Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. השעון נקנה בחנות של מילר תכשיטים בכפר סבא, והוא נמצא עכשיו בהנחה מאוד משמעותית של הייבואן (סביב ה2000 במקום 4000) המחיר הסופי שנסגר מול החנות לא ידוע לי כי הוא נרכש במתנה, אבל גם ב2000 לטעמי מדובר בבחירה מעולה. אבי.
  2. זה השעון שעליו הלכתי לבסוף מדובר בCertina DS PODIUM GMT, ויש לו גם גרסא בשחור, אבל אני הלכתי על השילוב הזה. אבי.
  3. לפני מספר ימים קניתי גם כן שעון, ובהתחלה הייתי בכיוון של אותו הtissot אבל לבסוף החלטתי ללכת על שעון של Certina, שמרגיש משמעותית יותר איכותי ומשמעותית יותר בנוי היטב. אבי.
  4. אני גם לא ממש סגור על כמה אנשים אתה מכיר שלא נמצאים ליד שום מקור חשמל (רכב\שקע) יותר מ2 יממות שזה מה שמחזיק לי האייפון 4. אבי
  5. זה נראה כאילו הרכב עוצב על ידי 2 צוותים, הצוות שעיצב את הקדימה והצוות שעיצב את האחורה, והתוצאה ברורה שהרכב לא ממש מתחבר משני הכיוונים לטעמי. בכל אופן, בנוגע להצלחה בשוק הישראלי לפחות זה הכלל עניין של שקל לפח, ככל שהיחס בין העלות - גודל - אבזור יהיה טוב יותר ככה יותר ישראלים ירוצו לקנות אותה. המשוואה הזו הוכיחה את עצמה עשרות פעמים החל ממבצעי האיביזות ועד הג'וק המזעזעת אבל עם תג מחיר נכון, ואבזור שופע הישראלים עטים עליה. אבי.
  6. המלצה חמה להשתמש בתוסף לדפדפן שחוסם פרסומות, תגיד לנו באיזה דפדפן אתה גולש ונוכל להמליץ בהתאם. אני כבר שנים לא רואה את כל הפלאשים המטורפים נניח בYNET, בעבר הם שיגעו אותי. אבי.
  7. מזכירה לי כ"כ את הקורסה 97 שהייתה לנו בכל האספקטים, לצערי אופל אף פעם לא הרגישו לי כרכבים גרמניים איכותיים באמת. אבי.
  8. התופעה הבאמת מדהימה זה כשאתה מאותת שמאלה, ויש מישהו שנמצא 3000 קילומטר מאחורייך ביפן בכלל ורואה שאתה רוצה לעבור לנתיב שלו ע"מ לעקוף, רק בישראל קורה הדבר הזה שפתאום הנהג מאיץ בכל הכוח על מנת לא לתת לך חלילה להכנס לנתיב שלו ולפגוע באגו שלו, לרוב הם גם יסתכלו ימינה בזלזול כזה של מה אתה מנסה לעשות בכ"א לדעתי רשמתי את זה בעבר פה, אבל בטיול האחרון שלי לארה"ב אני זוכר שבכל תחנת דלק שיצאתי ממנה יש נתיב השתלבות של כחצי קילומטר, מה שמדהים לראות זה שאתה רק נעמד בנתיב ומסתכל שמאלה במראה כדי לתזמן את הכניסה לנתיב וכולם כולל משאיות, אופנועים ורכבים פשוט עוברים נתיב אחד שמאלה ע"מ להשאיר לך נתיב פנוי להשתלב בביטחה, זה דברים שפשוט לעולם לא יקרו בארץ. חזרתי שלשום מהולנד, וכשנחתתי פשוט הרגשתי שאני צריך איזה ריטלין, הפקעת עצבים הזאתי בארץ שמתחילה מהמשכנתא נמשכת על הכביש, ונגמרת בעבודה פשוט לא הגיונית, סיר לחץ נוראי יש לנו בביצה הקטנה שלנו אבי.
