Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. כשאני מסתכל על פורומים כמו vwvortex וכו׳ שמדברים על שמנים אנשים שם עושים סוג של בדיקות מעבדה על השמן כדי להחליט אם להחליף 0_o
  2. qil

    הוצאת ויזה לארה"ב

    לאלו שאמרו שהראיון ערך 2 דקות ושלא שאלו כלום וכו׳ זה תלוי גם מתי הלכתם.. האמריקאים החמירו מאוד את התנאים לקבלת ויזה לאנשים בגילאי 20-30 בגלל הכמות הגבוהה של חיילים משוחררים שמגיעים לעבוד בארה״ב ללא אשרת עבודה. אישית כשהייתי שם לפני כ4 שנים 2 אנשים בגילאי 24+- קיבלו דחייה במקום.
  3. הכתבה כאן: http://www.businessinsider.com/jeremy-clarkson-confirms-new-car-show-with-former-top-gear-mates-2015-6 בהחלט תפנית מעניינת ונצחון אדיר לנטפליקס.
  4. בהחלט מחיר טוב מאוד לשוק הישראלי, תתחדש ותהנה מהרכב
  5. קונקשנים רק באירופה, לפני קצת מעל לחצי שנה טסנו לחוף המערבי עם עצירה הכרחית בניו יורק של ארבע שעות, בלחץ עם הרבה עזרה של קרובת משפחה שדילגה לנו על כל התורים הצלחנו להגיע לקונקשן בזמן, אימיגריישן זה סיוט בשדות הגדולים
  6. תתחדש על הרכב, יש לי בדיוק את אותו הרכב גם כן דגם 2015 נקנה לפני כחצי שנה אני מאוד בעד לנצל את הרכב עד כמה שניתן כסטוק, בינתיים הייתי איתו בשני ימי מסלול והוא מאוד כיפי, באותה נשימה יש בחור באיזור שמתחרה עם R משופרת מאוד מבחינת מתלים וכח ומעבר לזה שהוא נוהג הרבה יותר טוב ממני הרכב גם מהיר בצורה מאוד מפתיעה מאוד..
  7. אתה לא רק בחוזה מחייב כל החיים לשלם אלא גם הם כל שנה יכולים להעלות את הסכום הזה.. די הזייה כל היחידות נופש הללו
  8. הgti האמריקאית מורכבת במקסיקו, המחירים שמופיעים באתר של פולקסוואגן זה מחירון, המחיר רכישה בפועל נמוך יותר והמס תלוי בסטייט, בוושינגטון המס על רכב הוא 9.5%, מה שעוד מעניין זה שמס על רכבי יד שנייה גם כן משולם בניגוד לישראל. כשמסתכלים על המחירים בארץ לעומת אירופה וארה"ב אין לדעתי המון חזירות, פשוט מיסוי משוגע.. על אותו עקרון של מחירי הדלק אגב
  9. בערך 35,000$ בארה"ב, ו gti מתחילה באיזור ה24,000$ יש המון אופציות אבל נוספות שבניגוד לארץ הן מאוד משתלמות כמו החבילת קסנון בארה"ב עלתה לי 1500$
  10. qil

    פיתוח סטארט אפ.

    מה שמדהים אותי זה שתמיד זה אותו דפוס, אדם מהרחוב עם אפס הבנה טכנולוגית חושב על הסטארטאפ הגדול הבא אמהמה רק חסר לו איזה מתכנת ש כמה כבר עולה 10-20 שקל לשעה שיסגור לו את הפינה ויבנה את האפליקציה שהוא בקושי מצליח להסביר על מפית. בקצרה, אם אין לך את הרקע הזה אז לידיעתך כמעט כל מוצר טכנולוגי שיש לך אינטראקציה איתו ביום יום מורכב כנראה מכמה מאות או אולי אלפי שנות אדם במחקר ופיתוח. לפעמים כדי לגייס כסף מספיקה מצגת עם 10 שקופיות, החלק המעניין זה כשיוצאים מהחדר עם הכסף, אם אתה לא אחד מהאנשים שיודעים לקחת את הרעיון ולהפוך למציאות מה תרומתך בכל שאר הזמן שבו באמת עושים משהו?
  11. בפירוש ישנם תחומים שדורשים רקע אקדמאי מסויים שהרבה יותר קל לרכוש במסגרת תואר מתקדם. אני טוען שרוב המשרות בעולם ה"היי טק" אינן כאלה ולרוב תואר ראשון יכסה את הבסיס הנדרש כדי לשים דריסת רגל בתחום. לגבי החברות הגדולות לא הייתי מתרשם יותר מדי החברות הללו שולחות מאות וחלקן אלפי בקשות לראיונות במגוון תחומים ומגוון אנשים, תשתיות הגיוס של החברות הללו קשה לתפיסה מבחינת הכמויות בהן הן עוסקות
  12. במקרה אני גר בסטייט שבו שוקלים את החוק הזה, ואני לחלוטין מבין מאיפה זה נובע, אנשים פה ממש מטומטמים בנוגע לחזרה לנתיב הימני, לפעמים תראו להקה של רכבים פה פשוט נוסעת על המהירות המקסימלית באותו מקטע של כביש לאורך חמש מייל, זה מאוד מעצבן כשאין מאיפה לעקוף גם אם תרצה..
  13. אני רק יוסיף, בתור מי שבארבע שנים האחרונות כתב צד שרת בc#, זה אחלה כשאתה בסטארטאפ שמקבל את כל התוכנה בחינם או שבא לך לבנות איזה פרוטוטייפ בסביבה שלדעתי היא בהחלט הכי פרודוקטיבית שקיימת, אבל כשמדלגים לשלב הבא לscale אמיתי, לאף אחד אין כסף או רצון לפרוס מאות שרתים עם שכבות שמנמנות של ווינדוס. לגבי ג'אוה סקריפט אני מכיר כמה וכמה מפתחים בתחום שכותבים קוד שמגיע למאות מיליוני דפדפנים, לא הייתי ממהר להספיד את התחום בערימות של מפתחים גרועים, כמו בכל תחום יש ויש, התחום הזה עבר שיפור משמעותי בחמש שנים האחרונות.
  14. qil

