-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
אז למעשה אתה אומר שאם אני פיזית לא הייתי בחנות, ושילמתי באמצעות הכרטיס אשראי שלי ורק שלי אז אני לא יוכל לצמד אותו לקו שלי? איפה הסימוכין בהחלטת משרד התקשורת אם כך שיגבה את חברות הסלולר בהחלטה הנ"ל? כאן החלטת משרד התקשורת: http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/0/1750.p חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי דרישה לשם על הקבלה, מה שנשמע מאוד תמוהה שזוהי דרישה הכרחית בחברת אורנג'. אגב בעת ההצמדה, עושים שימוש בUDID, ראשי תיבות של Unique Device Identifier כלומר ברגע שנכנס מכשיר מסויים בצימוד ללקוח מסויים לא יהיה ניתן לצמדו ללקוחות נוספים ברשת. אבי.
-
זהו, פשוט עבר כל גבול. לפני שבוע הייתי עם חברה שלי בסניף אורנג' כפר סבא במטרה לבצע שינויים כאלו ואחרים בקו שלה. בקצרה, רצינו לבצע צימוד בין מכשיר האייפון שברשותה לקו שלה ע"מ שהיא תקבל את ההחזרים כמו לקוח שרכש מאורנג' את המכשיר עפ"י חוק "ניתוק זיקה". הגענו לסניף, שעה המתנה והגענו לנציג. ע"פ החוק הוצג בפני הנציג מכשיר הטלפון באריזתו המקורית בצירוף קבלת הרכישה שהתקבלה במייל ע"י חברת אפל. תחילה הנציג אמר שזה לא אפשרי, זה רק ללקוחות חדשים - שקר מס' 1. אחרי שהוצאתי את נוסח החוק מהתיק, הוא דיבר עם מנהל שאישר לו לבצע את השינוי. הראתי בפניו את הקבלה במייל, הוא אמר שזה לא תקין הקבלה צריכה להיות מודפסת, נו שווין, אם אפל מחליטים לשלוח במייל מי הם לעומת אורנג' המהוללים, אז ביקשתי להעביר לנציג את הקבלה במייל ושידפיס אותה בסניף. אין אפשרות- המנהל אומר שנחזור בפעם אחרת כשתהיה לנו קבלה מודפסת. כאן כבר מתחיל לקפוץ הפיוז, אז הלכנו להדפיס את הקבלה בחנות ליד, שעה המתנה ושוב אנחנו מול אותו נציג. מציגים שוב את המכשיר, את קבלת הרכישה והפעם שטיק חדש - שקר מס' 2 - אי אפשר לצמד את המכשיר מכיוון שהשם של הרוכש, חבר משפחה קרוב רשום על הקבלה מכיוון שהתשלום היה על כרטיס האשראי שלו. מוציא את החוק היבש שנית מהתיק, מראה לו שלא קיימת אף דרישה לשם על הקבלה אך הנציג מתעקש, מגיע המנהל ואומר לנו שאנחנו יכולים ללכת לחפש במילים אחרות, אין אופצייה וזה לא יקרה. מתחיל ויכוח שהם עוברים על החוק, מונעים מאיתנו קבלת הטבה כפי שנקבע על ידי משרד התקשורת וכו' וכו' בכל התהליך הזה אנחנו מקבלים יחס מבזה, שום רצון לתת שירות, בזבוז זמן כולל של מעל שעתיים וחצי ובסוף יצאנו בלי כלום עצבניים ומאוכזבים! כאן מגיעה השאלה, מה עושים עם העבריינים האלה? הם החליטו ע"פ נוהל פנימי, שלא ניתן לבצע צימוד ללא שם על הקבלה. הם נותנים לנו יחס מבזה, ולא מוכנים לעזור ללקוח אפילו אם זה יעלה להם בדקת עבודה. לעבור חברה, זה לא פתרון מכיוון שאני מניח בשאר החברות היחס הוא לא שונה. לתבוע אותם? מה אפשר לעשות? אבי.
