Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. qil

    ירידה מהארץ

    מזכיר לי את הפעם הראשונה שנסעתי על אחת הגשרים הצפים כאן באיזור, ואישתי אמרה שקצת יותר ירוק מכפר סבא זה הגשר בגדול: http://previews.123rf.com/images/billperry/billperry1101/billperry110100071/8678988-I-90-Bridge-Seattle-Mercer-Island-Highway-Cars-Snowy-Cascade-Mountains-Bellevue-Washington-State-Pac-Stock-Photo.jpg סופ״ש נהדר
  2. qil

    ירידה מהארץ

    וכדי לסכם את הנושא ותפסיקו להתחכם בבקשה: הסיבה מספר אחת לפשיטות רגל בארה״ב - חובות רפואיים (62%) מתוכם 72% היו בעלי ביטוח רפואי כלשהוא (אובמה קר?) http://www.huffingtonpost.com/simple-thrifty-living/top-10-reasons-people-go-_b_6887642.html ״A recent Harvard University study showed that medical expenses account for approximately 62 percent of personal bankruptcies in the US. Interestingly, the study also showed that 72 percent of those who filed for bankruptcy due to medical expenses had some type of health insurance, thus debunking the myth that only the uninsured face financial catastrophes due to medical-related expenses.״ אתם יכולים לעצום עיניים חזק כמה שאתם רוצים, בין אם אתם גרים פה 10 שנים 5 דקות או כל החיים, בלי ביטוח רפואי טוב הייתי מעדיף לגור בקנדה או בישראל נקודה.
  3. qil

    ירידה מהארץ

    אני גר באיזור סיאטל מצרף פה תמונה מהביקור האחרון שלי, שום דבר מעבר לשיחה סטנדרטית, וזה עם ביטוח מעולה ולא איזה רופא מנתח עם שם בין לאומי, בסה״כ רופא משפחה.
  4. qil

    ירידה מהארץ

    זה לא אומר כלום, אתה יכול להיות בארה״ב גם 25 שנה ולהיזדקק לטיפול רפואי מינימלי, השאלה היא מה קורה כשיש לך משהו מעבר. כמו שרשמתי באיזור שלי להגיד בוקר טוב לרופא זה 120$, לרוב החשבון מגיע ל200-500$ לביקור פשוט. יש לי חבר שאישתו ילדה קצת מסובך מהרגיל, שבועיים אחרי קיבלה חשבון של 28,000$
  5. אך 106 ראלי דור שני 97, איזה רכב נפלא ומחורבן באותו זמן זה היה, בור של כסף לתקלות מצד שני כשהיה נוסע היה כיף, מסוג החוויות המפוקפקות שאני לא יודע אם הייתי חוזר עליהן Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  6. qil

    ירידה מהארץ

    מחזק את מה שנכתב כאן בידי אנשים שאשכרה גרים בארה"ב ולא שמעו מהדוד או קראו פעם מאמר, הרפואה בארה"ב יקרה להחריד, מי שמחזיק ביטוח טוב יכול לישון בשקט בלילה ומי שלא... אני מקווה שיהיה בריא אחרת קל מאוד להתרסק כאן מטיפולים שכוללים שעות בודדות בבית חולים. זה לא חכמה לקחת חיוב בודד ולהגיד הנה 50$, אני קיבלתי חיובים של 3,000$ על ביקור של שעה במרפאה אז מה? בוקר טוב אצל הרופא משפחה זה 120$. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  7. qil

