-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
הרכב של אחות של חברה שלי למכירה, היא נהגת יחידה, הרכב חונה קבוע בחנייה מקורה. אלפא רומיאו, מיטו מדגם דסטנקטיב 135 כ"ס 3 דלתות אוטומטית צבע- "לבן אלגנט" קילומטרז'- 22,000 טסט עד 3.2012 הרכב עדין באחריות יצרן ועדין בשירות אלפא וי אי פי בחינם יד ראשונה, פרטי. מחיר- 128,000 ₪ מחיר כולל- מערכת מולטימדיה של פיוניר מדגם P3200BT וכולל תוכנת IGO עם עדכון מפות בחינם, חיישני רברס, וקודן. תוספות של הדגם- משענת יד קדמית, מערכת בקרת אקלים, שליטה על הרדיו מההגה, אופציית של העברת הילוכים מההגה, חלונות אחוריים כהים, אגזוז אובאלי, מסגרת כרום בפנסים, פס אלומיניום בדלתות. 050-9676766 שירלי
-
להגיד שלייצא לחו"ל זה יותר קל זה פשוט לא נכון.. זה די חור בראש להתעסק עם המיליארד רגולציות שיש לכל מדינה, כל מקום צריך אריזות משלו עם סימנים מסויימים שנדרשים בשוק המקומי. וגם שם משלמים מסביב אלף ואחד מיסי ייבוא על מה שתציע להם. בשקט בשקט אני יגלה לכם שהסיבה העיקרית שעושקים אותנו לא רק באסם אלא באופן כללי בכל התחומים מבמבה, דרך קוטג' ועד למיסים על רכבים ודירות זה שאנחנו פ-ר-י-א-ר-י-ם. אנחנו נותנים לממשלה להשתין עלינו בקשת רחבה ושותקים בלי להגיד מילה כשמעלים לנו את המיסים הישירים והלא הוגנים. זה לא נעים להגיד את זה, אבל גם אני כמו כולנו פריאר אחד גדול.
-
אני מאוד אהבתי את ג׳רזי גארדן שהמליץ פה בנצי, זה איזה 25 דק נסיעה מהתחנת אוטובוס הראשית במנהטן.. היינו חצי יום ואז חזרנו לעוד יום שלם כי הרגשנו שלא הספקנו אוכל באמת יש המון! המוזיאונים להיזהר מהsuggested price.. אפשר לתרום גם פני אם רוצים ולהיכנס. מופע ברודווי מצויין שהיינו בו היה מלך האריות, מוזיקה והפקה מדהימה אבל צריך להזמין כרטיסים מראש.. אל תבנה על לעמוד בתור לכרטיסים כי זה כבר ממש לא מה שהיה פעם. בקשר לאינטרנט ההמלצה הכי טובה זה לקנות סים מקומי עם אינטרנט ופשוט להשתמש כרגיל עם סקייפ וואטסאפ וכל השאר אבי
-
שלחתי לך את הכתובת פייפל בהודעה. תודה!
-
תסתכל בגוגל מאפס, זה מאוד מאוד ברור איפה זה
-
אם אתה מעוניין לחזור לתחום של מכירות בהייטק, אני יוכל להפנות אותך למשרה בחברה שבה אני עובד.. ציפיות שכר גבוהות לא יהיו בעיה לדעתי.
-
מדובר ביבנה הירוקה? אם כן הייתי ממליץ לעשות שם קצת סיבוב אצל שאר הקבלנים להבין מהו המחיר שוק האמיתי והאם מדובר בהנחה משמעותית אם בכלל. אם תוכל קצת יותר להרחיב מאשר פרוייקט "חבר" ביבנה, אז נדע להתייחס יותר ספציפית להצעה.
-
משחקים כאלה עושים בגורמים אחרים שנקראים מודיעין, לא נותנים לכלי טייס לטייל מעל המרחב האווירי שלך כדי לשחק איתו catch.
-
אתה בטוח שפתחת חדשות ב24 שעות האחרונות? נראה לך הגיוני שמה שנראה כרגע כמסוק שנשלט מרחוק ע"י מדינה עוינת ומצלם לו בכיף בסיסים צבאים מסווגים, מטייל לו מעל באר שבע ועוד איזורים מיושבים, לא פחות מחצי שעה עמוק מאוד בתוך השטח האווירי של מדינת ישראל לא "פאשלה"?? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4289350,00.html צודקים.
