התקנות הקיימות כבר קובעות שמצערת אסורה אלא מנוע עזר בלבד.
התקנות גם קובעות הספק ומהירות מירבית, כך שמדובר באופניים רגילות לכל דבר מבחינת הסכנה להולכי רגל.
אתה בעצם מציע להטיל חובת רישוי כדי לנסות ולפתור את בעיית הכלים המסוכנים, אבל אותם בכל מקרה לא יהיה ניתן לרשום. נכון, זה יכול להיות אפקטיבי, אבל זה בערך כמו לפתור מכת נמלים ע"י שיטוח הבית.
כמו שכבר הצעתי בשרשור הזה, תנו למשטרה סמכות להחרים ולגרוט כל אופניים שלא עומדות בתקן (כולל מחנויות), ובא לציון גואל.