-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
בתור מישהו שעבר מסלקום לפלאפון אך ורק מהסיבה של האינטרנט אני יכול להגיד לכם שההבדל הוא שמיים וארץ! זה פשוט עיצבן אותי כ"כ בזמנו שאני יושב 20 ס"מ מחבר עם מכשיר של פלאפון, הוא מוריד על 600KB ואני בקושי מגרד את ה60 מלמטה, וזה ממש לא מקרה יחיד זה קרה לי עשרות פעמים עם סלקום. אחרי שעברתי לפלאפון הכל השתנה, המהירות היא עשרות פעמים יותר מהירה וכמו כן גם זמן התגובה הוא משמעותית נמוך יותר. אני גם משלם פחות מאשר לסלקום, למרות שהשירות בפלאפון לא בהכרח טוב יותר אבל בסה"כ אני מבסוט כרגע כי הדבר החשוב לי ביותר בסמארטפון הוא האינטרנט. אבי.
-
אנשים רעים פגעו לי ברכב, איך מורידים שפשוף כזה
qil פרסם הודעה בנושא של qil בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים תודה לכולם על ההמלצות, סייעתם לי המון ואני מקווה שגם בעתיד כשיחפשו בנוגע לשפשופים יגיעו לשרשור הזה כי באמת יש כאן המון המלצות, כמו"כ בטיפול הקרוב אני באמת יגש לפחחות ויבקש מהם כמה טיפות של הצבע וינסה לתת שם נגיעה עם מכחול, נעדכן כשזה יבוצע ותודה על ההמלצה באמת שלא חשבתי על זה.. אבי. -
אנשים רעים פגעו לי ברכב, איך מורידים שפשוף כזה
qil פרסם הודעה בנושא של qil בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני רק רוצה לעדכן שהצלחתי להוריד לחלוטין את הצבע של הרכב הפוגע. מכיוון שהיה מדובר רק על שפשוף שהוריד צבע על הרכב שלי, אבא של חברה שלי שלף חומר בשם G27, ועם מטלית פשוט ברגע שהצבע של הרכב השני בא במגע עם החומר הוא ירד באופן מיידי מהטמבון ונספג במטלית. אני מזמין כרגע ווקס כדי לעבור על האיזור בכ"א שלא יהיו בעיות בעתיד אבל סה"כ הנזק שנגרם הוא יחסית מועט, קילוף קטן בגודל של כס"מ על הטמבון, אבל אין מה לעשות זה המחיר של אחזקת רכב במדינה של נהגים ללא ערך. תמונות אחרי ההסרה מצ"ב. אבי. -
היי, מאוד כאב לי הלב היום בבוקר לראות את הרכב, חניתי בחנייה כדין, במקום האחרון בחניות צמודות למדרכה אבל כנראה שמישהו ניסה להכנס כדי לעמוד שם ולחכות, כואב הלב על רכב עם פחות מ10,000 ק"מ במיוחד שהמנייאק לא השאיר פרטים . לעניין, צירפתי תמונות של מה שאני מתמודד איתו אשמח לדעת איך מורידים את הדבר הזה, האם אפשר להוריד את זה עם ספוג ומים או שזה דורש כלים רציניים יותר? בהנחה והצבע לא התקלף האם ישארו סימנים ויהיה צורך לצבוע? תודה רבה מראש!