-
מבלי להכנס לפרטים ולהעברת ביקורת בנוגע לתפעול המקרה הזה, עצם העובדה שכלי טייס מבלה זמן רב כל כך מעל נקודות אסטרטגיות ובוחן כל פיפס ממערך ההגנה שלנו הוא ביזיון אחד גדול, ובהחלט תפסו אותנו עם התחתונים למטה.
-
חברה שלי רכשה כרטיסים לזה אתמול דרך גרופון אני חושב (?) שווה לבדוק שם אולי..
-
אני מסכים שההחלטה היא של המעשן בלבד, במשך כל התקופה שעישנתי קיבלתי הרבה רמיזות ודרישות מסביבי להפסיק לעשן, שזה פוגע בבריאות שלי, שזה מסריח ומה לא. את כל הדברים האלה ידעתי, אבל בחרתי במודע או לא במודע להתעלם מהם ולהמשיך לעשן. ברגע שהמעשן מקבל את ההחלטה, הגמילה היא באמת באמת לא קשה בשום מובן. בנוגע לסדנאות אני לא יודע להגיד לך מספרים באופן כללי ואני הייתי נזהר מהבטחות כאלו ואחרות, אבל במכבי אני חושב שזה היה סדנה ללא עלות והכדורים מסובסדים. בסדנה שחבר שלי היה כמחצית הצליחו להיגמל בהצלחה. הרכב הסדנא הוא כ8 מפגשים, פעם בשבוע. בסדנה של אלן קאר שחבר נוסף שלי הלך, כל מי שהיה איתו הצליח להיגמל בהצלחה.. אבל הסדנה היא יקרה אאל"ט 2400 ש"ח, 8 שעות סה"כ ואתה אמור לצאת לא מעשן.
-
לפני בדיוק שנה הפסקתי לעשן, אחרי 8 שנים של עישון, ביום אחד עשיתי את השינוי הזה פשוט קמתי בבוקר והחלטתי שמאותו יום אני כבר לא מעשן. זה היה משהו שישב אצלי בראש כבר כמה חודשים אולי קצת יותר, אבל ברגע שההחלטה התקבלה הגמילה עצמה הייתה לי מאוד קלה, חשבתי שיהיה לי קשה וקריזים וכל מני שטויות אחרות שהחדירו לי לראש מעשנים / מכורים אחרים אבל זה לא קרה. אישית עישנתי בסביבות הקופסא-קופסא וחצי ליום, ודי הייתי נחשב ל"מעשן כבד" בחוג החברים שלי. אחרי שהפסקתי, עוד 2 חברים בעבודה ראו ואמרו לעצמם שאם הוא הצליח אז גם אני, אחד נרשם לסדנאת עישון במכבי והפסיק לעשן באמצעות הסדנה + הכדורים הניתנים במהלך הסדנה וחבר נוסף, שעישן אגב 2 קופסאות ביום והיה יותר "מכור" ממני, נרשם לסדנה של אלן קאר והפסיק לעשן תוך 8 שעות, מיותר לציין שהוא קרא את הספר לפני כן והסכים איתי שזה סוג של שטיפת מוח מה שקורה שם, לדעתי זה יותר עניין ההחלטה מאשר הסדנאות וכל ההילולה מסביב. בהצלחה
-
ברור לי שיש קומבינות לכל דבר, אבל כמו שאמרתי לי אישית יהיה קשה מאוד לחיות בצורה כזו שאני לא יכול לצאת מהמדינה במשך כמה שנים כדי לבקר בארץ או לחופשה מעבר לכל הנושא של החשש התמידי הזה שמישהו במקום מסויים מסיבה מסוימת מסוגל פשוט לגרש אותי בין אם זה תוך 30 יום או 24 שעות זה ממש לא משנה. אני מתאר לעצמי שבכל זאת, ההרגשה היא לא נעימה להמנע מדברים מסויימים ואי יכולת לפנות לרשויות החוק בגלל הסטטוס הבעייתי.
