מצטער, הדבר היחיד שאני יודע על שני האנשים שציינת הוא שהם משחקים כדורגל.
בכל מקרה, לא טענתי שהקיה איכותי, נעלה או ברמה גבוהה יותר מהמיצובישי. ציינתי שהוא זול יותר (בפער ניכר אם משווים את הגרסאות הרלוונטיות).
נכון, המיצובישי גדול יותר, לטענתך איכותי יותר (לא יודע, לא ישבתי בדגם החדש), אבל כשמר ישראלי רוכש רכב, המחיר הוא אחד השיקולים העיקריים. שים לב לקפיצה האדירה במכירות מאז תחילת יבוא הספורטאז' 1.6 שנמכר במחיר של משפחתית. האאוטלנדר פשוט יקר יותר.