-
כמי שגר וגדל בהרצליה 23 שנה, ויצא לי להיות לא מעט בקיסריה ולצאת משם גם בשעות הבוקר מדובר בהבדל משמעותי מאוד, כשמדובר אמנם בכחצי שעה הפרש כשהכביש פנוי, כשאתה צריך להגיע לפגישה נניח בשעה 10 בת"א (דבר הגיוני פחות או יותר למעמד האנשים שגרים שם), ז"א שתצטרך לצאת מקיסריה בסביבות 8:30, מהרצליה יספיק לך גם 9:15 בקלות. זאת ועוד כמו שהוזכר כאן, בקיסריה יש המון מקום להתרחב, בפועל יש מסביב הרים של דיונות וים, בהרצליה פיתוח המצב הוא ממש לא כזה, השטח בנוי כמעט לחלוטין וקיים מחסור אמיתי בשטח לבנייה, ככה שלמעשה לרוב מפנים בתים ישנים ע"מ לבנות וילות חדשות. אגב כמו שכבר הוזכר פה, אם כבר איזור מדהים באמת שמזכיר בנייה מערבית זה כפר שמריהו. אני יסיים באנקודטה משעשעת, בזמן שאנחנו משפצים את הדירה בהרצליה, אנחנו משכירים יחידת דיור בהרצליה פיתוח, ממולנו קיימת וילה שלהערכתי היא בסביבות ה20-30 שנה, יושבת על שטח יחסית קטן ונמכרת כעת ב4 מיליון שקל כשלא גרים בבית הזה מעל שנה, והבית שעומד שם כיום חייב לעבור הריסה לפני בינוי מחדש, זה נותן קצת פרופורציות בנוגע ליוקר של השטח, כשבאיזורים מסויימים של המדינה ניתן לקנות בערך בחצי המחיר וילה חדשה מהניילונים, יש מקומות שגם יותר בזול. אבי.
-
פספסתם פה בין השורות את העניין של 2 פתחי המזגן, מניסיון בתור מישהו שהיה בעלים של רכב עם 2 פתחים למזגן (לאון שהיה לה 2 פתחים בלבד כשקניתי אותה, במקומם היו שעונים), זה היה זוועה בישראל והמזגן באמת שהיה חזק, אבל לא יעיל עם מעט מדי פתחים. רק ברגע שמוסיפים עוד 2 באמצע לומדים להעריך את הפתחים הללו, באמת שזו יכולה להיות עקב אכילס של הרכב הנ"ל אבי.
-
כ"כ מרתיח אותי כשאנשים מדברים שעתודות הקרקע מצטמצמות, זה קשקוש אחד גדול, יש שטחים עצומים לבנייה בכל הארץ כולל כל איזור המרכז! אולי בת"א בצנטרום של הצלחת ברוטשילד אין מקום לבנות, אבל מכאן ועד לזה שאומרים שאין איפה לבנות זה קשקוש עצום יש שטחים פשוט עצומים במרחק של 10-20 ק"מ אווירי מת"א שיכולים להכיל את כל אותם 300 אלף מפגינים בקלות, הבעייה היא אחרת לחלוטין, לבנות כמו מטורפים זה לא באמת פתרון, צריך תשתיות עבור הדברים האלה, דברים שוליים כמו בתי ספר גנים כבישים וכד'. הבעייה העיקרית שאני רואה היא שהמדינה פשוט לא השקיעה בעשור האחרון מספיק בתשתיות, דבר שבין השאר האט את הבנייה וגרם לעליית מחירים, ולא מעניין אותי לא השמאל לא הימין ובטח לא ביבי, סה"כ רוצה לחיות כמו בנאדם. אבי.
-
בתור חובב רכבים, ומי שהיה בבוקרשט מספר פעמים, כשהאחרונה בפברואר מדובר בנהיגה הכי אגרסיבית בעולם, עשרות מונים יותר גרוע מישראל. אפילו בצחוק לא הייתי משווה את הנהיגה שם לשום מדינה באירופה, כשהכבישים במצב נוראי עם בורות בכל פינה של הרחוב, עומסי תנועה מהגיהנום באמצע העיר, ובאופן כללי הנהיגה חסרת כל חוק היא פשוט אבסורדית! שלא נדבר על האיזורים שבהם הצוענים "שומרים חניות" בתשלום, אנשים שנוסעים ברמזורים אדומים כאילו לא היו קיימים, אין תנועה זה בעצם יש תנועה ועוד אלף ואחד דברים שראיתי בסופ"ש אחד תמים. אני יגדיר את תרבות הנהיגה שלהם ככה, אם מישהו שאני מכיר נוסע לרומניה ושוקל לשכור רכב שם אפילו למרחק של 100 מטר, אני ימליץ לו בחום לוותר ולקח מונית\נהג פרטי. אבי.
