Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. שכחת 'פרימיום'.
  2. מגזין אנטומיה.
  3. אנחנו רק באוקטובר, יש להם עוד זמן להמציא משהו.
  4. פורטל 'אנשים ברשת'.
  5. מאז העדכון ל10 בטאבלט (Asus Vivotab 8 Note) בחיבור בלוטות' הסאונד עמום ומוזר. בחיבור פיזי או דרך הרמקולים המובנים הכל בסדר, אבל חיבור לרמקול או אוזניות בלוטות' פשוט לא שמיע. לא זכור לי שזה היה ככה ב8.1. מישהו מכיר את הבעיה? לא מצאתי משהו ברשת.
  6. כנ"ל אצלי. עוזר מאוד בדחיית סיפוקים באיביי.
  7. ערימת זבל, ואני אוהב פחות-או-יותר כל דבר שכולל רובוטים. גם פרסומות. דיסטריקט 9 משובח.
  8. אז איך הוא יודע שאין ירידת ערך?
  9. בקש לראות דוח שמאי אם קיים.
  10. נפלאות דואר ישראל: הזמנתי מוצר כלשהו מאיביי ב17 ביולי. לאחר שעבר הזמן המיועד והמוצר לא הגיע, נפתח קייס.המוכר טען שישלח שוב, נעלם לחלוטין מאז ואיביי זיכו אותי במלוא הסכום. בסופו של דבר הזמנתי את המוצר במחיר גבוה יותר ב50% מחנות בארץ, מתוך הנחה שיגיע מהר יותר. ההזמנה בוצעה ב19.9, נשלחה בפועל רק ב1.10 בדואר שליחים (כפיצוי על העיכוב, אותה חבילה מההודעה הקודמת). היום חיכו לי בתיבה שתי חבילות, אחת מהחנות הישראלית והשניה החבילה המקורית מיולי.
  11. אני דווקא מאוד אהבתי את העונה הראשונה. פרשתי כמוך בפרק 7, רק כי הייתי בטוח שהעונה הסתיימה שם. כשהבנתי שהיא לא כבר עברתי לסדרות אחרות ולא מצאתי זמן לחזור אליה. שרלוק נהדרת - אם יש לכם זמן לפרקים באורך של סרט ולשלוש שנות המתנה בין עונה לעונה. ובנוגע לסדרה אחרת שנקטלה כאן - True detective עונה שניה. התחלתי היום, עד פרק שלוש הכל נראה בסדר.
  12. בחיבור לאייטיונס אמור להופיע שם. אופציה נוספת היא להכניס את כרטיס הסים למכשיר אחר ולקוות שיש עליו מספרים שמורים.
  13. יש לי בעיה דומה עם טאבלט אסוס, מקלדת המגע לעיתים לא עולה במסך הנעילה. אתה מריץ חלונות 10? הפתרון שלי (שיתאים גם לך, אם כי תצטרך להשתמש בעכבר חיצוני) הוא לחיצה על אייקון הנגישות ובחירה במקלדת על המסך.
  14. audiR8

