Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. המעצבים עשו עבודה טובה מאוד בלדחוס את החזית העדכנית של שברולט תו"כ שמירה על המאפיינים השריריים של הקאמרו.
  2. audiR8

    אינפיניטי Q70. מומלץ.

    הכוונה היא שאין חיבור מכאני (יש, אבל כגיבוי) בין ההגה לסרן הקדמי דרך מסרק. הפניית ההגה מתרגמת לפקודה חשמלית. מה שמאפשר את שינוי יחס ההפניה בהתאם לנסיבות. בערך כמו תגבור משתנה, אבל הרבה יותר מורגש ויעיל.
  3. אני רק תוהה איך זה לא קרה קודם.
  4. אמנם הייטי שלי רובוטית ולא ידנית, אבל זה בדיוק מה שעושה כפתור Phone במערכת המקורית. יחד עם אופציה לBluetooth audio כמקור שמע, כשבכלל אין רכיב בלוטות'. מנפלאות צ'מפיון.
  5. אני דווקא מאוד אוהב את העיצוב , גם של הדלתא. כיד שניה מדובר ברכישה משתלמת יחסית למי שרוצה פנדה, אבל בעצם לא רוצה פנדה. הבעיה היא שכדי להמכר כיד שניה מישהו צריך לקנות אותה כחדשה, וזה נוגד את התכנית העסקית של סמל"ת או משהו כזה.
  6. מחירים דומים מאוד לטראקס טורבו, אחיו מוקה, ייטי וSX4 קרוסאובר. עם עיצוב עדיף מהרשימה הנ"ל ומנוע מוצלח בהרבה מהספורטאג' אני מאמין שהוא יימכר יפה. מקווה שסמל"ת יצליחו לעורר את פיאט בדומה להצלחה (היחסית) שלהם עם אלפא ואבארת'.
  7. פיאסטה ופוקוס RS ו-ST? מיאטה ו-דגמי MazdaSpeed? לא בכל המדינות הייבוא מוגבל לקולקציית הליסינג העדכנית של היצרן.
  8. המלצתי בפורום בעבר על הערוץ Petrolicious, והמלצתי בעינה עומדת . סרטונים יפייפים על מכוניות קלאסיות, כולל ההסטוריה של הדגם בכללותו והסיפור האישי של הרכב הספציפי, מועבר ע"י הבעלים שגם מספר על החיים עם הרכב ביום יום. צילום נהדר, סאונד משובח והרבה השקעה.
  9. כי לארץ לא מגיעה הסאנדרו, אלא סאנדרו סטאפוואי. גרסא מוגבהת, מנופחת, מאובזרת ויקרה יותר.
  10. audiR8

    אירוע לקוחות אבארט'

    יכול להיות. ביררתי לפני שנתיים בערך, ואז היה מדובר על נהיגת כביש בלבד, ארוחת צהריים מאורגנת אך בתשלום עצמי, וזהו בערך. בכל מקרה, כל הכבוד להם על הארגון.
  11. audiR8

    אירוע לקוחות אבארט'

    לא מדברים על מלון, הופעה ומתנות לאלפי בעלי הייטי. אמנם אין לי גישה ללינק שstio פרסם (אין לי פייסבוק), אבל כשהתעניינתי במועדון זכור לי שביקשו 100 ש"ח על לא יותר מנסיעה בשיירה מאורגנת.
  12. audiR8

    אירוע לקוחות אבארט'

    אאל"ט, הטיולים של מועדון ייטי בתשלום.
  13. קשה לי להאמין שהם יצליחו להמנע מזה. קיד הופיעה בStars in fast cars, אאל"ט, ואמנם הפגינה יכולות נהיגה לא רעות, אבל כריזמה של טוסטר.
  14. ומה תעשה כשהרכב נוסע בעזרת הסוללה והמנוע כבוי?
  15. אבל זה תמיד היה המצב. וזה המצב עם אוקטביה מול גולף, פאביה מול פולו וסיטיגו מול אפ!. משלמים קצת יותר כדי לקבל את אותו רכב עם סמל נחשק יותר. פולקסוואגן מצאו הצדקה לקיומם של סקודה, סיאט ואודי, וסבורים שהבידול מספיק גדול כדי להצדיק את הפרשי המחיר. אם לשפוט לפי נתוני המכירות, הם גם צודקים.
  16. הם לא באמת צריכים (אעז ואומר לא רוצים) שתקנה מהם חלקי חילוף כאלו. תמחור כזה מיועד אך ורק לחברות הביטוח. כך היבואן מרוויח עמלת מכירה של מאות אחוזים, חברת הביטוח מצדיקה את העלאת הפרמייה ומרוויחה, המדינה מרוויחה ממע"מ וכולם מחייכים. הגרושים שתשלם (בהשוואה לחברות הביטוח) לא יצליחו לגרום למחסנאי להוריד את הרגליים מהשולחן ולחטט במחסן. אז מדביקים מחיר שישלח אותך לשוק האפטר-מרקט ואת המחסנאי לשנ"צ.
  17. כי אחד שהכתיר עצמו ככתב רכב 'אקסקלוסיבי' בדה מליבו שזה המחיר.
  18. audiR8

    קללת הצמיג הימני האחורי

    גם אצלי לפני חצי שנה, בורג בגלגל ימני אחורי. אני לא חונה במקביל למדרכה (כמעט ולא נכנס לערים. במעט שכן - חונה בניצב בדר"כ), כך שאצלי לפחות כנראה שהתיאוריה של עידן לא מסבירה את העניין.
  19. כי שימור ומקוריות לא ממש מככבים בסדר העדיפויות שלהם. בפרק של היום לדוגמא, כיכבה יגואר, כשההצעה הראשונה לטיפול ברגע שהיא התגלגלה למוסך הייתה להתקין מנוע וגיר של שברולט. כמעט בכל פרק הם חותכים/מקצרים/דופקים בפטיש על חלק אקראי כלשהו שלא נכנס בגלל תכנון לקוי. זה נחמד לרייטינג, לא יעיל ולא רציני כשמדובר בעסק אמיתי.
  20. עם גג פתוח ורכב כ"כ נמוך, אפילו לא צריך להתאמץ כדי לירוק על מושב הנהג.
  21. audiR8

    אירוע לקוחות אבארט'

    צויין שבעלי אבארת' יד שניה לא הוזמנו. אפשר להסיק שהוזמנו רק מי שרכשו אבארת' חדשה ועדיין מחזיקים בה.
  22. זמן טוב לשקול סליקס.
  23. ה500 הזו תראה טוב גם בצבע חלודה. אולי אפילו במיוחד בצבע חלודה.
  24. התמונות כאן לא מחמיאות בגלל הצבע השחור. מנסיון עם ה500, בצבעים חיים יותר הרכב יראה חינני יותר ומגושם פחות.
  25. דווקא היחס לטלפון הסלולרי דומה מאוד ליחס לרכב. הכיסויים לסמארטפון מקבילים לעץ ריח וכיסויי מושבים ברכב. שמים כי לכולם יש, וזה נותן תחושה נעימה כשהמוצר חדש. בפועל, זה לא באמת מעיד על יחס. כשהמסך נשבר/הפגוש נשרט - כל עוד המוצר שמיש הישראלי הממוצע לא יוציא כסף על תיקון. מקסימום ימכור ויקנה חדש. (אפשר להמשיך עם ההקבלה בחלוקה לקטגוריות כמו אייפון-'גלאקסי' לעומת יפני-אירופאי וכו', אבל אני מתחיל לסטות מהנושא)
×
×
  • תוכן חדש...