-
להגר למדינה זרה, בלי ויזה מתאימה ולחיות בפחד מהרשויות ולחפש את הקמצוץ של הסיכוי שבו תצליח הוא ממש לא מתאים לכל אחד. אני בהחלט שמח בשבילך שהדברים הסתדרו בצורה הזו. אני מאוד יכול להבין אנשים שעבורם הכלכלה היום יומית בישראל הייתה קשה מדי ובחרו לנסות את מזלם מעבר לגבול, גם אם זה לכמה שנים ולחזור. אין לי צל של ספק בכלל שאם הייתי מגיע לאותה סיטואציה זו הייתה אחת האופציות הראשונות שהייתי שוקל. בנוגע לאנשים מבוססים שחיים ברמת חיים סה"כ טובה ורוצים עוד דונם ועוד גינה ועוד אוטו ועוד ועוד, לזה אני פחות מתחבר בסופו של דבר גם להיות לעצם היותך יהודי או ישראלי בגולה יש את המחיר שלו לדעתי. אבי
-
זה קצת מזכיר לי את הקיץ שעבר עם המחאה החברתית שקצת קיררה את השוק, העיתונים ניסו למשוך את השוק למטה עם כל מני כותרות מפוצצות על ירידות מחירים שוליות בפריפריה. בפועל הגרפים שאני ראיתי רק עלו מאז, והמשקיעים ניצלו את ההתקררות הרגעית הזו כדי להפעיל לחץ על המוכרים ולסגור עסקאות במחירים נמוכים מעט, ברגע שהמוכרים שוב הבינו את המצב, השוק חזר להיות בעלייה קלה. הרי בסופו של דבר אם לא באמת מקררים את הביקוש המחיר לא יכול לרדת בצורה יחסית.
-
תמיד אני נוסע רק עם הדרכון הישראלי וטרם יצא לי להשתמש באירופאי(רומני).. מה הסיבות להשתמש בו? התורים אף פעם לא נראים קצרים יותר..
-
וואלה, הדבר לא היה ידוע לי, תודה על ההארה . בכל אופן, במידה ומישהו מתלבט לאן לא להגיע, אני עומד מאחורי דברי וג.ג.ג הוא אחד כזה.. היו לי עוד התקלויות איתם עם הרכב הקודם כשהם ניסו להשחיל לי החלפת כויל בתשלום כשזה היה בכלל תחת אחריות מוארכת ועוד כל מני המתנות הזויות של חצאי ימים עד שמחליפים בורג, נו באמת.
-
דווקא אני מאוד אהבתי את הקונספט, מעבר לעובדה שזה הרכב שלו וזכותו לעשות מה שבא לו איתו, אם בא לו לגרוס את הרכב ולהכין ממנו שווארמה שיהיה לו לבריאות נשמח לראות תמונות נוספות והסברים על התהליך!
-
ג.ג.ג הם חבורה של חובבנים במקרה הטוב! רק השבוע קרה לי מקרה איתם כלהלן: הרכב איבד מעט מים, מיד הלכתי למוסך ע"מ שיבדקו מה מקור הנזילה, עזבו את העובדה שחצי יום הרכב עמד במוסך מבלי שאף אחד הסתכל עליו כשאני ממתין בחדר המתנה, כשהלכתי והתחלתי קצת לתזז את "מנהל השירות" פתאום התחילו לעבוד על האוטו, כמה מפתיע. מפה לשם הם טענו כי אחד הצינורות גומי נקרע (הרכב נמצא שנה וחצי על הכביש), חלק הוזמן ובסוף היום רק הזמינו אותי לקחת את הרכב חזרה. פותח מכסה מנוע לפני הנסיעה יש מים מלאים הכל נראה תקין, נוסע הביתה. יומיים אחרי זה אבא שלי מתקשר אליי בלחץ, הרכב הדליק מנורה ואין בו טיפת מים. למחרת גררתי את הרכב למוסך, מסתבר שהשמכשךגיכלשךגיכשיגדחישדגכ האלה, לא חיברו באנד כמו שצריך ופשוט כל המים נזלו. זו הגירסא שלהם אגב, לדעתי הם מעולם לא סידרו שום דבר בפעם הראשונה ופשוט מילאו עוד