Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. אם אין דרך אחרת להצמדת לוחית הרישוי, איך חיברו במכון את הלוחיות החדשות?
  2. ראש מחלקת העיצוב של מיצובישי כנראה נפטר לפני כמה שנים, ועדיין לא מצאו מחליף. אין הסבר אחר להבדל האדיר בין הדור הקודם של רכבי מיצובישי (לאנסר, אאוטלנדר הקודם [במיוחד לפני מתיחת הפנים שעבר], פאג'רו) לבין מבול הזוועות המוטוריות שמהווה את הדור הנוכחי שלהם.
  3. אחרי שרשור שיפוץ הגיר עידן די מפגר מאחור. אני מניח שבקרוב הוא יקבל סיבוב על 488 ויקח שוב את ההובלה.
  4. כולנו רגילים לראות את צמד הביטויים 'מוניטין אמינות מפוקפק' ו'אלפא רומיאו' באותו משפט, אבל לא כשהמוניטין האמור מתייחס למתחרים והמשפט כולו משמש המלצה לרכישת אותה אלפא. ימות המשיח הגיעו.
  5. לא מגיע לו פגוש חדש. הרכב שלו נמצא יותר משנתיים על הכביש, גם אם היה מרסק אותו על קיר בנסיעה לאחור ומפעיל את המקיף היה מקבל פגוש משומש. לא צריך להתנהג בחזירות רק כי מישהו אחר משלם.
  6. הביצועים דומים, המנוע קטן בחצי.
  7. My eyes! ברצינות, שים אזהרת צפיה או משהו.
  8. הן תעלינה לכביש רק באוגוסט.
  9. יש תחליף למשתמשי WP? אבא שלי רכש נוקיה ומעוניין להתחיל להשתמש באפליקציית חנייה כלשהי. אפליקציית פאנגו שנמצאת בחנות היא לא יותר מקישור לאתר האינטרנט למובייל ולא באמת יעילה.
  10. אפילו לא קרוב. פורד פוקוס דור שלישי - הייטקיסט, בדר"כ בעל תואר במדעי המחשב, שני ילדים שבשמותיהם הוחלפה האות ע' ב-א', כלב ומשכנתא ל30 שנה. לא יודע אם זה סטריאוטיפ או עובדה, אבל פשוט לא קיימות פוקוס פרטיות. אודי A4/6/7 לבנה - 'יזמים' שמיצו את שוק מחזור הבקבוקים, מכר את הX6 ומחפשים אפיקי השקעה חדשים. אודי A3 שחורה/ A5 לבנה - הבן שלו. מיקרה דור קודם - Cat lady. C30 - בעלי פיאט 500 לשעבר שסבלו מצפיפות.
  11. לטעמי נראית נהדר. במחיר של 100-110K אני לפחות בהחלט הייתי שוקל רכישה. גם אם להבטחת הספורטיביות אין כיסוי (ואצל רנו בדר"כ יש), סופר-מיני מאובזרת וחזקה עם גיר ידני במחיר כזה לדעתי תתמודד לא רע עם הסופר-מיני הממוצבות גבוה יותר (פאביה, 2, i20 ושות') שמציעות הרבה פחות מנוע ואבזור.
  12. אני רואה לא מעט כאלו בבסיסי חיל האוויר. נראה שמבצעי חבר הצליחו לשכנע לפחות כמה אנשי קבע.
  13. שקלתי לנסות, אבל אני לא מצליח למצוא מסלול ארוך מספיק כדי להאיץ עם הייטי ל300 קמ"ש.
  14. בסדרי גודל כאלו, גם מספרים בודדים שעוברים מיבואן ליבואן יכולים להוות 'מכה אנושה'.
  15. חוק כזה יהיה אסון, כי אנחנו חיים בישראל. אם כבר, קיצור סבב הרמזור לזמן מינימלי בשעות הלילה.
  16. ביקשתי בשרשור הקודם המלצה ספציפית ולא ממש קיבלתי מענה, So here we go again. זקוק לזרוע שמסוגלת להחזיק מכשיר בגודל 6.4", במשקל קצת יותר מ200 גרם, רוחב של 10 ס"מ בערך ועובי של קצת יותר מ6 מ"מ. ניסיתי את iOttie שהומלצה כאן ברכב של חבר. הרוחב מתאים אבל המפרק הכדורי לא עומד במשקל והמכשיר מפזז לכל עבר. מעדיף מתקן שנצמד לחלון, הדשבורד של הייטי לא מקבל בברכה את כוסיות הוואקום ומתקן למגש הדיסקים לא בא בחשבון (הטלפון גדול יותר ממערכת המולטימדיה ויסתיר אותה לחלוטין). תודה מראש.