  9. qil

    SONI 3 vs XBOX

    מכיוון שכבר נרשמו פה הרוב המכריע של הדברים, אני רק רוצה להוסיף שגם לי יש פליסטיישן 3 מהיום הראשון שנחת בארץ פחות או יותר, אמנם הוא לא נטחן עד דק כמו אצל אחי, אבל גם אצלי יש ימים שלמים שהוא נשאר דלוק, והרבה פעמים אני זורק כמה סדרות או סרטים באיכות גבוהה על הDOK, ופשוט אין מה להגיד המכשיר הזה היה ועד היום הינו מכשיר מולטימדיה חובה בכל סלון לדעתי. מעבר לכך, שברגע שאתה פורץ אותו אמנם וואוו יש לך כמה משחקים אבל זה נהיה מהר מאוד משעמם מאוד, ואתה מתחיל להתגעגע לכל העדכונים והפיצ'רים והמשחק אונליין שמוסיף כ"כ הרבה. אגב, זה לא שאני לא מבין אנשים שפורצים את הקונסולות, לראייה אני עם מכשירי אייפון פרוצים כבר 3 שנים אבל התנאי היה ותמיד יהיה שהפריצה לא תפגע בפונקציונאליות של המכשיר, דבר שלא קרה מעולם בתחום הקונסולות. בנוגע למחשבים חזקים, אני באמת עם יד על הלב לא מסכים עם העניין, בתור מי שעובד עם מחשב מאוד חזק (Core I7,6GB RAM) וכרטיס מסך שיבייש שתי קונסולות ביחד, זה פשוט לא אותה חוויה לשבת מול מסך 22\24\26 אינץ' בחדר עם מקלדת ולשחק את המשחקים כמו שזה כיף לשבת עם חברים ו4 שלטים ולשחק ביחד על מסך גדול.. שורה תחתונה, לא עסק זול אבל בהחלט מתגמל ברגע ששילמת. אבי.
  10. שימו לב מה קורה כשנהג מצלם שני נהגים משחקים "חתול ועכבר" לטענתו בארה"ב בכביש מהיר, אגב התאונה הזו אומתה, והיא באמת קרתה בראשון לאפריל http://jalopnik.com/#!5789096/the-scariest-car-crash-ever-caught-on-video-was-real ולמי שקצת עצלן הנה הסרטון ביוטיוב ישירות: http://www.youtube.com/watch?v=rOhgMAOrp0c&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  11. qil

    פיירפוקס 4 יצא היום

    לטעמי הדפדפן הטוב ביותר by far זה כרום, ואני מדבר מנקודת מבט של מישהו שמבין עמוק את עולם הWEB ומתעסק ברמה יום יומית עם פיתוח WEB ואינטרנט בכלל. היתרונות הם מובהקים וברורים, פיירפוקס עד גרסא 4 (שעוד לא הספקתי לבדוק) היה דפדפן מעולה, הבעייה העיקרית שלו הייתה ניצול המשאבים החזירי שלו, ואיטיות מורגשת. אינטרנט אקספלורר, אין הרבה מה להוסיף אבל בכרום ישנם עדכונים אוטומטיים מבלי לערב את המשתמש לפחות על בסיס שבועי, הדפדפן עצמו מהיר משמעותית מכל דפדפן אחר, כל טאב שנפתח מתנהל במשאב נפרד לחלוטין, מה שמאפשר למעשה שבמידה וקרס אחד הדפים מאי אילו סיבות, שאר הטאבים נשארים פתוחים. בנוגע לפלאש שהוזכר פה, באופן כללי פלאש הוא מאוד בעייתי, המימוש שלו מעל מערכות הפעלה מסוימות גרוע מאוד, בווינדוס זה עוד בסדר למרות שיצא לי לא מעט לראות כל מני מחשבים שנחנקים מכמה אלמנטים בודדים של פלאש על דף, אבל במק לצורך הדוגמא זה פשוט קטסטרופה. אבי.
  12. לדעתי הדרך הטובה ביותר, וזה מה שאני לרוב מיישם מעבר לעניין של להצמד לצד של הנוסע, היא פשוט לחפש איפה הרכב הכי נקי, הכי חדש והכי שמור בחנייה ולחנות על ידו, שם בדר"כ אני יודע שלמי יש רכב שמור, סיכויים נמוכים שיפתח עלי דלת. אגב, לא ציינתם את זה אבל לצערי האנשים שהכי רעים בפתיחת הדלתות הם בכלל הורים עם ילדים קטנים שפשוט פותחים את הדלת או יותר גרוע הילד פותח את הדלת עד ששומעים בום כדי שיוכלו להכניס אותו למושב, זה באמת הכי גרוע. אבי.