    ירידה מהארץ

    הדבר שהכי מדהים אותי בנושא זה כמה אנשים להוטים לדבר על הנושא הזה של ״ירידה מהארץ״, בביקור האחרון שלי נפגשתי עם כמה חברים וכל אחד מהם היה חייב לתת לי את השטיפה שלו של למה הוא בחיים לא היה עושה את זה וכמה שזה החלטה נוראית. צרות העין הזו והכניסה לתוך הוריד של הבנאדם שעומד מולך היא נוראית, עובדים איתי אנשים כאן שהגיעו לארה״ב מכל יבשת ומכל תרבות שרק תוכלו לחשוב עליה, משיחות מאוד עמוקות שניהלתי עם אנשים לא יצא לי לשמוע על אחד שבסביבה המיידית שלו הוא קיבל כאלו תגובות לגבי ה״ירידה״ שלו לארה״ב. כן יש לי הרבה יותר מבחינה חומרית אבל בארץ לא היה חסר לי כלום, והסיבה העיקרית שבגללה עברתי היה איכות החיים, לעבוד 8 שעות ביום, שיש לך יומיים חופשים אמיתיים שבהם כל העסקים פתוחים ואתה לא במרדף אחרי הזמן שלך כל הזמן מבלה בלהתווכח עם אנשים בכל פינה אפשרית. השקט הנפשי הזה לעשות את הבחירות שלך מבחינת זמן ותחביבים שווה הרבה יותר מכל דבר אחר. בסופו של יום יגיעו אלו שיגידו למה אין לך סבלנות, השינוי מעבר לפינה. קשקוש אחד גדול, יכול להיות שהכל ישתנה ויהיה ורוד ומדהים בישראל מחר או שבוע הבא אבל למה שאני יבזבז עוד יום אחד בחיים שלי לשבת ולחכות ?
  8. קרה לי חודש אחרי שהוצאתי את הגולף מהסוכנות, החדשות הטובות זה שיש קיטים כאלה של מילוי שאפשר לעשות גם לבד וזה סותם את החור ומחזיק תקופה מסויימת, החדשות הרעות הן שלא משנה איפה זה וכמה זה קטן זה יתפתח ובסופו של דבר לא יהיה מנוס מלהחליף את כל השמשה שזה מה שגם אני עשיתי בסופו של דבר. אני מניח שביונדאי שלך אין שום חיישנים או משהו ספציפי שמצריך באמת שמשה מקורית, הייתי הולך על התיקון דרך חברת הביטוח וסוגר עניין.
  9. נהגתי שבוע שעבר בMustang Fastback GT W/ Performance package, לרכב ב31 אלף דולר מדובר בתמורה לא פחות ממדהימה לכסף. למעשה היא הייתה כל כך טובה שאלמלא היו חסרים לי 31 אלף דולר כנראה שהייתי קונה אחת במקום!
  10. qil

    רומן אמריקאי [V8 Vs V8]

    כתיבה יפה, תודה על השיתוף. מדהים כמה שהתרבות המוטורית כל כך טמונה אצל האמריקאים, שלושה קולגות שלי נוהגים במוסטנגים בגרסאות הבכירות ביותר כגון הבוס, עוד קולגה בS5, והמון חבר'ה מכירים היטב את ההיסטוריה של תעשיית הרכב בארה"ב ברמה שישבתי לא פעם מרותק לשיחות על רכבים שלא הכרתי כלל ופירוט לגבי היצע המנועים, שנות יצור מתלים ועיר יצור וזה לא קל להפתיע אותי כך אני מאחל לך עוד הרבה נסיעות מוצלחות כמו זו
  11. לגבי השירות שלהם, טסתי שבוע שעבר מסיאטל לפריז נתיב טיסה מדהים שארך 9 שעות, וזו הייתה אחת הטיסות המפנקות שהיו לי אי פעם, כל שעה דחפו לנו עוד משהו לאכול ולשתות, מערכת בידור עם הסרטים החדשים ביותר ובחצי מהטיסה אפילו היה אינטרנט אלחוטי(בתשלום), את המשך הטיסה עשיתי עם אייר פרנס במטוס עלוב בלי שום מערכת בידור
  12. 24 אלף דולר לגרסה הבסיסית 32 למנוע v8 47 זה כבר הגרסאות של שלבי מבחינת ביטוח זה לא יותר זול משמעותית, תלוי באיזור ובניסיון נהיגה בעיקר
  13. qil

