Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. נוסעים במעגל. Problem solved.
  2. בייטי יש את אותה המערכת. הסוכן הדגים את החניה האוטומטית בקבלת הרכב. ארבע שנים קדימה - מעולם לא הפעלתי אותה.
  3. audiR8

    דעתכם לגבי עישון ברכב

    אתם עומדים בפקק, נושמים את מיטב תוצרי הפליטה שמנוע האוטובוס שלפניכם מפמפם לאוויר העולם, ודואגים בגלל סיגריה? חמש שניות ההמתנה לרמזור לא שוות את העצבים. מצד שני, אנשים שמעשנים בתחנות אוטובוס הם פסולת אנושית.
  4. מסתתרת בתמונה פוקוס סטיישן ואתה מוטרד מג'ולייטה (שהיא בכלל מיטו)?
  5. אני חושב שהמאטריה מקסימה. בוודאי בהשוואה לאחותה הקטנה, הסיריון. לי יש בעיה עם סגנון העיצוב החדש של יונדאי וקיה. הרכבים עצמם סבירים לחלוטין (לא מצדיקים את ההייפ שנבנה סביבם בארץ, אבל לא נחותים בשום צורה), רובם נראים כאילו שכחו להפסיק לעצב אותם.
  6. צריכה של 1/10 בידני נשמעת גבוהה באופן לא סביר. אני מוציא באופן קבוע 1/12 בגרסא הרובוטית. אני גר באיזור הררי מאוד כך שהרכב מבלה את רוב זמנו בטיפוס בהילוך נמוך וסל"ד גבוה יחסית.
  7. ובכן, ממש בהודעות שלפניך חיפשתי פתרון למכשיר ברוחב דומה. עדיין לא מצאתי משהו, וגם אני אשמח לעזרה.
  8. אני יודע. הצעתי אפשרות שבה הן כן חיות בכפיפה אחת. אני מניח שירידת השורה שיבשה את ההתבדחות שלי.
  9. 1 ו-3 סותרים. אלא אם כן הרכב מושבת ברמה שמייתרת את הצורך בחלקי חילוף, ודורשת יכולות כישוף והשבעת שדים. כבר נתקלתי בפיג'ו שדרשה בדיוק את זה.
  10. אכן. בתור מי שמתעסק בהדרכת צוותי אוויר, אחד השיקולים הראשונים בכניסה לקרב א"א הוא סוג המטוס המאיים. יש לזה דגש גדול מאוד באימונים. למרות זאת - עדיין מתאמנים על דוג-פייט קלאסי. לעומת זאת, לא מסכים איתך בנוגע למטוס עליו כדאי לטוס. אני מוכן למכור כליה תמורת גיחה ברעם. וכדי לחזור לנושא הפורום - אם מדובר במסלול, המחיר לנסיעה בלמבורגיני נשמע סביר בהחלט. אם מדובר בכביש ציבורי - עדיף לשכור 911 ליום שלם במחיר דומה.
  11. בקיצור, גאוותן הוא גם מי שנוסע באאודי RS8 וגם מי שנוסע בפיאט אונו. הגיוני.
  12. 250 שקלים נשמעים כמו תקציב סביר למתקן שיענה על הדרישות.
  13. מחפש זרוע חזקה מספיק להחזיק מכשיר לא שגרתי - רוחב של 9.9 ס"מ ללא מגן ובמשקל 200 גרם. עד היום השתמשתי בזרוע בשווי עשרה שקלים שנרכשה מרוכל בצומת. הייתה מתנתקת מידי פעם בגלל משקל המכשיר והזרוע עצמה הייתה קצרה, מה שגרם למפגש בין חלקו העליון של הטלפון והשמשה. כלומר - יציאת האודיו של המכשיר לא נגישה. מכירים זרוע שתענה על הדרישות? עדיפות להזמנה מeBay. תודה.
  14. היי, לפחות היא לא מזכירה תפוח אדמה כמו הדגם הקודם. אני חושב שיונדאי קפצו קצת גבוה מידי עם מיתוג הפרימיום שלהם. עם כל הכבוד - מר ישראלי קונה יונדאי בגלל האמינות והסחירות, וכי השכן קיבל כזו בליסינג והוא מרוצה. לא כי המילה 'פרימיום' עוברת לו בראש בכל פעם שחולפת על פניו יונדאי עם טאסות ומדבקות ליסינג.
  15. אני לא מכיר אף אחד שמנצל את הטבת המס הזו כדי להשתמש בסילבראדו כרכב משפחתי. למעשה, בדיוק להיפך - רוב מכרי שזקוקים לטנדר לצורך העבודה מעדיפים לוותר על ההטבה ולרכוש טנדרים קטנים. שאלתי בזמנו אחד כזה, שוויתר על הצעה די אטרקטיבית לראם ורכש אמארוק. מתברר שההפרש בעלויות ומגבלות האחזקה מצמצמים משמעותית את ההטבה. כדי לסתום פרצת מס שולית מכבידים עוד יותר על מי שבאמת זקוק לרכב כזה ו(ככל הנראה) רוצחים עוד סגמנט רכב בישראל.
  16. הוא לא באמת מפריע למישהו. סתם עצלן שהגיע מהכיוון הלא נכון.
  17. וודאי שיש שמן גיר גם בDSG7. אתה מתכוון למצמדים.
  18. כל הטיעונים שאתם מעלים - הרכב לא בבעלות פות"ש, מוסך UMI סביר ומתקבל - טובים ויפים, כל עוד לא הובטח ללקוח שהרכב יטופל במוסכי היבואן שייבא את רכבו, המחלקה הטכנית שלו מכירה אותו על בוריו ומחזיק בחלפים הנכונים (כן, גם שמנים ופילטרים). תשאלו, מה אכפת ללקוח היכן מחליפים שמן ברכב חברה? עובדה, הוא שילם מכיסו כדי לוודא שזה יקרה. וכנראה שאכפת לו מהרכב יותר מאשר בעליו האמיתיים. מצחיק אותי שיש כאן אנשים שמשקיעים מאות שקלים בטיפולי דיטיילינג לרכב הליסינג שלהם, ואיש לא פוצה פה. בעוד מישהו אחר שהחליט להשקיע בערך אותו סכום כדי לוודא שהרכב שלו מקבל את הטיפול המתאים ביותר, כולם מאבדים את הראש.
  19. לעבוד באיזה תחום בדיוק? נהיגה, מכירות, מכונאות? לא חושב שתוכל לעסוק בנהיגה בשום מקום, בגלל מגבלות הביטוח. אולי כשליח פיצה במקומות ללא קטנוע (בדרך כלל פיצריות שכונתיות או ביישובים קטנים). נהגי שינוע וכדו' בדר"כ מוגבלים לביטוח מגיל 21 או אפילו 24. מכירות כנ"ל, חלק מהתפקיד הוא שינוע. מלבד זאת אני מניח שמחפשים עובד עם אופק תעסוקתי ארוך יותר מבחור לפני צבא.
  20. audiR8

