Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. אם כל מה שנדרש זו יכולת תנועה, אפשר להציב כל רכב עלי אדמות במקום הקורולה, ועדיין נפנה לאותם אנשים. ומה עם מי שמחפש יכולת שטח, יוקרה, ספורטיביות או כל דבר אחר מעבר למנוע וארבעה גלגלים? הקורולה לא עונה על אלו. הריינג' כן. והוא גם בעל יכולת תנועה (כשהוא לא במוסך, בכל זאת ריינג') כך שאפשר להציב אותו במקום הקורולה ולפנות לאותו מכנה.
  2. קורולה - אפילו ליסינג, שכפי שהוכיח ג'רמי קלארקסון בניו זילאנד, היא הרכב המהיר בעולם - לא עונה על כל הדרישות. למעשה, היא לא עונה על אף אחת מהן. היא לא ספורטיבית, חסרת יכולת שטח (אם נוותר לרגע על בדיחות הליסינג), לא מפנקת במיוחד ועם מקדם פוזה של גמלאי. המכנה המשותף היחיד שהיא מתאימה לו הוא 'אנשים שזקוקים לרכב'. ברגע שאני מציב דרישה גבוהה יותר (התנהגות כביש, איכות, עיצוב - כל דבר מעל ליכולת תנועה) הקורולה כושלת. השאלה הייתה 'איזה רכב יספק כמה שיותר אנשים'. הריינג' מספק מענה לכמה שיותר קבוצות. הקורולה מספקת מענה לקבוצה אחת. אמנם הקבוצה הגדולה ביותר (מעצם היותה המכנה המשותף הנמוך ביותר), אבל זו עדיין רק קבוצה אחת.
  3. לגבי הרכיב שכבר מחובר - אאל"ט מדובר בצ'יינג'ר. בכל מקרה, במאזדה 3 '06 ניתקנו את הכבל הזה וחיברנו את הכבל AUX , לא היו בעיות או רכיבים שהפסיקו לעבוד. אגב, בלחיצה על כפתור הCD מופיע לך הכיתוב AUX על התצוגה? אם לא, הכבל לא יעבוד, מנסיון על 3 משנת '08.
  4. טויוטה פיק-אפ עם מקלע מאחור. גם שטח, גם טבח. והכל באמינות מושלמת. מה עוד אדם צריך? וברצינות - רכב כזה צריך לענות על כמה שיותר דרישות. הוא צריך להפגין יכולות כביש גבוהות מהממוצע, אבל גם יכולות שטח סבירות. הוא צריך להיות יוקרתי ומפנק (לטובת חובבי ה'פרימיום'), אבל גם אלגנטי ולא מוחצן. הוא צריך להיות מאובזר לעייפה, אבל פשוט ונוח לנהיגה ותפעול. בקיצור, ריינג-רובר ספורט אוטוביוגרפי.
  5. audiR8

    דאשבורד ברכבים חדשים

    כנ"ל. הדאשבורד המינימליסטי של הTT והR8 החדשות הוא רעיון נהדר. כל התצוגות עברו אל מול עיני הנהג, כך שהוא לא נדרש להוריד את העיניים מהכביש כדי לתפעל את מערכת הניווט או להחליף שיר. אמנם העסק הופך התקנות אפטר-מרקט לבלתי אפשריות, אבל בינתיים הרעיון מיושם במכוניות שבכל מקרה מאובזרות עד השיניים. אם זה יחלחל אי-פעם לרכבים עממיים אנחנו צפויים לחזות בזוועות שיוגבלו רק ע"י יצירתיות המתקינים המקומיים. זוכרים את תפלצת המערכת המקומית במגאן, שחוברה בAUX למערכת המקורית?
  6. audiR8

