אבל זה תמיד היה המצב. וזה המצב עם אוקטביה מול גולף, פאביה מול פולו וסיטיגו מול אפ!.
משלמים קצת יותר כדי לקבל את אותו רכב עם סמל נחשק יותר.
פולקסוואגן מצאו הצדקה לקיומם של סקודה, סיאט ואודי, וסבורים שהבידול מספיק גדול כדי להצדיק את הפרשי המחיר. אם לשפוט לפי נתוני המכירות, הם גם צודקים.