-
הודעות
939 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי qil
-
כמה זמן נחשב בטוח לפתוח את המכסה של נוזל הקירור לאחר נסיעה?
qil פרסם הודעה בנושא של qil בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
פתיחה של פקק מילוי נוזל רדיאטור ברכב מודרני - סיאט לאון 2011 ספציפית -
השאלה בגדול בכותרת, מה המרווח זמן הסביר שאחריו זה בטוח לפתוח את המכסה של נוזל הקירור מבלי שלחץ שנמצא במערכת "יתקוף" אותנו? תודה מראש אבי
-
אני רק אוסיף ואזהיר, אין שום סיכוי ריאלי שמשכנתא של מיליון ש"ח תוחזר על ידי החזר של 4-4.5. כדי להחזיר כזה סכום בצורה סבירה בלי לשלם ריביות מטורפות, בלי משכנתא פרובוקטיבית שמתחילה מהחזר נמוך וגודל תוך 5 שנים להיות יותר יקרה מההתחלה אתה תצטרך לשלם בערך 6.3-6.5 (וגם אז אנחנו מדברים על החזר נטו של 1.53 מיליון). אני מאוד מאוד מאוד ממליץ לך להתייעץ בפורום משכנתאות תפוז לפני כל צעד או התחייבות כלכלית שעלולה לסכן את ההון היפה מאוד שצברתם עד כה.
-
ההפרש של דירות 3-4 חדרים ו4-5 חדרים תמיד נשמר פחות או יותר דומה.. ההבדל העיקרי הוא מחיר הכניסה ליחידת דיור לרוב באיזור מסויים.
-
הייתי בכיף משלם על וואטסאפ דולר בשנה וכנראה גם יותר אם היו מבקשים.. זו האחת האפליקציות שאני עושה בה שימוש הכי הרבה באייפון..
-
אשמח להזמנה לhebits, יש לי חשבון בTL ובעוד כמה טראקרים כמה שנים, אז זה לא יהיה בעיה..
-
יש לי מכר עם סירת סקי מים שמוחזקת בעין גב, יש שם די הרבה סירות שנשמרות חלקן במחסנים מקורים במרחק של כ100-200 מטר מהחוף כשיש טרקטורים שמורידים אותך למים, יש חוף מוסדר מאוד איכותי עם דשא צל ועמדות למנגל + חניה מסודרת לרכבים.. בסה"כ מאוד נוח. לגבי דירות להשכרה יש להם בעין גב דירות להשכרה בכפר הנופש שנמצא מאוד קרוב לחוף הסירות.. לי לא יצא להתארח מכיוון שלכנרת אני יכול להגיע מוקדם בבוקר בשבתות בלי יותר מדי בעיות. אבי.
-
TzXyjM5gdaM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
יוסי זה לא כזה פשוט, לאבא של זוגתי היה מקרה דומה, ילדים מתחת לבניין שיחקו בתפוזים והתחילו לזרוק על הוויטרינות בבתים , צעקה שתיים לא עזרה והוא ירד אליהם ולצערי הם התנפלו עליו אז הוא הדף אותם (חבורה של כמה זעטוטים) וחזר לישון. אחרי שעה דפיקות בדלת, והוא קיבל ליווי אקספרס לבלות את הלילה בתחנת המשטרה לעבור חקירה.. לילדים? כלום. אני אישית למדתי, ברגע שקורה מקרה כזה אני פשוט מאוד או תופס את המקום הכי רחוק שאפשר או לוקח את הרגליים ובורח, אין לי צורך להפגע ולהיות מעורב בשום שטות כזו. אני אסייג ואומר שבמידה והיו פוגעים בקשיש הייתי מתערב ויהיה מה ככה"נ
-
חליל מצויין! יוצא לי כמעט כל יום חמישי להיות שם והחומוס המתקתק הזה שווה את זה.