    מהו רכב החלומות שלכם?

    בארץ היו לי שני רכבי סיאט לאון פעם אחת 2008 fr ואח"כ 2011 turbo, כך שאת הפלטפורמה של הגולף אני מכיר היטב וכשעברתי למקום שבו GTI mk7 היא בהישג יד ישר קפצתי על ההזדמנות וקניתי את הנוכחית, למרות שבמקור התכנון היה על m3 אבל לצערי כרגע היא מחוץ לטווח והאחזקה תהיה משמעותית יקרה יותר:/
  15. אין ספק שאיכות הכבישים בארץ היא גן עדן ליד מדינות מסויימות, כמעט כל נסיעה אני מקלל כשהלסת שלי רועדת במשך עשרות מיילים על כביש מהיר פה בארה״ב.. אבל הכל יחסי, אם אתה באמת רוצה גם שוק תרבותי וגם תשתיות מהגיהנום אני ממליץ בחום על טיול לרומניה לגבי התרבות נהיגה לצערי אני חושש שהיא מהווה רק הצצה לתרבות באופן כללי של הנשמות הטהורות שלנו בארץ.
  16. אופציה נוספת זה במידה ושתי הקומות על אותה פאזה להשתמש במתאמי רשת על גבי חשמל
  17. לצערי יש כאן מספר תגובות שסיכמו את זה היטב, המרחק בין התרבות המוטורית שאנחנו חושבים שיש בארץ ומה שקורה בפועל היא מרחק שנות אור.. בארץ הכרתי קומץ קטן מאוד של חובבי רכב בסביבה הטבעית שלי(לא מפגשים פורומים וכו') בארצות הברית ביום הראשון שלי לעבודה פגשתי קולגות עם רכבים כמו מוסטנג בוס, s5 לאופנועים כמו הארלי.. זה מה אין.
  18. המכשיר של טפאל מצויין, השתמשתי בו המון לעשות תפוח אדמה עם נקניקיות, זה יוצא מצויין וממש טעים, החיסרון הוא לחכות לתפוח אדמה איזה 35 דקות
  19. למדתי במכללה למנהל במסלול ערב, עבדתי במשרה מלאה לכל אורך התואר וזה לחלוטין אפשרי, מסביבי היו הרבה חבר'ה אחרים שגם כן עשו אותו דבר, מה שכן צריך מעסיק שיהיה פתוח לשעות גמישות כי פעם בשבוע צריך לצאת בערך ב1400.. יום שישי פעם בשבוע זה סתם מבאס אבל לרוב לא עובדים בימי שישי. לגבי איכות ההוראה לדעתי היא גבוהה ותצא משם עם כל הכלים שתצטרך כדי להשתלב היטב בשוק.
  20. הסרטון הזה צולם שלשום בעיר שאני גר סיאטל.. קצת בשביל הרקע זו עיר שבה יש המון אוכלוסייה לבנה, עשירה, מאוד מאוד ליברלית ובאופן כללי התרבות עצמה היא מאוד מנומסת על פני השטח, אבל לפעמים יש כמה ליצנים כמו הבחור הזה שבוחר להרוס למישהו את היום.. בתור מי שמכיר את ההטמעה של נתיבי האופניים בעיר אני יכול להבטיח לכם שקל מאוד להתבלבל, זה בנוי בצורה כזו שנתיב האופניים נמצא בנתיב הימני ביותר, אח"כ נתיב של חנייה במקביל ולבסוף הכביש, כשהסימונים מאוד מבלבלים. לגבי האופן שבו הדברים נאמרים, זה לכאן ולכאן, בתרבות שלנו צריך להיות טווס, לצרוח לנפח שרירים וכו' כדי להיות צודק, בתרבות האמריקאית האופן שבו אתה מתנסח יכול לפעמים להיות בטון מאוד נמוך אבל מאוד אגרסיבי.
  21. qil

