Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. אם כבר בהמלצות צפייה עסקינן - אמנם לא סדרה, אבל תנו מבט בערוץ היוטיוב Petrolicious. סרטונים קצרים ערוכים בטוב טעם בכיכובן של אגדות מוטוריות מהמעלה הראשונה. ברוב הסרטונים מופיעים גם בעלי הרכבים, שמספרים מעט על החיים עם מכוניות נדירות בצורה קיצונית ועל ההסטוריה של הדגם והאקזמפלר הספציפי. מומלץ בחום. (מצטער על היעדר הקישורים, אפליקציית היוטיוב באנדרואיד מסרבת לשתף איתי פעולה בנושא, או לעשות משהו שלא כולל שידור פרסומות)
  2. audiR8

    איתוראן ברכב אבטחה

    השטות הזו קיימת גם ברכבים מבצעיים בצה"ל, בשם ענ"א. בתחילת הנסיעה נדרש להעביר חוגר בסורק. קצין הרכב ביחידה, קצין הבטיחות והמפקד מקבלים SMS עם פרטי הנהג על כל האצה מוגזמת, בלימת חירום, כוח G קיצוני (כניסה לפניה במהירות מופרזת) וחריגה מהמהירות המותרת בקטע הדרך. המערכת נדלקת בפתיחת סוויץ', ומתחברת לכל מקום אפשרי ברכב.
  3. הפרטיות בתחבורה ציבורית כבר חוסלה בהצלחה בעזרת רב-קו. כמובן שאפשר להמנע מהשימוש בו, אם מוכנים לוותר על הנחות שמשמעותיות מאוד בנסיעה קבועה לאורך זמן.
  4. audiR8

    מכונית ערומה ללא סמלים

    קצת בעייתי. לEvo 9 יש מרכב שונה מעט מללאנסר. החלפה (במידה ובכלל אפשרית) תכלול - בנוסף למה לציינת - גם כנפיים וייתכן וגם דלתות. יש גם תוספות על הגג. בקיצור, כל המרכב. אגב, החלפת הפרונט ומכסה המנוע בעייתית, האינטרקולר שונה ותתכן פגיעה בזרימת האוויר אליו. אה, והסאונד יסגיר אותך ברגע שתניע.
  5. אאל"ט, פיאט 500 מבוססת על פלטפורמה מוקטנת של הפנדה הקודמת. כך שלומר שפנדה מבוססת על 500 זה לומר שפנדה מבוססת על... פנדה. יש כאן מעט סלט בין פלטפורמה לבין עיצוב. הפנדה החדשה דומה ל500 עיצובית, זה לא אומר שהיא מבוססת עליה.
  6. סוג רכב: סקודה יטי 1.2TSI סוג גיר: DSG7 שנה: ינואר 2011 אין תקלות בגיר. לפני שנה התחילו רעשי טרטור בהתנעה, הוחלפה רצועת תזמון במסגרת אחריות. לא מזמן הוחלפה משאבת מים. מלבד זאת, ללא תקלות מיוחדות. ק"מ נוכחי: 63K.
  7. אני לא חושב שהעיצוב השתנה לרעה. תמונות יח"צ עשו עוול גם לשירוקו הקודמת, בעוד במציאות היא נראית הרבה יותר טוב. התמונות נערכו כך שידגישו קווים וזוויות שבאור טבעי כמעט ובלתי נראים, והם אלו שיוצרים מראה רכון ו'צפרדעי'.
  8. פוקוס ST דיזל - STD? כי סתם (ST (sanitary towel לא מספיק גרוע.
  9. גם אצלי מותקנת בקרת אקלים. אני לא מרגיש שום ריח רע מהמזגן, ומעולם לא התעסקתי בסירקולציה (גם את המזגן אני כמעט ולא מפעיל). מצד שני, אני כמעט תתרן. הגיוני מאוד שהרכב שלי מסריח מבלי ששמתי לב.
×
×
  • תוכן חדש...