כל הטיעונים שאתם מעלים - הרכב לא בבעלות פות"ש, מוסך UMI סביר ומתקבל - טובים ויפים, כל עוד לא הובטח ללקוח שהרכב יטופל במוסכי היבואן שייבא את רכבו, המחלקה הטכנית שלו מכירה אותו על בוריו ומחזיק בחלפים הנכונים (כן, גם שמנים ופילטרים).
תשאלו, מה אכפת ללקוח היכן מחליפים שמן ברכב חברה? עובדה, הוא שילם מכיסו כדי לוודא שזה יקרה. וכנראה שאכפת לו מהרכב יותר מאשר בעליו האמיתיים.
מצחיק אותי שיש כאן אנשים שמשקיעים מאות שקלים בטיפולי דיטיילינג לרכב הליסינג שלהם, ואיש לא פוצה פה. בעוד מישהו אחר שהחליט להשקיע בערך אותו סכום כדי לוודא שהרכב שלו מקבל את הטיפול המתאים ביותר, כולם מאבדים את הראש.