Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. לידני.אוטו' יקר ב16K. הספורטאז' פקח עין, סובב את הכרית לצד הקריר והמשיך לישון.
  2. אכן, כיום השם מאייבאך משמש לגרסה מפוארת (אפילו יותר מהרגיל) של ה-S קלאס.
  3. audiR8

    פרסומת מעניינת ל-Audi RS3

    עם כל האהבה שלי לR8 (ע"ע ניק) היא לא מיתולוגית. מרשימה, מעוצבת (לפחות הדור הקודם, לא לגמרי משוכנע לגבי החדשה), איכותית - כן. מיתולוגית - לא ממש. היא לא בדיוק הטביעה חותם בתולדות המותג או המציאה קטגוריה חדשה בעולם הרכב. בסך הכל מכונית ספורט קיצונית ממותג פאר. מרצדס וב.מ.וו היו שם לפניה. אה, הפרסומת. מה לכל הרוחות? ציפיתי שיפרקו חלקים מהR8 ותחתיה יבנו את הRS3, לא למיצג הלידה המזוויע הזה (שמתם לב לירידת השמן?).
  4. הביטוח אכן מסובסד, הבעיה היא שהוא מסובסד ע"ח נהגי הרכבים, בשל החלוקה בין ביטוח החובה לרכב ולאופנוע. חברות הביטוח אמנם מפסידות כסף על ביטוחי החובה לאופנועים, אך מרוויחות מאות מיליונים בשנה מביטוחי החובה למכוניות. במקום להתייחס לשורת הרווח הסופית שלהן, חילקו חברות הביטוח בין הביטוחים, והפלא ופלא - הן מפסידות כסף! בא האוצר לעזרתן והחליט שביטוח החובה לרכבים יעלה כדי לממן את ביטוח החובה לדו"ג, תוך התעלמות מהעובדה שחברות הביטוח כבר מרוויחות הון מביטוח החובה ולא ממש פועלות בהתנדבות או זקוקות לכיסוי הפסדים. המס על דו"ג נמוך אבסולוטית - אבל לא פרופורציונלי בהשוואה לרמת הזיהום שלהם בהקבלה לרמה מקבילה במכוניות.
  5. לא כל מי שיכול לקנות קטנוע חדש ב20K יכול לקנות מכונית חדשה ב80K, ובדר"כ יקנה רכב מיד שניה. המדינה מפסידה את המיסים האלו. בנוגע לחניות - יש מספר נתון של חניות. הגדלת מספר הרכבים לא תגדיל ההכנסות מחניה. ברור שיש פחות הכנסות מדו"ג (במצב אידיאלי, לא במיסוי המעוות שקיים כרגע), אבל היתרונות גדולים מספיק כדי שישתלם לבעל אינטרס כלשהו להלחם על העניין, ומשום מה זה לא קורה.
  6. כן, בטח. עיריית תל אביב בדיוק הכריזה על איסור חניית דו"ג על מדרכות ברחובות מרכזיים. ההשלכות - דו"ג יצטרך לחפש חנייה בדיוק כמו רכב. בנוגע לביטוח - המציאו את השיקוץ שנקרא 'השתתפות עצמית' במסווה של הנחה בביטוח החובה. לא מאמין שהנחה נוספת תגיע בקרוב. אני לא מצליח להבין מה כ"כ רע בדו"ג שכל מוסדות המדינה הכריזו עליהם מלחמת חורמה.
  7. אני רואה כאן שתי אפשרויות: א. לא נמכר אפילו רכב אחד מהדגם ללקוחות פרטיים, כך שהמחירון לא מעניין אף אחד. ב. המחירון התרסק כ"כ עד לרמה שכל הרכבים שנמכרו שווים כיום פחות מהמחיר המעודכן לחדשה.
  8. גם בדיקה לא הייתה מגלה רפידות גמורות. מכוני בדיקה נוהגים להכניס שורת כנסת"ח בנוסח 'אין אחריות על בלמים. יש לפרק גלגלים לבדיקה'. בכל מקרה - מדובר בבלאי טבעי. חוץ מזה - על 275 שקלים לא הייתי מטריח את עצמי להטריד את המוכר. לא בגלל שאין לי ערך לכסף - אלא כי אני לוקח בחשבון שבקניית רכב משומש יהיו הוצאות. אף אחד לא יודע בדיוק באיזה מצב כל חלק וחלק ברכב שלו ומתי בדיוק ידרוש החלפה.
  9. audiR8

    שאלה לבעלי ה"חבר"

    כלומר, כל השלושה שציינתי לא רלוונטים. באסה. קיוויתי לחסוך מעצמי את החוויה של קניית אופנוע משובר מילד בן 18 שכנראה החליק איתו יותר פעמים משטיפל בו. תודה בכל אופן.
  10. audiR8

