-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
אישית אם היה קורה לי מקרה כזה, הייתי פשוט פונה לרשויות שזה אומר החל מפנייה לעירייה, פנייה למשטרה וכו' וכו'... כלב משוטט מבחינתי זה מתכון לאסון בין אם הוא יפגע בעצמו בכך שהוא עלול להדרס ובין אם הוא יתקוף עובר אורח כזה או אחר. במידה והם לא מתייחסים, כיאה לרשויות הייתי פשוט מדווח על תקיפה קלה או משהו כזה פשוט להביא איזשהוא גורם אחראי לאיזור, כמובן שבשטח חשוב להבהיר שנבהלת וחשבת שהם תוקפים אותך או וואטאבר שלא יקרה מצב שהכלבים אכן נפגעים בצורה כלשהיא במידה והם לא ביצעו שום פעולת התקפה כלפייך אבי.
-
ניתן ואף מומלץ כאשר אתה מבצע חיפוש, אתה יכול לללחוץ ליד תיבת החיפוש על כפתור הadvanced search אחד הסעיפים שמאפשרים לפלטר לפיהם הוא : "Only show items: Avilable to: Israel" כמו כן ברגע שאתה מבצע את החיפוש הזה אתה יכול לסדר את המחיר שיהיה מסודר לפי price + shipping earliest first ואז הוא ישאל אותך לאיזו מדינה המשלוח, תבחר ישראל וזה יסדר לך את הפריטים שניתן לשלוח לישראל בלבד, שהמחיר + המשלוח שלהם הוא הנמוך ביותר אבי
-
מסכים לחלוטין ואף יותר מזה, כשאתה תבוא לפרסם או שישאלו אותך איזה שנה מה תגיד שנת 2011 דצמבר? זה נשמע אחרת לגמרי מ2012. אני עשיתי בדיוק את זה כשחיכיתי שהרכב שלי יעלה לכביש בינואר 11.
-
בסלקום יש בעייה אחרת לא משנה כמה תשלם, המהירות נשארת תמיד נמוכה בטירוף- זו אגב הסיבה שניידתי לפני 3 חודשים לפלאפון אך ורק בגלל המהירות גלישה. אבי.
-
אייל אני מסכים איתך ב100%, מסכים גדולים לסמארטפון זה פשוט מיותר, אין לך שום דרך עם יד אחת (שזה רוב השימוש לפי מחקרים) להגיע לניצול של כל האיזורים במסך, מה שהופך אותם ללא ארגונומים ולא שמישים בעליל. בקשר לשאר החברה שחיים בסרט, מוחלט, כמה אנשים בעולם יודעים להשתמש בDOS לדעתכם כדי לעשות רוט לאנדרויד? תעשו לי טובה, תצאו מהסרט, יש מעט מאוד משתמשים מתקדמים שיודעים לעשות את זה ולכן הרוב נשארים עם הרום המחורבן, לא מעודכן ואיטי של המפעילות כמו שאמרתי אחד מני כמה עשרות אלפי ורסיות של זבל מוחלט. אבי.
-
כן, ראיתי בחיי איך שינויים משמעותית קטנים יותר מזה גרמו לדברים לקרוס בצורות שאתה לא מאמין. באופן כללי, זה מאוד מרשים שאתה מצליח להריץ את כל האפליקציות הללו, תזכיר לי האם אתה משתמש ברום סטנדרטי? אם לא אתה חושב שאבא שלי היה מצליח להתקין את אותו הרום ? אנדרויד זה טוב ונחמד כשאתה משתמש מתקדם, כשכל מה שאכפת לך זה שהטלפון יעבוד, בצורה נוחה הישר מהקופסא אפל מנצחים בקילומטרים, גם נשארים עדכניים וגם מספקים חווית שימוש פי 10 יותר נעימה. בשורה התחתונה, אנדרויד לא נעים, לא שימושי במיוחד בלי הרבה התעסקות, ושום מכשיר לא נותן הרגשה שהוא תוכנן אפילו בצחוק באותם רמות כמו האייפון. אני מתפלא שעוד לא היו פה ליצנים שהתחילו להתווכח על כמה שהמסך 42 אינץ' באנדרויד שלהם נותן בראש למסכים של אפל ועוד כל מני הזיות שנובעות מתיכנון לקוי, וחוסר הבנה מוחלט מהם הצרכים של הלקוח. אתם יכולים להמשיך להשתמש בסיני המצ'וקמק שקימבנתם לעצמכם מבחינת תוכנה, אני ישאר עם המכשיר שתוכנן ונכתב בקליפורניה, תודה.