    בעיות צבא וגיוס

    אם אני מבין נכון, תאריך הגיוס שלך היה לפני עשרה חודשים? המלצתי - עורך דין. לצערנו הצבא הוא גוף גדול ומסורבל, ובשל אופיו לא מסוגל לתת שירות מספק. לאזרח רגיל שום יכולת להתמודד מולו, ולפעמים מקרים ברורים לחלוטין כמו המקרה שלך נהפכים לשרשרת מחדלים. אני מבין שמצבך הכלכלי לא מזהיר, אבל עורך דין טוב יוכל להציל אותו מלהפוך לקטסטרופה.
  15. אתה מדבר על אופנועים. כשהאופציות האחרות הם סינגל או טווין - טריפל לא נראה כזה רע. ועדיין, ימאהה לא מסכימה להחליף את הארבע בשורה של הR6 בשלושה צילינדרים, כי המסורת היא שסופרספורט צריך ארבעה צילינדרים.
  16. תשאל את החייל הלא קשור מה הוא עשה בקורס הכנה ללידה.
  17. חבילה הוזמנה ב18.9, סטטוס השתנה ל'נשלח מסינגפור' ב21.9, מאז לא נודעו עקבותיה. חבילה שנשלחה בארץ בדואר שליחים, לעומת זאת, עודכנה בכל שלב בדרך.
  18. תסתכל בסעיף 'תבחינים', יש התייחסות לנגדים - רס"ר ומעלה, אחרי שנתיים לפחות בדרגה. ואם כבר - אני גר בישוב קו עימות (אבא שלי מחזיק בנשק מתוקף מקום מגורים), אבל לא שוהה שם במשך רוב השבוע. האם אני זכאי לרשיון?
  19. audiR8

    ipad air 2 מוריד לאט

    לפעמים מדובר פשוט במכשירים תקולים. הטלפון הקודם שלי הסכים להתחבר לרשתות על בסיס רנדומלי, כשלרשת הביתית הוא התחבר רק כשהיה צמוד לראוטר. כל מכשיר אחר (כולל מכשירים מדגם זהה) עבדו נהדר בטווחים גדולים.
  20. התרמית פורסמה לפני שבועיים. איך בדיוק מודדים נפילה במכירות בתקופה כזו? המדידה התחשבה בכמות ימי העסקים בתקופה המדוברת (לא רבים)? אלא אם כן מישהו בלבל בין מניות למכירות, הנתונים האלו חסרי משמעות.
  21. אני פתרתי את הבעיה שלך בקלות - שם הר על הצלחת, מסיים ועדיין רעב, הולך לסיבוב שני.
  22. 1. שירות מוזיקה של סלקום. 2. שירות צפיה ישירה בתשלום של סמסונג ישראל. 3. שירות גיבוי בענן של סלקום. 4. אפליקציה להפעלה ושליטה על המוצרים הלבישים של סמסונג. כמו שעון חכם וכו'. 5. אפליקציית הבריאות של סמסונג. דרכה תוכל לבדוק דופק (בעזרת החיישן הייעודי), מספר צעדים, קלוריות ששרפת וכו'. 6. אני מניח שדרכה בודקים את מצב החשבון בסלקום. אני מניח שאת חלקן (או כולן) לא ניתן להסיר. תוכל להשבית את חלקן לפחות באמצעות כניסה להגדרות המכשיר>יישומים> בחירה ביישום. אם ניתן להסיר את היישום יופיע כפתור 'הסר'. אם לא, יופיע כפתור 'השבת' (אלא אם כן מדובר באפליקצייה חיונית לתפקוד המכשיר). לפעמים כפתור השבת יופיע רק לאחר שתבחר להסיר את העדכונים שהאפליקציה קיבלה.
  23. 1. לאופציה הזו קוראים Air View, אבל היא לא קיימת בS6. 2. לא מכיר דרך כזו. בכל מקרה קיים קישור לדף הסימניות בתחתית עמוד הבית (אייקון כוכב).
  24. Jabra Step. 265 ש"ח. שקלתי לקנות אותם כשחיפשתי אוזניות בלוטות' לחדר כושר, אבל הבנתי שאני לא הולך לשם מספיק כדי להצדיק סכום כזה ולשאר הזמן יש לי אוזניות מעולות שאני לא מתכוון להחליף. בסוף רכשתי Bluedio Q5 סיניות ב50 ש"ח באיביי. שום דבר לכתוב עליו הביתה, אבל עושות את העבודה ודי נוחות.
  25. לא משוכנע שזה מצב הבדיקה המדובר. נראה כמו מערכת בקרת משיכה שזיהתה איבוד אחיזה בגלגלים האחוריים.
×
×
  • תוכן חדש...