  13. אני לא יודע לגבייך, אני רק יכול להגיד שכשאני רכשתי את הלאון שלי מהסוכנות בהרצליה התקשרתי ביום ראשון בבוקר, ב4 הגעתי לאולם התצוגה, שתיתי אספרסו עם נציג המכירות הוא הציג לי את הברושור של הרכב, יצאנו לנסיעת מבחן על האיביזה (תכננתי לרכוש איביזה בכלל). אחרי שחזרנו מנסיעת מבחן של כחצי שעה על האיביזה אמרתי לנציג שאני מאוכזב מהרכב, וכנראה לא ארכוש אותו, אבל הוא הציע לי נסיעת מבחן מיידית באותו הרגע בלאון, שדווקא כן מצאה חן בעיניי, עשינו עוד נסיעת מבחן של כ20 דקות, וכשחזרנו ביקשתי מספר דקות לעבור על האוטו באולם, ישבתי עוד רבע שעה ברכב פתחתי מכסה מנוע, בגאז' כל דלת ודלת והתיישבתי לדעתי בכל רכב בסוכנות. במהלך כל הזמן הזה לא ישבו לי על הראש, לא הלחיצו אותי ובאופן כללי הצוות היה מאוד אדיב כלפיי. מעבר לכל זה, ציינת שזה אולי הגיל שלך, אז אני רק יציין שאני צעיר ממך בכמה שנים, הגעתי לבד לאולם ואף אחד לא עשה לי פרצוף כשביקשתי את נסיעות המבחן. אבי.
  14. יש את office for mac שמגיע עם אווטלוק, אם חשוב לך לעבוד בסביבה הזו, אם לא כמובן שיש לך את הMail של מק, שהוא לא פחות ממעולה לדעתי. אבי.
  15. אז אנחנו מסכימים שאנחנו מסכימים האייפון מכשיר שמגיע OOB הרבה יותר מוכן לקהל יעד משמעותית יותר גדול, אין ספק בכלל ואני אפילו תומך בגישה הזו שמי שאוהב ללכלך את הידיים ולחפור בכל מיני קוסטומיזציות מעניינות, ווידג'טים ויזואלים מרשימים וכו' צריך לבחור באנדרויד, שם הוא יהנה משמעותית יותר, פשוט מכיוון שגם באייפון כשמדובר באפליקציות ברמת מערכת ההפעלה (קרי אפליקציות סידייה), מדובר בבאנדלים שמגיעים מוכנים לעבוד החל מההתקנה, ולא דורשים התעסקות נוספת שיהיו כאלו ואחרים שירצו להתעסק איתה. אבי.
  16. כנראה שאין לך שום מושג ירוק לגבי מיהו הרוכש הממוצע של האנדרויד אם אתה חושב שאנשים קונים אותו בגלל שאפשר להחליף ROMים... הסיבה שהאנדרוידים מצליחים להמכר כל כך יפה, הם כי האופרטורים (קרי רשתות הסלולר) מסוגלות לקסטם את מערכת ההפעלה בצורה כזו שיצליחו לדחוף עוד תוכן גרוע, שהלקוח ישלם עליו (ראה ROMים של סלקום וכו' לאנדרוידים הנמכרים בארץ). אחוז המשתמשים המתקדמים שבאמת מעניין אותם פריצות root החלפת רומים וכו' נמוך כ"כ שאני אתפלא אם הוא מוכר יותר מכשירים מWP7. בקיצור האופרטורים דוחפים מכשירים באיכות ירודה מאוד (שכח מזה, רוב המשתמשים שקונים אנדרויד לא באמת קונים את דגמי ההי-אנד שאתם אוהבים), ולכן גם בכל הסטטיסיטיקות שמתפרסמות מדי רבעון, רואים בבירור שמשתמשי האיפון יודעים מה הם קונים, ובאופן כללי מוציאים משמעותית יותר כסף על אפליקציות לעומת משתמשי אנדרויד. אבי.
