Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. חובת רישוי, מבחן שליטה וביטוח תגרום לשידור חוזר של מקרה הקטנועים - כלי תחבורה זול, בסיסי וחסכוני שהפך במחי בירוקרטיה לתחביב לעשירים ולמשוגעים לדבר.
  2. פות"ש, מצטער מראש - אין בשורות הבאות כוונה להעליב או לנתח אותך פסיכולוגית. אתה מזכיר לי את האנשים שמתחילים לנגן בגיטרה, ובמקום להינות מהמוזיקה וללמוד עסוקים בלהשוות סאונד של גיטרות, מגברים, מיתרים ומפרטים ולתהות אם המהום מאוורר בחדר הסמוך משפיע על עפיצות הצליל אם המגבר נמצא מעל אמצע הסקאלה ונמצא בזווית של 30 מעלות לקו המשווה. צא לרגע מהגדרות יבשות של ספורטיבית כן/לא, מידות צמיגים ועקומת מומנט. יש לך רכב נהדר ואני מניח שעדיין לא מיצית אותו עד לרמה של חוסר אתגר ועניין. גם אם נדמה לך שחסרים לך כמה כוחות סוס.
  3. אין שום בעיה לייבא חלקי חילוף מקוריים לכל רכב שתרצה. היבואנים הם לא היחידים שעושים זאת - הם היחידים שמחוייבים לעשות זאת. למה אין יותר עסקים שעושים את זה? כנראה שמשתלם יותר לייבא חלקים תחליפיים זולים ולגזור קופון גדול יותר. כשל שוק - נכון. קרטל/מונופול? אפילו לא קרוב. הפתרון הוא ממש לא פיקוח מחירים, ולא אמור לבוא מהמדינה. לא רוצה לשלם הון תועפות על חלקים מקוריים? תצביע ברגליים (או עם הארנק) וייבא בעצמך או שוטט בארץ בחיפוש אחרי מקור זול יותר. Doc slow - מילת המפתח היא 'אם'. זה לא המצב כרגע, ולכן לא ברור לי למה החלטת שמה שכתבתי לא מדוייק.
  4. אאל"ט, גם במקרה של קרטל (וכנראה שזה לא המקרה כאן), הממונה יכול להטיל קנסות וסנקציות נוספות, אבל לא לקבוע מחירים בפועל. ההצעה של ליאור הייתה לקבוע אחוז רווח קבוע, עלומר להכניס לפיקוח מחירי חלפים לרכב משל היו חלב ולחם.
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4584286,00.html זו הרפורמה המדוברת. הקישור אליה מופיע לצד הכתבה. אגב, היכן נשמע שהמדינה תקבע לעסק פרטי את אחוז הרווח המותר? מלבד מעט מוצרי יסוד שהוכנסו לפיקוח, אין לפיקוח כזה תקדים במדינה מתוקנת והוא נוגד כל עקרון של כלכלה חופשית ושוק פתוח.
  6. מוזמן לסיבוב על הייטי שלי. 2011, 77K, לא הוחלפו מצמדים או מכטרוניקס. אין אף לא אחת מהתופעות שציינת.
  7. audiR8

