-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
עקב בלת"ם בעבודה ייתכן ולא אצליח להגיע היום אבי
-
חוק חופש התעסוקה או משהו בסגנון. אני ממש לא עו"ד אבל היו כבר תקדימים על אנשים שקיבלו הכשרה והלכו לעבוד אצל המתחרים הישירים, וגם כשהיו חתומים על סעיפים כאלו ואחרים, זה בסופו של דבר לא החזיק בבית משפט. סה"כ תזהר על מה אתה חותם ולך על זה לדעתי, יכול להיות שתדחה את הלימודים או שתגלה שהעבודה כן מצליחה להסתדר עם הלימודים ולכן לא כדאי לוותר מראש לדעתי... בהצלחה!
-
כשחשבנו שראינו הכל המאבק בתאונות הדרכים מחייב למנוע המשך נהיגה ממי שנתפס בגילופין, אולם מעדויות שהגיעו ל-ynet עולה תמונה שונה. "מצאו בדמי אלכוהול מעבר למותר ומיד נתנו לי את המפתחות", סיפרה צעירה שנהגה בשכרות. המשטרה: "הנושא לא מוכר לנו" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4243382,00.html
-
הרכב מאוד מבוקש, ולכן הגיוני שלליסינג הרכבים יגיעו קצת באיחור.. אבל זה לא רק בדגם הזה ספציפית אצל אבא שלי הוזמנה אוקטביה 1.2TSI שממתינה מעל חודש וכרגע עוד אין צפי לתאריך הגעה מדוייק.
-
תבדוק את הרצליה, שכונת יד התשעה(או בשמה השני שביב).. לשכונה עצמה אין שם מדהים, מה שגורם למחירי השכירות שם להיות נמוכים בצורה משמעותית מהאיזור בו היא נמצאת. כמו שאמרתי, אמנם השכונה נחשבת בעלת אוכלוסייה חלשה יותר, אבל יש לי חברים רבים שגדלו וגרים עד היום ביד התשעה וביחס עלות תועלת אי אפשר לנצח אותה לדעתי. אבי
-
וועד בית או במקרים מסויימים של בניינים חדשים ייתכן ויהיה מדובר בחברת אחזקה שלרוב זה יוצא יקר יותר.
-
יש פה סרטון סופר מעניין, שראיתי בעבר ואני מאוד ממליץ מכיוון שהוא מאוד רלוונטי לנושא! האקשן מתחיל סביב 3:30 אבל יש שם המון טיפים לכל אורך הדרך לגבי איך לעצור את הרכב, דברים שקשה לאלתר בזמן אמת אם אתה לא מכיר את התחום ולא ראיתה\הסבירו לך מה צריך לעשות במצב חירום הנ"ל http://www.youtube.com/watch?v=x0ZR7ksplyU&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
זה נכון בכל מקום בעולם, הייתה תקופה ששכרנו דירה בהרצליה פיתוח, כמות עבירות התנועה שראיתי שם הייתה משמעותית יותר גבוהה מהרבה מאוד איזורים יותר "עממים". אבי.
-
לא התעמקתי יותר מדי, על פניו נראה שהרכב קיבל 2 מכות כנראה באותו איזור ואז נחצה לשתיים במכה השנייה.. בכ"א זה פשוט מטורף.
-
מאוד מקובל להיות בקשר עם נהג מונית אחד יחיד וזה גם הכי נוח. יש לי שכן שעובד באיזור ת"א, וחלק נכבד מהנסיעות שלו הן של לקוחות קבועים במועדים קבועים מראש, מעבר לכך גם הרבה פעמים עם לקוחות שמגיעים ארצה מחו"ל הוא מתלווה אליהם למשך תקופה ארוכה יותר של חצי יום, יום וגם זה מאוד נוח. לצערי באיזור ר"ג אני לא כ"כ מכיר, אבל אם יש שכנים באיזור שאתה מכיר שנוסעים הרבה במוניות יהיה הכי טוב להתייעץ איתם אני מניח.
-
לא הבנתי כ"כ את המטרה פה.. הרי גם ככה הסינים או וואטאבר שמחפשים את הערך הזה נניח ויגיעו לכאן לא יהיה להם ממש מה לעשות פה. הדבר היחיד שזה יכול לגרום לו זה תנועה מיותרת על השרתים, מה שיגרום לאיטיות בשימושיות או לעלויות על התנועה המיותרת.. בתור מישהו שנהנה להיות חבר פורום לא הייתי רוצה שזה יקרה
-
אני מכיר לא מעט אנשים שנכוו קשות מבאג, בכ"א הסיבה העיקרית שאני חושב שהשירות הפרונטאלי הוא גרוע, הוא ככל הנראה ההון האנושי של נותני השירות הוא לא הגבוהה ביותר, וניכר שהרבה מהם הם נערים שלא ממש יודעים\אכפת להם\רוצים לתת שירות כמו שצריך. במילים אחרות - שכונה, זאת הייתה החוויה שלי לאחרונה בבאג ולכן מאז אני מתרחק מהם וקונה אצל מתחרים כאלו ואחרים. אבי.
