Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. הנה רעיון ראדיקלי - במקום להעמיד ניידת בשולי כביש החוף וללזור מי שנוסע 130 בכביש תלת נתיבי ישר עם ראות מעולה - אותה ניידת תפטרל בתוך הערים ותתפוס את כל הנדחפים, החוסמים, העוצרים, המסנוורים וכל שאר הצדיקים שפירטת. הבעיה היא לא מחסור בכח אדם, אלא ניצול לא נכון שלו.
  2. לגבי ההאצה - אני מתנייד בייטי עם 80K, אותו צירוף מנוע ותיבה שמניע מרכב כבד יותר וצמיגים רחבים. שום בעיה בהשתלבות בתנועה או בביצועים בכלל, ואני גר באיזור מאוד הררי (נסיעה הביתה שעשיתי באלטו לא היתה חוויה מרנינה, בלשון המעטה). נכון, יש השהיה קצרה בתחילת תנועה, בה לא נראה שהרכב מתקדם מהר במיוחד. לאחר פחות משנייה הרכב מתחיל לצבור מהירות בצורה מכובדת בהחלט. בהאצה מגלגול הבעיה לא קיימת כלל.
  3. Rav4*, לא לנד קרוזר. Carry on.
  4. החל משיקולי תדמית ועד נוחות אישית (מבחינת סביבת נהג). בינינו, אם היית צריך לבלות יותר מ12 שעות ביום ברכב, היית בוחר ברנו או במרצדס? אגב, באר שבע מלאה במוניות דאסטר.
  5. הכתבה בכלכליסט מדברת על 18 מיליארד.
  6. לא מצדיק לרגע את VW, מדובר במעשה לא חוקי, לא הוגן ופוגע בסביבה (לא יודע כמה, אני מניח שפחות ממנועי 5.7 ליטרים V8 שארה"ב מטפחת באהבה רבה. אבל זה חורג מהנושא). אבל - אני חושב שבהחלט ניתן לומר שהמעשה של GM חמור יותר. מדובר ברמייה בנושא בטיחותי, עם השלכות ברורות ופגיעה ניתנת לכימות. לעומת שינוי תוכנתי במחשב המנוע, שאני מרשה לעצמי להניח שלא פוגע בסביבה יותר ממנועים מקבילים שנמכרים כיום. לכל היותר יש כאן הצגת מנועים כנקיים יותר לצרכי מס ושיווק. בכל מקרה, סתם פורק תסכול על עולם שבו עבירות פיננסים חמורות יותר מסיכון חיי אדם.
  7. GM הסתירה במודע תקלה חמורה, זייפה מק"טים וגרמה למותם של לפחות 13 בני אדם, ונקנסה ב900 מיליון דולרים. VW זייפה במבחני זיהום אוויר, ועם כל הדאגה שלי לסביבה - לא הרגה אף אחד. ונקנסת בפי כמה סדרי גודל.
  8. אני אשמח לשמוע על דרך ההתנהלות של מגזיני רכב (אינטרנטים ושאינם) וההבדל בינם לבין עיתונות כללית (ממנה יצא לי לטעום). לא בהתרסה, מתוך התעניינות כנה של מי שגדל עם חלום להיות כתב רכב.
  9. קיה פיקאנטו פוגשת את סובארו טרבייקה.
  10. audiR8

    "The Flying Kilo"

    לשאלתך - המונח מתאר בדרך כלל מקטע מסויים בתחרויות שמבוססות על מדידת זמנים, בו הזמן נמדד מגלגול (flying). אני מניח שבTT מדובר על חלק ספציפי במסלול. לנושא עצמו - פשוט מדהים. מדובר באנשים חסרי חוש פחד שעפים ברחובות עירוניים (עם מדרכות, קירות, שיפועים הפוכים וכל מה שלא אמור להיות במסלול מירוצים) במהירויות שמגיעות ל300 קמ"ש, וממשיכים לעשות זאת גם אחרי שראו את חברים שלהם מתרסקים לחתיכות ממש מולם (או אפילו מתרסקים בעצמם). חלקם אפילו לא נהגי מירוץ במקצועם! (מה שמסביר חלק מההתנהגות הלא מקצועית שרואים בסרטונים)
  11. לא בטוח שירדו. לאחרונה עודכנו המיסים לדו"ג, כשבחלקם מדובר בשינוי גובה המס מ70% ל40%, וכן נוספה הנחת מס על ABS. מעט מאוד כלים ירדו באחוזים ניכרים, חלקם ירדו בסכומים של 1,000 שקלים בלבד.
  12. audiR8