    דאשבורד ברכבים חדשים

    יופי, בחרת כדוגמא את המולטיפלה, רכב מעוות כ"כ שלמעשה הוא אפילו חינני.
  7. דווקא הקונספט של הג'יפון הקומפקטי הקודם של הקונצרן - הייטי - נראה דומה מאוד לתוצר הסופי. אני לא רואה כאן אלמנטים מוחצנים במיוחד, כך שאני מאמין שהרכב הסדרתי ישמור על קווי העיצוב האלו.
  8. איביזה AM5 החפה מכל אבזור מגיעה עם מנוע טורבו, גיר אוטומטי (רובוטי) וחלונות חשמל מאחור, במחיר של i20 ידנית עם מנוע מקטגוריה אחת למטה (אותו המנוע של הi10) ובלי אבזור שהפך סטנדרט לפני עשר שנים. האיביזה יצאה לכם מכל החורים? הקליאו נראית טוב יותר, חזקה וחסכונית יותר, מאובזרת יותר ועולה מעט פחות. אמנם יונדאי נהנים מהצלחה מפתיעה בשנים האחרונות, אבל זה לא אומר שהם יכולים לעשות דברים שאפילו פולקסוואגן כבר לא מרשים לעצמם.
  9. עד היום יושבים בביתם מאות שואבי מים מחוסרי תעסוקה ומבכים את המצאת צנרת המים והברזים. במילים אחרות - מקצועות נעלמים כל הזמן יחד עם התקדמות הטכנולוגיה, הנהגים המקצועיים לא יהיו הראשונים ולא האחרונים. מה גם שהטכנולוגיה יוצרת מקצועות חדשים. לפני מאה שנה אולי היו הרבה שואבי מים, אבל מנגד לא היו מכונאי רכב, טייסים, מהנדסי תכנה ועוד עשרות מקצועות שהתקדמות הטכלוגיה יצרה. לנושא, אני חושב שהנהיגה העצמאית תהפוך למה שהפכה רכיבה על סוסים כיום - תחביב מעט יקר למשוגעים לדבר, שנתמך תדמיתית ע"י מירוצים ואליפויות שגם יעניקו את הצידוק הכלכלי להמשך הפיתוח הטכנולוגי.
  10. נשמע הוגן. זה גם יימנע ממך לקבל שוב סט צמיגים ישן, שכן תוכל לוודא את דגם ותאריך הייצור של הצמיגים שתקבל לפני ההתקנה. מהשרשור עולה שהעניין חשוב לך (ובצדק), אני מניח שהוא חשוב מספיק כדי שתקדיש לו מעט מזמנך.
  11. ע"פ הכתבה הזו:http:// http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4629379,00.html מצלמות הנת"צ אכן היו גאטסו שיותאמו לצילום כל רכב שיסע בנתיב, כשברירה בין רכבים מורשים לשאינם תתבצע באופן ידני ע"י שוטר. כלומר, המצלמות יוכלו לאכוף עבירות מהירות בקלות, בעוד אכיפת נסיעה בנתיב תח"צ - המטרה שלשמה יוצבו המצלמות - תדרוש כח אדם נוסף. מישהו רוצה להמר תוך כמה זמן נגלה שקיימת במשטרה בעיית כח אדם?
  12. נראית אפילו טוב יותר מההאצ'באק. כנראה שהחזית באמת גדולה מידי על ההאצ'באק, והמרכב הגדול יותר של הסטיישן מארגן את פרופורציות העיצוב בצורה יותר נוחה לעין.
  13. התשובה פשוטה - כולם קונים מכולם. יצרניות המחשבים כבר מזמן הפכו לחברות הרכבה, והבחירה מתבצעת משיקולים של עיצוב, אמינות ומחיר, ולא מפרט ייחודי. בשוק הסמארטפונים (והטאבלטים) המצב קצת יותר טוב בגלל ההבדלים הגדולים ברמת התכנה, אבל עדיין - כשאייפון ממוצע כולל מעבד מתוצרת סמסונג, חיישן מצלמה מתוצרת סוני ומסך מתוצרת שארפ, כשכל זה מורכב ע"י חברה שלישית שמרכיבה מכשירים לרוב החברות בשוק - כמעט ואין פטנטים שמהווים עליונות טכנולוגית. במכשירי האנדרואיד (לפחות בחברות המיינסטרים) המצב גרוע עוד יותר. מגבלות המערכת של אנדרואיד והשליטה הבלעדית של קוואלקום הפכו את מפרטי המכשירים לכמעט זהים, השימוש בSoC זהה מכתיב דמיון גם ברכיבי חומרה אחרים כמו רזולוציית המסך, יכולות התקשורת ומהירות הזכרונות. החברות מנסות לבדל את עצמן באמצעות פיצ'רים תכנתיים וגימיקי חומרה זולים (ע"ע חיישן דופק, פוקוס לייזר, אולטרא-פיקסל וכו'). אבל זה באמת אוף-טופיק.