    רכב כחול לבן

    אתה מתכוון לרישוי מירוצים או כביש? אישור מירוצים הוא תהליך יחסית פשוט. כל שנדרש הוא לבנות את הרכב בהתאם לתקינה הרלוונטית. בסיום הבניה הרכב נדרש לעבור בחינה שהוא אכן עומד בתקינה (מתבצע בטכניון, אאל"ט) וניתן להתחרות איתו. חפש בג'יפולוג כמה וכמה פרוייקטים כאלו שעברו תקינה כזו. רישוי כביש הרבה יותר מורכב - אתה נדרש להיות רשום כיצרן רכב. עד היום שמעתי רק על אדם פרטי אחד שהצליח להירשם בארץ כיצרן רכב (אחפש לך את הכתבה עליו באחד ממגזיני האופנועים ששוכבים אצלי בבית). הבחור היה (או שעדיין, אני לא יודע אם הוא עדיין פעיל) סוכן של יצרן אופנועי קאסטום במתכונת רכבי קיט - החברה סיפקה שלדות, מנועים וכל היתר לפי קטלוג. הבחור היה בונה מפרט לפי דרישת הלקוח, מזמין את החלקים ומרכיב אותם בארץ. הרישום שלו כיצרן אפשר לו לרשות את האופנועים בארץ במקום לשלוח אותם לחו"ל לצורך רישוי וייבוא חוזר שלהם לארץ. אבל - וכאן הדגש - הבחור זכה לתמיכה, הכרה וגב מקצועי מהיצרן. בלי יצרן מאחוריו אני מתקשה להאמין שמישהו יצליח לבנות רכב שיעמוד בכל התקנים הנדרשים לרישוי כביש. מלבד זאת - בשום שלב לא היה כאן תכנון רכב מאפס. תכנון כזה דורש עמידה באין סוף תקני בטיחות, זיהום אוויר, הנדסת חומרים, תכנון הנדסי ועוד מאות אספקטים שיש לקחת בחשבון בעת בניית רכב לכביש. ליצרנים בקנה מידה עולמי עם עשרות שנות נסיון פיתוח רכב אורך שנים. כמה זמן נראה לך שייקח לאדם פרטי?
  8. לשונאצים מוזמנים לפנות לשרשור המתאים שמתנהל במקביל באוף-טופיק.
  9. אתה מגיב על שרשור שכבר חגג יום-הולדת. גרסת הייצור הוצגה מזמן.
  10. הוא לא, אבל למי שמוכר מכונית אחת בשלוש שנים (ובסה"כ מעוניין למזער את ירידת הערך שספג) יש הרבה פחות מוטיבציה, ידע ויכולת לעקוץ אותך מאשר מי שמוכר שלוש מכוניות ביום ומתפרנס מהעניין.
  11. אגב איפוס מונה טיפולים - במחשב הדרך יש לי אפשרות לאפס את המונה. השאלה היא אם הוא מאפס רק את הספירה לטיפול הבא או מוחק לחלוטין את כל המידע שקשור לטיפולים?
  12. הכתבה לא באמת מחדשת משהו מעבר להיותה פרסומת לסוויץ'.
  13. תוצאה של מנועים חדשים בתקן יורו 6, יחד עם עדכון נוסחאת המס הירוק. ה90 וה-105 כ"ס ישנים יותר ובתקן יורו 5.
  14. הארגון הכללי ואיכות הצילום מעידים על הדגמה חובבנית, אבל זה בכל זאת צולם מחוץ לסוכנות וולוו. הניחוש שלי - יוזמה מקומית של נציג מכירות שהגדיל ראש יותר מידי.
  15. או שגם הואן גנוב.
  16. א. צינזרתי את מספרי הרישוי. בשרשור המקביל על מאותגרי החנייה הוא לא היה זוכה לזה. ב. הבית לא מופיע בתמונה. ובכל מקרה - לא פרסמתי שום פרט שלא תוכל לראות בעצמך אם תחלוף במקרה ברחוב או תשוטט בStreetView. כבר שלחת מייל זועם לגוגל? ג. יש לו זכות לחנות ברחוב. כשהוא עושה את זה - מוטלת עליו חובה לא לחנות כמןו בבון. השרשור לא נועד כדי 'לדבר עליו מאחורי הגב', אלא לתהות על צבע הלוחיות. יש סיבה לזה שהשרשור נמצא בפורום אסתטיקה ולא בשרשור החניות העקומות.
  17. זו אכן הכניסה לבית שלו. הוא נבלה כי א. יש לו חנייה פרטית, אבל הוא חונה את כל המכוניות שלו (גם הפלואנס שבתמונה ועוד איביזה) ברחוב, על חשבון השכנים. ב. החלק האחורי של הרכב חודר לנתיב היחיד שנשאר אחרי שהנתיב הימני הפך לחנייה. נופ. המספר מסתיים ב79, ולפני שבועיים הלוחיות היו צהובות יותר מפליטי בה"ד 1.
  18. הלאון 1.8 לחלוטין הולכת להחליף את האלפא סוד במשבצת 'מכונית צעירים חמה ונחשקת שנמכרה בכמויות והיום רובן נעות ממקום למקום בתוך שקית'.
  19. אולי ההספק נמוך, אבל המומנט הוא זה שגדל והוא הרבה יותר רלוונטי לעומס על מערכות ההינע.
  20. הסטיגמה על האמינות המחפירה של מנועי טורבו נוצרה כשדחפו מגדשים לכל מנוע שקיים תחת השמש, בלי שהוא תוכנן לזה מראש. אין סיבה שמנוע טורבו מודרני, שתוכנן מראש עם מגדש ייעודי 'לא יעמוד בלחצים' או 'יעבוד קשה פי 2 ממנוע רגיל' (בהשוואה לאיזה מנוע בדיוק? בהנחה והמנוע לא קיים בגרסה ללא טורבו), אם אם מדובר במנוע קטן נפח. מה גם שחלק מהדוגמאות למחלות שעלו כאן כדוגמא לא קשורות למגדשים, כמו מזרקים או גירים.
  21. בין כל הביקורת והצחוקים נעלמה התשובה לשאלה - איך באמת לקוח פוטנציאלי נכנס לאולם התצוגה?
  22. audiR8

    צריכת דלק אימפרזה 1.6 2001

    נתנו דוגמאות. הכוונה הייתה להדגים שקיימים יותר מידי משתנים מדי שתוכל לקבל צריכה מהימנה במדידה קצרה כל כך.
  23. למי שרוצה להגשים את החלום בצורה קצת פחות מפוקפקת, יש R8 בטרייד-אין בקריית שמונה. יש מה לדבר לגבי טרייד-אין על אלטו, כליה ובנכם הבכור. אולי אפילו תקבלו מחירון על האלטו.
  24. audiR8

    צריכת דלק אימפרזה 1.6 2001

    באותה מידה שקיבלת 1:18, בנסיעה הבאה תוכל לעמוד בפקק ולקבל 1:6. כדי לצמצם את הסטיות האלו מודדים לאורך זמן, בדר"כ מיכל דלק שלם.
  25. אחד השכנים קנה לא מזמן אינפיניטי FX30d ועל הדרך איבד את כישורי החנייה, אבל שיהיה במזל. השבוע עברתי ליד הרכב, שמתי לב שהפנסים האחוריים הושחרו ויחד איתם לוחית הרישוי איבדה את הצבע הצהוב המקורי. לא מאמין שמדובר בדהיה, מכיוון ש: א. שתי הלוחיות 'דהו' במקביל, בדיוק באותו גוון וללא זכר לצבע המקורי. ב. הצבע החדש הופיע יחד עם השחרת הפנסים. מישהו נתקל בתופעה, או שהבחור בסך הכל שטף את הרכב עם חומצה? (אמנם המספר הוסר בפוטושופ, אבל לא נגעתי בצבע הלוחית. למקרה שמישהו יחשוב שמצחיק להכריז 'פוטושופ!')
×
×
  • תוכן חדש...