Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. הוצאת לי את המילים מהפה עם המאזדה 3... אייל, הרגת אותי עם התגובה שלך :lol:
  2. יש הרבה סניפים של לה-גופרה באיזור, ממה שאני מכיר יש בהרצליה פיתוח אחד, ובצומת פארק רעננה סניף נוסף בתאבון
  3. יש אגב office for mac רשמי של מיקרוסופט שעובד בפורמטים שלהם ובסה"כ עושה את העבודה, לא הייתי בונה עליו בכ"א יותר מדי בנושאים של עברית אבל במסמכים באנגלית הוא בסדר. אבי.
  4. אייל המכשיר ממש לא הגיע כמו שאמרתי בדרך לא דרך, אלא תתפלא מהמשווקת מס' 1 של נוקיה בארץ. מטעמים כאלו ואחרים אני מנוע לעלות את שמה על דפי הפורום אבל אתה אמור לקבל מושג טוב על מי מדובר. בכ"א אני יכול להגיד לך מהתנסות עם המכשיר פיזית, שהוא מזעזע, הממשק שלו פשוט נורא במלוא מובן המילה וזה ממש לא כי אני איזה אפל קיד. אין לי בעיה עם האנדרואידים שעשו חתיכת דרך מאיפה שהם התחילו, אבל סימביאן זה פשוט לא זה, לא יעזרו כל הקשקושים של אנשים על הפיצ'רים שהפינלנדים דוחפים כולל מצלמות 12 מגה פיקסל ועד יציאות HDMI. המכשירים פשוט עובדים לאט, על מערכת הפעלה שתוכננה אי שם בתחילת שנות ה90, ופשוט לא עונה על הדרישות בימינו אנו. בכ"א משימוש מאסיבי בסמארטפונים מ2007 ועד היום אני מעיד על עצמי, שאני רואה כאן רק 2 מתחרות, שתיהן מספקות תמורה נהדרת, לשתיהן יש מבחר עצום, לאחת פשוט יש יותר מבחר, היא יותר MAINSTREAM, דורשת פחות התעסקות וכמוצר מגיעה שלמה יותר זה הכל. מי שמצפה לקנות סמארטפון ולמצוא עיסוק סביבו 24 שעות טועה מלכתחילה, זה נחמד שיש דברים מסויימים, אבל בשורה התחתונה זה סה"כ מסך 3 אינץ' שנכנס איתך לכיס. אבי.
  5. אגב דיברת על הN8, משעשע יש לנו אותו פה כבר מעל שבוע אחד המכשירים הנוראיים של נוקיה, אם לא ה..! המכשיר איטי בצורה זוועתית, הממשק משתמש שלו מזעזע, הוא אפילו בצחוק(!!!!) לא מתקרב לממשק של אייפון\אנדרויד. מה שכן רק העובדה שבכלל יש לו יציאת HDMI שמהווה חדשנות הופכת אותו להיות מעניין, לא שאני רואה מישהו יושב ומחר אותו למשהו ברצינות אבל נחמד הקונספט אבי.
  6. qil

    חנות אפל רשמית בישראל?

    לפחות אני מקווה שיהיה שם עם מישהו לדבר שלא יהיה אטום כמו אידיגיטל
  7. מה בדיוק הסיפור עם המערכת, משהוא שהיה ברדיו מילאנו ובאמת מבין מה עשו... אני פשוט חושב שעדיף לעשות את זה לבד מאשר לתת להם לפרק שוב את הרכב.
  8. אני גם קיבלתי את הלאון לפני כשבוע והביטוח עבור כל נהג מעל גיל 22 הינו 8000 ש"ח. וזה גם המחיר הרשמי שאתה מקבל מהנציג של צ'מפיון, שכחתי את שם הסוכן במדוייק. אבי.
  9. האמת היא שאני עם הרכב כבר שבוע ומאוד מאוכזב מאיכות הרמקוליםֿ מערכת מה שזה לא יהיה... זה נשמע רע. אני מתכנן להתקין מערכת בכ"א אבל זה די מבאס לקבל רכב חדש עם כזאת איכות סאונד ירודה (בעיקר בבאסים) אבי.
  10. במכללה למנהל בראשון יש תואר ראשון מדעי המחשב (B.SC), וגם במסלול ערב. אבי.
  11. האם קיימת אופצייה פשוט לא לשחרר את הרכב מהסוכנות אם לא נתקבל מה שהובטח בין אם בע"פ או על הנייר? אבי.