-
הסיבה שאני שואל היא לא כדי להוריד לך את האוויר מהמפרשים, אני פשוט חושב שאם אתה לא אוהב את התחום לא תצליח לשרוד בו קריירה שלמה.. אני מכיר די הרבה חברה שהתחילו ונטשו בשנה הראשונה, אח"כ פחות חברה שאשכרה סיימו את התואר והבינו שזה לא בשבילם והיו גם כאלה שעבדו במקום אחד או שניים עד שהם הבינו שזה "משעמם" אותם.. אישית, אני חושב שאם אין לך יכולת למידה עצמית ואהבה ורצון עז לעסוק בפיתוח, אין לך כ"כ מה לחפש בתואר של מדעי המחשב.. יש אגב הרבה תחומים "מסביב", החל מעיצוב גרפי\ממשקי משתמש, שיווק, מכירות, ניהול מוצר, תמיכה ועוד כל תפקידים שנוגעים לתחום אבל לא מערבים ישירות פיתוח מה שבהחלט לא נשמע שאתה נמשך אליו כ"כ. אם אלו הכיוונים, אתה במקרה הטוב תבזבז לעצמך שנה באוניברסיטה בהבנה שזה לא מה שאתה רוצה לעסוק בו, ובמקרה הגרוע תגלה את זה רק אחרי שלוש-ארבע שנים של חריקת שיניים. אבי
-
כי כולם גרים בחיפה או בב"ש שהם בכלל לא שעה וחצי-שעתיים מהמרכז? בוא נדבר רגע על הדירה הזו ב400 א"ש (נניח וקיימת כזו והתשואה טובה קרי מעל 5% לפחות), בן כמה המבנה? האם יצריך שיפוץ מהיסוד לפני שמישהו בכלל יעז להכנס למקום הזה? כמה תחזוקה ובלאי יש לדירה כזו? מה לגבי הזמן שלך או העלות של בעלי מקצוע לתחזוקה? דירה להשקעה היא לא עסק לכל אחד, יש בזה לא מעט כאב ראש, אני בכלל לא מכניס למשוואה ספקולציות אם השוק יעלה או ירד כי אז אנחנו בדיון לחלוטין אחר. אבי
-
במה ספציפית אתה רוצה לעסוק בסיום התואר ? למה החלטת ללמוד את דווקא את התחום הנ"ל בגלל הכסף ?
-
ערוץ מ-ד-ה-י-ם, לא פחות, כל שעה שאני פותח אותו אני מוצא תוכן מעניין. אבי
-
לי אישית יש תמונה ביחד עם זוגתי, וזה בהחלט גורם לי לחיוך מדי פעם כשאני מרים את הטלפון וקצת ניתוק מהיום עמוס בחזרה לזכרון של ערב נחמד או אירוע דומה.. לא השקעתי בזה יותר מדי מחשבה פשוט כך יצא כשבחרתי רקע מהתמונות שהיו זמינות במכשיר
-
במידה והפרוטה מצוייה אצל ילדיה הייתי עושה כל שביכולתי ומגייס את הסכום הנדרש על מנת לשפץ ולגרום לה קצת נחת, זה שווה הרבה יותר מהכמה אלפי שקלים האלה שיחסכו כביכול משיפוץ ״סתם״. שוב אבל זה נאמר בהנחה ויש להם את הכסף, במידה ולא בהחלט ניתן לקחת הלוואה כנגד משכון הנכס וכו..