-
-
אוקיי, אחרי דילוג קצר ב mobile.de אין לי ספק בכלל שבהחלט הדבר אפשרי עם קצת רצון וכמה חברים טובים. אבי.
-
אני מניח שהבעייה היחידה שעלולה לעלות באמת היא האזרחות... אני מניח גם כן שאזרחות אירופאית פותרת את הבעייה בקלות, במידה וכן אני ישמח לעזור כי בידי אזרחות כזו, וכמו"כ להשתתף במידה וזה רלוונטי. אבי.
-
שאלה שאולי חלק יגידו שהיא מעט הזויה, אבל לא עדיף כבר לקנות רכב כשמשתתפים כ4 אנשים ולמכור אותו אחרי הנסיעה? העלויות השכרה נשמעות לי גבוהות במיוחד, כל זאת ועוד שאתה משלם לחברת השכרה אלפי אם לא עשרות אלפי יורו במידה וריסקת את הרכב.. אני חושב שאפשר יהיה למצוא בגרמניה איזו M3 סבירה אמנם לא חדשה בסביבות טווח המחירים הנ"ל לא? אבי.
-
די ברור המקרה הריאלי שבו בסופו של דבר ידחפו את מר השר לתחבורה לפינה חשוכה, ישחדו גם אותו באי אלו מיליוני שקלים ותמשך החגיגה ה"דמוקרטית" הזו, ו"מסחטת הכספים" תצע לפועל על אף כל עתירה לבג"צ לנשיא ומבחינתם גם עתירה לירח לא תעזור. כשמדובר בהכנסות נטו לתקציב המדינה אף אחד לא יכול לחסום דברים כאלו, כמו שכבר למדנו עשרות פעמים בעבר.
-
בבקשה, הפריצה לא נבדקה עד הסוף ובגרסא הראשונה שבה אתה משתמש יש בעייה עם הדרך שבה עובד הthethering שגורם לכך שאחרי ריסט הפריצה תשאר במקום, זה משהו שמר ג'ורג גנב לחלוטין מבחור בשם COMEX שנמצא בקבוצת הdev-team. אחרי שcomex ראה שהפתרון שלו נגנב, הוא נתן לג'ורג את הגרסא הסופית של הפתרון ע"מ שלא לגרום לנזק נוסף לאנשים שפורצים את המכשיר. זה ההסבר בין השאר ל4 גרסאות שיצאו בטווח של פחות מ12 שעות. אם אתה רוצה להיות בובת ניסוי, ולהסתכן בכך שהמכשיר שלך לא ייתמך בפריצות איכותיות בעתיד, ואו לחלופין גרוע יותר המכשיר יגיע למצב של BRICK אז BE MY GUEST. ההמלצה שלי היא להמתין יום יומיים עד שהכל מתבהר, ואם בכ"ז החלטת להתקין אז תתקין כבר אחרי שתוקנו מרבית הבאגים האפשריים. אבי, לא גיל.
-
יש לציין שהפריצה עדיין מאוד לא מומלצת כי היא לא נבדקה עד הסוף. כמו"כ משתמשים שעשו שימוש בultrasn0w ע"מ לשחרר את המכשיר לSIM-FREE עלולים לאבד את הפריצה הזו לחלוטין. תמתינו בסבלנות מספר ימים עד שהחברה הרציניים יעשו שימוש בפריצה הזו כדי להוציא משהו יציב יותר. אבי.
-
עו"ד נוהגים בבמוו פשוט מאוד כי ה"לקוחות" שלהם פשוט עושים סבבים עם רכבים של "לקוחות" שלהם, והעו"ד רשאים להשתתף בסבב
-
אין הבדלים רבים מלבד האבזור שזה אומר שה2003 נראית פחות או יותר כמו מונית\משפחתית וה2005 נראית ספורטיבית. חיצונית יש הבדלים בטמבונים שב2003 הם סטנדרטיים וב2005 הם הטמבונים הספורטיביים, ב2005 יש גם את החצאיות שאין בקודמת מראות צד מתקפלות חשמלית, ג'אנטים יפים משמעותית ובמושב האחורי אין מנורות מעל הספים כמו ב2005. מבחינה מכנית - זהות. אבי.
