-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
אלדן פונה לצעירים: השכרת רכב ב-100 ש"ח ליום בלבד
qil פרסם הודעה בנושא של מיטל מאלדן בתוך חלקי חילוף, אביזרים ועוד.
אני הולך לעשות שיחה מחר לסניף בהרצליה, במטרה לנסות להזמין את אחד מרכבי המבצע לתחילת ינואר, נראה איך זה הולך. אעדכן בקרוב אבי. -
בסופות כמו בסופ"ש האחרון אני תמיד מעדיף לנסות לחנות את הרכב כמה שיותר רחוק מעצים שבריירים כאלו, גם אם אני יצטרך להירטב קצת בקשר לנזקים, תמונות אין לי, אבל בשבת בצהריים כשיצאתי לקנות כמה דברים ראיתי המון ענפים ענקיים שנתלשו מהרוחות ישר לאמצע הכביש, די מסוכן..! אבי.
-
מה השיפור הצפוי לסיאט לאון 1.8TSI DSG? הוא יותר חזק מאפסולוט?
-
לא הייתי מצפה להרבה ממוסך מרכזי כזה או אחר של אף יבואן בארץ, עם גישת היהיה בסדר, והחוסר רצון המובהק לטפל בתקלות בזמן האחריות של היבואנים הישראלים. אני רוצה לחזק את מה שכתב רוני, ולהמליץ לך בחום שאם עוד לא התרגלת לרכב, הוא לא נסע הרבה וכו', תברר אופציות למכור את הרכב במחיר הפסד כזה או אחר ולהשתדרג למנועים הגדולים יותר.. אני לא יודע עד כמה זה ריאלי מבחינתך כי בכ"ז מדובר בחתיכת הפרש שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, אבל מהרגע הראשון שעזבתי את הברקס באיביזה הבנתי כמה שזה מרגיש לא במקום (אפילו אם זה רכב הדגמה עם 15 אלף קילומטר). אגב, מניסיון של פירוק חלקים כאלו ואחרים באיביזה עבור התקנות חשמל ניתן לראות בבירור את הזלזול באופן שבו הרכב מיוצר, כל הפלסטיקים ברכב מרגישים מאוד לא טוב, הכל מסובך וחסר כל היגיון. אבי.
-
מה שנאמר בפרק על רומניה די קלע למטרה, בתור רומני שביקר במדינה מספר פעמים.. אבי.
-
ידידי, קיבלת כאן את כל התשובות, אני מוכן גם לבוא איתך לסוכנות סיאט בהרצליה נשב שנינו ונדרוש נסיעת מבחן על האיביזה ולאחר מכן נעלה על הלאון ותראה בבירור שהבעייה שאתה מתאר קיימת ומורגשת היטב באיביזה בניגוד ללאון ששם כל האוטו שקט, גם אם תעזוב את הברקס במישור\עלייה\ירידה לשעה וחצי האוטו פשוט לא רועד ולא מתנהג לחלוטין כמו שאתה מתאר. לדעתי זה קשור ישירות לאיביזה עם המנועים הקטנים, והעובדה שאין הרבה תלונות בחו"ל על העניין כמו שציינתי זה שפשוט שם כמעט אף אחד לא קונה את אותן מכוניות קטנות. אבי.