-
מדובר בקבוצה של איזה מיליונר שוויצרי לדעתי שנפטר ללא יורשים והוא הותיר אחריו חברה שעושה כסף.. יש להם גם את צ'מפיון מוטורס ועוד כמה פנינים
-
באופן כללי גם הנתיב האטה הזה הוא די מסוכן ואני צופה שיהיו שם די הרבה תאונות מכיוון שמדובר גם בירידה מימין של כביש מהיר ואנשים באים שם בהפרשי מהירות די גבוהה אז תמיד גם צריך להסתכל במראה ולהשתלב ימינה וזה די מקשה, לגבי המקרה סה"כ לדעתי נהגת בסדר אני הייתי כנראה נכנס בה, אמנם אני תמיד בורח לשוליים אבל אין לי מושג למה האינסטינקט שלי לא מכליל את המדרכה כשוליים ואני כנראה גם הייתי מעדיף להכנס בה ושהיא תשלם את הנזק מאשר לפרק ג'אנט ומי יודע איזה עוד נזק היה יכול להגרם במהירות טיפה יותר גבוהה.. אבל שוב אני לא מנסה להעביר ביקורת בסה"כ יצאת ללא נזק מהשטות הזו. לגבי לנסות לצפות את זה מראש בתיאוריה אתם צודקים, אני מאוד משתדל גם כן להאט לקראת תקריות כאלו במיוחד שיש פקק ואני מכיר את הנהג הישראלי והמהלכים המטופשים שלו אבל אי אפשר לצפות את כל המקרים ובהחלט אין פה אשמה של הנהג המצלם בשום אופן לדעתי. אבי
-
אני לא יודע לגבי המקרה הזה ספציפית, אני רק רוצה לחזק שיצא לי גם להתקל באנשים מבוגרים חמומי מוח שחשבו שיכולים לעשות מה שבא להם. קרה לי מקרה שבו הייתי בפקק בו רכבים עמדו לפנייה ימינה ולפני היו 2 רכבים לפני אחד הרחובות הצדדים שמאלה, היה מותר לעקוף ולכן יצאתי לעקיפה שוב כל אותם רכבים שאותם עקפתי המתינו בכלל לפנייה ימינה בעוד כ500 מטרים, והעקיפה בוצעה ע"פ חוק. אחד הרכבים הגיח מהמסלול הימני וחסם את שני כיווני התנועה, ממנו יצא אדם מבוגר והתחיל לצעוק שאני עוקף וזה לא חוקי וכו', בשלב הזה עוד הייתי רגוע חיכיתי שיסיים לצעוק ויחזור לאוטו אבל הוא התעצבן מזה שאני לא מתייחס והתחיל לדפוק לי על הגג, 106 ודפיקות על הגג לא הולכות יחדיו. יצאתי מהאוטו ראיתי מה הנזק ניסיתי להרגיע אותו מילולית, כשראיתי שזה לא הולך ככה והוא ממשיך לדפוק לי על האוטו ולגרום לי לנזק הוא קיבל בעיטה לתוך דלת צד נהג קדמית בתגובה, לא עברו 10 שניות והוא התיישב בחזרה באוטו ופינה את הנתיב, לצערי בהחלט ישנם אנשים שחושבים שהם יכולים לעשות הכל ואף אחד לא יגע בהם כי הם קדושים.
-
סרטון קצר שחבר ערך Vimeo Embedded Video
-
אתה עושה בכפ"ס דוג וואקינג ?
-
אנחנו התמקמנו טוב בדיוק באמצע ה״מסלול״, היה אחלה זווית וראינו הכל, למזלי אני מאלו שצפו את בעית החום והלוגיסטיקה כמו בכל שאר האירועים ובאתי עם שמשיה וכסאות מהבית כמו גם צידנית מלאה כל טוב.. מה אני יגיד לכם לא נעים לראות את האנשים נשרפים בשמש מתים מחום אחרי שעה של אירוע. לגבי המשתתפים היה סהכ נחמד, אחרי חצי יום זה די מיצה את עצמו והתחיל לחזור כמו לולאה שבורה.. הייתי מעדיף לראות הרבה יותר תחרויות דראג בהרבה פחות מרווחי זמן ואם אפשר במרכז בגלל זכינו, לי אישית אגב אין בעיה לשלם ואני לא מתבאס מזה.. אני כן מתבאס מהישראלי המגעיל שלא מסוגל לפרגן ולהשתתף בהוצאות של המארגנים.
