חזרתי מפראג לפני שבועיים, קודם כל תדאג לעבור כמה פעמים ברובע היהודי, חברה שלך תשמח ואתה תוכל להינות ממבחר האקזוטיקות שעומדות ברחוב עם המותגים.. לי יצא לראות שם כמה פרארי, מזארטי, בנטלי, אסטון מרטין וכו'.
בנוגע להשכרת רכב, קראתי בפורום צריך לחפש שוב אבל יש איזו עיר מחוץ לפראג מרחק נסיעה של כשעה שבו משכירים למבו, פרארי, קורבטים ועוד ב110 יורו לחצי שעה.. זה אמור להיות אחלה דבר אבל לא יצא לי להינות מזה הפעם.
בכל אופן, תהנה מההופעה של JLo