    שאלה לבעלי ה"חבר"

    אם כבר - מישהו יודע אם חבר מציעים מבצעים גם על אופנועים? ספציפית מתעניין בKTM, קוואסאקי וימאהה.
  11. audiR8

    חברי CF עם מדבקות

    צולם באחד מבסיסי צה"ל. אם אתה מזהה את עצמך, אתה מוזמן לקפה.
  12. מניח שהכוונה היא לכביש, כלומר שני נתיבים.
  13. דווקא לווינקר? בישראל יש סיכוי גבוה מאוד שנהג הממוצע ישרוד נסיעה ברכב כזה. אם כבר, חיבור לפנסי הערפל כנראה שיבטיח סיכוי הצלחה גבוהים יותר.
  14. לא מכיר את מחשב הדרך בפולו, אבל בהנחה והוא זהה לזה הנמצא בייטי - אפשרי בהחלט. נמצא בהגדרות מחשב הדרך.
  15. בהנחה והם אכן יעלו 40K , אני מאמין שהכלים האלו יהפכו לצעצוע לעשירים (ע"ע טרקטורונים) ולא לכלי תחבורה אמיתי. המגבלות (שני מקומות ישיבה, 20 כ"ס וכו') הופכים אותו לרכב עירוני נטו. בישראל כמעט ואין מי שנוהג אך ורק במרחב עירוני ולא יוצא לכבישים מהירים. וגם אם קיים אדם כזה - הוא בכל זאת יקנה רכב אמיתי, כי 'לך תדע מתי תצטרך'.
  16. אישרת למוסך להחליף מתלים אחוריים ואת רוב מערכת הבלימה. אני מניח שלא ציפית לקבל את כל זה במחיר הטיפול. פתרון להבא הוא פשוט לשאול עליות לפני שמאשרים משהו שלא נכלל בסיכום המקורי.
  17. הייתי שמח אם היו מנופים להחלפת הילוכים מאחורי ההגה. אני נוסע הרבה באיזור הררי ומשתמש במצב ידני בירידות תלולות. לא תמיד אני מעוניין להוריד את הידיים מההגה. מעבר לזה, מאכזב שהמערכת המובנית לא מגיעה עם יכולת Bluetooth, למרות שהאופציה מופיעה בתפריטי המערכת. אפשר לסדר את זה בקלות, אבל אני לא מעוניין כרגע להחליף את המערכת המקורית.
  18. פעם טבעתי למוות. מאז אף אחד לא מוכן למכור לי ביטוח חיים.
  19. מלשון תפעול, לא התפעלות. אבל אם אתה מתעקש.
  20. פולו GTI מגיעה גם עם DSG. לא זו הבעיה. הבעיה היא שהפסקה פשוט מדברת על גולף GTI, מה שמוכיח שכל גיבובי המילים בעמודים האחרונים על המפרט השגוי היו בסך הכל תוצאה של עצלנות והקטנת ראש מצד אחד מעורכי האתר של צ'מפיון. אף אחד לא ניסה לעשוק אתכם ולמכור לכם בלם יד חשמלי נחות ומצ'וקמק במקום ידית בלם מצופה עור, כזו שגברים אמיתיים מתפעלים.
  21. לא הוגן כי הרכב מוצג בפרסום עם השיפורים במחיר X. אם המוכר מראש מתכוון להסיר את התוספות, מן הראוי שיפרסם את הרכב בלעדיהן. כמובן, אם המודעה מראש נוקבת במחיר X ללא תוספות ומחיר Y איתן, הכל בסדר ואין לי שום טענה.
  22. אין בעיה לפרק את התוספות שהתקנת (אם זה אפשרי ויש להן ערך בפני עצמן), אבל לפרסם רכב עם תוספות שיוסרו לפני המכירה זה קצת לא הגון.
  23. האמת היא שהצבע הכסוף נראה טוב משציפיתי.
  24. כואב לי לקרוא את זה. איך מישהו שסיים בהצלחה את כיתה ד' יכול לנסח טקסט עילג כ"כ? ואני מתעלם לרגע מהפיסוק שכנראה פוזר ע"י הגרלה.
  25. התקנתי כבל דומה (זכר במקום נקבה, אבל העקרון זהה) ב3 משנת 2006 בלי בעיות מיוחדות. ברכב זהה משנתון 2008 (לאחר מתיחת הפנים) הכבל לא עבד. בדוק אם בלחיצה על כפתור הCD מופיע בתצוגה הכיתוב AUX. אם כן, הכבל יעבוד.
×
×
  • תוכן חדש...