-
5? אתה הוזה... לכל מכשיר, לכל גרסא, לכל יצרנית, לכל מדינה ואפילו לכל מפעילה יכולה להיות גרסא אחרת, לדעתי מדובר בכמה אלפים אם לא עשרות אלפים בקלילות. עכשיו תבטיח לי שכל האפליקציות שאני אוהב מאייפון שעובדתית יש להן גרסאות בטלפון ירוצו לי על טלפון ספציפי, למעשה תמצא לי אנדרויד אחד בעולם שמסוגל להריץ נניח 30 אפליקציות בצורה יציבה לחלוטין (בלי גליצ'ים של פונטים, UI, קריסות ותופעות לוואי). אני לא מדובר על מה שמגיע בתוך הרום, אלא מה שמותקן בצד 3. אני מכיר כמה טיפוסים מוזרים בעבודה שמתמשים באנדרויד חצי מהם אולי הצליח להפעיל את WAZE בהצלחה מבלי לקרוס, וזה בגרסא הישנה כי כרגע WAZE באייפון נמצא גרסא שלמה מקדימה (עיצוב שונה, פיצ'רים חדשים ועוד). אבי.
-
התגובות החד צדדיות של אייל תמיד גורמות לי להכנס להתנצחות האין סופית הזאת, שום דבר אישי אבי.
-
אייל, זה אולי נכון ספציפית לחברה שלך, בחברה בה אני עובד שהיא אחת החברות הנחשקות ביותר בישראל, ספציפית בצוות שלי לדוג' כל מפתחי התשתיות שלרוב נחשבים לצוות העילית ברוב חטיבות המחקר ופיתוח, כולנו למדנו במכללות כולל הראש צוות. אז אפשר למצוא עבודה, עבודה טובה, ואפילו עבודה שכל בוגר אוניברסיטה כלשהיא היה חולם לגעת בה, אז אל תגדיר את זה כאילו אם אתה בוגר מכללה אתה אבוד, אתה בנק' פתיחה קשה יותר להגיע לראיונות אבל ברגע שהגעת לראיון זה נטו האישיות היכולות והידע שצברת שמסוגלים להביא אותך למשרות הטובות ביותר בדיוק באותה מידה. אבי.
-
אני חושב שהדבר הכי טוב שהרווחתי מהתואר שלי הוא החברים, בערך באמצע שנה ראשונה מצאנו את עצמנו 4 בחורים מרקעים שונים לחלוטין, ממקומות גיאוגרפים שונים לחלוטין בארץ מתחברים כ"כ טוב, לומדים ביחד כל היום, יוצאים עם החברות, בחתונות שלהם הייתי ועוד ועוד... אני באמת חושב שמה שנאמר כאן למעלה מאוד נכון, מבחינה חברתית זאת כנראה אחת המסגרות הטובות להכיר ולהינות, גם אם אתה כמוני עובד במשרה מלאה שיהיה בהצלחה, ותהיה מוכן להרבה עליות וירידות, מדובר בתואר לא טרויאלי ובמסגרת שלא תמיד מתיישרת עם מה שאתה רגיל אליו. אבי.
-
ראיתי הבוקר המון מתלהמים בעניין הקסדה, אבל רואים בסרטונים בבירור שהאופנוע דרס\נפל ישירות על הקסדה מה שקרוב לוודאי ריסק או סדק אותה קשה... קשה לי מאוד להאמין שהקסדות תוכננו לעמוד בכאלו עומסים אבי.
-
אני היחיד פה שלא הולך עם לדרמן? מה הטעם בדבר הזה אם לצורך העניין אני עובד במשרד 8-5 ?
-
המטרה הייתה להראות שהאיפון הוא איננו מכשיר איזוטרי כמו שאייל מנסה להציג אותו, ככזה שלאחד מתוך מיליון אנשים יש. אבי.
-
רשום שם אאל"ט 7.5 מיליון דולר, בכל אופן הקנאה, אוך הקנאה... לא יאומן... ובהחלט במייל אחד, עם כל אוסף הכלים שיש לו שם כולל קארט של 50 כ"ס ו125 מייל לשעה, בהחלט אפשר לבלות במסלול הזה כמה שנים טובות לדעתי... אבי.
-
אייל אני יכול למנות לך לפחות 3 חברות בסד"ג גדול (מעל 500 עובדים) בישראל, כולל חברה ביטחונית אחת שמחלקת אייפון לעובדים שלה. ומבין החברים שלי אני יכול לחשוב אולי, על אחד שאין לו אייפון (אני כרגע לא מסוגל לחשוב על אחד אבל כנראה שיש כזה) אז כן, זה די הופך את הוואטסאפ ללא רלוונטי. אבי.