-
אני יכול לשתף אותך בהתרשמות שלי, אני נהגתי שבוע שעבר לפני שהזמנתי את הלאון 160 שלי גם באיביזה.. ממה שאני התרשמתי בנסיעות מבחן זה שהאיביזה מרגישה מאוד לא טוב עם הגיר הזה, יתכן שזה פשוט המשקל הקל של הרכב או פשוט חוסר התאמה בין המנוע לבין הגיר (לא חושב שקיים מושג טכני, זה פשוט עניין של הרגשה).. בשורה התחתונה באיביזה בהילוכים הנמוכים בהחלט הורגשו העברות הילוכים, עזיבה של הברקס גררה תנודות מאיזור תא המנוע (יתכן שמדובר פשוט בתושבות גמורות) ובכלל הכל הרגיש לא במקום. אחרי אכזבה גדולה מהאיביזה, עליתי על הלאון 160, שם הכל השתנה פתאום כל הגיר מרגיש מסונכרן לחלוטין עם המנוע, עזיבה של הברקס מתחילה בנסיעה רגילה שדי מזכירה את הגירים האוטומטים הסטנדרטיים בתחילת נסיעה ולא הורגשה שום השהייה בלחיצת כפתורי ה+/-. למען הסר ספק שהאיביזה הייתה שחוטה לחלוטין, יש לציין כי באיביזה עברו 15,000 קילומטר ובלאון 45,000 ככה שלדעתי זה משהו שהרבה יותר קשור לרכב עצמו מאשר לגיר ספציפית. שווה לציין גם שלפני שהלכתי להזמין את הרכב, די חפרתי בחו"ל בעיקר בseatcupra net והתעמקתי בשרשורים ארוכים מאוד שמדברים על הגיר הנ"ל אל מול ידני, רוב התגובות של אנשים שניסו, וקנו רכבים כאלו זה שהם לעולם לא יחזרו לגיר ידני.. שוב שווה להזכיר שלא ראיתי שם בעל רכב אחד שמדבר על DSG באיביזה וכולם מדברים שם על הלאון בלבד. אבי.
-
זה לא חוכמה לזרוק מהאוויר חביות של מים כשעל הקרקע יש לך כבאים שנלחמים על הצלע הר... תאר לך מה יקרה אם תעוף כזאת חבית על כבאית או גרוע יותר על כבאים שעומדים בשטח? מעבר לעובדה שעם כל הכבוד להרקולסים התוואי שטח מסוכן מאוד לטיסה נמוכה בלילה גם למטוסים בעלי יכולות ניווט גבוהות משמעותית..! בכ"א התגובה של "כבוד הרב" לסיפור הייתה ברורה, בשעות כאלה לפעמים עדיפים המוסלמים שמתפללים לגשם במקום להוציא שטויות כאלה מהפה, פשוט לא נתפס. אבי.
-
קטע משעשע, סביבות אפריל קיבלתי מכתב ממשרד הרישוי שדורש ממני להגיע לעשות קורס רענון נהיגה. מאז אפריל המכללות ב"פגרה", מעניין. מדי כמה חודשים אני מתקשר לשאול מה קורה אם יש כבר מועדים לקורסים\מכללות שלא ב"פגרה". היום התקשרתי, שוב התשובה הידועה, תתקשר בסוף שבוע יהיה לנו כבר תשובות. יש לי עד אפריל 2012 רישיון, האם זה הולך להשלל לי בשלב כזה או אחר אם אני פשוט ישכח מהקורס הזה? מה עושים איתם? אבי.
-
עד כמה מסוכנת ההתקנה של ר"מ למערכות הרכב? למיטב הבנתי מדובר במצלמת רוורס שיושבת על לוחית הרישוי, הרכבת מתאם לשליטה מההגה והחלפת המערכת המקורית במערכת הסינית... האם הצלחת לדבר עם הסוכן שימסור לך את הרכב עם המערכת המקורית ובנוסף את המערכת מולטימדיה המדוברת?!
-
מהי שמה של השכונה? או לחלופין מהם כמה רחובות מומלצים באיזור הנ"ל? אני פשוט לא יודע להעריך מה זה מאחורי מכון ויצמן ע"י גוגל אז זה קצת בעייתי לי... תודה על ההמלצות החמות!
-
חברים, אשמח לכל עזרה... אני בטוח שיש כאלו שמכירים את האזורים הנ"ל הרבה יותר טוב ממני... תודה מראש, אבי.