  17. מעבר לכל הנאמר לעי"ל הגיע הזמן לשים את זה על השולחן בכל שרשור התנצחות על אנדרויד מול אייפון ולהבין שאמנם אנדרויד זה Open Source אבל היא לא באמת Open Platform. זה נחמד שאתה רואה את הקוד מקור של המערכת הפעלה, אבל אם אתה לא באמת יכול להשתלב בו מבלי לפרוץ את המכשיר, אין לזה שום טעם. באותה מידה אפשר לפרוץ אייפון ולעשות איתו דברים לא סטנדרטיים. דוגמא מאוד מובהקת שאני אוהב לתת בויכוחי אוי-אנדרויד-כל-כך-פתוח-וכיף זה שינוי אפליקציית הSMS הסטנדרטית, אם אנדרויד היה כל כך פתוח, אז למה אי אפשר לעשות דברים כאלה בכלל מבלי לפרוץ את המכשיר? אגב מערכת הפעלה שיותר קרובה להיות כזו היא בכלל בלאקברי עם כל הSuper Apps שלה, אבל זה נושא לדיון אחר
  18. אנשים הזויים לגמרי, גם קונים טאבלטים שבאופן רשמי הפלטפורמה עדיין לא תומכת בטאבלטים, גם משלמים יותר בחלק גדול מהמקרים, גם מקבלים פיצ'רים שהם לא לחלוטין מוגמרים ובנוסף לכל זה, תקנה ותהנה בהצלחה אני מאחל לך מכל הלב. אח"כ שתצא מהחנות תתחבר לאינטרנט המדהים שלך, ותגלה שיש לך בסה"כ 100 אפליקציות שמיועדות למכשיר, וגם הן לא באמת מיועדות למכשיר הספציפי שלך ומנצלות את היכולות שלו אלא פשוט עם תמונות גדולות יותר, תצטער שלא קנית אייפד איפה שיש לך 65 אלף אפליקציות כבר היום, שמובטח שרצות באופן מושלם על הפלטפורמה ומתנהגות כראוי. ולא זה לא סתם משחקים, ותוכנות פלוצים וכו', יש ה-מ-ו-ן אפליקציות שאתה אשכרה יכול למצוא להם שימוש אמיתי. בשביל לגלוש באינטרנט מהמיטה או מהסלון או מה שזה לא יהיה מיותר בין כו וכו' לרכוש טאבלט. אבי.
  19. אצלי אכן הרכב DSG, לזה הייתה הכוונה כמובן לא TSI. בכ"א כל מני קומבינות של ניסיון לגז ביניים בהעלאת הילוכים היא די מטלה קשה לביצוע ע"מ שבאמת תאיץ את הרכב, והבלאי המוגבר לא תורם לעניין. המלצתי היא ללמוד להעביר הילוכים מהר יותר, ובנוסף אם לא החשוב מכל ללמוד מה הטווח הכי יעיל להעברה שבו בהילוך הבא יהיה לך מספיק כוח. אבי.
  20. זה שילוב של דברים, הערכה שלי היא שאתה לא מעביר את ההילוכים מספיק מהר ואתה מאבד בוסט בין ההילוכים, למה אני חושב ככה? כי אצלי בTSI אין שום טורבו לאג בין ההילוכים, האוטו מושך כמעט לינארית לחלוטין במעבר בין ההילוכים. בלאון הקודמת אגב שהייתה גם כן טורבו אבל ידנית, בהחלט היה מורגש האיבוד כוח במעבר בין ההילוכים אבל לומדים לאט לאט איך להעביר מהר יותר את ההילוך ואיך לשמור על הבוסט. אבי.
  21. אני אישית לומד במכללה למנהל, מסיים עכשיו את התואר במדעי המחשב B.Sc, אמנם אני ימנע מלהלל ולשבח את המכללה כי ברור לי שישנם חסמים כאלו ואחרים מול פותח השרשור, אבל חשוב לי לציין שאני עובד, ועבדתי עד לפני מספר חודשים בחברות הייטק הטובות בתחומן בארץ, ועבדתי מול מגוון רחב מאוד של בוגרים הכל ממכללות (כולל המכללה למנהל) ועד אוניברסיטאות. ההבדל בשטח כמעט לא קיים, מה שכן יהיה לך קשה יותר כבוגר מכללה להגיע לראיונות הללו מלכתחילה, אח"כ זה כבר תלוי לחלוטין ביכולות שלך להרשים בזמן הראיון ולהצדיק את העסקתך. (אחרי המשרה הראשונה או השנייה, למוסד בו סיימת כבר כמעט אין משמעות) אבי.
  22. מנטה באמת גם חדש וגם נראה מרשים, יכול להיות שלשם מומלץ לשלוח תייר. אבי.