  12. אני לא ממש יודע להצביע על העניין, אבל הפרק אתמול ממש לא הצחיק אותי, אפילו די צפיתי בשעמום... די התאכזבתי כי הרמתי מאוד ציפיות לראות את הפרק. אבי
  13. Top Gear 16x01 The Three Wise Men Christmas Special HDTV XviD FoV 5 דקות ומתחילים, אני הולך להכין פופקורן בינתיים :popcorn:
  14. הקצב של השטויות שחלקכם פולטים פה הוא לא יאמן... אני בגיל 18 נהגתי על 106 ראלי על הצד - הכל יחסי, בגיל 20 נהגתי ברכב עם 250 כ"ס שהיה מגיע למהירויות שהשתיקה יפה להם (ע"פ פורומים בחו"ל). ושרדתי לספר את זה, הכל עניין של ריסון עצמי. אני גם לא מאמין שילד בגיל 17 צריך הנעה אחורית והרבה כוח, אבל מדובר פה בסה"כ על איביזה ושירוקו, שני רכבים שרחוקים להיות רכבים קיצוניים, הנעה קדמית וקצת פוזה זה הכל.. לדעתי אין שום מניעה לתת רכב חזק לצעירים, בתנאי שהם יקחו קורסים לנהיגה מתקדמת ויבינו את הסכנה שקיימת בכל פעם שעולים על ההגה, אני עם הטופס של הנהג חדש, מיד אחרי המלווה הגעתי לקורס כזה ואני יכול לציין לפחות 2-3 מצבים שנתקלתי בהם שזה אולי לא הציל את חיי, אבל בהחלט הציל את הרכב שלי ולימד אותי איך ומתי זה הזמן לעשות מה שהלב רוצה. אבי.
  15. כמה המגבלה של הUSB? אפשר להכניס כרטיס של 16 גיגה? אבי.
  16. אני יכול להגיד לך אישית שבפסח האחרון הייתי בארה"ב והמחירים באינטרנט להשכרות היו נראים לי גבוהיים בצורה תמוהה. הגעתי לארה"ב והחלטתי שאני כן משכיר רכב למספר ימים עבור נסיעה לוושינגטון, אז נכנסתי לחברת השכרות קטנה בעיירה שבה התגוררתי בזמנו, והמחירים היו חצי ממה שהגדולות מפרסמות באינטרנט..! בסוף שמח וטוב לב יצאתי לי עם איזה ג'יפון של פונטיאק אני חושב סופרצ'ארג'ר די מפתיע בהחלט שווה בארה"ב להשכיר רכבים עם מנועים גדולים, כי המחירים של ההשכרה עצמם נמוכים באופן יחסי והדלק נמוך מאוד יחסית לארץ, אז עד שאתה שם, תשקיע את הכמה דולרים אקסטרה האלה ההנאה מובטחת! אבי.
  17. אתה יכול לראות את זה איך שאתה רוצה... הלאון שלי לשעבר הייתה רחוקה שנות אור מלהיות פשרה בכל מובן של המילה... ואני מבטיח לך שבכל אספקט שאפשר לחשוב עליו היא הייתה רחוקה מאוד מגולף בכל אחת הגרסאות (בעיקר בסיבובים, אבל גם בקו ישר היא הייתה רחוקה). בנוגע ללאון החדשה שלי, זה בכלל לא פשרה זה פשוט הרכב הכי טוב שאפשר לקנות בכסף הזה כשיש את הנסיעות שלי... אני בטוח שלא הייתי נהנה יותר מגולף (GTI או כל אחרת) וכו'... בכ"א בוא לא נדרדר את השרשור הזה שוב לסיאט נגד פולקסווגן זה סתם הייתה הערת ביניים שקצת עפת על הבחור בקשר לצמיגים שהם פשרה.
  18. לא, ומיאטה זה בכלל לא פשרה... אבי.
  19. מוכר מכשיר אייפד 32 גיגה, המכשיר במצב מדהים מעולם לא יצא מהקייס שלו, כולל מדבקה על גב המכשיר שמגנה עליו משריטות. מחיר אחרון חייב להמכר 2299, סליחה על הבלבול עם הטלפונים 052-2421688
  20. יש למישהוא מהנ"ל איזשהוא כיוון לגבי קורס בקרוב? קיבלתי את המכתב סביב אותו הזמן, ומאז עברו הרבה מים בירקון ואני כבר עובר את החצי שנה... מה קורה איתנו אנחנו עוברים על החוק שאנחנו עולים על ההגה? ניסיתי מספר פעמים לדבר עם משרד התחבורה והם לא יודעים להפנות אותי עדיין למכללה שתעשה לי את הקורס הנהדר הזה... וכן אני יודע שהאו"פ קיבלה את המכרז אבל הם לא יודעים על מה מדובר!?! אבי.
  21. אשמח לדעת מ הייתה תגובת הסוכנים. אבי
  22. תרים טלפון לסוכן שלך תגיד לו שהבנת שחבר שלך מקבל את המתאם ללא שום עלות נוספת ואתה מבקש מיידית לבדוק את הנושא...
  23. מתי הזמנת? מאיזה סוכנות? מתי ביקשת לקבל את הרכב? אני הזמנתי בהרצליה, לפני כשבועיים וביקשתי לקבל את הרכב ב2011.. בהתחלה אמרו לי שיש עלות למתאם, ולאחר מכן הסוכן אמר שאין בעייה, וזה לא כרוך בתוספת. אבי.
  24. בקרוב או לא, אני לא מוכן לקחת את הרכב מהסוכנות בלי מה שהובטח לי בבירור, מתאם שליטה מההגה עבור המערכת. אבי.
  25. הזמנתי את הרכב, צפוי לקבלו עד סוף ינואר... מדברי הסוכן הובטח לי שליטה מההגה ללא כל תוספת תשלום. אז קצת מוזר לי שחלקכם טוענים שיש צורך להוסיף כסף עבור המתאם ואו שאין שליטה מההגה... אבי.
×
×
  • תוכן חדש...