-
יש תוכנה מעולה לווינדוס שעושה בדיוק מה שאתה צריך, היא נקראית treesize ואפילו יש לה גירסא חינמית, אמנם בלי כל האנימציות וזה אבל זה יספיק לך מעל ומעבר למה שאתה צריך למצוא את הקבצים הכבדים http://www.jam-software.com/treesize/ בהצלחה אבי.
-
אני יודע היטב במה מדובר, החל בשחיטות בכל שוטר ברחוב ועד לכל פקיד שאתה נתקל בו, רופאים ושרים בממשלה, אבל כמו שאמרתי זה קיים בכל מדינה לצערנו, פשוט שם זה מורגש מאוד ברחוב. אבי.
-
אני אסייג את דבריי ואגיד שמעולם לא גרתי ברומניה, ואף נולדתי בארץ למשפחה רומנית כשסבתי עדיין חיה ברומניה (ואחי אפילו הגיב בשרשור ) בגדול מאוד, מדובר במדינה עם הפרשי תרבויות עצומות, ממשלה מושחטת (לא שזה שונה בשום מדינה אחרת בעולם) ועוד.. במידה והוצעה לך משכורת ישראלית, ככל הנראה מדובר במשכורת גבוהה משמעותית מאוד מהמשכורות הממוצעות ברומניה שהן נמוכות מאוד, וגם מאלו אנשים מתקיימים בכבוד וברמת חיים לא פחות מבישראל. מבחינת בוקרשט עצמה, מדובר באמת בסוג של גן חיות, עם כבישים רעועים (ויחסית שם המצב עוד טוב), תשתיות ישנות ובניינים מאוד ישנים. המון ישראלים שעושים כל מני עסקים חלקם מפוקפקים פחות מהשאר . ברגע שיוצאים מבוקרשט עצמה, שבנוייה בצפיפות מאוד גבוהה, ובאופן יחסי כמטרופולין יחסית לא מפותח ביחס לאירופה (שלא תטעה לדוגמא יש רכבת תחתית, ועילית לדוגמא בתחבורה הציבורית פשוט לא ברמת מערב אירופה), מגלים מדינה יפיפייה שמאוד מהנה לטייל בה, הרים מדהימים ובאופן כללי נופים מדהימים. כמו שאמרתי, במידה ותקבל חבילת רילוקיישן טובה שכוללת מכולה להעברת הרכוש, טופסיאדה, טיסות לארץ מדי פעם ועוד אני חושב שתסתדר מעולה, וגם אתה תמיד נמצא במרחק טיסה קצר מאוד מישראל והעלויות על המטוסים בעקבות הביקוש המועט יחסית הם מהנמוכים לאיזור לדעתי. בהצלחה, ואם יש לך שאלות נוספות אשמח לעזור. אבי.
-
יש כאן מישהו שמרוצה מהספק אינטרנט שלו ומהמהירות שהוא מקבל מאתרים בחו"ל ?