-
הרכב נראה מעולה תתחדש ... הדבר הראשון ששמתי לב אליו, ומאוד לא לטעמי האישי הוא המדבקות על מכסה הדלק, שאין לי שום הסבר הגיוני למה בעלי רכבים שמים את המדבקות הללו על האוטו, אבל כל אחד והטעם שלו. סע בזהירות
-
בסה"כ אני די מסכים עם רוב התגובות עד כה, אבל הבחירה הסופית היא רק בידיים שלך. אתה צריך לחשוב טוב אם אתה מעדיף עבודה פיזית, או שאתה מעדיף עבודה במזגן מול אנשים.. מעבר לכך אין הרבה טעם להשוות בין המשרות כי הן שונות לחלוטין מלבד המקצוע שהן סובבות. ושוב, לי אישית ברור לאן הייתי הולך במידה והיו בפני שתי האופציות הנ"ל אבל זה כלל לא רלוונטי כי כל אחד ושיקוליו לגבי מה שהוא אוהב לעשות, ואיך שהוא אוהב לעשות את זה. בהצלחה בכל דרך.
-
מאוד ממליץ על גו מובייל בתל אביב, כמו שאחי אמר הכנסתי לשם את המכשיר כשהספיקר שלי מת לחלוטין והמכשיר הוחזר אליי כאילו לעולם לא נפתח והספיקר עובד עד היום לא פחות טוב מביום הראשון שבו נרכש המכשיר. אבי.
-
אלדן פונה לצעירים: השכרת רכב ב-100 ש"ח ליום בלבד
qil פרסם הודעה בנושא של מיטל מאלדן בתוך חלקי חילוף, אביזרים ועוד.
היי מיטל, מבצע מעולה.. אני חושב שזה יתרום לכולנו אם תוכלי לפרסם פרטי יצירת קשר עבור מי מהגורמים הרלוונטים ע"מ לשכור רכב. אבי. -
בכלל היה קטע מצחיק איתם היום הם מתקשרים אלי להודיע לי שאחד מהשרתי BACKUP בחברה שלנו נמצא אצלהם והוא כבוי ומנותק ושואלים מה לעשות איתו... בתור מפתח בחברה, לא ממש הבנתי איך הם הגיעו דווקא אליי, אבל בכל אופן אמרתי להם מז"א השרת כבוי תדליקו אותו.. למה הוא כבוי מלכתחילה?! אז הם אומרים שהם עשו קצת סדר בחוות שרתים, ומצאו אותו ככה כבוי במילים אחרות - כיבינו אותו בטעות ולא שמתם לב, אתה רוצה שנדליק לך? פשוט עצוב. אבי.
-
בתור מי שיודע דבר או שתיים על סימיביאן כולל פיתוח לפלטפורמה אני יודע בדיוק על מה מדובר כשזורקים את השם הזה, וגם מכיר היטב את ההיצע בארץ ובעולם, אמנם מדובר על מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר, אבל משם ועד הלום יש עוד דרך ארוכה מאוד במיוחד כשכל זה מתבסס על יסודות רעועים כ"כ. אין ספק בכלל שWAZE רצה היטב על היצע מכשירים מסויים, אבל משם ועד להגיד שWAZE לא כתובה היטב\לא רצה טוב בכלליות יש הבדל עצום.. בסה"כ חלק ניכר ממכשירי הסימיביאן פשוט לא יכולים להתמודד עם אפליקציה יותר מסובכת מפקמן זה הכל אבי.
