אייל, נייח לא יהיה זול יותר (בשקלול ציוד היקפי), אבל יהיה הרבה פחות נוח.
אני צריך משהו שאפשר לקחת לעבודה או לסופ"ש אצל ההורים, או סתם כדי לצפות בסרט בסלון או במיטה. אם הייתי רוצה משהו נייח, הייתי קונה XBOX One.
Maxcher, לא מצפה לקבל מפלצת עםGTX980 וקירור מים.
מעוניין במפרט סביר שיספיק לגיימינג ביתי (לא רודף אחרי 120fps באולטרא-היי-סופר-דופר-דיטיילס, מספיק 60 בהגדרות סבירות על 1920x1080, ואת זה מחשבים ברמה הזו מסוגלים בהחלט לספק), עריכת סרטים וקצת עבודות 3D.
לשם הדוגמא, עד לפני שנה שיחקתי על מחשב נייד עם מעבד A6 וכרטיס HD7670M. ברזולוציה של 1366x768 זה היה די והותר לתקופתו.