    תכל'ס - סובארו אאוטבק XS

    האאוטבק רכב נחמד מאוד, למעשה אחד הנמכרים ביותר באזור בו אני גר בארה"ב ורואים אותו המון על הכביש, פעמיים כמעט וקניתי אחת בפעם האחרונה ביטלתי את ההזמנה שכבר ביצעתי מסיבות אחרות, לטעמי מדובר באחד הרכבים הכי שלמים מבחינת יום יום ושבילים וטיולים בסופי שבוע, לגבי המחיר לא כ"כ יכול לתת פידבק על המחיר הישראלי אבל כאן הוא מתחרה עם כל הג'יפונים המשעממים ולא כ"כ פרקטים לטעמי
  14. שקלת מכסחת חשמלית על סוללה? יש לי אחת שקניתי לפני כמה חודשים שעברתי לבית עם גינה גדולה ואני מכסח עכשיו קרוב לחצי דונם עם מכסחה חשמלית שהיא משמעותית יותר שקטה, אין צורך בתחזוקה ולהחזיק דלק ואני יכול לעבוד איתה במשך קרוב לשעה. הדגם שיש לי (ואין לי מושג אם הוא נמכר בארץ) הוא 56V של חברת EGO אבל לחבר יש Black and decker חשמלית עם כבל והוא די מבסוט.
  15. מסכים אין קשר להערכות זמנים שלכם והמציאות, נסעתי כאן מעלה שנה בתחבורה ציבורית שיש בה את המתנשאים הללו לכל אוטובוס, זה לוקח בדיוק 15 שניות להעמיס או לקפל, בד"כ הרוכב יעשה זאת ראשון בזמן שהאחרים עולים לאוטובוס. לגבי נכים לדוגמה התהליך באמת לוקח כ3 דקות כי יש רמפה שיורדת עד למדרכה והנהג קם לקפל ספסל מקדימה ולעזור לנכה לחבר ריתמה לכסא הגלגלים. לא הכל זה טירוף ולחץ בחיים אם משהו לוקח עוד 15 שניות חצי דקה ואתה לא מסוגל להתאים את הלו"ז לזה תצא כמה דקות יותר מוקדם ואם זה הלו"ז של האוטובוס שלא מאפשר אז נדפקת מראש כי מספיק רמזור אדום אחד נוסף ואתה כבר באיחור
  16. וולקאם טו אמריקה, איפה שהטלפוניה יקרה להחריד. ל5 ימים אני הייתי חושב שוב כמה זה חשוב להישאר מחובר.. לגוגל יש עכשיו מפות אופליין אבל במידה וזה באמת חובה אז תצפה לשלם סביב ה50$ לפריפייד, אין הבדל משמעותי בין החברות השונות ולכולן עדיף שתגיע עם דרכון אם אתה רוצה לצאת עם סים באותו יום כי מניסיוני זה נדרש ע״מ לפתוח קו. בהצלחה
  17. יש לי את השעון של Huawei, לדעתי המשוחדת הוא השעון לכם הכי טוב מבין המתחרים שנמכר כרגע, המסך שלו משמעותית יותר טוב ובלי הflat tire, הסוללה מחזיקה לי קרוב מאוד ליומיים של שימוש, הוא נראה מעולה. החיסרון היחיד שלו כרגע לדעתי הוא המטען שלו שקצת מעצבן כי צריך לשחק איתו ולוודא שהוא התחבר כמו שצריך.
  18. רשמו פה לפני, 90% מהמקרים האלו זה שעון שיצא מכיוון
  19. מבלי לפגוע באף אחד מחברי הפורום בצורה ישירה (לא קראתי לעומק את הדיון). אני גם כן הבחנתי מאז שעברתי לארה״ב שהרבה חברה בארץ מתקשים יותר ויותר לפרגן לגבי דברים חומרניים, כשקניתי רכב חדש וכשקניתי בית אנשים היו מאוד ביקורתיים, שאלו שאלות מאוד חודרניות לגבי מחיר כמה למה איך וכו׳ שהיו מאוד לא במקום ואז המשיכו ישר להעביר ביקורת על איך הם היו עושים ולמה הם כן ולמה הם לא.. בסופו של יום, הגעתי למסקנה שצריך לדעת לסנן את זה או פשוט לא לשתף, צרות עין והעברת ביקורת זה לא דבר נעים לשמוע ואם זה מאוד מפריע לך עדיף להימנע מהסיטואציה ולסנן. אין בעייה לנהל דיון בוגר ומעניין לגבי ההבדלים בין דגם כזה לאחר, הפרשי מחירים וכו׳ אבל זה הניסוח והשאלות שעושות את ההבדל. וכסגירה לפוסט הזה, אני מפרגן לך מאוד אני חושב ששני הרכבים נראים מעולה, היה לי רכב שחור רק לתקופה של פחות מחצי שנה ומאז לא הצלחתי להעיז לחזור לשחור לצערי.. אולי יום אחד שיהיה לי יותר זמן להבריק אותו
  20. לגמרי מבין את הראש וההתלבטויות בכלל משעשע כמה הפורום הזה התבגר מחברה של חובבי 106 ראלי גם אני שקלתי מיאטה, אפילו נכנסתי לסוכנות במטרה לקנות ND, אבל הדילרים עדיין חיים בסרט.. אולי מתישהו אני יחזור לרעיון של איזה מיאטה NB במחיר מצחיק רק לסופ"ש
  21. qil