-
סוכנות סיאט הרצליה פיתוח - מתקשר בבוקר - ב17:00 (לנוחותי), כבר הייתי מאחורי ההגה של סיאט איביזה ראשית שממש לא אהבתי, ומיד אח"כ על סיאט לאון טורבו. בשום שלב של השיחה הן בטלפון והן בסוכנות לא נשאלתי לגבי הגיל שלי ולא שום דבר, הייתי בן 22. לפני שבועיים, סוכנות יונדאי ביגאל אלון בת"א, חברה שלי בת 21 נהגה בוולוסטר החדשה קרוב לחצי שעה. אבי.
-
פרסומת מעולה!
-
קו מפגר באמצע הכותרת | נשפך לי צבע לבן על ניסאן טראנו 2001
qil פרסם הודעה בנושא של King Salomon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איזה סוג צבע נשפך לך צבע של רכב, בית על מה מדובר? אני יכול להמליץ לך לנסות עם g27 שזה חומר שהציל אותי שבוע שעבר, תסתכל על הפרופיל שלי על השרשור שפתחתי בשישי האחרון ותבין על מה מדובר. בהצלחה אבי. -
נקנה בסוף שמן של ליקוי מולי 5w40 תואם לתקן 502/505 והוספתי עד ל3/4 מהקו מקסימימום. עלות ל5 ליטר באוטודיפו 210 ש"ח, נשמע לי קצת גבוהה אבל העיקר שסוף סוף סגרתי את הסאגה הזו של השמן ועכשיו יהיה לי גם לעתיד להוסיף כי למיטב הבנתי ולפי מה שכבר יצא לי להכיר המנוע הזה זקוק לשמן. אבי.
-
האם הצמיגות לא משנה כלום פה? אני רואה המלצות עבור 5w40, 0w40, 5w30 איך אני מתאים את זה למה שרץ כרגע במנוע ? אני סה"כ רוצה להוסיף חצי קילו בשביל לאזן את העניין ולא לנסוע קרוב למיני'. אבי.
-
אני לא מבין את התשובה לצערי, יש תקן של פולקסוואגן עבור השמן הזה האם אין שמנים בארץ שעומדים בתקן? אולי ידוע סוג השמן שנמצא כרגע במנוע מה שיצא מהמפעל וניתן להשיג כזה ספציפי? קצת מדאיג אותי לערבב בין סוגי שמנים שונים אני חושש שזה עלול לפגוע בתכונות השמן? אבי.
-
היי, הגיע הזמן, 10,000 קילומטר עברו והיום בבוקר בדקתי את מדיד השמן מנוע והוא מתחיל להתקרב לשליש התחתון בכיוון המינימום. אני רוצה למלא אבל אני לא ממש סגור על איזה סוג שמן אני צריך, הטיפול הראשון הוא למיטב הבנתי ב15,000 (או שנה ראשונה), ככה שעוד יש לי זמן ובכ"א במוסך בטח יקרעו אותי במחיר עבור איזה שמן זול. אז על איזה שמן מומלץ שיתאים למקורי שיש כבר במנוע, כמובן באותה צמיגות ועומד בתקנים של פולקסווגאן? כמו"כ איפה אתם קונים את השמנים שלכם? במוסך? אוטודיפו? תודה מראש! אבי.
-
אתם כנראה לא מבינים את הסכנות הטמונות בעולמות האלה, ומה שליביו אומר צודק ב100%, כשמשתמשים במכשיר פרוץ מגדילים בצורה משמעותית את הפגיעות במכשיר באייפון\אנדרויד\נוקיה לא משנה מאיזה חברה הוא הגיע. אני לא יכול להרחיב יותר מדי, אבל יש הרבה מאוד גופים שמתעסקים בפיתוח ושימוש בהאזנות כאלו, תוכנות שמורידות את כל ספר הטלפונים מרחוק, שומרות היסטוריית שיחות, הקלדות ועוד אלף ואחד דברים ואתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שמישהו יודע הכל עליכם, מדובר בחדירה לפרטיות ברמה הגבוהה ביותר. אבי.
-
בגירה אני מתגלגל פה מצפחוק, שאפו! בנוגע למה שאייל ( במלרע ) אמר אני מסכים לחלוטין, הם באים לכאן ומתנהגים כמו תיירים........ישראלים! וזה פשוט זוועה, יצא לי לפגוש אותם בכל מני סיטואציות והם באמת מתנהגים כמו בהמות, וממש אין שום קשר לגזענות אני סמוך ובטוח שלא כל הצרפתים ככה ויודע שזה המיעוט כנראה שוגרם לתדמית הזו, אבל זה המצב ואלו הם העובדות בשטח. אבי.