    חברת "הזרע ג'נטיקס"

    בהחלט רוב האוכל היום הוא מהונדס גנטית וטוב שכך, לרוב הירקות שאנחנו אוכלים יש טעם נוראי בחלק גדול מהגידולים, יש כאלו שהם אפילו רעילים מדי פעם!
  22. אחת לחודש+- מחליף את המסנן ואחת לשלושה חודשים בערך את המברשת שמסתובבת כי היא מאבדת שערות או שהיא מסובבת חזק. קונה אך ורק מאיביי, זה בדיוק כמו המקורי, והרובוט שלי היה בהחלפה של מכשיר שלם אצל irobot והם לא אמרו שום דבר על זה שהחלקים לא מקוריים, לדעתי הם לא שמו לב בכלל.
  23. הנושא הזה הוא אחריות הדדית בין הבנקים והמוסדות הכלכליים לבין האנשים שנוטלים את ההלוואות, ציפית בסרט והדבר שהכי לא הסכמתי איתו, הוא התלונה של אחת הנשים בסרט שהיא לא יכולה להרשות לעצמה 5 ילדים, בקושי עם 3 ילדים היא מסתדרת מבחינה כלכלית והמדינה צריכה לדאוג לה.. הדבר הזה הוא קשקוש מוחלט, התפקיד של המדינה זה לא לדאוג שהגברת תוכל להשריץ שושלת ולחיות באותה רמת חיים כמו רווקה. המערכת הבנקאית בארץ בנויה סביב העקרון הזה של אשראי זמין הרבה מעבר ליכולת הוצאה של הלווים, אוברדראפט, תשלומים, קווי אשראי של פי 4 - 5 מהנטו אוטמוטית בלי לבקש, בגדול הם מחלקים כסף בחינם כי אח״כ הם יכולים לחלט לכם את החיים במידה ולא תשלמו זה פשוט אבסורד. אני נמצא כבר חצי שנה בארה״ב, עובד עם משכורת יפה והבנקים מתייחסים אלי כמו מינימום פליט, אם החברה שלי לא הייתה עובדת עם אחד הבנקים המקומיים שמכיר את המעסיק שלי גם כרטיס אשראי לא הייתי מקבל בשנה הקרובה, על משכנתא או הלוואות לא היה בכלל על מה לדבר עם הבנקים הגדולים. באופן דומה, ברגע שאתה מתחיל לצבור שימוש גבוהה של הקו אשראי שלך כאן, יכולים באמצע החודש לסגור לך את הקו אשראי כי אתה מתחיל להוציא בצורה חריגה.
  24. ספייר, ביקור דומה בארה"ב יעלה בקלות מאות דולרים, אם יש לך ביטוח טוב אולי זה יהיה מתחת ל100$, ספק, וגם זה בגלל שכל חודש המעסיק ועובד משלמים הון על הביטוח, אם יש תחום אחד שהמחירים סבירים בו בארץ זו רפואה גם אם פרטית עדיין הביטוח ישתתף לרוב.
  25. כבר קיבלת את התשובה הכי טובה שאפשר מטרונצ׳ו, אל תקנה דירה חדשה. אני בעצמי רכשתי דירה חדשה על הנייר וקיבלתי אותה בפברואר 14, זה פשוט כאב ראש אחד גדול, ונכון שבסופו של דבר הערך של הדירה בפועל גבוה יותר מהערך ששולם בחוזה המכירה, אבל צריך לקחת בחשבון עוד המון עלויות מסביב, כל דבר קטן שאתה רק מסוגל לחשוב עליו עולה אלפי שקלים. היתרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו על פני דירה בת כמה שנים הוא שהדירה מותאמת באופן מוחלט לדיירים, נניח אפשר לעשות גובה שיש שונה מהסטנדרט, הכנות בקירות לכל מני שגעונות עתידיים וכו׳, אבל בתכלס אם תחפש טוב תמצא דירות יד 2 גם כן שמתאימות לדרישות שלך ככל הנראה. היה והחלטת בכל זאת ללכת על זה, לא חותמים על שום דבר בשום אופן לפני שמדברים עם עו״ד מטעמך אתה לא רוצה למצוא את עצמך בסיטואציה שמנפנפים לך דף מול הפנים שלמעשה מחייב אותך חוזית, כבר שמעתי על כל מני ליצנויות ואמצעים להפעיל לחץ על הקונה כמו לבקש צ׳ק בשביל ״הצעה״ או ״רצינות״, אל תתפתה בשום אופן.
×
×
  • תוכן חדש...