Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. אני מוכר אופניים חשמליות ח-ד-ש-ו-ת!! ממש מגניבות שקיבלתי מהעבודה ואין לי בהן צורך. האופניים הם חשמליים מתקפלים, 7 הילוכים של SHIMANO, בורר מהירות מנוע 3 מצבים, סוללה פנימית מוסתרת בתוך השלדה(!!), אזעקה + שלט, פנס לדים קדמי ואחורי, מחזירי אור מקדימה ומאחורה. אחריות לשנה עד ה27.12.2013 xAa1GrI68Pw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. חדשות עולות 6500 אני רוצה עליהן 4500. האופניים נמצאות בהרצליה אבל ניתן לאסוף גם מרחובות. פניות בפרטי בבקשה. אבי
  2. qil

    נחסמתי בטורנטליץ'

    ושוב באיזה אתר אינדקס אתה משתמש?
  3. qil

    נחסמתי בטורנטליץ'

    באיזה אתר אינדקסים אתה משתמש כעת אחרי שסגרו את nzbmatrix?
  4. נדל"ן זה סיפור מורכב, אמנם ניתן לעשות תשואות יפות במידה ומשקיעים נכון אבל הוא לא נזיל כמו שדרש פותח השרשור, ובהחלט מעורב בזה גם לא מעט כאב ראש שלא מתאים לכל אחד.. לגבי השקעות וכו' אני בטוח שיש אנשים שמבינים הרבה יותר ואני ישאיר להם את הבמה ברשותך
  5. qil

    חתימת ערבות להלווה.

    אין צורך בערבים היום בשביל כל הלוואה, יספר לך גם כבודו יואב שאצלו בסניף לקחתי הלוואה לא קטנה של כמה מאות אלפי שקלים, לא בודדים ואין שום אדם נוסף שערב על החוב שלי מלבדי עצמי. גילי אגב לא רחוק מגילו של השואל כנראה.. הכל שאלה של איזה לווה אתה ומהם הבטחונות אותם אתה מציג. אני לא הייתי חותם ערבות בשביל אף אחד חוץ מהמשפחה שלי, אין לי בעייה להסתכל בלבן של העיינים של החבר הכי טוב שלי, או מי שזה לא יהיה ולהגיד לו בבירור ל-א ח-ו-ת-ם, חבר לא חבר אני לא לוקח את הסיכון לשלם חובות של אחרים.
  6. אני הייתי בטיסה מבן גוריון לניו יורק, וישבתי יחסית באמצע ליד הכנף.. בזמן ההמראה נכנסה ציפור למנוע מה שגרם לכך שרוקנו כמות מאוד נכבדה של דלק מעל הים במשך כחצי שעה-שעה, וחזרה לנחתית חרום בנתב"ג. אבי
  7. כמה אתה מתכוון להשקיע בסיפור? אם התקציב הוא פחות מכמה אלפי דולרים בודדים, דווקא כן הייתי הולך על פתרון SaaS כלשהוא דוגמת wix. אבי
  8. ליאור, אל תעלב, איך שהוא אתה תקוע בסוג של לופ כזה, מדי כמה חודשים אתה פותח עוד שרשור בנושא, מקבל עשרות תגובות מאנשים שלחלקם ניסיון של עשור או שניים בתחום התוכנה ואתה שוב חוזר לנקודת ההתחלה. אני באמת מנסה להבין, למה לעזאזל שלא תיקח את עצמך רגע בידיים לפני שאתה זורק 10-20-30 אלף שקל, ותקדיש נניח חודשיים שבהם אתה יושב בבית לבד, לומד מהאינטרנט נושא מסויים נניח פיתוח אפליקציות לאייפון, עובד קצת בבית דוגמאות וכו' לפני שאתה מבזבז את הכסף והזמן שלך על קורס מיותר? האינטרנט הוא עולם עצום, יש קורסים ברמה כל כך גבוהה באינטרנט שאתה ממש מפסיד ברגעים אלו שאתה לא מנצל. אני מבטיח לך בכנות, אם תיקח את עצמך בידיים ותלמד בבית לבד ותגיש כמה אפליקציות שטויות ככל שיהיו לapp store או לgoogle play יש לך כבר פי 2-3 סיכוי יותר גבוהה מאשר אם תרשם לקורס תכנות כזה או אחר. אם אתה לא מסוגל לעשות את זה, ולשבת ללמוד בעצמך מהאינטרנט מתיעוד, מקריאה של ספרים, התחום הזה הוא לא בשבילך ולא משנה כמה קורסים תעשה ולאיזה מקומות עבודה תתקבל בסופו של דבר אתה תיפלט מהתחום מכיוון שצריך להיות אוטודידקט בשביל להצליח לאורך זמן בהייטק. לגבי אנשים ללא ניסיון, בתחומים האלה רק הניסיון מדבר, גם החברה "ללא ניסיון" שאתה מדבר עליהם הם בוגרים או סטודנטים בשנה האחרונה וגם הם יכולים לפחות להציג עבודת גמר, פרוייקטים שהם עשו במסגרת הלימודים או פרוייקטים אחרים של פיתוח וכו'.. יש מעט מאוד מקומות שבאמת מחפשים אנשים כאלו שהם לגמרי clueless והחיפוש היום הוא מאוד ממוקד, מעבר לשפה שצריך להכיר, ההתמקדות היא באנשים שכתבו ועבדו עם טכנולוגיות מסויימות.
  9. בבסט ביי מוכרים סים פרי וכמו כן ניתן ללכת ישירות לחנות של ווריזון ולרכוש מהם. מומלץ הדגם של ווריזון אגב.תתחדש
  10. qil