-
תודה על העיצה, אשמח לרפרנסים נוספים... כי אני מסתכל בלוחות האינטרנטיים ויש דירה-שתיים בלבד באיזור ההוא אז צריך להרחיב מעט את החיפוש אבי.
-
אני עובר בקרוב מקום עבודה לפארק המדע, ורציתי להתחיל להתעניין בעלויות השכירות באיזור... אני ברמת העקרון מחפש מקום שקט וטוב, אין כוונה להתפשר על השכונה ולגור במרכזי העיר באיזורים שבהם מחסור החנייה הוא חמור, וחשוב לישון בשקט.. הבעייה, אני ממש לא מכיר את האיזור, אמנם אני לומד בראשון אבל לא יצא לי לבלות הרבה דרומה, וכאן דרושה עיצתכם חכמי הפורום בכל תחום ותחום.. בעקרון חשוב שיהיה כאמור שקט, שכונה טובה מאוד, חנייה, וכ-3 חדרים.. האם זה ריאלי לחפש משהו באיזורים הללו סביב תג המחיר של כ3000-3500 ש"ח או שאני הוזה לחלוטין, וצריך להגדיל את התקציב בצורה משמעותית? מהן השכונות שיכולות לענות על הדרישות הללו? בהערכה ובתודה מראש על כל העזרה, אבי.
-
תודה, אני עוד כמה דקות מתחיל לראות אגב הסרט עם קלארקסון, על האיטלקיות לא ממש מרשים. אבי.
-
תודה על התגובות, למישהו ידוע מספר הדגם הספציפי? כמו כן דבר מאוד מדאיג שנאמר גם לי, זה שהיציאות USB & AUX מבוטלות, וכמו"כ הבקרה על ההגה, האם מישהו יודע משהו בנוגע לזה משהו? לא ממש מתאים לי להוסיף עוד תשלום עבור המתאם שלהם שהוא לא מקורי כדי שהשליטה מההגה חצי תעבוד. תודה מראש! אבי.
-
תגובות מעולות, ובזכותן הצלחתי להוציא מהם את ה"מערכת מולטימדיה" אשמח לקבל מידע נוסף על מה ומי מותקן בדיוק... למיטב הבנתי זה מנטרל אבל את יציאות הAUX והUSB שמגיעות ברכב כסטנדרט כמו"כ גם את הבקרה מההגה (ניתן להוסיף מתאם בתוספת של 700 ש"ח).. הבנתי גם שזה מגיע עם מצלמת רוורס וכו'... אשמח לכל פרט מידע בנוגע למערכת. ואכן כמו שצויין הובטח שהרכב יעלה ב2011 על הכביש, עם מערכת הXDS. תודה מראש, אבי.
-
הרכב שלך פשוט בעמדה מאוד בעייתית, ואמרו את זה כבר בשרשור לפני כן... השוק מוצף ברכבים האלה, וחברה צעירים יעדיפו לקנות כבר 07 מידיים ראשונות ולרוב יחפשו את הרכבים הסטנדרטיים לחלוטין כי ידוע לכולם כיצד הרכבים האלה ננהגים. וכן יש המון אנשים שיעדיפו במקום לשלם 100K על הרכב שלך, להוסיף עוד 20 אלף ולהתפשר כבר על איביזה חדשה DSG ולהיות בראש שקט, האמת היא ש99 אחוז מהאנשים יהיו כאלה, ולכן אני ממליץ לך בחום גם כמו שנאמר פה, לתקוף את הבעייה מכל הכיוונים ולקחת הלוואת גישור קטנה, שתמזער לך את הנזק עד שתצליח למכור ובמקביל תתפוס טאקטיקות שונות למכירה כגון הסרת המודעה, צילום הרכב מחדש, הדגשת הנתונים הטובים שלו וכו'... בהצלחה!
