Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. גילוי נאות אני לא עורך דין. אישית, לא הייתי חותם על המסמך המצורף בנוסח הזה מבלי לקבל עוד הרבה הבהרות והתייעצות עם עורך דין.. ממה שאני מצליח להבין מהמסמך אתם מחייבים ל12 חודשים רק לחברה הזו, והיא מצידה מחייבת לקדם את הפרויקט, מה זה אומר בכלל? הם יכולים למכור את הזכויות האלה? באופן כללי מול קבלנים אני נכוויתי ולמדתי שצריך לפגוש דיירים שעבדו איתם לפני כדי לקבל מושג אמיתי לגבי האמינות ואיכויות של הקבלן, המסמכים הללו של חברות עורכי הדין לא אומרות כלום על זה.
  2. אני חושב שהמשחק בראשון משודר בחינם גם באינטרנט על ידי אחד הערוצים הללו, אני ינסה להיזכר, מה שכן בתור מי שגר בסיאטל זה נחמד שכל הערוצים המקומיים משדרים את המשחקים בfull HD עם אנטנה בסיסית
  3. qil

    קניתי CADILAC CTS-V

    המחירים זולים אבל בוא לא נגזים, אתה לא קונה שום m3 2013 ב25,000$ תנסה יותר בכיוון של כפול מזה, וזה לפני מסים(וושינגטון לדוגמא זה 9.6%). מה שכן, אחזקה של מכונית אירופאית כאן לדעתי תהיה מעט יותר יקרה, ירידת ערך לאמריקאים קצת יותר גבוהה אז אולי זה גם מתקזז לאורך זמן, אין לי מושג.
  4. qil

    קניתי CADILAC CTS-V

    במדינה בה הדלק עולה פחות מחצי מהארץ אין כמעט שום סיבה להתייחס לזה כפאקטור אמיתי בבחירת רכב
  5. עברתי לפני שלושה חודשים לארה״ב, ואחרי תקופה קצרה אתה פשוט מבין שכאן הרשתות הגדולות מבוססות על יושרה אמינות וסיפוק הלקוח. כמה דוגמאות: רצינו לקנות מוצר מסויים בסופר, מגיעים לקופה המחיר שמצויין בקופה היה 3$, אני אומר לקופאית שעל המדף רשום 0.99$, היא מיד מתנצלת מתקנת ל0.99 בלי להתווכח בלי שאלות בלי כרטיס מנהל בלי להביא את מנהל הסופר בכבודו ובעצמו למדף לבדוק לי ולמדף מתחת לציציות אם זה באמת המחיר. אמזון - יש כאן תוכנית שנקראית prime, שמאפשרת לך לקבל המון מהמוצרים במשלוח תוך יומיים עד הבית, התוכנית עולה כ100$ בשנה ונותנת הרבה הטבות אחרות אבל לצורך העניין הזמנתי מוצר בפריים, והוא הגיע ביום איחור. שלחתי מייל לשירות לקוחות, חזרו אליי תוך 2 דקות אני לא צוחק, עם מייל מאוד הגון, מתנצל ומיד זיכו אותי בחודש נוסף של פריים לשנה הבאה. קניתי טלויזיה בcostco, הטלויזיה עצמה הייתה בהנחה של 300$, אחרי 31 יום היה מבצע נוסף של עוד 300$, אישתי התקשרה אליהם תוך דקה אחת על השעון הם אישרו לנו החזר של 300$ לחשבון בנק, ההחזר הופיע תוך יום (העברות בנקאיות כאן הן על גבול המידי). יש אפילו חנויות נעליים שישלחו לך שתי זוגות נעליים במידות שתבקש כך שתבחר את המידה שנוחה לך ותחזיר את הזוג במידה השנייה. ברגע שאתה מקבל כזה שירות וכזו הגינות, כלקוח אתה יכול להיות הרבה יותר נינוח להזמין דברים הביתה ובמידה וזה לא מתאים הדברים נפתרים בקלות, בלי ויכוחים ובלי בזבוז זמן מיותר, מה שגורם לדעתי ללקוחות הרבה יותר נאמנים והרבה יותר רכישות כצרכן אגב. אם אתם באמת רוצים לראות כמה השירות לקוחות שלהם מגניב, היה לפני כמה חודשים צ׳אט עם שירות לקוחות שהתפרסם על ידי אחד הלקוחות שלא קיבל את הספר שלו.. http://geekologie.com/2014/08/28/amazon-customer-service-large.jpg
  6. בסוף הלכתי על מה שבאמת רציתי, האישה השתכנעה גם.. את הג׳יפ נשמור לרכב הבא
  7. יופי, אם אנחנו כבר בדברים לא קשורים אז בארה"ב המחיר ירד לאחרונה מתחת לשלוש דולר לגלון, ספציפית 2.85 המחיר האחרון שראיתי
  8. שלוש וחצי שנים בסה"כ ביליתי עם תיבת dsg 7 של סיאט ומעולם לא נתקלתי בהעברה אלימה, בטח שלא נתקלתי ברעש מהיר של טחינה??
