נפלאות דואר ישראל: הזמנתי מוצר כלשהו מאיביי ב17 ביולי. לאחר שעבר הזמן המיועד והמוצר לא הגיע, נפתח קייס.המוכר טען שישלח שוב, נעלם לחלוטין מאז ואיביי זיכו אותי במלוא הסכום.
בסופו של דבר הזמנתי את המוצר במחיר גבוה יותר ב50% מחנות בארץ, מתוך הנחה שיגיע מהר יותר. ההזמנה בוצעה ב19.9, נשלחה בפועל רק ב1.10 בדואר שליחים (כפיצוי על העיכוב, אותה חבילה מההודעה הקודמת).
היום חיכו לי בתיבה שתי חבילות, אחת מהחנות הישראלית והשניה החבילה המקורית מיולי.