  14. עדכון: חם. מאוד. ירדו כאן כ15 ס"מ שלג, שכרגע בתהליכי הפשרה מתקדמים (אפשר לראות אדים עולים מהשלג). בקצב הזה ביום ראשון שגרה כרגיל. שלא כמו הסיבוב הקודם, בו ביום ראשון עדיין היינו נצורים בבית (יום חופש ע"ח המערכת, פאקינ' A!).
  15. איש השלג שלי מצדיק את שמו ונסע על ערימות השלג הצפוניות ללא דרמות מיותרות. נסיון לשפר חנייה לאחור בעליה, לעומת זאת - נכשל כשלון חרוץ. הגלגלים הקדמיים הספיקו להמס את השלג תחתם וסירבו לטפס חזרה על שכבת השלג הרך והאוחז יחסית. על הטיפוס לחנייה הפרטית ויתרתי מראש ונטשתי אותו ברחוב. מקווה שיסלח. טיפ - אל תסמכו על סינים בנוגע לצילום. מאוחר יותר אצא לצלם עם הDSLR ואחזור לעדכן.
  16. השימוש במנוע 1.2 TCe הוא השערה של האתר, לא נתון רשמי (הפסקה עם פירוט ההספק מדברת בכלל על הלודג'י). בהחלט יכול להיות שמדובר בלא יותר מגרסא מצועצעת של הסאנדרו, עם תיבה ידנית וקישוטים 'ספורטיביים' שיקרצו לצעירים (ולצעירים ברוחם). מצד שני, מותר לנו לקוות להוט-האצ' במחיר של משפחתית.
  17. קליאו RS מוזלת? I'm all for it.
  18. תתחדש, רכב נהדר ונראה במצב מצויין. תהיה קטנה - אתה חוזר שוב ושוב על כך שמאוד רצית את הרכב בצבע צהוב. ביצעת צביעה כללית לרכב - למה לא לנצל את ההזדמנות ולצבוע בצבע שרצית?
  19. החוק מתיר טיפולים (ותיקונים? לא נתקלתי בהתייחסות לנושא) בכל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא חשש לאיבוד אחריות. צ'מפיון לא יכולים להתנער מכם בתואנה הזו. בדיוק לשם כך הומצאה 'אחריות של רצון טוב', שמשמעה - תקלות סדרתיות שהתגלו אחרי תום תקופת האחריות יטופלו ע"ח היבואן (גם אם חלקית) רק אם הרכב טופל במוסכי היבואן, ובכך החוק לא נוגע.
  20. אכן, יש לי רכב זהה לשלך. רעידות כמו שאתה מתאר לא אמורות להיות, עובדה - אצלי הן לא מופיעות. גם הגיר עדיין באחריות אין טעם להסס - גש שוב למוסך עד לתיקון הבעיה לשביעות רצונך.
  21. לחיצה חזקה על הבלמים אמורה לדרוך את מערכת הHill holder, גם בשיפועים לא תלולים במיוחד. אצלי אין רעידות בתחילת נסיעה, למעט בתחילת תנועה איטית במיוחד (למשל, יציאה מחנייה תוך פניה לתוך רחוב צר), והן זהות לרעידות שמופיעות ברכב ידני שמוחזק במצב חצי-קלאץ' בתנאים זהים. תחילת נסיעה רגילה, יציאה מהמקום בפקקים וכו' נעשים בצורה חלקה ללא רעידות. לא מכיר מצב בו הגיר נמצא בהילוך גבוה מידי עד כדי גמגום, גם לא בהאטה הדרגתית ללא בלימה. בכל מקרה, אני מניח שלחיצה קצרה על הגז תוריד הילוך באופן מידי.
  22. לא רק צרפתים. מערכת MyLink של שברולט (לפחות זו הנמצאת בטראקס המאובזר) חסרה גם היא מגש דיסקים.
  23. מנועין ותיבות הילוכים, בעיקר. הפלטפורמה עצמה (NC) מעט קטנה יותר, אבל עדיין נשענת על היאריס.
  24. משעשע עוד יותר כשמגלים שהסיריון עצמה מבוססת על היאריס הקודמת (דאז, שני דורות אחורה מהנוכחי). טופ-גיר גיחכו על עניין המיתוג מחדש בתחילת שיווק הקרייזלר אפסילון באנגליה, שהיא בעצם לנצ'יה אפסילון, שמבוססת על פיאט 500, שבתורה מבוססת על פנדה.
  25. audiR8

    הרכב החדש של אנשי הקבע

    לפחות בתקופה האחרונה, מח"א מתנייד על 508.
×
×
  • תוכן חדש...