Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. לא יודע למה, אבל אתמול בערב מצאתי את עצמי בקולנוע, צופה ב׳צייד המכשפות האחרון׳. נמנמתי לאורך רוב הסרט, ועדיין הצלחתי לעקוב אחרי העלילה. וותרו. ונסיים בהמלצה - Hitting the Apex. סקירה על מובילי הטבלה בMotoGP בשנים האחרונות. מרתק.
  2. אין לי מושג, אף פעם לא עשיתי שימוש בהנחות למופעים.
  3. ד״ר פפר זה אדיר. התמכרתי לזה בצורה נוראית (מאוד קל לי להשיג את זה, נמכר בפחיות בשק״מ) עד שהחלטתי להפסיק לחלוטין לשתות משקאות ממותקים.
  4. א. מסך 4k עולה לפחות 2,000 שקלים אותם יש להוסיף למחיר המחשב. ב. שוב, מגביל אותי לשבת ליד שולחן.
  5. ׳חבר׳ עוזר לך?
  6. נייח לא בא בחשבון. כלומר, זה אפשרי, אבל אני מעדיף להקריב חומרה תמורת ניידות. אין קשר לגודל המסך. מסכים שכאשר מדובר בצפייה בסרטים וכו' אין באמת הבדל. כשאתר מדובר בעריכה כל פיקסל חשוב. כחלק מעבודתי אני עובד על מספר מסכים (כולם בגודל 19") ברזולוציות משתנות. ההבדל בין 1280x1024 לבין 1920x1080 לבין 3840x2160 הוא לא נתפס. מחשבים עם 980m נמצאים הרבה מעבר לתקציב. מה גם שצריך למתוח את הגבול איפשהו. מק זה מה שיש לי כרגע, לא מתאים לדרישות. אם מחשבי Y700 התחילו לזלוג ארצה, אמתין עד שיגיעו הדגמים עם המסך ברזולוציה הגבוהה יותר. תודה!
  7. מקפיץ - הצעות נוספות?
  8. זה לא מסנוור בגלל שזה עובד. לייזר הוא אלומת אור ממוקדת. המיקוד המדוייק של האלומה שמפיץ הפנס גורם לכך שניתן להאיר למרחק גדול מאוד בלי לסנוור את עיני הבאים ממול.
  9. כנראה. המערכת המתחרה - איווקס - מיועדת להתקנה בכלי רכב משנתון 2006 ומעלה בלבד, ולא מציעה זיהוי הולכי רגל.
  10. תוהים מהיכן יגיע המימון לכל חגיגת הלוביסטים הזו? ובכן, זוכרים את העודף ש'התגלה' בקופת קרנית, והיה אמור לחזור אל ציבור הנהגים בשלוש פעימות בצורת הוזלה בביטוח החובה? הכסף הזה (1.5 מיליארד שקלים) יופנה לפרוייקט. כן, במקום לציבור כל הכסף ילך למוביל איי, שנכון לעכשיו היא היחידה שעומדת בדרישות (כמה מפתיע, כמעט כאילו הדרישות נכתבו בהתאמה למערכת קיימת). http://www.maariv.co.il/business/economic/israel/Article-511327 (אגב, מה עושים כדי למנוע את גביית היתר הזו מכאן והלאה? הוכח שהתעריפים הנוכחיים גבוהים מידי, וקיימת טעות בחישובם. הוזלה במחירי הביטוח אמורה לקרות בלי קשר לעודף בקופה)
  11. איפה הברווז? זכור לי שהוא היה מליץ יושר נלהב לנושא.
  12. אם סכום ההפקדות קבוע, תגדירו את מסגרת האשראי לגובה ההפקדות הצפויות.
  13. המלצות לבירות חיטה? נמאס לשלם עשרה שקלים לבקבוק ווינשטפן.
  14. מערכת ההפעלה מקורית בודאות. מיקרוסופט מחלקת אותן ליצרניות בחינם עבור מכשירים כאלו.
  15. יכול להיות ששאתה מוריד גרסה שמתאימה לנוט 2 ולא למכשיר שלך? זה הקישור לגרסה היציבה המעודכנת למכשיר שלך: http://update.miui.com/updates/v1/fullromdownload.php?d=mione_plus&b=F&r=cn&n
  16. פספסת אותי - הרזולוצייה של המק (2560x1600) לא מספיקה לי (אגב, מקבוק פרו 13 נכנס בתקציב). כשאני עובד על קבצים ברזולוצייה גבוהה אני מגלה שהשטח שנותר לעבודה (בניכוי ממשקי תכנת העריכה) הוא קטן מידי, ואני מבלה יותר מידי זמן בהגדלות, הקטנות והתאמות כדי להבין מה אני עושה. לדעתי התקציב ריאלי. עובדה שמצאתי לפחות שני דגמים שעומדים בדרישות ונכנסים בתקציב. נכון - לא מדובר בState of the art בתחום הגיימינג, אבל הם יספקו חוויה סבירה בהחלט. השאלה היא אם אני לא מפספס דגם מומלץ יותר, ואם לא - איזה מהדגמים שציינתי עדיף.