  17. יש ראם 1500 דאבל קבינה. הם מתחילים להחליף בצה"ל את הדימאקס.
  18. התקנות הקיימות כבר קובעות שמצערת אסורה אלא מנוע עזר בלבד. התקנות גם קובעות הספק ומהירות מירבית, כך שמדובר באופניים רגילות לכל דבר מבחינת הסכנה להולכי רגל. אתה בעצם מציע להטיל חובת רישוי כדי לנסות ולפתור את בעיית הכלים המסוכנים, אבל אותם בכל מקרה לא יהיה ניתן לרשום. נכון, זה יכול להיות אפקטיבי, אבל זה בערך כמו לפתור מכת נמלים ע"י שיטוח הבית. כמו שכבר הצעתי בשרשור הזה, תנו למשטרה סמכות להחרים ולגרוט כל אופניים שלא עומדות בתקן (כולל מחנויות), ובא לציון גואל.
  19. נראה נהדר. היה מאוד מעניין לראות את התהליך כולו, מסקיצה ראשונית ועד למוצר מוגמר. תוכל לשתף אותנו בפרטים הטכניים של הרכב? באיזו קטגוריה הוא מתחרה, מעט נתוני הספק ויכולות?
  20. שום להט. הקשר היחיד שלי לקיה הוא הריו המתפרקות שליוו אותי בשירות הצבאי, ומעולם לא רכשתי מסמל"ת רכב, צמיג או אפילו מחזיק מפתחות. אין לי עניין להכנס לדיון משפטי או לתמוך במי מהצדדים. רק ניסיתי לתת הסבר לקפיצה העצומה בגרף שפורסם. לדעתי החלפת הזכיון בלבד - ולא משנה כמה מחורבנת העבודה שסמל"ת עושים - לא מסבירה את הקפיצה הזו. השילוב של החלפת הזכיון יחד עם השיפור בתדמית המותג ואיכות המוצרים - כן. אני מבין שהתהוותה כאן קבוצת חובבי תוצרת איטליה ומייצגיה. אני לא אחד מהם, ואני מרוצה מידי מהסקודה שלי מכדי להצטרף אליהם בעתיד הקרוב.
  21. בואו לא נשכח שזוהי בדיוק התקופה שקיה ויונדאי עברו מהפך והחלו להציע מכוניות מרשימות הרבה יותר מההיצע שסמל"ת היו צריכים לעבוד איתו.
  22. לחץ אוויר בצמיג הוא בממוצע 30PSI. הווה אומר לאחר אבדן 6PSI נותר בצמיג רק חנקן (בערך, כן?) אתה מאבד 6PSI בשבוע? אני מניח שלא. משחק הלחצים שבסופו תגיע למצב שבו יש כמעט 100 אחוזי חנקן בצמיגים יכול להיות ארוך יותר מחיי הצמיג.
  23. אמנם נשאר רק חנקן, אבל בלחץ נמוך יותר מהמומלץ. כדי לפצות על האוויר שברח ולהחזיר את הלחץ המקורי, תצטרך שוב למלא אוויר.
  24. בדיוק בשביל זה הוגדר הספק מירבי ומהירות גג שמעלחה המנוע החשמלי מפסיק להאיץ. המדינה גילתה שישראל היא מדינת קומבינה ושכולם שמים את איבריהם המוצנעים על התקנות, ובמקום לספק למשטרה כלים לאכוף את התקנות הקיימות (אופניים שלא עומדים בתקן - מנוע חזק יותר, מצערת וכו'- יוחרמו ומצידי גם ייגרטו) החליטו לחוקק עוד תקנות שיעזרו רק לחנוק את הענף לחלוטין. כך קיבלנו מחירי ביטוח של 4,500 ש"ח לקטנוע 125, כך נכחד הספורט המוטורי. כי המדינה גילתה שבמקום לטפל בבעיות, אפשר למסות אותן. אפקטיבי באותה מידה ואפילו יכניס כמה גרושים מהמטורפים שעוד ישארו בתחום.
  25. פחות עניין אמינות ויותר רגישות לאחזקה הלקוייה שנתברכה בה ארץ הקודש.
×
×
  • תוכן חדש...