  9. אני יכול להבין מאיפה אתה מגיע, בתור מי שעבר את זה אני יכול להגיד לך שבקריאה באינטרנט אפשר להגיע לכל מני סיפורים וגם כל מני חברות שמנפיקות ויזות לימודים פיקטיביות קיימות גם כן, ההמלצה שלי כמו שכבר רשמתי לך למעלה וכמו שרשמו לך גם אחרים, להתמקד בויזת סטודנט או H1 בהנחה ובדקת שהמקצוע שלך רלוונטי לויזה הזו. לגבי העלויות, אנשים חושבים שאמריקה משמע הכל בזול, במציאות אני משלם שכירות בערך במחיר שאתה חישבת עלויות מחיה, וזו דירת שני חדרים 75 מטר לא איזו וילה על 4 דונם(עם הסתייגות שבמידה והייתי גר בפרבר כן הייתי יכול להשכיר בית על הקרקע במחיר הזה). בכל אופן ב800 דולר אתה שוכר חדר בדירה עם שותפים בערך, אם זה מתאים לך אז מעולה.
  10. נגעת בנושא שמאוד קרוב אליי בזמן האחרון, שכן עברתי לפני קצת פחות מחודשיים רילוקיישן לארה״ב. אני יכול להעיד קצת על עצמי שהמעבר הזה תמיד היה משהו שרציתי לעשות, לחיים כאן יש קצב אחר לפחות באיזור שבו אני גר שזה החוף המערבי, אנשים יותר נינוחים ונדמה שיש המון המון מה לעשות עם הזמן החופשי שלך, ואנשים באמת מנצלים את ההזדמנות הזאתי ויוצאים לטייל ולהינות מאחד האיזורים הכי יפים בארה״ב. קצת לגבי ויזות וכו׳, שיטת ההגירה בארה״ב מאוד בעייתית, יש הרבה סוגים של ויזות שאיתם ניתן להיכנס, מספר קטן יותר של ויזות עבודה וגם לויזות העבודה יש מכסות שנתיות שבדרך כלל גם במידה ומצאת מעסיק אמריקאי שמוכן לקבל אותך (שנה הבאה, המכסות לשנה הזו נגמרו), הוא צריך לשלם עלויות לא מבוטלות לעו״ד ואח״כ להעביר אותך דרך הגרלה שקובעת האם תקבל את הויזה או לא. כל סיפור הזה של ויזות עבודה זה בהנחה ויש לך השכלה במקצוע נדרש, אני לא יודע להגיד לך לגבי המקצוע שלך ספציפית לצערי. במידה וזה עדיין אפשרי הייתי בודק את האופציה של לימודים שם, כנראה שזו תהיה הדרך הכי ריאלית להגיע לשם, קח בחשבון עלויות מאוד גבוהות של לימודים כאן, המון אנשים צוברים חובות מטורפים על לימודים שאני פשוט לא מצליח לעכל.
  11. הפחד הזה אמרתי... אני מהדור הראשון עד לאייפון 5S הייתי משתמש אפל הדוק, לתקופות קצרות אני עובר לאנדרואיד וחזרה. עכשיו זו אחת התקופות הללו ואני כרגע מקליד את ההודעה הזו מה oneplus שקניתי השבוע.. הגודל שלו זה לא בדיוק הנקודה הכי חזקה שלו ואני אפילו ירחיב ויגיד שלי זה בינתיים מאוד לא נוח, אגב דעתי כך גם על השש פלוס אבל לא יצא לי לנסות מעבר לכמה דקות אז אני פחות נחרץ לגביו. מה שבטוח זה שלאנשים שונים דרישות שונות ולכן יהיו כאלה שיהיו ממסך אינסופי ויהיו כאלה שיקבלו מחמש אינץ ומעלה, סובייקטיבי לחלוטין
  12. היי, עברנו לפני כמה שבועות לארה״ב ואנחנו מתחילים לחפש רכב בקטגוריית Mini SUV. אנחנו זוג בלי ילדים אבל מתכננים לצאת לטייל הרבה בסופי שבוע, ולכן חשוב לנו שיהיה רכב כמה שיותר ורסאטילי ונעים לנסיעות גם בעיר וגם בנסיעות ארוכות. כל הרכבים שאנחנו מתעניינים לגביהם הם ברמת האבזור הגבוהה ביותר. כרגע הרכבים שאנחנו בודקים לגביהם הם: 1. Honda CR-V 2. Hyundai Tuscon 3. Jeep Cherokee 4. Mazda CX-5 5. Mitsubishi Outlander 6. Subaru Outback 7. Toyota RAV-4 מתוך אלו, יצא לנו לנהוג במאזדה, ובסובארו עד כה.. המאזדה הרגישה מאוד קשה, רעש מנוע די גבוהה ובסה״כ הרכב מרגיש מאוד פשוט, לעומתו הסובארו הרגישה די איכותית, הרכב מגיע מאובזר מאוד ויש גם אופציה למנוע מעניין בגרסאת ה3.6 ליטר, מה שכן קצת מרתיע בסובארו זה הגיר CVT שהם מוכרים את הרכב אך ורק איתו ולא ברור לי אם זה גיר מוצלח או לא לאורך זמן, בנסיעת מבחן התרשמתי שהוא די חלק ונעים אך צריך ללחוץ בכל פעם על כפתור hill על מנת למנוע מהרכב דרדור אחורה (??) אני אשמח לחוות דעת לגבי האופציות הללו, כמו שרשמתי אני לא קונה את הרכב בארץ ולכן אין ככ משמעות ליבואנים ולמחירים יותר מעניין אותנו לדעת לגבי אמינות, נוחות והנאה מהאופציות הללו.