-
היי, אני יורד מרכב ליסינג, בעקבות עליית המחירים המזעזעת שלפנינו. היום הייתי בנסיעות מבחן קצת, עליתי תחילה על האיביזה 1.6 (105) DSG, הרכב הרגיש לי לא משהו במילים מעטות, זול מדי, קטן מדי לא לטעמי בשורה התחתונה במיוחד בגרסאת ה3 דלתות. אח"כ התיישבתי בלאון 1.8 TSI DSG, הרכב כעת במבצע של כ130 על הכביש.. אהבתי מאוד את ההאצות ביניים, ולעומת הלאון הקודמת שלי (05 FR) הרגשתי די בבית, הרכב הרגיש טוב עם העברות הילוכים מהירות מאחורי ההגה, ובסה"כ זאת נראית לי העסקה הכי משתלמת שאפשר בסביב התקציב הזה. מה אני רוצה? לשמוע פחות או יותר את ההתרשמויות שלכם בנוגע לרכב הספציפי הזה, כל דבר מרמת הבורג עד הרכב כמכלול.. אשמח לכל עיצה שאקבל. דבר נוסף ששווה להגיד, שיש אפשרות להוסיף את הגג נפתח + חישני רוורס ב6K אבל אני לא בטוח בנוגע לכדאיות של הדבר. תודה מראש, אבי.
-
משעשע מאוד שלפני כמעט 4 שנים, בהשקה של הפליסטיישן 3 קניתי את המכשיר בציפייה למשחק הזה, 4 שנים מאוחר יותר אני כבר לא יכול לחכות יותר כדי לראות מה בנו לנו שם, אני מאוד מקווה שהציפייה הייתה שווה את זה והמשחק לא יהפוך לאכזבה אחת גדולה. קצת הוכחות יכולת http://www.youtube.com/watch?v=hxfNb4d3bPY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=3TXpXclylWg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=zvxMEOO4a_E דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אבי.
-
באידיגיטל נמכר המכשיר עבור 4000 ש"ח סים-פרי.
-
בתור סטודנט שמעולם לא קיבל מלגה, אבל מכיר עשרות שכן, לא נותר לי אלא להתבייש מההתנהלות הממשלה. אבי.
-
לאחרונה הם התחילו לזייף קשות, 2 חבילות שהזמנתי אחרי חודש לא קיבלתי שום ACK או מס' איתור חבילה מהם, רק סליקה מפיפל. התעצבנתי, העלתי DISPUTE, קיבלתי את הכסף בחזרה והזמנתי ממקום אחר. פעם האתר הזה היה מאוד מוצלח, היום הוא מוכר המון זבל במחיר נמוך בצירוף עם שירות גרוע ולכן מדובר בעסק שקוסם מאוד לישראלים שרגילים לדברים הללו. אבי.
-
אני מסכים שיש פה בהחלט צירוף של אלמנטים רבים כמו בנייה מאסיבית באיזור המרכז, בצירוף כך שהמון חברות קמות באיזור תל אביב והסביבה מטעמיי נוחות בלבד מה שגורם להצטברות גבוהה יותר של רכבים בשעות מסויימות על הכביש. אני אישית מאוד מודאג מהמצב, הRAMP UP בפקקים שעברנו לדעתי בשנים האחרונות הוא נוראי, ואם נמשיך בקצב הזה לדעתי ב5 שנים הקרובות קרוב לוודאי שיהיה יותר מהיר ללכת ברגל מפ"ת לרמת החייל לצורך הדוגמא. אבי.
-
האמת שמתי לב שבשנה האחרונה מצב הפקקים במרכז הפך להיות לפחות פי 2 קשה יותר, הפקקים איטיים יותר מאסיביים יותר ומבחינת זמן שהפקק נמצא במקום משמעותית ארוכים יותר.. יש נתונים סטסיטיים כאלו ואחרים שמצביעים על עלייה כלשהיא במספר הרכבים במרכז? או שזה הדימיון הפורה שלי לחלוטין? אבי.