  17. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cpuid.cpu_z
  18. תודה לכולם. בכמות הזכרון התייחסתי לזכרון של כרטיס המסך. בכל אופן, הייתי עד היום עם מחשבי מולטימדיה (כמו הנייד שהזכרתי קודם), והם נהדרים. אבל בדר"כ הם מגיעים עם כרטיסים מסדרות בסיסיות יותר כמו Gtx740 או R9 265. גם שאר המפרט בדר"כ מוכוון פחות למשחקים, למרות שיש להם יכולת להריץ אותם (קירור, פריסת מקשים, מחברים למינהם וכו'). אני מתקשה לוותר על 4K. אני יודע שזה נשמע קטנוני, שזה יעלה לי בזמן סוללה ובביצועים, ושאני מוותר על המון מחשבים טובים. אבל כרגע אני עובד עם מקבוק פרו רטינה ופשוט חסרה לי רזולוצייה (וכרטיס גרפי, אבל זה לא שתכננתי לשחק על מק מלכתחילה).
  19. אין כמו לצאת חמשו״ש ב10 בבוקר ועדיין תגיע אחרי השאר שיצאו בחמש, כי אתה גר בקצה היקום הידוע לאדם. החסרון - לא קיבלתי אפילו אפטר אחד בכל השירות. קצת חסר טעם להפסיד יומיים כדי לאכול ארוחת ערב ולישון בבית, וזהו בערך.
  20. תודה. התקשרתי אליהם ויש להם במלאי רק את הדגם שצירפת. מעבר לHDD שלא בדיוק קוצר שבחים גם כרטיס המסך הוא 860m ולא ה960m המומלץ יותר לדגם עם הרזולוצייה הגבוהה. כאן עולה השאלה - מה עדיף: i5 כפול ליבה וכרטיס גרפי חזק יחסית אך עם מעט זיכרון (הMSI) או הלנובו עם עם מעבד חזק יותר, כרטיס חלש יותר אך עם יותר זכרון? כמובן, בהנחה ואני משדרג את הRAM בMSI ואת הדיסק הקשיח בלנובו.
  21. למי שזוכר - 'דירוג הבטיחות' של משרד התחבורה נותן משקל עצום למערכות הבטיחות האלו, מה שמתרגם להטבות מס. כבר אז היה ברור שלחברות המייצרות את המערכות האלו יש דריסת רגל והשפעה במשרד התחבורה. אבל לשכנע את המדינה לרכוש את המערכות עבור האזרחים? זה שיא חדש. מה דעת השר הנכבד על הצלת חיים בהיקפים קצת יותר גדולים, נניח, הוספת המיליארדים המדוברים לסל התרופות? או, רחמנא ליצלן, שיפור השירות והצפיפות בבתי החולים, אליהם מופנים נפגעי התאונות שמערכות אלו אמורות למנוע?
  22. לא טענתי לרגע שמדובר במקום בטוח - אלא שהוא בטוח יותר מאשר נסיעה בנתיב. הסכנה העיקרית בהמצאות בשוליים היא סטייה של רכב אליהם, בין אם מחוסר תשומת לב לכביש או בכוונה תחילה. סכנות אלו קיימות גם בנסיעה בנתיב. אבל בשוליים - מעצם הגדרתם כאיזור שלא נועד לנסיעה - הסיכון פוחת. בנסיעה בנתיב גם קיימת סכנת פגיעה מכלי רכב שאמנם שומרים על הנתיב, אך לא שמים לב למתרחש מלפנים או שפיספסו את צללית הרוכב. גם האטה פתאומית של כלי רכב בשל רוכב איטי בכביש מסוכנת ועלולה לגרום לתאונות חזית אחור בין רכבים. בכל מקרה, דעתי האישית - כרוכב אופנוע אני לעולם לא רוכב על השול, וברכיבה על אופניים אני לא יוצא לדרכים בין עירוניות.
  23. הרע במיעוטו. אם הברירה היא בין לעצור בשוליים לבין המשך נסיעה עד לנקודת עצירה - הסכנה שבשוליים גדולה מההפסד שבהרס הצמיג. אם הברירה היא בין רכיבה על השוליים לבין רכיבה על הכביש בין כלי רכב כבדים ומהירים פי כמה - השוליים הם המקום הבטוח יותר במשוואה.
  24. אייל, נייח לא יהיה זול יותר (בשקלול ציוד היקפי), אבל יהיה הרבה פחות נוח. אני צריך משהו שאפשר לקחת לעבודה או לסופ"ש אצל ההורים, או סתם כדי לצפות בסרט בסלון או במיטה. אם הייתי רוצה משהו נייח, הייתי קונה XBOX One. Maxcher, לא מצפה לקבל מפלצת עםGTX980 וקירור מים. מעוניין במפרט סביר שיספיק לגיימינג ביתי (לא רודף אחרי 120fps באולטרא-היי-סופר-דופר-דיטיילס, מספיק 60 בהגדרות סבירות על 1920x1080, ואת זה מחשבים ברמה הזו מסוגלים בהחלט לספק), עריכת סרטים וקצת עבודות 3D. לשם הדוגמא, עד לפני שנה שיחקתי על מחשב נייד עם מעבד A6 וכרטיס HD7670M. ברזולוציה של 1366x768 זה היה די והותר לתקופתו.
×
×
  • תוכן חדש...