-
אני הלכתי להביא פופקורן
-
לא אמרתי לא לקנות דירה עד שיש לך מיליון שקל, אבל אם אין לך 400 א"ש (לפחות* אז כן, אל תקנה דירה במיליון שקל זה מה שאני אומר. כמו כן, אם אין לך יכולת החזר מתאימה גם כן לא הייתי ממליץ לקחת משכנתה לא ל25, ובטח לא ל30 שנה.. אגב בנקים זה לא רע בכלל, ומשכנתה עוד יותר לא רע, אפילו מדובר באחלה הלוואה..
-
הבנק יממן לך כמעט כל משכנתה שתשלם, כל עוד תשלם. ברגע שתפסיק לשלם הוא יממש את הנכס והמפסיד היחיד הוא אתה, תבין מבחינתם הסיכון כמעט לא קיים, יש להם נכס למימוש מהיר, יש להם מרווחי ריביות קבועים מהמדד במשכנתאות משתנות והרבה מאוד פריארים ששוכרים את הדירה מאוד ביוקר מהבנק. המטרה שלך כלקוח היא לשלם מינימום ריבית בסה"כ. להקטין את ההחזר ולפרוס אותו על 25-30 שנה זה יקר, כמה יקר? מאות-אלפי-שקלים-ובמשכנתאות-מסויימות-מיליונים-יקר. השטף מים צוננים האלו בסה"כ באים להוות תמרור אזהרה לקוראי הפורום להתייעץ לפני, ולא להכנס ל"הזדמנויות" כאלו ואחרות מבלי להבין מה המשמעויות. אבי.
-
אגב, סתם אם אתם תוהים מה היכולת של הוצל"פ\מדינת ישראל, כשאיתרנו את אותה בחורה סוררת בעלת חוב של מעל 70 א"ש, והוצאנו לה עיקול על הרכב (כמה עשרות אלפי שקלים), היא הלכה לביהמ"ש התבכיינה שאין לה כסף והיא אם חד הורית, והם פשוט קנסו אותה ע"ס 3,000 ש"ח ושיחררו את העיקול. כיף כיף כיף, כמו שאמרתי עכשיו אין להם מושג איפה היא, ולך תוציא עוד 1000-2000 ש"ח על "איתור כתובת" אצל חוקר פרטי, מה שעדיין לא יבטיח שנראה אגורה שחוקה.
-
מדובר בעסקה מאוד בעייתית שבוצעה מול מי שעבדה כחוקרת עבור הביטוח הלאומי, שיודעת היטב כיצד להתמודד עם הדברים. אני מסכים מאוד, ואף הצעתי ללכת עם חוק, בלי חוק אליה הבייתה לשבור את הדלת לזרוק לה ואת הדברים לרחוב ולסגור את הסיפור אבל מכיוון שהורי חברה שלי פחות הסכימו עם הגישה וכמו"כ הדיירת היא אם חד הורית לא רצו ללכת בדרכים כאלו ולכן אכלו אותה. אני מסכים שזה לא מקרה מייצג, אבל בהחלט אפשרי בישראל 2012, ודייר שלא מתפנה בזמן, או עושה נזק לדירה ועוד אלף ואחד שטיקים אחרים זה די בשגרה כיום ואני אישית מעדיף להרוויח קצת פחות (אולי) באפיקים אחרים מאשר לקחת סיכונים מיותרים. אבי.
-
השכרת נכסים היא לא כזו הכנסה קלילה כמו שנוטים לחשוב, יש המון הוצאות לא צפויות כמו תיקונים כאלו ואחרים, דיירים שמסרבים להתפנות, נזקים לדירה בעקבות דיירים ועוד אלף ואחד דברים נוספים. סתם כאנקדוטה, הורי חברה שלי רכשו דירה להשקעה במרכז, וקנו את הדירה עם הסכם שכירות כל שבעלת הדירה תמשיך להתגורר בה למשך 12 חודשים, בתשלום כמובן. בהתחלה נתקלו בקשיים משפטיים להעברת הדירה על שמם. לאחר מכן סירבה הדיירת לשלם את שכר הדירה שנקבע בחוזה, מה שהתחיל לגרור הפסדים כספים של כ3,800 ש"ח בחודש. אחרי כחודשיים התחיל מאבק משפטי לפנות את הדיירת, מה שלקח שנה נוספת ובסופה אחרי סירוב ראשון לצו בית משפט היא פינתה את הדירה סה"כ הנזק עד השלב הזה היה 53,000 ש"ח לא כולל הוצאות משפט נוספות של כ20,000 ש"ח. כשבכל חודש מגיע הבנק לעוד סיבוב של כמה אלפי שקלים והחוב רק גדל. אח"כ הדירה דרשה שיפוץ של כחודש לתיקון הנזק שנגרם במהלך שהות הדיירת בדירה, ורק חודש מאוחר יותר הצליחו להשכיר את הנכס ולהתחיל להחזיר את הכסף למשכנתה. בסה"כ מוערך כ100-150 א"ש. היום אגב, הדיירת ירדה למחתרת, הוצל"פ לא מצליחים לאתר אותה ואין שום דרך להשיב את הכסף. המשפחה אגב הייתה בריסוק כלכלי תקופה ארוכה, וללא מצבורים רציניים של כסף לא הייתה שורדת והבנק היה ממש את הנכס אחרי כמה איחורים. עכשיו תעשה בעצמך את החישוב כמה אתה מוכן לסכן את עתיד ילדך, השכלתם או איכות חייך לצורך העניין.