    אגרת רישוי על מה ולמה?

    סיאט לאון, 2000 ש"ח. סיאט, 2000 ש"ח. אבי
  11. אני גם חושב שהדברים התגלגלו לטובה, זה מאוד קל להיות גיבור בדיעבד, אם הייתי במקומך, אני רוצה לקוות שהייתי פועל בצורה דומה. אבי.
  12. זה קשור, לא יודע להסביר מה הסיבה המדוייקת אבל גם אצלי כשמצלמה מורכבת מקדימה אם האייפון יושב מתחת למצלמה אין קליטה של לווינים בכלל, אם אני מזיז את הטלפון לצד ימין או שמאל של המצלמה הקליטה חוזרת בצורה מיידית ואין שום בעייה.
  13. קלאסיקה אמיתית!
  14. לא צריך להיות קיצוני, יש כאלו שרוצים להחזיר את עזה לימי הביניים ויש כאלה שפשוט יסתפקו בראשם של כל הטרוריסטים בעזה. מה שישראל הפסידה היום הוא הרבה מעבר לפתיחת המעברים וההתחמשות של החמאס שיבוא ויתן לנו בראש פעם הבאה עם טילים לתל אביב באותה תדירות כמו אשדוד או אשקלון.. זה שחצי מעזה מופגזת, שפגענו להם בתשתיות ומבני חמאס זה מצויין, אבל צריך לחשוב גם על יום המחר, צריך לחשוב על ההתמודדות עם המדינות מולנו צריך לחשוב מה יהיה קדימה האם יש לנו פתרון ארוך טווח ומה המטרות האסטרטגיות האמיתיות שהושגו במהלך המבצע הזה שכל אחד מאיתנו הולך לשלם ריבית דריבית. אם אחוזי הגיוס למילואים הפעם היו "גבוהים", אין לי ספק שבפעם הבאה הם יהיו נמוכים משמעותית, הסיטואציה הפסיכולוגית שהכינסו אליה עשרות אלפי מילואימניקים גם היא לא באה בחינם.
  15. בושה להיות אזרח ישראלי ביום הזה, פשוט ביזיון.
  16. היה היום בערוץ 2 במהדורה הראשית כתבה קצרה מאוד (2-3 דקות) שמראה איך כל הפוליטיקאים הבטיחו הבטחות ובמקביל השתינו עלינו בקשת בעשרות האחרון. ספציפית נתניהו ב2009 כשאמר שצה"ל הכה בחמאס חזק מאוד אבל לא ניתנה לו ההוראה לחסל את החמס ושבשלטונו זה יקרה. ובנוסף אריאל שרון ב2003 מדבר מבית ספר באשקלון ומבטיח שאשקלון לא תהפוך להיות חלק מהעימות הזה ותחטוף טילים מעזה, אגב אותו בית ספר שהוא דיבר בו הוא זה שחטף היום פגיעה ישירה בכיתה. תא טרור עושה מאיתנו צחוק, מנהיג שעושה מה שצריך כדי להמשיך לרדות בנו עוד 4 שנים ועשרות אלפי מילואימניקים משועממים שיחזרו הבייתה בעוד יום יומיים. אין לי צל של ספק שהפסקת אש במהלך הימים הקרובים משמעותה שבעוד חודש חודשיים נחזור לנקודת ההתחלה, חמאס יחדש את מאגרי הנשק ותל אביב תחטוף פעם בכמה ימים טילים.