  23. כל הדיון הזה הזוי לחלוטין, אין שום דבר חדש במנועי הTSI, הזרקה ישירה קיימת כבר למעלה מעשור, ובטח ובטח מנועים מוגדשים הדבר היחיד שהשתפר במהלך הזמן הוא היעילות של המגדשים עצמם, שאגב הוכיחו את עצמם באירופה כבר מעל ל5 שנים, ותבדקו אותי בפורומים בחו"ל. בסה"כ המנועים האחרונים של וואג הם תוצאה של פרסום חזק מאוד, והמנועים עצמם הם לא מנועים של בוגאטי ויירון, ובהתאם גם לא מתומחרים כך. מעל כל זה אני יוסיף שהייתה לי וואגית נוספת גודשת שנכנסה למוסך להחלפות שמן בלבד, והייתה נוסעת היטב באיזור ה70+ כ"ס משירדה מפס היצור, אז את כל הטענות של האמינות של היפניות וכו' אפשר להמשיך ולהצדיק באלף ואחד דברים, השורה התחתונה היא שהאירופאיות בסה"כ מביאות טכנולוגיה קיימת, מוכחת, במחיר שווה לכל נפש מעבר לכל יפנית אחרת. לא צריך להוכיח הרבה, מספיק לפתוח קטלוג של מאזדה 3\טויוטה קורולה\מיצובישי לאנסר ושער חברותיה אל מול האירופאיות ולראות מה אתם מקבלים עבור אותו הכסף, שלא נדבר חלילה על ההונדה-מותג-"פרימיום" והעלות מול תועלת שמקבלים ממנה שהיא ממזמן הפכה להיות רחוקה מבדיחה. אבי.
  24. בתור מישהו שמאוד מעורב בסצינת הפלטפורמות הסלולריות, אני חושב שבסה"כ נוקיה עשו מהלך נכון, אמנם הוא בא באיחור רציני אבל היה ברור לכולם שסימביאן פשוט לא יכולה להתחרות עם הפלטפורמות מהדור החדש. ווינדוס פון אמנם עוד לא נמצאת בחוד החנית, אבל בהחלט יש ממה לצפות מהחברה ויהיה מעניין לראות לאן ההתרחבות הזו תוביל. בינתיים המצב מכתיב שעדיין שאר היצרניות מלבד אפל נמצאות במצב מאוד בעייתי, אף אחת לא מצליחה להוציא את אותם רווחים\כספים נלווים שהמשתמשים מוציאים לאחר רכישת המכשיר כמו באייפון והחוויה הכללית עוד לא מצליחה להיות מוגמרת באותה רמה, האנדרויד עושה צעדים ענקיים קדימה מבחינת חווית המשתמש שהיום קרובה מאוד לאפל, אבל פשוט נכשלת שוב ושוב להוכיח שיש לה את הערך המוסף שגורם ללקוחות לשבת ולקנות תוספים לאורך זמן. אני מקווה שהמהלך הזה יצליח לגרום למיקרוסופט להתרומם ולנתב את הכסף במקומות הנכונים, כי בהחלט יש לה את הערך המוסף להציע ללקוחות היא פשוט עוד לא הצליחה לייצב את המותג נכון מול הלקוח הסופי, הם במצב שהם כל הזמן עושים את החשיבה שלהם וחושבים שהם יודעים מה נכון ללקוח (ראו ערך הטלפונים שלהם שנמכרו בערך שבועיים לפני שהפרוייקט נסגר) ואז מבינים שהלקוח צריך פלטפורמה מספיק חזקה כדי להרחיב אותה בהתאם למה שהוא רוצה ולא מה שהם חשבו לנכון עבורו. אבי.
  25. אני מכיר הרבה סיפורי זוועה על KSP, אבל מהניסיון האישי שלי, מחשב של ידידה שנשרף לוח האם כחצי שנה לאחר השימוש, החברה מקיאספי שדרגו לה את הלוח בדגם חדש יותר מכיוון שהדגם שהיה לה כבר לא היה במלאי, וכל זה ללא שום עלות נלוית. לקנות משם ציוד, אני לא בטוח שאני יקנה, אני אישית מעדיף לשלם אי אלו שקלים יותר עבור שירות. אבי.
×
×
  • תוכן חדש...