-
אני הייתי הולך על החברה שנמצאת בצמיחה יותר והקטנה.. יש לי לא מעט חברים שמכרו להם את סיפורי האוטוטו אתה עובד חברה והם כבר שנים מחכים לתקן המיוחל שינחת מארה״ב. בחברה קטנה הגמישות, ואופציות הקידום משמעותית יותר טובים במידה ואתה מאמין במוצר כמובן שזו הנחת יסוד מאוד חשובה לדעתי גם כן.
-
החישובים האלה של לקנות דירה הם די לא הוגנים, על כל טיעון אפשר להכניס טיעון נגדי ובסופו של דבר אם זו דירה למגורים כמעט ואין משמעות לרכישה אל מול השכרה, בסייג אחד שלא מדובר בהלוואות צמודות מדד מטורפות על גבול ההזויות. אתם מדברים על זה שאם יש לי שכן שמרמר לי את החיים אוי ואבוי לי אני צריך למכור את הדירה, לשלם הון על כל מני עמלות וכו' או להתמרמר כל החיים - בולשיט. אני יכול בדיוק באותה מידה להשכיר דירה שוות ערך לדירה שלי בכל מצב נתון, אין עם זה שום בעיה וזה בדיוק אותה גמישות כמו להחליף דירה כל שנה, הרי עם העלות שבה אני יציע את הדירה להשכרה אני יוכל להשכיר דירה שוות ערך בכל רגע נתון. אתם מדברים קצת על בטחון כלכלי? דירה ניתן למשכן בכל רגע נתון אם חס וחלילה יש צורך במקרה חירום בהון גדול, עם ההון העצמי שאין לשוכרי דירות לא קונים הרבה, כי כסף זמין - שורפים. לגבי ספקולציות לגבי עלייה או ירידה של מחירים באמת שאין לזה שום משמעות כשמדובר בדירה למגורים שלא לטווח הקצר מכיוון שאף אחד לא מסוגל להבטיח מה יהיה עוד 10-20 שנה, אז פשוט רוכשים את הנכס הכי מתאים ברמת מינוף הגיונית ולא מסוגלת ובמידה וקיימות תקופות קשות יותר או שהנכס כבר לא מתאים משכירים נכס חלופי. נ.ב, רועי כל הנתונים שהבאת בכתבה גם הם חסרי משמעות ולא שווים את פיסת הנייר שעליה הם רשומים מכיוון שהכתבה יוצאת מנקודת הנחה שאתה מוכר את הנכס בשפל שלו, מכיוון שאנחנו בהקשר של דירה למגורים שבה אתה תמיד צריך נכס חלופי המודל שהצעתי לעי"ל תופס.. במידה ואתה מדבר על נכס להשקעה אני מסכים מאוד עם חלק מהדברים, ושם יש משמעות מאוד גדולה לדעת הרוכש לגבי הטרנד בשוק מכיוון שהוא כנראה צריך יכולת בכל זמן לצאת לממש את הנכס.
-
לחנך אנשים, או לנסות לשנות את שיטת ה"יהיה בסדר", "עליי" וכו' זה קצת קשה.. מה שיותר פשוט זה לקחת לפתוח משרות ל100 פקחים, נניח 10 בכל רשות גדולה ולהתחיל לדפוק בדלתות ולאכוף את החוקים הקיימים, לייעל את התהליך מול מעלימי מס בדמות תהליכי משפט מהירים יותר ותאמינו לי שזה יעשה את ההבדל הגדול, ברגע שכל אחד יתחיל לשמוע על עוד סיפור ועוד סיפור על אכיפה גוברת וענישה עם ביצים פתאום יותר אנשים ידווחו.. אבל על מי אנחנו עובדים, אנחנו הרי יודעים היכן אנחנו חיים, אצלנו אין אכיפה, אין ענישה והחוק לרוב לא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב. אבי