-
מחזק מאוד את מה שנכתב לך עד כה, ההון העצמי האמיתי שלך הוא 650 א״ש ולא מיליון כפי שנחמד לחשוב על כך. הלוואה של 1.8מ מייצגת החזר חודשי של כ12,000 ש״ח++ הסכום שיוחזר לבנק הינו מעל 3 מיליון..!! אלא אם כן כושר ההשתכרות שלך הינו לפחות 30-35+ א״ש נטו לא הייתי נכנס לזה, ובוחן אפיקי השקעה ריאלים יותר. אגב, כדי להיות קצת יותר ספציפי, הסכומים שלך לא מסתדרים בכלל, גם אם נניח היית לוקח את המשכנתא ל30 שנה, מה שהיה מעמיד אותך בהחזר מייצג של כ10-11 א"ש, היית משלם לבנק מעל 4 מיליון שקל.. עדיין שווה? באופן כללי אני חושב שהתזמון של נדל״ן להשקעה כרגע הוא לא משהו, אלא אם כן מדובר בדירה למגורים. אבי
-
איך לעלות תמונות לאייפון בלי למחוק את התמונות הקיימות?
qil פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך אוף-טופיק
משתמש אחד ששואל שאלה וכל האקו סיסטם דפוק אבל מה זה לעומת מאות פורומים באינטרנט עם עשרות אלפי מדריכים של איך לבצע רוט\התקנת רום\קיסטום של הטלפון כי היצרנית\מפעילה הסלולארית לא ממש טורחת לתחזק את התוכנה אחרי שהיא מכרה את המכשיר כחצי שנה-שנה. תעשו לי טובה. אבי. -
הוא רשם, לבקש הלוואה גבוהה יותר ואז לקחת את המקסימום פריים לפי גובה ההלוואה החדש ולמחזר את החלק של הק"צ ולהישאר עם תמהיל שמרכז יותר מ1\3 פריים אם להיות ספציפיים במקום 130 א"ש, 180 א"ש שמהוים 46% מההלוואה.
-
פריים לשפר לפחות ב0.1% (שאיפה ל p-1%) הלוואה שלישית לא ברורה לי, לנסות למזג עם הלוואה מס 2 ריבית יעד 4.8-4.9%. בהצלחה!
-
אתה צודק, במיוחד שמי שמכיר את הריביות והוא נותן לבנק את ההצעות והבנק רק מהנהן בראש כן או לא, מרוויח עוד יותר. במקרה הזה ידע זה כסף לחלוטין. כמו"כ ע"י העלאת ההחזר החודשי וקיצור משך ההלוואה תשיג חסכון של עשרות ולעיתים רבות גם מאות אלפי שקלים אל מול ניסיונות כאלו ואחרים לקצץ עוד עשירית האחוז שלרוב המשמעות שלהם קטנה משמעותית, לתשומת ליבך. זה לא בא לגרוע מהמו"מ שצריך לנהל עם הבנק והשאיפה להוריד את הריביות למינימום אבל צריך להבין מה ההשפעה של הדברים. אגב דברים כמו פתיחת תיק וכל העמלות הנלוות גם כן נתונות למו"מ וגם שם ניתן לחסוך אלפי שקלים. אבי.
-
הנושאים שעליהם אשמח לשמוע הם כאמור ניהול החוב ומתי הגיע הזמן למחזר את המשכנתא. אבי
-
נמצא בתהליך, אני ישמח להגיע לערב בנושא משכנתאות.. הייתי אולי ממליץ על איזה הרצאה ככה על מחזור משכנתאות, מתי כדאי ואיך לנהל את החוב שזה נושא שאני מניח יכול לעניין קהל רחב מאוד של אנשים שכבר נטלו משכנתא. אבי.