  17. מסכים מסכים מסכים, צריך להתנקל לאנשים הנכונים, לגרום להם להתחבא בבית החולים עד שיהפכו עצמם גריאטרים, שלא יהיו מסוגלים להוציא את עצמם לשנייה אחת לאור יום, להפציץ כל משלוח של נשק גם בימים רגועים וככה להתנהל לא פעם בשנתיים אחרי שהם חמושים לירי ב20 קילומטר יותר רחוק מהפעם הקודמת! הפסקת אש עכשיו תיהיה ירייה ברגל, רק הפסד כלכלי, בהרתעה ובאמון תושבי מדינת ישראל.
  18. גם בהרצליה ורמת השרון לא היה אז מה? הם יודעים על מה מדובר ולא צריך להזעיק את כל גוש דן אם יש להם איזור נפילה מוערך והוא לא בעיר שלך.
  19. כמובן
  20. לדעתי נוצר פה חלון הזדמנויות פנטאסטי לתקיפה באירן, אחת הסיבות העיקריות שלא רצו להכנס לסיפור הזה הוא התחממות הרצועה מדרום. הגל הראשון בדרום מאחורינו, ניטרלנו להם את רוב כח האש הרציני וכעת גיוס מילואים מסיבי יראה מוצדק ל"הרחבת הפעולה" בעזה.. כמו שאמרו כאן לפני סוריה לא במצב שהם יכולים להצטרף ללחימה כרגע.
  21. דו"צ אישר את הנפילה בראשון כרחוקה מאוד משטח בנוי..
  22. qil

    בר מים - המלצות בבקשה

    אז בגלל שבדרא"פ ה"לבנים" רואים בתמי 4 כסמל סטטוס אני גם יעוף על זה!! בסדר. אבי.
  23. qil

    בר מים - המלצות בבקשה

    הצצתי בפרופיל לא מצאתי קישור לאתר, אשמח לקבל אם בפרטי או בדרך אחרת.. רכשתי דירה מקבלן ואני מעוניין לדעת עוד קצת בנושא של מסננים לפני הכניסה
  24. היום זה כבר לא רלוונטי כי אני עובד על שכר גלובלי, אבל גם כשעבדתי בבית קפה לפני מעל 6 שנים הייתי נכנס ל"שעון" שזה בפועל מחשב שהיה מדפיס לי את התלוש..
  25. למה זה כזה כאב ראש ברגע שמשתמשים בהמצאה הזויה כזו, די נדירה במחוזתינו שנקראית מחשב?
×
×
  • תוכן חדש...