השטות הזו קיימת גם ברכבים מבצעיים בצה"ל, בשם ענ"א.
בתחילת הנסיעה נדרש להעביר חוגר בסורק.
קצין הרכב ביחידה, קצין הבטיחות והמפקד מקבלים SMS עם פרטי הנהג על כל האצה מוגזמת, בלימת חירום, כוח G קיצוני (כניסה לפניה במהירות מופרזת) וחריגה מהמהירות המותרת בקטע הדרך.
המערכת נדלקת בפתיחת סוויץ', ומתחברת לכל מקום אפשרי ברכב.