מים כשלא היה להם מושג מה באמת קרה. מיותר לציין שבמקום למלא G12 ע"פ הוראות יצרן הם פשוט דחפו מים מהברז מעל ה2 טיפות שנשארו. אין דבר שאני מצפה לו יותר מאשר סיום תקופת האחריות כדי שאני יוכל לקחת את הרכב למוסך שאיננו שייך לקונצרן ה"נפלא" הזה. רכשתי את הלאון כי הקודמת שלי הייתה רכב מאוד מוצלח, דבר אחד בטוח, אין שום סיכוי בעולם שאני רוכש שוב רכב שמחוייב בטיפולים אצלהם. אבי
-
חברה שעוזרת בערעור? איך הגעת לסיטואציה שאתה צריך משהו כזה?? אם מדובר בחומר אקדמאי בתחום כמו חשבונאות לא מדובר בחומר שהוא שחור או לבן או שאתה צודק או שאתה טועה? מהניסיון שלי עם ערעורים באקדמיה הכל היה מאוד ברור או שצדקתי או שטעיתי ולא היה לי על מה לערער, במקרים חריגים מאוד הייתי צריך עזרה של סטודנטים מצטיינים כדי להבין איפה עובר הגבול אבל מעולם לא יותר.. אבי
-
אני יסכם לך את כל הטיעונים בקצרה, מי שבוחר לחיות בעוני מחפיר ולבזוז לי את המשכורת בשביל ללמוד על חשבוני, לסעוד על חשבוני וגם עכשיו לחיות תחת קורת גג שאני מימנתי שלא יעז לצייץ אפילו מילה אחת נוספת. אני קם כל בוקר וקורע את התחת מצאת החמה עד צאת הנשמה בשביל לתלות את הטלויזיה שלי בחדר, למדתי לילות ונלחמתי בבירוקרטיה שנים כדי ללכת לסרט, לשתות קפה בבית קפה ולעשות מה שב* שלי. אז כן, כמי שממן להם את כל החגיגה מגיעה לי הזכות להתערב ולדון במה עושים עם הכסף שלי מבלי שיגידו שאני מפונק או מה לא, אני הרווחתי את זה ביושר.
-
אם קיימת חסימה לשיחות סיפ ניתן ואף מומלץ להשתמש בשירות VPN בעלות של איזה 4$ לחודש.. זה לרוב מסיר את ההגבלות בכל אופן, אני הייתי לפני שבועיים בסקוטלנד והשתמשתי בסים של מפעילה וירטואלית בשם giffgaff, למה אני מספר לך, מכיוון שהם רוכבים על תשתיות מעולות יש לציין של O2 ובקונקשן שלי בפרנקפורט ניצלתי את היתרה בסים הזה והשתמשתי בO2-GERMANY בשביל לנצל את מה שנשאר לי בסים. מומלץ מאוד לקנות בכל מדינה ספציפית כשאתה מגיע אליה, אין יותר עלויות הקמה לסימים ולרוב מדובר בעלות של "top up" בלבד.. כ10 יורו זה מחיר מינימאלי אבל משתלם מאוד. המלצה חמה, אירופה זה לא ישראל, אתה יוצא 100 מטר מעיר גדולה ואתה נתקל בחוסר קליטה בדור שלישי ולפעמים אתה יכול למצוא את עצמך בלי קליטה בכלל ולכן תבדוק מהבית כבר את הפריסה של הרשת לרוב יש להם מפות מצויינות לכל איזור ותוכל לבחור את הרשת עם הפריסה שהכי מתאימה לך. איפה לקנות? רק בחנויות ייעודיות של המפעילה עצמה, O2 יש המון גם במקומות תיירותים ויש עוד הרבה מאוד רשתות אחרות שתמצא. נסיעה טובה!
-
ההמבורגר בדיקסי מצויין, עם תוספת אמנטל ובייקון בכלל זה משתבח אגב המבורגרים, אני אישית מאוד אהבתי את אגאדיר לפחות עד לפני שנה שנתיים מאז לא יצא לי לבקר..
-
תודה לכולם, מחר אני ירים טלפון לרון הבנתי שהיה בעבר זמין גם נוזל שכבר עבר דילול ומוכן לשימוש אבי