qil פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך אוף-טופיק
אתם שוברים את הראש יותר מדי עם ההורדות, בערך לפני שלוש שנים עברתי להוריד בnewsgroups, כשאני משלם סביב ה8$ בחודש לספק הניוז גרופ שלי, כל התעבורה עוברת בצורה מוצפנת, ההוצאות מגיעות מיד אחרי שהן יוצאות מקבוצות ההוצאה (דוגמא מאתמול טופגיר בשעה 11:05 התחיל לרדת, 11:10 כבר התחלתי לצפות, הפרק הסתיים ב11:00 אגב). מאז המעבר לתקשורת מוצפנת המדד הוא תמיד מול זה, לא משנה באיזה אינטרנט אני נמצא, בכל מקום בעולם תמיד אני מקבל מקסימום קו, סתם בשביל ההבהרה אני מוריד על סביב המגה וחצי קבוע, בכל שעות היממות ללא שום בעיות, ההורדה מתחילה ומסתיימת במהירות הזו ללא שום פיקים. אם זה משנה, אני ב012 עם תשתית של הוט. -
אני קצת אחרי המצב שלך, אבל לפני שנה הייתי פחות או יותר שם, אני יוצא עם חברה שלי אוטוטו 4 שנים, בן 23 והיא 21. אני עובד בהייטק ומסיים עכשיו תואר ראשון, והיא השתחררה מהצבא לפני כמה חודשים ומתחילה ללמוד שנה הבאה. אני יכול להגיד לך בוודאות שזה יכול להצליח, זה לא פשוט לפעמים אבל מבחינתי אני לא במירוץ עם שום דבר, יש לי את כל החיים לפני וכל עוד זה עובד אז מעולה, אני גם ככה לא הולך מחר להנחית על עצמי משפחה אז זורמים ונהנים, זה הגיל
-
אני רק רוצה לחזק את הפינה הזו, דיברת כאן על המכללה למנהל וכו', לפחות בתחום של מדעי המחשב אני יודע בוודאות של 100 % שהסילבוסים שלנו ושל אוניברסיטאות "מובילות" הינם חופפים ב90% ומעלה לחלוטין. לא קרה לי עדיין (מסייג כי זה הסמסטר האחרון שלי), שמרצה לא סיים להעביר את החומר כפי שהוגדר עבור אותו קורס בסילבוס, ההפך הוא הנכון שהתכנון היה כ"כ טוב עבור קורסים מסויימים שאף הספקנו להתמקד בנושאים מתקדמים מעבר לרמת הסילבוס שהפכו להיות שאלות בונוס, אמנם מאוד קשות אבל היו קיימות באופן כללי, אני גם מסכים עם האמרה שהרמה עצמה גבוהה מאוד, רמת הסטודנטים המתקבלים אמנם נמוכה יותר, אבל זה לא משנה שום דבר כי לדוגמא במסלול שלי התחילו 60 סטודנטים ונשארו 28, כלומר החלשים נשרו במהלך התואר ועברו לכל מני חלטורות בסגנון האו"פ. אני אומר חלטורות מכיוון שגם אני מכיר חברה שעובדים במשרה מלאה, ומהצד מחלטרים קורס אחד או שניים בסמסטר באו"פ, כשבפועל מעטים באמת מצליחים להניח את ידם על התואר. אבי.
-
אני היחידי שמחכה מעל לשנה לאוניברסיטה הפתוחה שיחזירו את הקורסים האלו? זה ביזיון שדוחקים אותי לפינה, ואני צריך להשלים את הקורס בתקופה של איזה חודש כי אחרת נגמר לי הרישיון ולא יחדשו לי אותו. אבי.
-
בתור הרצלייני 20+ שנה, אני יכול להמליץ לך מאוד על דן אכדיה, מדובר לדעתי באחד המלונות הטובים בארץ אם לא ה...! יצא לי להיות שם בסיטואציות שונות ותמיד מאוד נהנתי, אבל זה מאוד תלוי מה אתה מחפש, אם אתם יותר בקטע הרומנטי של שניכם ככה על החוף ובבריכה בלי יותר מדי עומס של אנשים וכו' אני ממליץ לך ללכת על המלון הזה, אם אתה יותר מחפש עיר גדולה וקצת בלאגן אפשר ללכת על ת"א, בכל אופן אם תלך על תל אביב או הרצליה, תוכלו בערב גם לצאת למסעדה או פאב טוב במרחק נסיעה קצר במונית ואני בטוח שתהנו לכאן או לכאן. תשים לב שברוב המלונות באיזור, בשבת שירותי המלון לרוב מצומצמים יותר (לא מבשלים במקום וכו' וכו') תהנו!