    היכן נמצא שירשור GPS?

    באוף-טופיק. הייתי מצרף קישור אם Tapatalk היו חושבים שזה פיצ'ר יעיל.
  21. צולם ביום שישי בשבע בבוקר. באיזור חונים כפול באופן קבוע (מושב נידח, אין פקחים ואין שבריר של אכפתיות), אבל זה כבר נדיר יותר. לא נראה שהוא מפריע למישהו בתמונה, אבל חצי שעה לפני כן החנייה הייתה מלאה במכוניות. הכוכב תופס שלוש חניות עם האצ'באק - כשרון בפני עצמו - שלושים סנטימטר קדימה והיה תופס 'רק' שתיים. אגב, עברתי שם שוב ב11:30, והרכב עדיין היה שם (להזכירכם, הוא חנה שם בשש בבוקר!).
  22. הטענה הזו עולה בכל פעם שמתחילה מכירת רכב ספורטיבי יותר מהוט-האצ', והיא פשוט לא נכונה. נכון, אין מסלול, אבל כבישי נהיגה יש גם יש. אפשר להינות ממכוניות כאלו גם במהירויות של כביש ציבורי.
  23. הישבן הזה יפה יותר מהרבה אחרים. בין אלו שמחוברים לנוסעות על ארבע או שמחוברים להולכות על שתיים.
  24. הכי חשוב - להתעלם לחלוטין מצפירות. אחרת, ברגע שהרכב יכבה - והוא יכבה, תהיה בטוח - והיא תלחץ ממבול הצפירות שנתברכה בהן ארץ ישראל, היא תעשה את כל הטעויות בספר. ברגע שהיא כיבתה את הרכב - שתעצור הכל, שלוש נשימות עמוקות, מבט במראות, שילוב להילוך ושחרור מצמד איטי. יקח כמה זמן שיקח ולעזאזל עם כולם.
  25. לפורשה הלא נכונה. האדם תמיד הזכירה לי את הקאיין.
×
×
  • תוכן חדש...