    רכבים עם הנעה ללא מפתח

    אין לי מושג איך אתם מגיעים למקרי קיצון האלה בגולף שלי הרכב מתחיל לצפצף ברגע שהמפתח מתרחק סנטימטרים מהרכב.. בכל אופן הוא מאפשר המשך נסיעה עד שהוא יכבה.
  22. qil

    רכבים עם הנעה ללא מפתח

    או שאתה מתבלבל ולא מבין על מה מדובר, או שאתה סתם מתעקש.. אנחנו לא מדברים על push button start שבו עדיין צריך להכניס את המפתח או משהו כזה לתוך הדש, מדובר על מפתחות שאתה מתקרב לרכב והוא נפתח או שהידית מזהה שהמפתח אצלך ואז הדלת נפתחת בעת המשיכה בידית, וממשיך לזה שיש כפתור לחיצה שמזהה שהמפתח בתוך הרכב, זה אומר שהמפתח יכול להיות בתיק גב שלך ולעולם לא תוציא אותו מהתיק.
  23. qil

    רכבים עם הנעה ללא מפתח

    משעשע.. זה לא בדיוק הנסיבות הכי סבירות שזה יקרה לך, אצלי ברכב זה מצפצף איך שאתה מתרחק חמש סנטימטרים מהאוטו אז זה לא היה קורה, מעבר לזה שהאוטו לא מניע אלא אם המפתח בתוך האוטו.
  24. qil

    רכבים עם הנעה ללא מפתח

    איזה קשקוש אחד גדול, גם אני הייתי סקפטי לגבי הנושא הזה, עד שקניתי רכב שיש לו פתיחה, נעילה והנעה ללא מפתח.. זה אחד הפיצ׳רים המפנקים שיש, המפתח של אישתי לדוגמא תמיד נמצא בתיק היא מעולם לא מוציאה אותו פשוט ניגשים לאוטו ופותחים ונועלים בלי לגעת, לא צריך להתחיל לחפור בתיק או להוציא את הצרור מהכיס כל פעם. הגרסא היותר אקסטרימית זה עם האפשרות לנעול את האוטו עם pin, שזה מיועד לאנשים שהולכים לצעידות או עושים ספורט ולא רוצים לקחת איתם את המפתח (נועלים אותו ברכב).
  25. ואחרי 219 יום פשוט תזרוק אותו לפח אבל אל תשכח כי מוטורולה מפסיקה לתת עדכונים http://www.androidpolice.com/2015/10/02/wtf-motorola-marketed-the-moto-e-2015-on-promise-of-updates-is-now-apparently-ending-them-after-219-days/
×
×
  • תוכן חדש...