  13. הפריפייד של ATT מצויין, אם החבילה של ה2.5 מספיקה לך, ולא אכפת לך לשלם קצת יותר אחרת יש את המפעילות הוירטואליות שרוכבות על התשתית שלהם כמו cricket שהבנתי שהם לא רעים.. כל רשת אחרת שהיא לא בתשתיות שלהם זה בזבוז זמן לדעתי, אני גר במטרופולין ענק עם מאות אלפי בני אדם בארה״ב, ועדיין אני נכנס לחנות והשיחה נופלת, חצי יום אני ואישתי לא זמינים, זה פשוט ביזיון, בארץ אנחנו שנות אור יותר מתקדמים מבחינת זמינות ואיכות השיחה.
  14. אתמול רציתי להעביר סכום נכבד לחשבון שנמצא על שמי בחו״ל, אז שלחתי את אבא שלי לסניף הראשי ברעננה, תיארתי לעצמי שזה תהליך סטנדרטי למדי ובנקים נתקלים בזה מדי יום. טעיתי. הם לא מטפלים בהעברת כספים(??), אם אתה רוצה אתה יכול למלא דף, ולשלוח אותו בפקס, הכסף יעבור לאיפה שיהיה רשום בדף. בתור מי שמתעסק קצת באבטחת מידע זה היה די כואב לראות איך הבנקים האלו מתנהלים, חתיכת נייר בפקס בלי שום אימות כלום פשוט מעבירים, שלא נדבר על ההפניות התמידיות האלה בין נציגים שיודעים לעשות דבר אחד בלבד.
  15. אני בארה״ב יש לי אייפון סים פרי ואני ממליץ מאוד על at&t, יש להם פריסה משמעותית יותר טובה מכל שאר הרשתות.. כרגע אני עם טימובייל בלית ברירה ורק מחכה לחזור לרשת יציבה.
  16. qil

    הגירה לחו"ל

    ביחד עם אישתי הגעתי לסיאטל בדיוק שבוע שעבר, קיבלתי הצעת עבודה מחברה אמריקאית שרובכם לקוחות שלה בצורה ישירה ככל הנראה והחלטנו שפשוט נלך על זה וננסה, בלי הגבלה של זמן. מבחינתי תמיד ארה״ב הייתה יעד מועדף ומטרה, אנחנו לא עברנו לכאן בגלל יוקר המחייה, בגלל המילואים או בגלל שהיה לנו רע בארץ.. בסה״כ כשמסתכלים על המכלול היה לנו מאוד טוב בארץ, עבדתי במקום יחסית יציב היו לי הפרשות גבוהות ופטורות לפנסיה קרנות השתלמות וביטוחי בריאות שהיו מכסים את מרבית תביעות הביטוח שהייתי נזקק להם ככל הנראה. כל הדברים הללו הם ממש לא מובן מאליו במדינה כמו ארה״ב וכשמחשבים את הכל מגיעים למאזן כלכלי שלא שונה בצורה מהותית מישראל (כן אני יודע שיש דברים שזולים יותר, באותה מידה ישנם דברים יקרים יותר שהם מוצרי צריכה בסיסיים). הסיבה העיקרית שבעקבותה עברנו היא סקרנות, מעניין אותנו להתנסות ולראות חוויות שונות, מזג אוויר שונה, אנשים שונים מתרבויות שונות, אורח חיים שונה ועוד. אני רק יכול להניח שאם ההצעה הזו לא הייתה מגיעה הייתי עושה מעבר דומה למדינה אירופאית דוברת אנגלית ככל הנראה. אני מאוד מקווה שהמדינה, הממשלה ובאופן כללי כולנו נלמד להיות יותר סבלניים ל״תופעה״ הזו, בכל רחבי העולם לעבור ממדינה למדינה זה דבר יחסית סטנדרטי, אצלנו אני מרגיש שעברנו קצת שטיפת מוח לגבי הזהות שלנו ומה זה אומר להיות יהודי בגולה או מהגר