-
אייל אל תשמיץ את Waze סתם. אני מניח שאתה משתמש בגירסאת סימיביאן כזו או אחרת ולכן התוכנה עובדת בצורה איטית. מה לעשות ככה זה שמתעקשים לקנות את הכי טוב והכל נגד האייפון, אצלי באייפון המושמץ גם כן, התוכנה עובדת בצורה חלקה, מעדכנת דיווחים, מפות והכל כולל נעילה מצויינת בתוך פחות מחמש שניות. אבל הי, מה אני יודע.. אבי.
-
גיימרים אמיתיים לא באמת מתעסקים בלפטופים, וגם אם היית רוצה אחד כזה קרוב לוודאי שהיה מדובר בלבנה. נסה להגדיר מעט טוב יותר את הדרישות ונראה מה אפשר למצוא בכיוון.. אבי.
-
אני מזמין משחקים לPS3 מחו"ל במחירים נמוכים מאוד, אני לא רואה סיבה שאנשים לא יעשו אותו דבר. אבי.
-
אין פה שום דבר חדש מלבד סרטון שמראה את שני הצדדים ביחד ולא בצורה חד צדדית. בסה"כ המסקנות די ברורות גם ללא וועדת חקירה כזו או אחרת.. המודיעין פעל פעם נוסף בצורה שגויה לחלוטין, בכך שלא העריך נכון את ההתנגדות שצפויה על הספינה. הפעולה של הורדת החיילים על גבי הסיפון כשמאוגדים סביבם כ40 אנשים עם נשק קר הייתה טעות פיקוד קשה. החיילים עשו את המיטב בהתאם לתנאים הנתונים והכוח שנתנו להם בידיים, והתוצאה הקשה שהוציאה את ישראל כמי שפועלת בכוח לא סביר כלפי "פעילי שלום".. אבי.
-
האלימות בארץ כבר עברה כל גבול, בכל פינת רחוב דקירות, אנשים מסתובבים עם כל מני כלי נשק מאולתרים, חמומי מוח מפעילים כוח בכל הזדמנות שנותנים להם והמערכת המשפטית עומדת בצד וקוצרת את הצ'ק בסוף החודש.. קצת עצוב להגיד את זה, אבל מערכת המשפט היחידה שאני רואה בארץ זו התקשורת, ברגע שהיא מתערבת פתאום המאזנים משתנים.. מערכת המשפט נשארה ותהיה גם בעתיד כנראה חסרת יכולת ורצון לקיים משפט הוגן עם הפושעים. אבי.
-
http://news.google.co.il/ ?
-
שכח מכפר סבא אלא אם אתה מתכוון לשבת כל יום בפקק לכיוון דרום במשך חצי שעה רק כדי לצאת מהעיר ולהגיע לפקק של כביש 4. פשוט סיוט! אני גר בהרצליה ולוקח לי 20 דקות להגיע לתל אביב בערך בכל שעות העומס, אצל חברה שלי מכפר סבא לעומת זאת לוקח לי 45 דקות - שעה להתחיל להתקרב בכלל לצפון ת"א.
-
בנוגע לכרטיס רשת אני לא כ"כ יודע... בנוגע לראוטר מומלץ מאוד ללכת על הLinkSys החדשים... זאת חברה שנרכשה ע"י סיסקו והיום סיסקו מייצרים עבורם את הראוטרים. בדיוק לפני כחודש הייתי במצב שלך שהלך לי הראוטר בבית והחלטתי לשדרג לN לכן אני גם יכול להמליץ על דגם ספציפי: LinkSys WRT160N מדובר בראוטר עם שתי אנטנות מה שמספק לו למיטב זכרוני 300MBPS לעומת אחיו הקטן (WRT120N) שמשדר באנטנה אחת רק 150MBPS. בסה"כ כשמדובר בראוטרים שמקבלים לדעתי שנה או שנתיים אחריות בלבד עדיף להשקיע פעם אחת באחד איכותי מאשר לקנות איזה אדימקס קיקוני או משהו בסגנון. קח בחשבון שלא מדובר בראוטר זול בארץ. אבי.