-
יש לנו קרוז אמנם 2010, ולא במנועים החדשים ואמנם מהמשלוח הראשון אבל אני יכול רק להמליץ לך להתרחק כמו מאש מהרכב הזה, הוא עצל ברמות מטורפות, המנוע פשוט מזוויע מבחינת עקומת המומנט שלו ובאופן כללי התיבה נוראית. לא נדבר על צריכת הדלק הבזויה שלו. עוד קצת מסביב, הרכב מרגיש בנוי גרוע מאוד, המזגן חלש מאוד לפני שמכניסים אותו למהירות הכי גבוהה שלו (רועש מאוד) וגם אז הוא לא ממש "מקפיא". שורה תחתונה, אם זה לא היה רכב מליסינג ממזמן הרכב הזה היה מקבל בעיטה. אבי
-
אני אמנם לא מכיר את הצד של חלקכם כמנהל, אבל יצא לי לעבוד במספר חברות בתחומים שונים אמנם ושם באמת הלכו על טכניקות מאוד פשוטות של הבהרת נהלי העבודה, עם אזהרה ספציפית לעובדים שחרגו מהם. ברגע שהמצב לא השתפר פשוט פיטרו מישהו או החליפו אותו והתופעות חלפו מחשש לאיבוד הפרנסה לשאר האנשים שהיו מתנהגים כך, אגב ראיתי גם ארכיטקטים, וראשי צוותים הולכים הבייתה לא פעם ולא פעמיים, ככה שהטיעון שמפחדים לא למצוא מחליף הוא מגוחך ולרוב נובע מפוליטיקות אירגוניות וניהול כושל. לכל אחד יש תחליף.
-
כאמור היה לפני כ7-8 שנים ובנוסף לא הייתי פיזית נוכח באירוע, אני באמת הייתי רוצה להאמין שקיים מקום שבו נהגי מוניות הם נורמלים, אבל יצא לי לטייל בלא מעט מקומות בעולם ועוד לא נתקלתי בכאלו.
-
מונית שחורה למהדרין
-
בקשר למה שאמרתם על לונדון, ההורים של חברה שלי נשדדו עם כל המשפחה שם, כשהם יצאו מהמונית והמזוודות שלהם + כל הקניות נמצאות בבגאז' הם יצאו כדי להוציא את הדברים מהבגאז' (אחרי ששילמו!!!) והנהג ברח להם עם כל הדברים. אחרי שהם נסעו לתחנת משטרה בלונדון, ודיווחו על המקרה, בעל המונית אותר אבל הוא טען שהוא לא זוכר(!!!) למי הוא השכיר את המונית באותו לילה ולכן אין מה לעשות עם זה. אמנם זה היה לפני משהו כמו 7-8 שנים אבל אין שום מקום בעולם לדעתי שנהגי המוניות הם ישרים. אבי.
-
אגב לא ממש הבנתי ה20 אלף קילומטר מתייחסים למה? לסוללות שאני מקבל בתחנת הטעינה? כי אם אני מטעין את הרכב בבית למה אני בכלל צריך את הסוללות הללו בעמדות ההטענה? אני מבין שאם נניח אני נוסע לאילת אני באמת יצטרך את עמדת החלפת הסוללות הללו אבל ליום יום אני מאמין שמספיקות לי הטעינות בבית, מה בדיוק אני מפספס פה? אבי.
-
בחישוב זריז מאוד, העלויות על ה"תדלוק" בלבד בחישוב שקל פר קילומטר יוצאות אגורות ספורות ממחיר הדלק לרכב שצורך 1:12 בממוצע בחבילת ה20 אלף קילומטר. לא ממש מבין איך כל הסרבול הזה של ההחלפת סוללות, טעינה ורכב משמעותית חלש יותר יהוו קריצה ללקוח הישראלי (?!) אבי.
-
אם אתה כבר די סגור על הדגם שאתה מחפש, למה לא ללכת על יד שנייה? יש אחלה אופניים בלוחות אבי.
-
מתוך ויקיפדיה, אתה צריך להעלות אייקון כשהסטנדרט שיעבוד בכל הדפדפנים הינו ico. אחרי שהעלית את האייקון עלייך להוסיף את השורה הנל: לתוך תגיות ה שבאתר שלך. (כמובן שצריך לסדר את המיקום אל האייקון שהעלית) אבי.