    RS3 בארץ

    אתמול ראיתי בת"א S1 שעוטרה במדבקת צד עם הכיתוב קואטרו. המדבקה נמתחה מהגלגל האחורי עד אמצע הדלת.
  13. תודה רבה.
  14. תודה, ממליץ על המוכר? נתקלתי בתופעה של מוכרים שמשתמשים במספרי מעקב של שירותי שילוח סיניים, שפשוט מפסיקים לעבוד ברגע שהמוצר מגיע לישראל (מתקבלצת הודעת Track end), האם המוכר שקישרת מספק מספר מעקב תקין?
  15. היי. מעוניין להזמין Xiaomi Yi. המלצה למקומות אמינים שמקבלים PayPal?
  16. אני חייב למחות על השימוש ביודה, המשפט עליו מבוססת התמונה לא נאמר על ידו. זה הכל, חזרו לדון בעפיצות תריסי המזגן בלאון לעומת רכות ידית תא הכפפות בגולף.
  17. קיים פיילוט בצה"ל של 100 רכבים היברידיים,שנועד לבדוק את שרידותם בתנאים הקשים יחסית של השימוש הצבאי. אני מניח שהרכב שראית הוא חלק מהפיילוט האמור.
  18. audiR8

    הנוחות ברכבים החדשים

    ראשית - כמו שכבר אמרו, ההשוואה לסיטרואן לא הוגנת. ולנושא - קיימת כיום נטיה להקשיח רכבים (מה שמכנים 'אופי גרמני'), מה שבא כמובן על חשבון הנוחות. הסיבות מגוונות - החל מצמצום זוויות גלגול ע"מ להגביר את תחושת הבטחון בפניות וההנאה מהנהיגה, ועד אופנת הגדלת החישוקים שפוגעת גם היא בנוחות.
  19. אני מאוד מחבב את ה208, מאז שקיבלתי סיבוב על אחת ידנית טרום מתיחת הפנים. תא הנוסעים זכור לי כפחות שחור ועגמומי. כנראה שהתמונה לא עושה איתו חסד ומעלימה את משחקי הטקסטורות בין משטחי הפלסטיק שמוסיפים לאווירה. הסתייגות אחת - יותר מידי כרום בחזית הרכב, לפחות לטעמי. ייתכן שמדובר ביישום לא מוצלח, באאודי למשל העניין נראה נאה הרבה יותר.
  20. בהשוואה לסמארטפון - כמובן שהעלויות גבוהות. בהשוואה לעלות הדלק המקבילה לטווח הנסיעה - מדובר בגרושים.
  21. לחלוטין לא. נהג הפיג'ו מאיץ כשנראה שהביואיק מתכוונת להשלים את הפנייה (מנתיב ישר בלבד, אגב) ולהכנס לנתיב הימני. החיתוך שמאלה לפניית הפרסה מגיע בהפתעה. ניתן להבחין באורות הבלם של הפיג'ו בערך בנקודה שבה דלת הנהג של הביואיק חולפת על פני חזית הרכב, משמע הוא בלם מעט אחרי שהבחין בפרסה. לא רואה איך בעל הפיג'ו אשם.
  22. Fat Bastard, עדיף לך, לא למר ישראלי שעומד בפקקים ושלאשתו יש רשיון רק לרכב אוטומטי.
  23. מצטער, הדבר היחיד שאני יודע על שני האנשים שציינת הוא שהם משחקים כדורגל. בכל מקרה, לא טענתי שהקיה איכותי, נעלה או ברמה גבוהה יותר מהמיצובישי. ציינתי שהוא זול יותר (בפער ניכר אם משווים את הגרסאות הרלוונטיות). נכון, המיצובישי גדול יותר, לטענתך איכותי יותר (לא יודע, לא ישבתי בדגם החדש), אבל כשמר ישראלי רוכש רכב, המחיר הוא אחד השיקולים העיקריים. שים לב לקפיצה האדירה במכירות מאז תחילת יבוא הספורטאז' 1.6 שנמכר במחיר של משפחתית. האאוטלנדר פשוט יקר יותר.
×
×
  • תוכן חדש...