המחסומים האלה וגורמים לפקקי ענק.
×
×
  • תוכן חדש...