בארץ זרה.. אישית כמו שכתבתי אני לא אוהב שמכתיבים לי איך להתנהג, מה לעשות ולאן ללכת ולכן הנושא לא היה מעולם חלק מתהליך קבלת ההחלטות שלי, אבל אני יכול לכבד ולהבין מי שירגיש שהוא מאבד את הזהות או שיש לו זיקה חזקה לארץ זו בחירה שלו ומבחינתי שיחייה איפה שהוא מרגיש שהוא ממצה את חייו ואת חיי משפחתו על הצד הטוב ביותר שום דבר מזה הוא לא מענייני ובאותה מידה כמו שמפריע לי שישראלים מלכלכים ונתפלים ל״תופעת״ הירידה, מפריע לי שישראלים שעוברים לחו״ל מעבירים ביקורת ונתפלים למי שנשאר מאחור בכל מני סיסמאות ״שהאחרון יכבה את האור״ וכו׳.
  17. אחרי הקרוז שהייתה לנו בליסינג שהייתה נכבית בסיבובים, הם צריכים לשלם לי סכום דומה כדי שאני ינהג בקרוז נוספת, זה פשוט אחד הרכבים הגרועים ביותר שנהגתי בו.
  18. שכחתי לציין, רביעיית צמיגים חדשים לפני חודשיים
  19. בעקבות מעבר לחו״ל אנחנו מוכרים את הרכב של אמא שלי. הרכב יד ראשונה, אנחנו הוצאנו אותו מהחברה עם 63,000 קילומטר ננהג מאז ומתמיד רגוע על ידי אמא שלי לעבודה וחזרה. מטופל במוסך המורשה, שום דבר לא נחסך מהרכב. הדגם המאובזר של הC4: ג׳אנטים מקוריים מהחברה 6 כריות אוויר מחשב דרך בקרת שיוט בקרת משיכה מראות חשמליות חיישני רוורס דיבורית Parrot Bluetooth צבעונית 0522421688 אבי
  20. זו המאזדה 3 שהייתה לי לפני 4 שנים כחדשה בליסינג, הוחזרה אחרי פחות מ10,000 קילומטר לחברה
  21. בקצרה, אין באמת כזה דבר בדיקות ללא ניסיון, תלוי מה תחום המוצר כלומר אם זה סלולאר, מכשור רפואי או תוכנת הימורים כל תוכנה ומוצר שונים בצורה משמעותית ויש תתי תחומים שכל אחד מכיל תחומי בדיקות שונים שדורשים הבנה עמוקה באותו איזור. כשאומרים משרה ללא ניסיון מקדים או בלק בוקס ושאר ההגדרות הללו בעצם מנסים להגיד אנחנו מחפשים את הבנאדם הכי סביר שקיים שיסכים לקבל את המשכורת הכי נמוכה שאנחנו יכולים להציע ושהוא לא יברח.
  22. באסותא יש טיפול נמרץ, ואת זה אני אומר מכיוון שחמי מאושפז בה כבר שבוע בעקבות ניתוח שהסתבך.
  23. חבל מאוד שצריך לעבור את כל התהליך הזה של העצבים, הפרסום בפורום הגדול ביותר בישראל (הודעה עם 9000 צפיות ומעלה), פנייה בפייסבוק שמי יודע לעוד כמה מאות או אלפי אנשים הגיעה, עד שמקפלים את הזנב בין הרגליים ומכבדים את כתב האחריות.
  24. זה התחיל מפנים בנקאי חינם שחייבים גם ככה לכספומט, ואז מצטרפים למקום עבודה שנותן אמריקן אקספקס בחינם עם כל מיני הטבות, ממשיכים למקום עבודה אחר שנותן כאל בחינם עם הטבות שונות, בין לבין איגוד המהנדסים של הוט מפתה אותך בישראכרט חינם ללא עמלות עם כל מיני החזרים וככה אתה צובר וצובר.. אני ילך על שיטת הנגנב לי ללא חידוש ככל הנראה
×
×
  • תוכן חדש...